Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи об"єкта будівлі ДПС України ГУ ДПС у Чернівецькій області (капітальний ремонт покриття та перекриття даху, ремонт коридору 2-го поверху будівлі) за адресою м.Заставна, вул.Бажанського,16
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2021-06-25-001254-a c065189ea8d74e008f6af7efe6d49def
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бережнюк Михайло Тимофійович

+380505372602 cv.official@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 44057187
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вулиця Героїв Майдану, буд. 200-А
Контактна особа: Бережнюк Михайло Тимофійович
+380505372602
cv.official@tax.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2021 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2021 11:52
Початок аукціону: 08 липня 2021 14:34
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи об"єкта будівлі ДПС України ГУ ДПС у Чернівецькій області (капітальний ремонт покриття та перекриття даху, ремонт коридору 2-го поверху будівлі) за адресою м.Заставна, вул.Бажанського,16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59400, Україна, Чернівецька область, м.Заставна, вул.Бажанського, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За виконані проектні роботи замовник сплачує підряднику вартість робіт протягом 10 банківських днів з дати підписання сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт у двох примірниках, після надходження з державного бюджету України на реєстраційний рахунок коштів на цілі, визначені договором.Джерелом фінансування є кошти загального фонду Державного бюджету КПКВ 3507010 "Керівництво та управління у сфері податкової політики". КЕКВ 3132 "Капітальний ремонт інших об"єктів" Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2021 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2021 11:48
техумови.doc
25 червня 2021 11:48
пропозиция .doc
25 червня 2021 11:48
проект договору ГУ.doc
25 червня 2021 11:48
Оголошення.doc
25 червня 2021 11:48
вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 29 червня 2021 17:03
Дата відповіді: 30 червня 2021 14:22
Доброго дня. Просимо Вас уточнити в пункті №10 Технічної специфікації Ви вказуєте, що учасник повинен надати розділ проекту : "Звіт про обстеження будівлі". Уточніть будьласка якої форми має бути звіт: це звіт візуального обстеження, технічного обстеження. Якщо це звіт про технічне обстеження то чи потрібно надати сертифікат експерта з технічного обстеження? Також в даному пункті Ви вказуєте, що потрібно розробити " інші розділи відповідно до вимог законодавства щодо проектування будівель громадського значення". - Про проектуванні нового будівництва розробляються настувпні розділи проектної документації: - *Генеральний план *Архітектурна частина *Конструктивна частина *Опалення вентиляція *Водопровід каналізація *Електроосвітлення, силове обладнання *Кошторис *Технологічна частина При реконструкції будівлі все те саме , плюс ще Технічне обстеження будівлі. У Вашому випадку на обєкті планується виконувати КАПІТАЛЬНИЙ ремонт. Згідно будівельних норм на дані види робіт достатньо розробити кошторисну документацію. Просимо Вас уточнити що Ви маєте наувазі під "іншими розділами щодо проектування будівель", якщо для Вашого обєкту з Капітального ремонту не передбачаються інші розділи окрім розроблення кошторисної документації. В пункті №8 Вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження Ви просите надати копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг). Просимо Вас уточнити розділи проектів (зазначені в питанні вище), від чого залежить які саме спеціалісти повинні залучатись до розроблення документації. При капітальному ремонті - розробляється кошторисна документації - відповідно потрібен сертифікат кошторисника, при технічному обстеженні - сертифікат експерта, при архітектурному планування (при капітальному ремонту - таке по нормам не вимагається)- сертифікат архітектора. Просимо уточнити сертифікати якиїх саме спеціалістів потрібно надати? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вигляд «Звіту про обстеження будівлі» в складі пропозиції Учасник надає на власний розсуд, з урахуванням вимог чинного законодавства щодо виконання робіт по даному предмету закупівлі. Учасник має право надати сертифікат експерта з технічного обстеження.


Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовником встановлена вимога щодо розроблення "інші розділи відповідно до вимог законодавства щодо проектування будівель громадського значення".
Якщо, згідно будівельних норм, для проведення капітального ремонту об’єкта достатньо розробити кошторисну документацію, то Учасник надає в складі пропозиції довідку в довільній формі з роз’ясненням щодо відсутності вищезазначеного переліку документів.
Таке роз’яснення буде розглядатись Замовником в обов’язковому порядку. Але в той же час, неспроможність подати всю інформацію в складі пропозиції Учасника, що вимагається в Оголошенні, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам Замовника, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.

В пункті №8 Вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження Замовник вимагає надати копії кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), що передбачено чинним законодавством для виконання робіт по даному предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2021 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Ремобуд 17 080,00
UAH з ПДВ
17 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДЕРЧУК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ 27 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2021 10:19
Електронний підпис
07 липня 2021 10:18
СТАТУТ.pdf
07 липня 2021 10:18
Сертифікати.pdf
07 липня 2021 10:18
Наказ 10-11-к Фонарюк.pdf
07 липня 2021 10:18
Наказ 1-08-к.pdf
07 липня 2021 10:18
Договір 191.pdf
07 липня 2021 10:18
Договір 160 1.pdf
07 липня 2021 10:18
Витяг ЄДРПОУ.pdf
07 липня 2021 10:18
4-Лист згода.pdf
07 липня 2021 10:18
1-Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 липня 2021 13:11
04_Паспортні дані.pdf.p7s
06 липня 2021 13:11
04_Паспортні дані.pdf
06 липня 2021 13:11
01_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Ремобуд

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДЕРЧУК АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Ремобуд
#36636526
Переможець 17 080,00
UAH з ПДВ
09 липня 2021 10:53

Документи

09 липня 2021 10:53
Електронний підпис
09 липня 2021 10:52
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2021 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Ремобуд
#36636526
17 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2021 10:53
Електронний підпис
09 липня 2021 10:52
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 09:13
Договір укладений
21 липня 2021 09:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 080,00
UAH