Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Канцелярські товари, код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 22850000˗3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя»
Очікувана вартість
47 006,40 UAH
UA-2021-06-24-011926-c 7801dacbc3f0479cbcd79a9f7484862d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія УТЮК

+380634089802
+380664883602
+380442516048
utiuk@amcu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 червня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 00032767
Вебсайт: https://amcu.gov.ua/
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45
Контактна особа: Євгенія УТЮК
+380634089802,+380664883602,+380442516048
utiuk@amcu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


«Канцелярські товари, код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 22850000˗3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя» в кількості 980 штук:
Папка-реєстратор 50мм формату А4
Папка-реєстратор 70 мм формату А4
Папка-реєстратор 40 мм на 2 кільця формату А4
Файли прозорі формату А4 (1/100)
Папка - архівна на зав’язках товщиною 6см.
Папка - архівна на зав’язках товщиною 8см.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Папка-реєстратор 50мм формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2021  —  01 липня 2021
ДК 021:2015: 22851000-0 — Швидкозшивачі
400 штуки
Папка-реєстратор 70мм формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2021  —  01 липня 2021
ДК 021:2015: 22851000-0 — Швидкозшивачі
100 штуки
Папка-реєстратор 40 мм на 2 кільця формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2021  —  01 липня 2021
ДК 021:2015: 22851000-0 — Швидкозшивачі
100 штуки
Файли прозорі формату А4 (1/100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2021  —  01 липня 2021
ДК 021:2015: 22852100-8 — Теки з файлами
40 штуки
Папка - архівна на зав’язках товщиною 6см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2021  —  01 липня 2021
ДК 021:2015: 22852000-7 — Теки
40 штуки
Папка - архівна на зав’язках товщиною 8см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2021  —  01 липня 2021
ДК 021:2015: 22852000-7 — Теки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту поставки Товару за Видатковою накладною. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТФОРЕСТ»
#41651246
Переможець 47 006,40
UAH з ПДВ
24 червня 2021 21:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 16:56
П. рішення № 84 від 26.07 про виконання договору від 22.06.2021 № 41 (Канц. товари (швидкозшивачі)).pdf укладений
26 липня 2021 16:55
№ 84 26.07 П. рішення УО про звиконання договору 22850000_3 швидкозшивачі.docx укладений
26 липня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
24 червня 2021 22:11
Договір № 41 від 22.06 код 22850000-3 швидкозшивачі (Смартфорест).pdf укладений
24 червня 2021 22:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папка-реєстратор 50мм формату А4 300 штуки 39,24
UAH з ПДВ
Папка-реєстратор 70мм формату А4 400 штуки 39,24
UAH з ПДВ
Папка-реєстратор 40 мм на 2 кільця формату А4 100 штуки 59,52
UAH з ПДВ
Файли прозорі формату А4 (1/100) 100 штуки 51,96
UAH з ПДВ
Папка - архівна на зав’язках товщиною 6см. 40 штуки 99,36
UAH з ПДВ
Папка - архівна на зав’язках товщиною 8см. 40 штуки 110,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2021 — 12 липня 2021
Сума оплати за договором: 47 006,40
UAH (в тому числі ПДВ 7 834,40 UAH)