Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09310000-5: Електрична енергія (Електрична енергія).
Очікувана вартість
155 520,00 UAH
UA-2021-06-24-010798-c 8607323f3840440aa959f4d8d6e4b213
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КПНЗ Міська станція юних техніків ДМР

+380939156940 kpnzmsut2021@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 19312015
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Олександра Поля, будинок 37
Контактна особа: КПНЗ Міська станція юних техніків ДМР
+380939156940
kpnzmsut2021@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2021 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2021 18:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2021 18:04
Очікувана вартість: 155 520,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Тендерна документація

30 червня 2021 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2021 17:54
Додаток 3 Вимоги для учасників.docx
30 червня 2021 17:54
Перелік змін до ТД.docx
24 червня 2021 16:59
Додаток 1 Технічні і якісні вимоги.DOCX
24 червня 2021 16:59
Додаток 2 Пропозиція .docx
24 червня 2021 16:59
Додаток 4 Договор .docx
24 червня 2021 16:59
Оголошення про закупівлю .docx
30 червня 2021 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2021 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2021 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2021 17:54
Додаток 3 Вимоги для учасників.docx
24 червня 2021 16:59
Додаток 3 Вимоги для учасників.docx
30 червня 2021 17:54
Перелік змін до ТД.docx
24 червня 2021 16:59
Додаток 1 Технічні і якісні вимоги.DOCX
24 червня 2021 16:59
Додаток 2 Пропозиція .docx
24 червня 2021 16:59
Додаток 4 Договор .docx
24 червня 2021 16:59
Оголошення про закупівлю .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-24-010798-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", Код ЄДРПОУ:41835359
Дата подання: 25 червня 2021 10:55
ЦОК
Шановний Замовник! Уважно ознайомившись із Вашою тендерною документацією вимушені направити Вам свою вимогу про усунення виявлених порушень. Товариство здійснює господарську діяльність з постачання електричної енергії юридичним та фізичним (побутовим) споживачам, відповідно до отриманої ліцензії (Постанова НКРЕКП від 14.06.2018р. № 429), починаючи з 01.01.2019 року. Згідно Вашої тендерної документації, а саме у додатку 3, п. 7 вимагається «Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.» та п. 8 «Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» Повідомляємо, що зазначені пункти тендерної документації є дискримінаційний, та упереджений по відношенню до всіх учасників торгів, в тому числі і до Товариства, а тому враховуючи вищевикладене просимо Вас усунути виявлені порушення терміново. Наші доводи та обґрунтування: дана вимога надати документ про підтвердження офісу учасника суперечить принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників електричної енергії виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства. Разом з тим Товариство додатково повідомляє, що на підтвердження інших кваліфікаційних вимог у Товариство наявний кол-центр згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. Відповідно до п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Разом з тим звертаємо вашу увагу на той факт, що рішенням № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 року постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення аналогічному питанню, де було встановлено порушення зі сторони Замовника, щодо наявності в постачальника структурної одиниці на іншій території України. Аналогічна позиція була висвітлена в рішенні АМКУ № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 року. Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності офісу Учасника у Дніпропетровській області для обслуговування клієнтів та прийому споживачів. Разом з тим просимо Вас терміново усунути дані порушення. А також відповідно до тендерної документації Розділ III, п.5 учасник повинен: " Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 10 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. "- згідно цього повідомляємо, що у разі якщо у Постачальника раніше не вимагали таких довідок, у Учасника є 7 діб, з них – лише 5 робочих днів на отримання відповідних довідок від операторів систем розподілу. При цьому, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту, систематизації інформації, надання відповіді, тощо. Якщо для аналогії застосувати ч.1 ст.20 Закону України «про звернення громадян», то звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Тобто за 5 робочих днів отримати таку відповідь неможливо. При цьому, відповідно до укладеного договору оператор системи розподілу не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. Відповідно, Замовник вимагає інформацію в дуже обмежені строки, надання якої залежить не від учасників, а від третьої сторони – оператора системи розподілу. Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерній документації та привести її у відповідність до діючого законодавства. Додатково просимо зазначити які є у Замовника підрозділи, філії або точки приєднання по всій території України, в разі якщо Замовник вимагає надання довідок саме від всіх операторів системи розподілу. В іншому випадку просимо виправити дану вимогу та привести у відповідність. Разом з тим в Ваших діях опосередковано проглядається домовленість з певним постачальником електричної енергії який здійснює постачання електричної енергії на закріпленій території в даному випадку на території Дніпропетровської області. В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, а також до правоохоронних органів МВС України, з метою недопущення неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Розгорнути Згорнути

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: 49101, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський район, м. Дніпро, вул. проспект Олександра Поля, буд. 37
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 96 249,36 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 481,25 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 липня 2021 13:46
Закінчення: 13 липня 2021 14:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30600 кВт
ДК 021:2015 - 09310000-5: Електрична енергія (Електрична енергія)
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Олександра Поля
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2021 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" 88 434,00
UAH з ПДВ
88 434,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" 91 800,00
UAH з ПДВ
91 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2021 11:49
Електронний підпис
06 липня 2021 11:19
Електронний підпис
06 липня 2021 10:39
Електронний підпис
06 липня 2021 09:58
Електронний підпис
06 липня 2021 09:12
Електронний підпис
06 липня 2021 09:11
Електронний підпис
06 липня 2021 09:00
ф.3 квитанция 2.pdf
06 липня 2021 09:00
ф.2 квитанция 2.pdf
06 липня 2021 09:00
ф.1 квитанция 2.pdf
06 липня 2021 09:00
Паспорт Мокрик О.Є..pdf
06 липня 2021 09:00
Ліцензія_видруківка.pdf
06 липня 2021 09:00
Додаток 4 Договор .pdf
06 липня 2021 09:00
Додаток 2 Пропозиція .pdf
06 липня 2021 09:00
37216 - Довідка про ЦОК.pdf

Публічні документи

06 липня 2021 13:23
Електронний підпис
06 липня 2021 08:45
Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2021 08:45
Статут 2021.rar
06 липня 2021 08:45
Наказ на Кузьменко.pdf
06 липня 2021 08:45
Технічні вимоги.pdf
06 липня 2021 08:45
Довідка щодо мови.pdf
06 липня 2021 08:45
Лист-згода Кузьменко.pdf
06 липня 2021 08:45
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 88 434,00
UAH з ПДВ
19 липня 2021 12:25

Документи

19 липня 2021 12:25
Електронний підпис
19 липня 2021 12:23
протокол скан.jpeg.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2021 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
88 434,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2021 12:25
Електронний підпис
19 липня 2021 12:23
протокол скан.jpeg.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:29
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 11:32
протокол №18.jpeg зміни до договору
27 січня 2022 11:24
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 11:21
протокол №17.jpeg зміни до договору
27 січня 2022 10:58
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 10:50
протокол №16.jpeg зміни до договору
27 січня 2022 10:48
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 16:38
ДУ (ЯСНО).jpeg зміни до договору
26 січня 2022 16:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:31
дод. угода.jpeg зміни до договору
30 грудня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:10
дод.угода2.jpeg зміни до договору
30 грудня 2021 15:09
Електронний підпис укладений
04 серпня 2021 14:41
Тендерна_Ф.pdf укладений
04 серпня 2021 14:29
Умови користування інтернсервісу.pdf укладений
04 серпня 2021 14:29
Заява-приєднання.pdf укладений
04 серпня 2021 14:28
Договор Електроенергії.pdf укладений
04 серпня 2021 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку договору згідно з проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 521000059022
Договір:
Номер додаткової угоди: Додоткова угода № 9 від 29.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору у зв'язку з закінченням бюджетного року.
Номер договору про закупівлю: 521000059022
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 10 до договору № 521000059022 від 29.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 521000059022
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 11 до договору № 521000059022 від 26.01.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору закупівлі продовжена до 31.01.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 521000059022
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 521000059022
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 521000059022
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 100 327,05
UAH (в тому числі ПДВ 16 721,17 UAH)