Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дороги комунальної власності з тротуаром по вул. Горького (від вул. Депутатська до №6) в м. Буча Київської області
Очікувана вартість
19 385 921,60 UAH
UA-2021-06-24-010696-c ● 66daae67dff5400c897a8a78667d92b2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2021 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2021 12:18 |
Очікувана вартість: | 19 385 921,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 929,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 95000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю учасником-переможцем вноситься забезпечення його виконання у формі застави, на суму, що дорівнюватиме 5% вартості Договору (вартості фінансування обсягів виконуваних робіт на об’єкті у відповідному бюджетному році). Реквізити для оформлення забезпечення договору: Назва Замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації; Місцезнаходження Замовника: 04119, вул. Юрія Іллєнка, 40, м. Київ; Код ЄДРПОУ: 21467647; UA 588201720355189006002015180 в Державній казначейській службі України, м. Київ. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги комунальної власності з тротуаром по вул. Горького (від вул. Депутатська до №6) в м. Буча Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, м. Буча, вул. Горького (від вул. Депутатська до №6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2021 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2021 16:07 |
ТД нова редакція 05.07.2021.PDF | |
05 липня 2021 16:07 |
Перелік змін 05.07.2021.PDF | |
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 2.PDF | |
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 1.PDF | |
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 3.PDF | |
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 4.PDF | |
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 7.PDF | |
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 5.PDF | |
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 6.PDF |
05 липня 2021 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2021 16:07 |
ТД нова редакція 05.07.2021.PDF
|
|||
05 липня 2021 16:07 |
Перелік змін 05.07.2021.PDF
|
|||
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 2.PDF
|
|||
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 1.PDF
|
|||
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 3.PDF
|
|||
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 4.PDF
|
|||
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 7.PDF
|
|||
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 5.PDF
|
|||
24 червня 2021 16:53 |
Додаток 6.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 28 червня 2021 22:16
Дата відповіді: 02 липня 2021 15:47
Прохання розписати правільність прийняття інфляції
Відповідь: З метою уникнення порушення статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», технічним завданням до тендерної документації не передбачені вимоги до надання розрахунку коефіціенту інфляції, оскільки на етапі проведення процедури закупівлі не можуть бути точно визначені місяць початку будівельних робіт, номер місяця закінчення робіт. Для запобігання помилок та приведення всіх Учасників до рівних умов, Замовник самостійно вже розрахував коефіцієнт інфляції відповідно до затвердженої, в установленому порядку, проектно-кошторисної документації з урахуванням загального терміну будівництва, зазначеного в складі проекта.
Розрахований Замовником коефіціент зазначен в кожному окремому Технічному завданні : «………із застосуванням розрахункового коефіціенту інфляції K= «відповідно до закупки» ……….».
Вказаний в технічному завданні коефіціент, необхідно використовувати до витрат (див. Додаток К ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), які пов'язані з інфляційними процесами. Розмір, розрахованих таким чином коштів по витратам Підрядника, підсумовується та включається до договірної ціни сталою величиною п.10 (гр.4,гр.5) Додаток С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
У зв’язку з тим, що вимоги до надання розрахунку коефіціенту інфляції відсутні, для Замовника важливий кінцевий результат та не має різниці, яку математичну формулу буде використовувати Учасник для визначення коштів, пов’язаних з інфляційними процесами (перехідом від коефіціенту в відсотки , чи вирахуванням різниці між витратами помноженими на коефіціент та витратами без коефіціенту, в будь якому випадку підсумок коштів не зміниться).
Наприклад:- Одна зі складових витрат(див. Додаток К ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) -- «Будівельні роботи», - 120,00тис.грн
-Коефіціенту інфляції,згідно ТЗ - 1,033
Кошти на інфляційни процеси - Кі
Кі=120,00х0,033=3,96тис.грн,або
Кі=(120,00х1,033)-120,00=3,96 тис.грн
Вимогою Замовника є обов’язкове використання фіксованого значення коефіціенту, передбаченого технічним завданням при визначенні коштів, пов’язаних з інфляційними процесами та включенням їх до Договірної ціни сталою величиною.
Розрахований Замовником коефіціент зазначен в кожному окремому Технічному завданні : «………із застосуванням розрахункового коефіціенту інфляції K= «відповідно до закупки» ……….».
Вказаний в технічному завданні коефіціент, необхідно використовувати до витрат (див. Додаток К ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), які пов'язані з інфляційними процесами. Розмір, розрахованих таким чином коштів по витратам Підрядника, підсумовується та включається до договірної ціни сталою величиною п.10 (гр.4,гр.5) Додаток С ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
У зв’язку з тим, що вимоги до надання розрахунку коефіціенту інфляції відсутні, для Замовника важливий кінцевий результат та не має різниці, яку математичну формулу буде використовувати Учасник для визначення коштів, пов’язаних з інфляційними процесами (перехідом від коефіціенту в відсотки , чи вирахуванням різниці між витратами помноженими на коефіціент та витратами без коефіціенту, в будь якому випадку підсумок коштів не зміниться).
Наприклад:- Одна зі складових витрат(див. Додаток К ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) -- «Будівельні роботи», - 120,00тис.грн
-Коефіціенту інфляції,згідно ТЗ - 1,033
Кошти на інфляційни процеси - Кі
Кі=120,00х0,033=3,96тис.грн,або
Кі=(120,00х1,033)-120,00=3,96 тис.грн
Вимогою Замовника є обов’язкове використання фіксованого значення коефіціенту, передбаченого технічним завданням при визначенні коштів, пов’язаних з інфляційними процесами та включенням їх до Договірної ціни сталою величиною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-24-010696-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПРЕЗА ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:42243553
Дата подання: 29 червня 2021 14:36
Кваліфікаційні критерії
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 6 до ТД наявна наступна вимога:
Аналогічним буде вважатись договір виконання робіт капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі… Сума аналогічного договору має бути не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне:
Враховуючи специфіку предмета аналогічних договорів (капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення) можна дійти висновку, що відомості про такі договори мають відображатись в системі https://prozorro.gov.ua/ (оскільки замовниками такого товару є установи та організації, які фінансуються з державного та місцевих бюджетів).
За результатами аналізу відкритих джерел (зокрема: https://prozorro.gov.ua/, https://bi.prozorro.org/,) можна дійти висновку, що аналогічні договори, які відповідають встановленим вимогам за предметом, ціною та датою укладення мають лише декілька суб’єктів господарювання.
У свою чергу наше підприємство не має договорів з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення на суму не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Водночас, наше підприємство має великий досвід виконання договорів аналогічних предмету закупівлі.
Слід зазначити, що вартість окремих договорів не може бути визначальною характеристикою наявності необхідного досвіду. Визначальним в даному випадку має бути саме предмет таких договорів, який є аналогічним до предмету цієї закупівлі.
Серед принципів здійснення закупівель, гарантованих статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначено добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність, недискримінацію учасників. Також, частиною четвертою цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а частиною 4 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, встановлення відповідних умов тендерної документації саме в такий спосіб необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників та не дозволяє нашому підприємству взяти участь в даній закупівлі.
Враховуюче викладене, просимо Замовника усунути вимогу щодо цінової характеристики аналогічних договорів, що збільшить коло учасників та створить реальну конкуренцію в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Аналогічним буде вважатись договір виконання робіт капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі… Сума аналогічного договору має бути не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Дана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне:
Враховуючи специфіку предмета аналогічних договорів (капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення) можна дійти висновку, що відомості про такі договори мають відображатись в системі https://prozorro.gov.ua/ (оскільки замовниками такого товару є установи та організації, які фінансуються з державного та місцевих бюджетів).
За результатами аналізу відкритих джерел (зокрема: https://prozorro.gov.ua/, https://bi.prozorro.org/,) можна дійти висновку, що аналогічні договори, які відповідають встановленим вимогам за предметом, ціною та датою укладення мають лише декілька суб’єктів господарювання.
У свою чергу наше підприємство не має договорів з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення на суму не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Водночас, наше підприємство має великий досвід виконання договорів аналогічних предмету закупівлі.
Слід зазначити, що вартість окремих договорів не може бути визначальною характеристикою наявності необхідного досвіду. Визначальним в даному випадку має бути саме предмет таких договорів, який є аналогічним до предмету цієї закупівлі.
Серед принципів здійснення закупівель, гарантованих статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), визначено добросовісну конкуренцію серед учасників, максимальну економію та ефективність, недискримінацію учасників. Також, частиною четвертою цієї статті передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а частиною 4 статті 22 Закону, передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, встановлення відповідних умов тендерної документації саме в такий спосіб необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників та не дозволяє нашому підприємству взяти участь в даній закупівлі.
Враховуюче викладене, просимо Замовника усунути вимогу щодо цінової характеристики аналогічних договорів, що збільшить коло учасників та створить реальну конкуренцію в даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2021 15:49
Доброго дня!
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Додатком 6 до тендерної документації встановлені наступні вимоги до аналогічного договору: «Аналогічним буде вважатись договір виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Також аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт, що знаходяться в межах міських вулиць та доріг, які згідно проектної документації і вимог ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій» та ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці на дороги населених пунктів» відносяться до магістральних вулиць та доріг загальноміського значення. Сума аналогічного договору має бути не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Замовником обгрунтовано встановлений наступний критерій оскільки Замовник має бути впевнений, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт у об’ємах передбачених технічним завданням передбаченим у Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Додатком 6 до тендерної документації встановлені наступні вимоги до аналогічного договору: «Аналогічним буде вважатись договір виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення та/або автомобільних доріг загального користування державного значення укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Також аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт, що знаходяться в межах міських вулиць та доріг, які згідно проектної документації і вимог ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій» та ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці на дороги населених пунктів» відносяться до магістральних вулиць та доріг загальноміського значення. Сума аналогічного договору має бути не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Замовником обгрунтовано встановлений наступний критерій оскільки Замовник має бути впевнений, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт у об’ємах передбачених технічним завданням передбаченим у Додатку 2 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-06-24-010696-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПРЕЗА ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:42243553
Дата подання: 29 червня 2021 14:37
ISO 45001
У ТД Замовником встановлено наступну вимогу:
Учасник у складі пропозиції додатково має надати скановану копію з оригіналу документу в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)
Сертифікація в системі ISO 45001 не є обов`язковою в Україні. Будівельні компанії не зобов`язані проходити таку сертифікацію.
Взагалі, сертифікат ISO 45001:2018 є стандартом по охороні здоров’я та безпеки праці на робочому місці. З 01.01.2018 року в Україні скасована обов`язкова сертифікація продукції.
Так, ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає не обов’язкову оцінку відповідності, а добровільну.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017р. №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01.01.2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуюче викладене, просимо Замовника усунути вимогу щодо сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019, що збільшить коло учасників та створить реальну конкуренцію в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Учасник у складі пропозиції додатково має надати скановану копію з оригіналу документу в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)
Сертифікація в системі ISO 45001 не є обов`язковою в Україні. Будівельні компанії не зобов`язані проходити таку сертифікацію.
Взагалі, сертифікат ISO 45001:2018 є стандартом по охороні здоров’я та безпеки праці на робочому місці. З 01.01.2018 року в Україні скасована обов`язкова сертифікація продукції.
Так, ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачає не обов’язкову оцінку відповідності, а добровільну.
Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017р. №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 01.01.2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуюче викладене, просимо Замовника усунути вимогу щодо сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019, що збільшить коло учасників та створить реальну конкуренцію в даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2021 15:50
Доброго дня!
Умовами тендерної документації встановлено вимогу щодо подання у складі тендерної пропозиції скановану копію з оригіналу документу в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці», оскільки сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» є підтвердженням, що учасник несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників. Разом з тим відповідно до ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Умовами тендерної документації встановлено вимогу щодо подання у складі тендерної пропозиції скановану копію з оригіналу документу в кольоровому вигляді сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці», оскільки сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» є підтвердженням, що учасник несе відповідальність за здоров’я й безпеку своїх працівників. Разом з тим відповідно до ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2021 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" |
16 057 026,80
UAH з ПДВ
|
16 057 026,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
19 309 261,92
UAH з ПДВ
|
19 309 261,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
19 385 000,00
UAH з ПДВ
|
19 385 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" #34018864 |
Відхилено |
16 057 026,80
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:31
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
19 309 261,92
UAH з ПДВ
|
21 липня 2021 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 15:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 11:27
|
Договір від 04.08.2021 № 85-21.PDF | укладений |
04 серпня 2021 11:24
|