Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл кутовий, стіл, шафа – стелаж, шафа – пенал, шафа, шафа для одягу, шафа – купе, тумба напольна, тумба приставна з шухлядками, тумба з шухлядкою, тумба, стелаж, шафа комбінована (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Очікувана вартість
142 800,00 UAH
UA-2021-06-24-006246-c d32981c702d440eb840f2bb2f87dba4a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Силенок

+380934290220 silenokev1986@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський медичний центр сучасної онкології" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006065
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, просп. Миру, 211-д
Контактна особа: Олена Силенок
+380934290220
silenokev1986@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2021 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2021 11:47
Очікувана вартість: 142 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Стіл кутовий (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Шафа – стелаж (код за ДК 021:2015 39131000-9 Офісні стелажі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа – пенал (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Шафа (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для одягу (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа купе (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба напольна (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба приставна з шухлядами (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба з шухлядами (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стелаж (код за ДК 021:2015 39131000-9 Офісні стелажі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа комбінована (код за ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, проспект Миру, 211-д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2021 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 13:51
Додаток 1.docx
24 червня 2021 13:51
Оголошення про спрощену закупівлю оновлена.doc
24 червня 2021 13:51
Додаток 2.docx
24 червня 2021 13:51
Додаток 4.docx
24 червня 2021 13:51
Додаток 3.doc
24 червня 2021 13:51
Додаток 5 Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2021 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Холявко Олександр Ігорович" 91 300,00
UAH з ПДВ
64 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович 76 000,00
UAH з ПДВ
69 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Семеняко Сергій Сергійович 138 700,00
UAH з ПДВ
138 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2021 17:19
Електронний підпис
02 липня 2021 17:16
Ескізи виробів.zip
02 липня 2021 17:16
Гарантійний лист.doc
02 липня 2021 17:16
Свид ФЛП Холявко А.И..doc
02 липня 2021 17:16
витяг 2.doc
02 липня 2021 17:16
витяг 1.doc
02 липня 2021 17:16
Цінова пропозиція.doc

Публічні документи

05 липня 2021 20:26
Електронний підпис
05 липня 2021 20:25
Виписка.pdf
05 липня 2021 20:25
Витяг Веремеенко 2021.pdf
05 липня 2021 20:25
Довідка про печатку.pdf
05 липня 2021 20:25
Довідка щодо Статуту.pdf
05 липня 2021 20:25
Паспорт код.pdf
05 липня 2021 20:25
Сертифікат Линкен.pdf
05 липня 2021 20:25
Сертифікат_egger.pdf
05 липня 2021 20:25
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2021 22:33
Електронний підпис
05 липня 2021 22:32
Висновок СЕЕ.pdf
05 липня 2021 22:32
Витяг_з_EДРПОУ.pdf
05 липня 2021 22:32
Довідка щодо Статуту.pdf
05 липня 2021 22:32
Довідка_про_печатку.pdf
05 липня 2021 22:32
Звіт ЄП 2020.pdf
05 липня 2021 22:32
Паспорт 1-16.pdf
05 липня 2021 22:32
Проект договору.pdf
05 липня 2021 22:32
Серт відповідності.pdf
05 липня 2021 22:32
Сертифікат Линкен.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Холявко Олександр Ігорович"

ФОП Веремієнко Максим Петрович

ФОП Семеняко Сергій Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Холявко Олександр Ігорович"
#2448103471
Рішення скасоване 64 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2021 11:55
ФОП "Холявко Олександр Ігорович"
#2448103471
Відхилено 64 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2021 12:01
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
Рішення скасоване 69 900,00
UAH з ПДВ
22 липня 2021 15:19
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
Відхилено 69 900,00
UAH з ПДВ
22 липня 2021 15:24
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
#3065015739
Переможець 138 700,00
UAH з ПДВ
23 липня 2021 10:57

Документи

09 липня 2021 12:08
Електронний підпис

Документи

13 липня 2021 12:01
Електронний підпис

Документи

16 липня 2021 13:47
Електронний підпис

Документи

22 липня 2021 15:24
Електронний підпис

Документи

23 липня 2021 10:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2021 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
#3065015739
138 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2021 10:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 17:03
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2021 11:54
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 липня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 11:39
Договір.pdf укладений
27 липня 2021 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 39 500,00 грн. (тридцять дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів).
Номер договору про закупівлю: 179
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 200,00
UAH