Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Журнали
Очікувана вартість
8 357,50 UAH
UA-2021-06-24-004413-c ● 71f24f2a2b584bbdaab62997c09d628d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., місто Київ,, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Віктор Шітив +380443096681 v_ratushnyak@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2021 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 8 357,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Журнал обліку підготовлених документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнал обліку вхідних документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнал обліку робочих зошитів, блокнотів, окремих аркушів паперу, бланків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнал обліку машинних носіїв інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнал інвентарного обліку письмових зброшурованих матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнал обліку секретних розпорядчих документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Журнал видачі електронних носіїв НДА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Журнал обліку електронних носіїв НДА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Журнал описів на знищення ключових таблиць (перфокарт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Журнал обліку та контролю проведення технічного обслуговування (профілактичних робіт) засобів спеціального зв`язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Журнал актів приймання-здачі чергування по органу спеціального зв`язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Журнал обліку працівників, яким доведено вимоги порядку поводження з шифротелеграмами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнали обліку вхідних криптограм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1 штуки
Журнали обліку вихідних криптограм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнал обліку осіб, залучених до роботи в органах спеціального зв’язку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
15 штуки
Журнал тимчасового видання шифрів та обліку використаних (частково використаних) ключових блокнотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
2 штуки
Журнал вручення шифротелеграм адресатам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
Журнал обліку ключових блокнотів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 штуки
Журнал обліку шифрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар буде здійснена у безготівковій формі на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України та у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ. (для платників ПДВ). Оплата за Товар буде здійснена у безготівковій формі на 45 (сорок п’ятий) банківський день після дати поставки партії ТОВАРУ, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію ТОВАРУ. (для не платників ПДВ). | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2021 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2021 11:55 |
ТД_журнали.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-24-004413-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:32168763
Дата подання: 11 серпня 2021 16:31
Оскарження дискваліфікації
Доброго дня! У зв'язку з відпусткою директора Бурка Ігоря Костянтиновича на період підписання договору в систему була завантажена довідка про несудимість заступника директора по роботі з клієнтами Перепелкіної Юлії Анатоліївни, яка була чинна на момент подачі.
Прошу скасувати нашу дискваліфікацію.
Прошу скасувати нашу дискваліфікацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2021 14:59
Доброго дня. По процедурі закупівлі № UA-2021-06-24-004413-c «Журнали» ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" було визнано переможцем та опубліковано повідомлення про намір укласти договір 16.07.2021 р.
Згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі, якого визнано переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Перелік документів, які повинен завантажити в електронну систему закупівель переможець процедури закупівлі з датами їх формування, зазначено у Додатку № 4 тендерної документації.
Одним із зазначених у Додатку № 4 тендерної документації документів є довідка на особу, яка уповноважена на підписання договору, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України на дату, не раніше 20 (двадцяти) днів до дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Довідка, яку надав учасник ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" на цю вимогу, сформована станом на 25.06.2021 р., що раніше ніж 20 днів до 16.07.2021 р. – дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Дана довідка прострочена та не могла бути взятою до уваги.
Довідка про несудимість заступника директора по роботі з клієнтами Перепелкіної Юлії Анатоліївни, яка згадана у вимозі ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД", завантажена в електронну систему закупівель 02.08.2021 р., тобто на 17 (сімнадцятий) день після дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель і не могла бути взятою до уваги.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дискваліфікацію ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" обґрунтованою та правомірною.
Згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі, якого визнано переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Перелік документів, які повинен завантажити в електронну систему закупівель переможець процедури закупівлі з датами їх формування, зазначено у Додатку № 4 тендерної документації.
Одним із зазначених у Додатку № 4 тендерної документації документів є довідка на особу, яка уповноважена на підписання договору, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України на дату, не раніше 20 (двадцяти) днів до дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Довідка, яку надав учасник ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" на цю вимогу, сформована станом на 25.06.2021 р., що раніше ніж 20 днів до 16.07.2021 р. – дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Дана довідка прострочена та не могла бути взятою до уваги.
Довідка про несудимість заступника директора по роботі з клієнтами Перепелкіної Юлії Анатоліївни, яка згадана у вимозі ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД", завантажена в електронну систему закупівель 02.08.2021 р., тобто на 17 (сімнадцятий) день після дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель і не могла бути взятою до уваги.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дискваліфікацію ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" обґрунтованою та правомірною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2021 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" |
4 999,95
UAH
|
4 999,95
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" |
5 879,75
UAH
|
5 879,75
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" #32168763 |
Рішення скасоване |
4 999,95
UAH
|
11 серпня 2021 16:17
|
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" #32168763 |
Відхилено |
4 999,95
UAH
|
11 серпня 2021 16:21
|
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" #16295262 |
Відхилено |
5 879,75
UAH
|
11 серпня 2021 16:23
|
Інформація про відміну
Дата відміни
11 серпня 2021 16:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі