Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
163 746,00 UAH
UA-2021-06-24-004007-b a3dd022845fa44059f417a40a830fb85
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раілко Інна

380636348389 medprofinna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСТОМЕЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ГОСТОМЕЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44131265
Місцезнаходження: 08200, Україна , Київська обл., Гостомель, вул. Свято-Покровська, 73-д, приміщення 164
Контактна особа: Раілко Інна
380636348389
medprofinna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2021 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2021 14:37
Очікувана вартість: 163 746,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 818,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплект
Персональний комп’ютер у складі:
Дисковод
Монітор (діагональ 18.5")
Миша комп’ютерна дротова
Клавіатура комп’ютерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 015-97: I.2 12.13.13 — Обчислювальні машини, системи та мережі
2 штуки
Моноблок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 015-97: I.2 12.13.13 — Обчислювальні машини, системи та мережі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично отриманий Товар (після підписання видаткової накладної) при наявності бюджетних призначень на ці цілі, з можливістю відстрочки до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів без застосування штрафних санкцій Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2021 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 15:40
Оголошення ДК 0212015 – 30210000-4- Машини для обробки кінцеве.doc
24 червня 2021 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 15:40
Оголошення ДК 0212015 – 30210000-4- Машини для обробки кінцеве.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Windows
Дата подання: 30 червня 2021 06:52
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) при виробництві у складі пристрою персонального комп’ютера? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" 155 098,00
UAH з ПДВ
155 098,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 162 596,00
UAH з ПДВ
162 596,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2021 17:44
Електронний підпис
05 липня 2021 17:41
Довідка п. 9 ст. 17 ЗУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
#2260704670
Переможець 155 098,00
UAH з ПДВ
12 липня 2021 16:21

Документи

12 липня 2021 16:21
Електронний підпис
12 липня 2021 16:20
ПРОТОК 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2021 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
#2260704670
155 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2021 16:21
Електронний підпис
12 липня 2021 16:20
ПРОТОК 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 15:19
№25-к.pdf укладений
16 липня 2021 15:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 155 098,00
UAH