Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (Дрова паливні твердих порід код за ДК 021:2015:03413000-8)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-06-24-003754-c ● 113e78c088be4fd9a955e69d869c52c0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Ружинська центральна лікарня" Ружинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991932 |
Місцезнаходження: | 13600, Україна , Житомирська обл., смт. Ружин, вул. Київська, буд. 30 |
Контактна особа: |
Дмитро Олександрович Назарчук +380686279765 ruzincrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2021 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
1. Найменування замовника: комунальне некомерційне підприємство "Ружинська центральна лікарня" Ружинської селищної ради.
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01991932.
4. Місцезнаходження замовника: 13600, Житомирська обл., Ружинський р-н, селище міського типу Ружин, вулиця Київська, будинок 30.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Назарчук Дмитро Олександрович, Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа комунального некомерційного підприємства "Ружинська центральна лікарня" Ружинської селищної ради, тел. +380686279765, e-mail: ruzincrl@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Дрова паливні твердих порід.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 03413000-8 «Паливна деревина».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Дрова паливні твердих порід код за ДК 021:2015:03413000-8 – 600 м.куб.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13600, Житомирська обл., Ружинський р-н, селище міського типу Ружин, вулиця Київська, будинок 30.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 450 000,00 грн. (Чотириста п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «10» липня 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 01991932.
4. Місцезнаходження замовника: 13600, Житомирська обл., Ружинський р-н, селище міського типу Ружин, вулиця Київська, будинок 30.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Назарчук Дмитро Олександрович, Фахівець з публічних закупівель, уповноважена особа комунального некомерційного підприємства "Ружинська центральна лікарня" Ружинської селищної ради, тел. +380686279765, e-mail: ruzincrl@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Дрова паливні твердих порід.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 03410000-7 «Деревина» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 03413000-8 «Паливна деревина».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Дрова паливні твердих порід код за ДК 021:2015:03413000-8 – 600 м.куб.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13600, Житомирська обл., Ружинський р-н, селище міського типу Ружин, вулиця Київська, будинок 30.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 450 000,00 грн. (Чотириста п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «10» липня 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 метри кубічні
Дрова паливні твердих порід код за ДК 021:2015:03413000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13600, Україна, Житомирська область, смт. Ружин, вул. Київська, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2021 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2021 11:28 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf | |
24 червня 2021 11:28 |
ТД_ДОДАТОК_1_(1).doc | |
24 червня 2021 11:28 |
ТД_ДОДАТОК_2_(1).doc | |
24 червня 2021 11:28 |
ТД_ДОДАТОК_3_(1).docx | |
24 червня 2021 11:28 |
ТД_ДОДАТОК_4_(1).docx | |
24 червня 2021 11:28 |
ТД_ДОДАТОК_5_(1).doc | |
24 червня 2021 11:27 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Дрова_паливнi_твердолистянi).doc |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 липня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій