Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
14 724,60 UAH
UA-2021-06-24-003581-b b0f9b272100c446eb3d0800d53f324b4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сушицька Юлія

380442061848 y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР ПРОКУРОРІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 43556710
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б
Контактна особа: Сушицька Юлія
380442061848
y.sushytska@ptcu.gp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2021 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2021 13:47
Очікувана вартість: 14 724,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 147,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Вид предмету закупівлі: товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товару: вул. Юрія Іллєнка, 81-Б, м. Київ, 04050.

Кількість товару згідно із додатком 2 до оголошення
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Тренінгового центру прокурорів України з урахуванням вимог законодавства. Технічна специфікація на закупівлю складена в обсязі 3 найменувань, 3 020 шт. відповідно до технічної специфікації.
строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 21 грудня 2021 року
умови оплати Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
1000 штуки
Бейдж із шнурком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
20 штуки
Бокс для паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 81-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 червня 2021 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 15:08
Канцелярські товари.docx
29 червня 2021 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 червня 2021 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 15:08
Канцелярські товари.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-24-003581-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3363203857
Дата подання: 13 липня 2021 12:29
Неправомірне відхилення
Згідно ст. 23 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про електронні довірчі послуги»: кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Отже вважаю відхилення пропозиції ФОП Бердника В.А. неправомірним.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2021 10:45
Шановний учаснику!
Вашу вимогу щодо неправомірного відхилення пропозиції розглянуто та повідомляємо, що вона не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
УЕП – це удосконалений електронний підпис з типом носія – незахищений та типом підпису – удосконалений, КЕП – це кваліфікований електронний підпис з типом носія – захищений та типом підпису – кваліфікований. Який електронний підпис накладати, залежить від вимоги замовника, встановленої в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, 04.03.2021 на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (далі — АМКУ) опубліковано інформацію щодо електронного підпису. Так, АМКУ повідомили, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 10.02.2021 звернулася із запитом до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз’яснення, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія «незахищений», тип підпису «удосконалений».
У відповідь на запит Міністерство цифрової трансформації України повідомило наступне (лист від 16.02.2021 № 1/06-3-1587):
Згідно з частиною 2 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка.
Разом з тим засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб (абзац 4 частини 1 статті 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги»).
Відповідно до пункту 12 частини 2 статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки).
З метою забезпечення технічного регулювання у сфері захисту інформації на офіційному веб-сайті Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 09.09.2019 розміщено роз’яснення з питань використання засобів електронного підпису та печатки при наданні кваліфікованих електронних довірчих послуг за посиланням.
Враховуючи викладене, особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися виключно в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки та повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису.
Слід зауважити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків, встановлених законодавством.
Звертаємо увагу на те, що кваліфікований сертифікат відкритого ключа, сформований для удосконаленого електронного підпису чи печатки, не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки удосконаленого електронного підпису чи печатки за допомогою кваліфікованого сертифіката відкритого ключа надається підтвердження того, що особистий ключ не зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (пункт 3 вимог до удосконалених електронних підписів та печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193).
Якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Виходячи з вищезазначеного, якщо замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі була зазначена вимога щодо накладення учасником на пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), під час перевірки електронного підпису на сайті ЦЗО має відображатися наступна інформація: «тип підпису: кваліфікований» і «тип носія особистого ключа: захищений».
На пропозицію учасника Фізична особа-підприємець Бердник Володимир Анатолійович не накладено саме кваліфікований електронний підпис. Під час перевірки електронного підпису зазначено «тип носія особистого ключа: незахищений» і «тип підпису: удосконалений». Тобто замість кваліфікованого електронного підпису накладено удосконалений електронний підпис.
Враховуючи викладене, пропозиція учасника Фізична особа-підприємець Бердник Володимир Анатолійович не відповідає вимогам, встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а отже – підлягає відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2021 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович 11 000,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 12 852,00
UAH з ПДВ
11 931,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" 12 936,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2021 15:07
Електронний підпис
07 липня 2021 15:06
Бейджи (E,O).pdf
07 липня 2021 15:06
Довідка щодо підпису.pdf
07 липня 2021 15:06
Додаток 1.pdf
07 липня 2021 15:06
Довідка про статут.pdf
07 липня 2021 15:06
Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2021 15:06
Довідка Ліцензії.pdf
07 липня 2021 15:06
Витяг з ЄДРЮ і ФОП.PDF
07 липня 2021 15:05
Технічні вимоги.pdf
07 липня 2021 15:05
Паспорт повний.PDF
07 липня 2021 15:05
РНОКПП.PDF

Публічні документи

07 липня 2021 18:57
Електронний підпис
07 липня 2021 18:57
Видаткові УІЕСР - 2020.pdf
07 липня 2021 18:57
Договір УІЕСР 13.02.2020.pdf
07 липня 2021 18:57
Витяг ПДВ підписаний.pdf
07 липня 2021 18:57
Витяг з ЄДР 01.06.2021.pdf.p7s
07 липня 2021 18:57
Витяг з ЄДР 01.06.2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Бердник Володимир Анатолійович
#3363203857
Відхилено 11 000,00
UAH з ПДВ
12 липня 2021 14:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Переможець 11 931,60
UAH з ПДВ
15 липня 2021 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2021 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
11 931,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:19
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 16:40
Договір 53-2021.pdf укладений
21 липня 2021 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 931,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 988,60 UAH)