Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 (CPV) - 34120000-4 - Motor vehicles for the carriage of 10 or more persons (school bus)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142974 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., місто Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 12 |
Контактна особа: |
Близнюк Світлана Олегівна +380412421101 ztedu@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | the Departament of Education and Science of Zhytomyr Regional State Administration |
National ID: | 02142974 |
Contact point: |
Blizniyk Svitlana Olegivna +380412421101 ztedu@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2021 18:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 09 вересня 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 25 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 червня 2021 18:26 |
Enquiries until: | 07 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 13 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 серпня 2021 08:00 |
Information
Estimated total value: | 25 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 126 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2021 17:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2021 17:49 |
Перелік змін до ТД АВТОБУСИ. 09.08.2021.docx | |
09 серпня 2021 17:49 |
Додаток 4 договір09.08..docx | |
09 серпня 2021 17:49 |
Додаток 3 Тех вимоги09.08.docx | |
21 липня 2021 12:44 |
ТД Шкільний автобус.doc | |
21 липня 2021 12:44 |
Додаток 5.docx | |
21 липня 2021 12:44 |
Додаток 4 договір.docx | |
21 липня 2021 12:44 |
Додаток 3 Тех вимоги.docx | |
21 липня 2021 12:44 |
Додаток 2.docx | |
21 липня 2021 12:44 |
Додаток 1.docx | |
21 липня 2021 12:44 |
Перелік змін до ТД АВТОБУСИ. 20.07.2021.docx | |
24 червня 2021 18:35 |
ТД Шкільний автобус.doc | |
24 червня 2021 18:26 |
Додаток 5.docx | |
24 червня 2021 18:26 |
Додаток 2.docx | |
24 червня 2021 18:26 |
Додаток 1.docx |
09 серпня 2021 17:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 серпня 2021 17:49 |
Перелік змін до ТД АВТОБУСИ. 09.08.2021.docx
|
|||||||||
09 серпня 2021 17:49 |
Додаток 4 договір09.08..docx
|
|||||||||
09 серпня 2021 17:49 |
Додаток 3 Тех вимоги09.08.docx
|
|||||||||
21 липня 2021 12:44 |
ТД Шкільний автобус.doc
|
|||||||||
21 липня 2021 12:44 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||
21 липня 2021 12:44 |
Додаток 4 договір.docx
|
|||||||||
21 липня 2021 12:44 |
Додаток 3 Тех вимоги.docx
|
|||||||||
21 липня 2021 12:44 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
21 липня 2021 12:44 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
21 липня 2021 12:44 |
Перелік змін до ТД АВТОБУСИ. 20.07.2021.docx
|
|||||||||
24 червня 2021 18:35 |
ТД Шкільний автобус.doc
|
|||||||||
24 червня 2021 18:26 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||
24 червня 2021 18:26 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
24 червня 2021 18:26 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Стандарт ДСТУ 7013:2009 Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» визначає законодавчо встановлені мінімальні вимоги до шкільних автобусів, які забезпечують, без яких автобус не може взагалі вважатися шкільним. Але ч. 3 ст. 22 Закону надає повноваження замовнику визначати не тільки вимоги, що передбачені законодавством, але й право включати ті вимоги, що замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При підготовці тендерної документації в якості необхідних вимог серед інших були визначені 3 місця для супроводжуючих осіб, об’єму двигуна не менше 5500 куб.см., пневматичної системи гальмування. Так, кількість місць для школярів та супроводжуючих осіб розраховувалася не за мінімально можливими показниками, а виходячи з потреб освітніх закладів. Серед школярів підвозяться не тільки старші класи, а й учні початкової школи, які потребують більше супроводжуючих дорослих для дисципліни та безпеки перевезень. Тим більше, що шкільний автобус використовується і для поїздки школярів на екскурсії, змагання, олімпіади, тощо. Безпека перевезень школярів є пріорітетом, тому для нас важливо наявність не менше трьох місць для супроводжуючих осіб. Цими супроводжуючими особами є педагогічний склад закладів освіти. Вимога щодооб’єму двигуна пов’язана не зі швидкістю руху автобусу, а з його потужністю, яка необхідна, щоб їздити по дорогам сільської місцевості, що на сьогодні не є ідеальними, а в зимовий період за умов снігопадів потужність двигуна вирішує взагалі можливість виїзду автобусу на маршрут. Потужність малого об’єму двигуна досягається за рахунок використання його в постійному режимі на великих обертах, що знижує моторесурс двигуна, пришвидшує його фізичний знос та призводить до поломок і необхідності проведення ремонтів. Це - простій шкільного автобусу і необхідність своєчасного пошуку оренди іншого транспорту на період ремонту, щоб забезпечити можливість дітей дістатися до навчального закладу, а також витрати на проведення ремонту, що в сукупності є неефективним використанням бюджетних коштів.
Як вже зазначалося, ДСТУ визначає основні мінімальні технічні характеристики для шкільних автобусів. Це не означає, що замовникам заборонено визначати додаткові критерії безпеки руху, надійності та пасажиромісткості, в разі наявності продукції декількох виробників, що відповідають таким критеріями можуть забезпечити конкуренцію на торгах.
У рішеннях Антимонопольного комітету України при оскарженні у закупівлях UA-2021-04-06-001364-c , UA-2021-04-16-001016-b було визнано дискримінаційними умови, що не передбачені ДСТУ 7013:2009 "Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги". У рішенні суду у справі 640/9921/19, що розглядалась Верховним судом України, було визнано, що не вбачається наявності обґрунтованих у замовника підстав для визначення у тендерній документації таких характеристик товару. При цьому, суд постановив, що відсутня будь-яка правова норма, у відповідності до якої, наявність двох учасників які відповідають критеріям тендерної документації, автоматично вказує на відсутність дискримінації інших виробників, які виробляють таку ж саму продукцію.
Враховуючи зазначене, вимоги вашої тендерної документації щодо не менше 3 місць для супроводжуючих осіб; робочий об’єм двигуна – не менше 5500 см³ ; габаритні розміри до автобуса: довжина- від 8000 до 8600 мм; ширина – від 2300 до 2500 мм; висота – від 2700 до 3000 мм. є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ та призведуть до оскарження закупівлі і втрати часу замовником.
З огляду на зазначене, просимо усунути дискримінаційні умови тендерної документації.
Стандарт ДСТУ 7013:2009 Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» визначає законодавчо встановлені мінімальні вимоги до шкільних автобусів, які забезпечують, без яких автобус не може взагалі вважатися шкільним. Але ч. 3 ст. 22 Закону надає повноваження замовнику визначати не тільки вимоги, що передбачені законодавством, але й право включати ті вимоги, що замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При підготовці тендерної документації в якості необхідних вимог серед інших були визначені 3 місця для супроводжуючих осіб, об’єму двигуна не менше 5500 куб.см., пневматичної системи гальмування. Так, кількість місць для школярів та супроводжуючих осіб розраховувалася не за мінімально можливими показниками, а виходячи з потреб освітніх закладів. Серед школярів підвозяться не тільки старші класи, а й учні початкової школи, які потребують більше супроводжуючих дорослих для дисципліни та безпеки перевезень. Тим більше, що шкільний автобус використовується і для поїздки школярів на екскурсії, змагання, олімпіади, тощо. Безпека перевезень школярів є пріорітетом, тому для нас важливо наявність не менше трьох місць для супроводжуючих осіб. Цими супроводжуючими особами є педагогічний склад закладів освіти. Вимога щодооб’єму двигуна пов’язана не зі швидкістю руху автобусу, а з його потужністю, яка необхідна, щоб їздити по дорогам сільської місцевості, що на сьогодні не є ідеальними, а в зимовий період за умов снігопадів потужність двигуна вирішує взагалі можливість виїзду автобусу на маршрут. Потужність малого об’єму двигуна досягається за рахунок використання його в постійному режимі на великих обертах, що знижує моторесурс двигуна, пришвидшує його фізичний знос та призводить до поломок і необхідності проведення ремонтів. Це - простій шкільного автобусу і необхідність своєчасного пошуку оренди іншого транспорту на період ремонту, щоб забезпечити можливість дітей дістатися до навчального закладу, а також витрати на проведення ремонту, що в сукупності є неефективним використанням бюджетних коштів.
Як вже зазначалося, ДСТУ визначає основні мінімальні технічні характеристики для шкільних автобусів. Це не означає, що замовникам заборонено визначати додаткові критерії безпеки руху, надійності та пасажиромісткості, в разі наявності продукції декількох виробників, що відповідають таким критеріями можуть забезпечити конкуренцію на торгах.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 липня 2021 13:37
Дата подання: 21 липня 2021 10:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-12-000001 ● 4ed6f4cf61cf4033985329c0e2402313
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2021 13:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
12.10.2021 № 636
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-06-24-003360-a.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-12 14:39:55
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус), що проводив Департамент освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-24-003360-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відсутня інформація англійською мовою щодо місцезнаходження замовника, місця поставки товарів, строку поставки товарів, умов оплати, мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, дати та часу розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам частини третьої статті 10 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-18 18:19:23
ВІДПОВІДЬ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЩОД НА ЗАПИТ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Моніторинг до закупівлі ДК 021:2015 (CPV) - 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус) (UA-2021-06-24-003360-a)
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус), що проводив Департамент освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-24-003360-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відсутня інформація англійською мовою щодо місцезнаходження замовника, місця поставки товарів, строку поставки товарів, умов оплати, мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, дати та часу розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам частини третьої статті 10 Закону? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ:
1.Інформуємо вас. Що технічні та якісні характеристики закупівлі визначалися відповідно до вимог ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічни вимоги».
На придбання шкільних автобусів згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1570-р «Про розподіл резерву коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2020 році та перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2020 рік» (далі – Розпорядження) для Житомирської області виділено 17 599, 9 тис. грн державної субвенції.
Відповідно до п.3 Розпорядження використання освітньої субвенції на придбання шкільних автобусів, у тому числі обладнаних місцями для дітей з особливими освітніми потребами, здійснюється на засадах співфінансування:
- для закладів, що фінансуються з обласних бюджетів та бюджетів міських територіальних громад, чисельність населення яких станом на 1 січня 2020 р. становила понад 40000 осіб: не більш як 70 відсотків - за рахунок освітньої субвенції та не менш як 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
- для закладів, що фінансуються з бюджетів міських територіальних громад, чисельність населення яких станом на 1 січня 2020 р. становила менш як 40000 осіб, селищних територіальних громад, сільських територіальних громад: не більш як 90 відсотків - за рахунок освітньої субвенції та не менш як 10 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів;
- для закладів, розташованих у селах (селищах), що мають статус гірських населених пунктів, та населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення: не більш як 95 відсотків - за рахунок освітньої субвенції та не менш як 5 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів.
Джерелами співфінансування коштів місцевих бюджетів не можуть бути кошти державного фонду регіонального розвитку та міжбюджетні трансферти з державного бюджету місцевим бюджетам, включаючи залишки коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Територіальними громадами були надані Департаменту освіти і науки облдержадміністрації гарантійні листи щодо згоди на 30 % співфінансування закупівлі, що в свою чергу дало змогу визначити кінцеву суму коштів для оголошення відкритих торгів.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України.
Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 3 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі тендерним комітетом Департаменту освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації використовується Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", а саме:
1. Аналізуються здійснені закупівлі та переглядаються, як відбувались торги на порталі ProZorro.
2. Використовується мережа Інтернет та прайс-листи провідних компаній для розрахунку середньої вартості предмета закупівлі.
Обов’язку документувати факт здійснення моніторингу чинним законодавством для замовника не встановлено.
2. Посилання на сторінку офіційного сайту на якому розміщена інформація щодо закупівлі:
https://osvita.zt.gov.ua/%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%bc%d0%b0-%d1%80%d0%be%d0%b7%d0%b2%d0%b8%d1%82%d0%ba%d1%83-%d0%be%d1%81%d0%b2%d1%96%d1%82%d0%b8/
Додатково повідомляємо, що відповідно розяснення на запит 2583/2020, який був наданий Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України:
«Перелік інформації, яку повинно містити оголошення про проведення відкритих торгів визначено частиною другою статті 21 Закону.
Поряд з цим відповідно до пункту 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 у разі якщо інформація (оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель) відповідно до вимог Закону повинна бути додатково оприлюднена англійською мовою, така інформація розміщується замовником/ЦЗО одночасно з відповідною інформацією українською мовою.
У свою чергу, наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО” (далі – ДП “ПРОЗОРРО”).
Тому, з питань технічної реалізації вимог законодавства в електронній системі закупівель, зокрема заповнення оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою слід звернутися до адміністратора системи ДП “ПРОЗОРРО”
Отже, звертаємо Вашу увагу на те, що у Замовника відсутня технічна можливість з реалізації даного питання у системі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142974 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., місто Житомир, майдан імені С.П.Корольова, 12 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 серпня 2021 15:32
|
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПрАТ "ГАЛИЧИНА -АВТО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 вересня 2021 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "ГАЛИЧИНА -АВТО" |
19 920 000,00
UAH з ПДВ
|
19 667 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"" |
19 668 000,00
UAH з ПДВ
|
19 668 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА" |
23 700 000,00
UAH з ПДВ
|
23 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Київський Республіканський Автоцентр" |
25 152 000,00
UAH з ПДВ
|
25 152 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ГАЛИЧИНА -АВТО" #32801235 |
Переможець |
19 667 990,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 17:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 16:11
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 15:37
|
дОДАТКОВА УГОДА 1.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 17:42
|
Договір про закупівлю | укладений |
28 вересня 2021 17:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 (CPV) - 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус) | 12 | шт |
1 638 999,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | вНЕСТИ ЗМІНИ ДО ДОГОВОРУ У ЧАСТИНІ ПОРЯДКУ РЕЄСТРАЦІЇ МОТОТ |
Номер договору про закупівлю: | 814741-Y06179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження назв закладів освіти для подальшої реєстрації |
Номер договору про закупівлю: | 814741-Y06179 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015 (CPV) - 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус) | 12 | шт |
1 638 999,00
UAH з ПДВ
|