Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Security services (Security of facilities of JSC Ukrtransgaz’ Branches (СIС "Ukrgazprombud"))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Барсен Ігор Михайлович 0444612373 barsen-im@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Сміх Володимир Володимирович (044) 461-23-58 smih-vv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Barsen Igor Mikhailovich 0444612373 barsen-im@utg.ua |
Additional contacts: |
Smikh Volodymyr (044) 461-23-58 smih-vv@utg.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2021 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 14:23 |
Очікувана вартість: | 5 990 723,20 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 907,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія (оригінал електронної банківської гарантії, що оформлена в електронному вигляді з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис). Тендерне забезпечення повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VI до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 179720 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у виді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5 % від загальної суми вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку VIІ до тендерної документації. |
Publication date: | 24 червня 2021 14:31 |
Enquiries until: | 23 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 серпня 2021 14:00 |
Information
Estimated total value: | 5 990 723 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 59 907 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно розділу 4 Проекту договору | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2021 08:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 08:57 |
тд_21_ПР_095_додаток_2_перелік інформації_н.р..docx | |
23 липня 2021 08:57 |
тд_21_ПР_095-зм-1.docx | |
23 липня 2021 08:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.docx | |
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_1_Технічні вимоги.docx | |
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_1-а_гарантійний лист.docx | |
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_3_вимоги до переможця.docx | |
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_4_проект договору.doc | |
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls | |
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls | |
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.docx | |
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.docx |
23 липня 2021 08:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 липня 2021 08:57 |
тд_21_ПР_095_додаток_2_перелік інформації_н.р..docx
|
|||
23 липня 2021 08:57 |
тд_21_ПР_095-зм-1.docx
|
|||
23 липня 2021 08:57 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.docx
|
|||
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_1_Технічні вимоги.docx
|
|||
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_1-а_гарантійний лист.docx
|
|||
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_3_вимоги до переможця.docx
|
|||
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_4_проект договору.doc
|
|||
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.xls
|
|||
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.xls
|
|||
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.docx
|
|||
24 червня 2021 14:28 |
тд_21_ПР_095_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 2.3 «Інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку ІІ «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ» до тендерної документації Учасник надає інформацію (підпункт 2.3.1.1) про наявність спеціальних засобів, які відповідають чинному законодавству, мобільних телефонів із розрахунку оснащення 11 постів охорони на об’єктах замовника та радіостанцій (не менше 6 одиниць) та скановану копію дозволів встановленого зразка(підпункт 2.3.3.), згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс України», на право експлуатації радіостанцій у всіх адміністративних областях України в кількості не менше 2 одиниць, з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт.
Дані вимоги передбачені для забезпечення належного стану охорони об’єктів
АТ «Укртрансгаз» у випадку настання обставин, передбачених пунктом 3 Додатку І «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» до тендерної документації, а саме: в будь-який час, за заявкою замовника в термін не більше трьох діб, припиняється надання послуг в одному регіоні та організовується надання послуг, в тій же кількості, в будь-якому іншому регіоні України, на об’єктах АТ «Укртрансгаз» та відповідно до пункту 4
Додатку І до тендерної документації відповідно до якого, охоронники виконують обов’язки з використанням переносних радіостанцій потужністю не менше 2 Вт, які використовуються у всіх адміністративних областях України (на Об’єктах, де є два пости і більше).
Скарги до процедури
Дата подання: 06 вересня 2021 16:13
Дата подання: 06 вересня 2021 16:06
Дата подання: 11 жовтня 2021 15:23
Дата подання: 11 жовтня 2021 16:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-21-000061 ● cf9892504fcc464993f58751d96c3eaf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-06-24-003103-b 24.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-26 10:01:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг об’єктів філій акціонерного товариства «Укртрансгаз» (БМФ Укргазпромбуд) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером (UA-2021-06-24-003103-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційний вебсайт суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД» умов пункту 13 розділу «Зведеної інформації про закупівлю» тендерної документації, в частині надання банківської гарантії у розмірі 5% від загальної суми вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю.
5. Надати інформацію та підтвердні документи (акти про надання послуг, платіжні доручення, тощо) щодо виконання умов договору про закупівлю послуг від 13.12.2021 № 2112000067.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-29 16:22:08
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 26.09.2022
1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість.
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено з урахуванням необхідності забезпечення цілісності майнового комплексу, що передається під охорону охоронній структурі від розкрадань, несанкціонованих сторонніх втручань, забезпечення встановленого пропускного режиму на об’єкті, виконання інших завдань (посилення охорони об’єкта, у тому числі виклику групи посилення постів на автотранспорті), пов’язаних із виникненням прямої загрози безпеці об’єкта охорони, порушенням нормальних умов життєдіяльності на об’єкті охорони або негайним усуненням наслідків його пошкодження.
За процедурою закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів філій АТ «Укртрансгаз» (БМФ «Укргазпромбуд»))» було визначено необхідність у забезпеченні охорони 11 об’єктів БМФ «Укргазпромбуд» силами 11 цілодобових постів охорони. При визначенні доцільності та можливості забезпечення охорони встановлено достатність наявності по 1 цілодобовому посту на об’єкті із розрахунку 1 охоронник на зміну з урахуванням специфіки об’єктів, кількості матеріальних цінностей на них, їх розташування, території, схем, кількості входів/виходів, наявності парканів/огорож, інших технічних засобів охорони тощо. У зв’язку з великою за площею та складною територією, великою кількістю матеріальних цінностей, які знаходяться на відкритій місцевості, охорону Надвірнянської дільниці БМУ-4 БМФ «Укргазпромбуд» та виробничої дільниці № 3 БМУ-6 БМФ «Укргазпромбуд» вирішено здійснювати із використанням службових собак із розрахунку 1 службовий собака на 1 пост охорони.
Відповідно до умов та вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI та вимог ліцензування охоронної діяльності всі охоронники повинні бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству, мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками. Працівники охорони, задіяні для надання послуг, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі процедури закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів філій АТ «Укртрансгаз» (БМФ «Укргазпромбуд»))» здійснювався згідно регламентуючих документів Компанії на підставі трьох комерційних пропозицій ТОВ "АНТАРЕС-2000", ТОВ «Служба Безпеки Бізнесу» та ТОВ «ОК «ЄВРОГАРД» із врахуванням двох цін договорів укладених за результатами процедури відкритих торгів, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-10-000620-c;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-31-001720-b.
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані
АТ «Укртрансгаз.
Додатково повідомляємо, що розмір витрат та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі регламентуються внутрішніми розпорядчими документами АТ «Укртрансгаз», що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2002 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Файл «питання 1».7Z 2,12 МБ, який містить файл «комерція».pdf 2,44 МБ.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості
предмета закупівлі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», а саме доповнено пунктом 4-1, яким зобов’язано суб’єктів господарювання державного сектору економіки забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
АТ «Укртрансгаз» не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки з огляду на таке. Згідно з частиною другою статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Одночасно:
- АТ «Укртрансгаз» не діє на основі лише державної власності (активи Товариства становить також майно, що належить Товариству на праві власності);
- у статутному капіталі Товариства державна частка відсутня (відповідно до пункту 5.2 Статуту Акціонерного товариства «Укртрансгаз», затвердженого Рішенням акціонера АТ «Укртрансгаз» від 16.12.2020 № 431, статутний капітал Товариства поділено на прості іменні акції, 100% вартість яких сплачена повністю. Статутний капітал сформовано засновником та єдиним акціонером Товариства - Національною акціонерною компанією «Нафтогаз України»);
- внаслідок відсутності державної частки у статутному капіталі Товариства, відсутнє право вирішального впливу держави на його господарську діяльність.
Враховуючи, що Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, обов’язок оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у
АТ «Укртрансгаз» відсутній.
3. Щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Файл «питання 3».7Z 676,0 Кб, який містить файл «Банківська гарантія 15741-21».pdf 696 Кб.
4. Питання за переліком ВІДСУТНЄ.
5. Щодо документів, які підтверджують виконання договору
від 13.12.2021 № 2112000067.
Строк дії договору від 13.12.2021 № 2112000067, з урахуванням додаткових угод № 1, 2 та 3 до нього, встановлений з 24.12.2021 по 30.11.2022.
Враховуючи викладене, надаємо акти надання охоронних послуг за період надання послуг з 24.12.2021 по 31.08.2022.
На виконання договору від 13.12.2020 № 2112000067 надаємо інформацію щодо здійснених розрахунків.
Файл «питання 5 частина 1».7Z 13,7 МБ, який містить файли:
- файл «2112000067».pdf 9,71 МБ
- файл «ДУ № 1».pdf 960 Кб
- файл «ДУ № 2».pdf 2,22 МБ
- файл «ДУ № 3».pdf 1,92 МБ
- файл «лист Єврогард розірвання».pdf 300Кб
Файл «питання 5 частина 2».7Z 20,0 МБ, який містить файли:
Акти:
Файл «Грудень 2021».pdf 3,63 МБ
Файл «Січень 2022».pdf 3,6 МБ
Файл «лютий 2022».pdf 3,3 МБ
Файл «березень 2022».pdf 2,94 МБ
Файл «Квітень 2022».pdf 1,97 МБ
Файл «Травень 2022».pdf 1,99 МБ
Файл «Червень 2022».pdf 1,91 МБ
Файл «Липень 2022».pdf 1,76 МБ
Файл «Серпень 2022».pdf 1,86 МБ
Файл «питання 5 частина 3».7Z 20 Кб, який містить файл «2022 Еврогард банк 2112000067».xlsx 20,0 Кб
Надання інформації про усунення порушення замовником
АТ «Укртрансгаз» (далі – Замовник, Товариство) в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі - Закон) не погоджується із оприлюдненою інформацією, викладеною у Висновку Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) за результатами проведеного моніторингу закупівлі – Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз" (БМФ Укргазпромбуд)) за № UA-2021-06-24-003103-b та надає свої заперечення, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону, з урахуванням наступного. У висновку ДАСУ зазначено, що згідно з підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» Додатку ІІ до тендерної документації Замовником установлено вимогу до інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів) із завантаження файлу у форматі pdf, який містить скановану/-і копію/-ї ветеринарного паспорту на кожну службову собаку, що зазначена в довідці, згідно підпункту 8.7., що підтверджує наявність у учасника не менше двох службових собак, згідно вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність». Учасник ТОВ «СББ» у складі своєї тендерної пропозицій завантажив файли у форматі pdf: «Документи на собак.pdf», який містить скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак за номерами: UA 0150030 на службову собаку на ім’я Грант, що містить сторінки 1-5, 22-23 та 11466074 на службову собаку на ім’я Амир, що містить сторінки 1-7, 10-11. Учасник – ТОВ «Охоронна компанія «Альфа Безпека» у складі своєї тендерної пропозиції завантажив файли: 8.8-Ветеринарний паспорт.rar, в якому розміщено файли: Вольф.PDF, Барон.PDF та Кара.PDF, в яких містяться скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак за номерами: 11486586 на службового собаку Вольф, що містить сторінки 2-7, 10-11, 11486581 на службового собаку Барон, що містить сторінки 2-7, 10-11 та 11486585 на службового собаку Кара, що містить сторінки 2-7, 10-11 відповідно. На підставі вищевикладеного, ДАСУ робить висновок, що Учасники – ТОВ «Охоронна компанія «Альфа Безпека» та ТОВ «СББ» надали скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак не в повному обсязі, чим не дотримався вимог підпункту 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників – ТОВ «СББ» та ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА», як таких, що не відповідають іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до аукціону. Підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації «Сканована/-і копія/-ї ветеринарного паспорту на кожну службову собаку, що зазначена в довідці, згідно підпункту 8.7., що підтверджує наявність у учасника не менше двох службових собак, згідно вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» не встановлена вимога надання всіх без виключення сторінок документа на службового собаку. Учасники – ТОВ «Охоронна компанія «Альфа Безпека» та ТОВ «СББ» у складі своєї тендерної пропозиції надав скановані копії сторінок ветеринарних паспортів службових собак, які містили записи та таких, що надали змогу ідентифікувати приналежність до конкретного службового собаки та пересвідчитися у наявності даних про проведені вакцинації та інші профілактичні заходи, репродукцію та обробку від ектопаразитів тощо. Ветеринарний паспорт - це документ, в якому міститься інформація про тварину і про її господаря. До інформації про тварину відноситься: - кличка тварини; - дата її народження; - порода; - статева приналежність; - забарвлення шерсті; - особливі прикмети; - номер електронного чіпа (в разі, якщо було проведено чіпування тварини); - дані про проведені вакцинації та інші профілактичні заходи, репродукцію та обробку від ектопаразитів; - інше. До інформації про господаря відноситься: - ПІБ господаря; - його контактний телефон; - адреса проживання. Таким чином, Учасниками – ТОВ «ОК «Альфа Безпека» та ТОВ «СББ» були надані скановані копії паспортів службових собак у відповідності до вимог встановлених підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації. Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що частиною 4 статті 8 Закону «Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель» передбачено строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель та частиною 6 статті 8 Закону встановлено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Дата початку моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-24-003103-b визначений 21.09.2022, а дата підписання та оприлюднення висновку ДАСУ за його результатами 14.10.2022, а саме – на 17 робочий день після початку моніторингу. Враховуючи наведене, вважаємо висновок Держаудитслужби необґрунтованим, безпідставним та таким, що порушує права та інтереси Замовника, які полягають у здійсненні ним відповідних процедур закупівель.
2022-10-20 14:03:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ |
Дата публікації: | 28 жовтня 2022 |
Документи:
28 жовтня 2022 17:42
|
Електронний підпис |
28 жовтня 2022 17:42
|
Позовна заява.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2021 17:51
|
ПП "Явір-2000" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
"СББ" (ТОВ) | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2021 17:58
|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АНТАРЕС-3000" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2021 17:57
|
ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС" РІ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" |
5 800 872,00
UAH
|
5 608 152,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
5 858 688,00
UAH
|
5 608 160,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
"СББ" (ТОВ) |
5 935 776,00
UAH
|
5 609 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" #43399373 |
Переможець |
5 608 152,00
UAH
|
24 листопада 2021 09:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2023 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2022 10:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2022 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2022 10:42
|
ДУ_№4_від_30.11.2022.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2022 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2022 21:29
|
ДУ № 3 від 04.04.2022 договір_2112000067.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2022 21:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2022 22:17
|
ДУ № 2 від 25.03.2022.pdf | зміни до договору |
25 березня 2022 22:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2022 17:29
|
ДУ 2112000067.pdf | зміни до договору |
10 березня 2022 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 13:07
|
2112000067_від_13.12.2021.pdf | укладений |
14 грудня 2021 13:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України про публічні закупівлі" (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 2112000067 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 2112000067 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника) |
Номер договору про закупівлю: | 2112000067 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | частина 6 статті 41 (Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.) ЗУ "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 2112000067 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |