Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізори 4 шт
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2021-06-24-001495-b c48f3c0fc569403695063abd4b4c3ff0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Власюк Олена Василівна

380412241948 elenavlassuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний університет "Житомирська політехніка "
Код ЄДРПОУ: 05407870
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103
Контактна особа: Власюк Олена Василівна
380412241948
elenavlassuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2021 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Закупівля проводиться за рахунок коштів гранту (Грантова угода № 2017-2893 /001-001, реєстраційний номер програми №585832-EPP-1-2017-1-IT-EPPKA2-CBHE-JP ) Згідно з реєстраційною карткою проекту ( програми ) № 3932-01 закупівля проводиться в межах Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (ратифікована із заявою Української сторони Законом України від 03.09.2008 №360 VI. ) Відповідно до статі 3 вище зазначеної Рамкової угоди: «Заходи що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру».

Державний університет «Житомирська політехніка» звільнений від сплати ПДВ даного виду товару, так як закупівля товару відбувається повністю за грантові кошти проекту «Розумний транспорті логістика для міст» програми Еразмус+ Комісії Європейських Співтовариств, згадно з статтею 3, Закону України від 03.09.2008 №360-VI; Реєстраційна картка проекту №3932-01, державна реєстрація від 04.03.2021 р.

Тож ціна пропозиції кожного учасника має зазначатися без ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Телевізор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником в національній валюті в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів на підставі видаткової накладної, яка засвідчує факт поставки Товару за наявності бюджетного фінансування.Закупівля проводиться за рахунок коштів гранту (Грантова угода № 2017-2893 /001-001, реєстраційний номер програми №585832-EPP-1-2017-1-IT-EPPKA2-CBHE-JP ) Згідно з реєстраційною карткою проекту ( програми ) № 3932-01 закупівля проводиться в межах Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (ратифікована із заявою Української сторони Законом України від 03.09.2008 №360 VI. ) Відповідно до статі 3 вище зазначеної Рамкової угоди: «Заходи що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру». Державний університет «Житомирська політехніка» звільнений від сплати ПДВ даного виду товару, так як закупівля товару відбувається повністю за грантові кошти проекту «Розумний транспорті логістика для міст» програми Еразмус+ Комісії Європейських Співтовариств, згадно з статтею 3, Закону України від 03.09.2008 №360-VI; Реєстраційна картка проекту №3932-01, державна реєстрація від 04.03.2021 р. Тож ціна пропозиції кожного учасника має зазначатися без ПДВ.Місцезнаходження замовника: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103 Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 2 до Оголошення. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2021 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 12:43
Пропозиція Додаток 1.docx
24 червня 2021 12:43
Оголошення_спрощена_закупівля.doc
24 червня 2021 12:43
«Технічна_специфікація»_Додаток_2.docx
24 червня 2021 12:43
Договір_Поставки Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-24-001495-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 30 червня 2021 06:33
Сервісний центр
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: наявність власного сервісного центру або за договором на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.

2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2021 23:04
Розглянувши Вашу вимогу щодо спрощеної закупівлі за ДК 021:2015: 32320000-2
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори 4 шт) Замовник повідомляє наступне:
Порядок проведення спрощених закупівель регламентується статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 14 Закону одним з послідовних етапів спрощеної закупівлі виступає оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Спрощена закупівля не передбачає підготовку, розробку, затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а не тендерну документацію.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) – це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону, тендерна пропозиція - це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік процедур закупівель визначений статтею 13 Закону. До них належать: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог і, як виняток, переговорна процедура закупівлі.
Таким чином, усі зауваження, викладені у Вашій Вимозі, щодо тендерної документації та/або тендерної пропозиції, є безпідставними так як замовником проводиться спрощена процедуру закупівлі.
Також, зазначені Вами рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 не мають жодного відношення до спрощеної закупівлі UA-2021-06-24-001495-b, оскільки Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вимагається жодних авторизаційних листів або листів від виробників запропонованого учасниками товару.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що умовами Додатку 2 до Оголошення передбачено, що постачальник повинен мати власний сервісний центр в м.Житомирі або представництва чи іншої структурної одиниці у м. Житомир, який має виконувати сервісне обслуговування Товару - надати довідку в довільній формі з контактною інформацією про місцезнаходження сервісного центру. Якщо сервісне обслуговування буде здійснюватися третіми особами – Сервісними центрами партнерів виробника та/або Учасника – в складі пропозиції повинні бути надані копії договорів з партнерами, які здійснюватимуть сервісне обслуговування Товару та будуть забезпечувати відновлення його працездатності під час гарантійного періоду. Вами не наведено жодної причини з якої Ви, як учасник, не маєте змоги укласти договір на обслуговування Телевізорів з будь-яким з багатьох сервісних центрів, присутніх у м. Житомирі. Також, на Ваші необґрунтовані звинувачування повідомляємо, що в інформації про предмет закупівлі та в інших критеріях, викладених у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, взагалі відсутні вимоги або умови, які б могли вказувати на наявність зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісну конкуренцію. Замовник ніяким чином не обмежує конкуренцію. Замовник лише намагається захистити свої інтереси від недобросовісних учасників у разі постачання ними неякісного товару. Замовник вважає, що викладені в оголошенні умови можуть бути виконані будь-яким учасником, який знаходиться на території України та за її межами. Тому, для учасників, які територіально не знаходяться у м. Житомирі, відповідно до додатку 2 оголошення і було включено умову щодо можливості виконання ними гарантійних зобов’язань за допомогою будь-якої третьої сторони, та документального підтвердження таким учасником можливості гарантійного ремонту товару у стислі строки у м.Житомирі, відповідно до договірних обов’язків.
Таким чином, вимоги, зазначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, жодним чином не дискримінують потенційних учасників.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій