Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного нагляду під час виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)»; код ДК 021:2015 – 71240000-2 – “Архітектурні, інженерні та планувальні послуги”
Очікувана вартість
43 364,64 UAH
UA-2021-06-24-001044-c e3639cf6351a4e30895d845474fa6691
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Ляшенко

+380444810262 m.liashenko@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Микола Ляшенко
+380444810262
m.liashenko@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2021 09:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2021 11:00
Початок аукціону: 07 липня 2021 11:59
Очікувана вартість: 43 364,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,92%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Роботи з технічного нагляду під час виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)»; код ДК 021:2015 – 71240000-2 – “Архітектурні, інженерні та планувальні послуги”; поділу на лоти не передбачено.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
метою виконання робіт є здійснення учасником контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, які виконуються під час проведення технічного переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва), згідно інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Технічний нагляд здійснюється протягом усього періоду виконання технічного переоснащення (бажана відвідуваність об’єкту не менше 2-х раз в тиждень.).
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903.
Особа, що здійснює технічний нагляд, повинна:
1) проводити перевірку:
- наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовують під час капітального ремонту об’єкта, технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного нагляду;
2) вести облік обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводити разом з представником підрядника огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;
4) повідомляти підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) підписувати акти на закриття прихованих робіт та візувати за дорученням Замовника інші акти, які підтверджують виконання робіт на об’єкті протягом строку дії договору про закупівлю;
6) виконувати інші функції, пов’язані з технічним наглядом на відповідному об’єкті;
7) дотримуватися правил поведінки на території замовника, пропускного режиму, правил техніки безпеки, протипожежних правил тощо.
4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: роботи з технічного нагляду під час виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)» – 1 робота.
4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: територія замовника: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38 44.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: час, впродовж якого виконуються роботи на об’єкті Замовника. Виконання робіт учасником здійснюється за письмовою заявкою замовника, до 31.12.2021 року.
6. Умови оплати: вартість виконаних робіт сплачується Замовником впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт за договором, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 43 364,64 грн. (сорок три тисячі триста шістдесят чотири грн. 64 коп.) з ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 01.07.2021 року до 11:00 год.
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 06.07.2021 року до 11:00 год.
10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100%). Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
10.1. Методика оцінки пропозицій: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків і зборів.
11. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 400,00 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з технічного нагляду під час виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Вартість виконаних робіт сплачується Замовником впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт за договором, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2021 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 09:23
Додаток 1.docx
24 червня 2021 09:23
Додаток 2.docx
24 червня 2021 09:23
Додаток 3.docx
24 червня 2021 09:23
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2021 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство"Оболонь-інвестбуд " 14 580,00
UAH з ПДВ
14 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ" 24 948,00
UAH з ПДВ
24 948,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ 24 960,00
UAH з ПДВ
24 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2021 16:08
Електронний підпис
05 липня 2021 16:07
сертификат_Полухiн_(1).pdf
05 липня 2021 16:07
довiдка_працiвники.pdf
05 липня 2021 16:07
гарантiя_ТЗ.pdf
05 липня 2021 16:07
сертифiкат_Кирилов.pdf
05 липня 2021 16:07
витяг_eдиний.pdf
05 липня 2021 16:07
розрахунок.pdf
05 липня 2021 16:07
довiдка_пдв.pdf
05 липня 2021 16:07
опис_реeстратора.pdf
05 липня 2021 16:07
Сертифiкат_Бабак.pdf
05 липня 2021 16:07
лист_згода_оплати.pdf
05 липня 2021 16:07
сертифiкат_пустовий.pdf
05 липня 2021 16:07
лист-гарантiя.pdf
05 липня 2021 16:07
довiдка_досвiд.pdf
05 липня 2021 16:07
Сертификат_Тимченко.pdf
05 липня 2021 16:07
довiдка_фiзособа.pdf
05 липня 2021 16:07
Статут.pdf

Публічні документи

05 липня 2021 14:42
Електронний підпис
05 липня 2021 14:41
Сертифікати.pdf
05 липня 2021 14:41
Лист-гарантія.pdf
05 липня 2021 14:41
Копія паспорту.pdf
05 липня 2021 14:41
Копія ІПН.pdf
05 липня 2021 14:41
Договір ЦПД.pdf
05 липня 2021 14:41
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство"Оболонь-інвестбуд "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"

ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство"Оболонь-інвестбуд "
#32346958
Переможець 14 580,00
UAH з ПДВ
09 липня 2021 11:08

Документи

09 липня 2021 11:08
Електронний підпис
09 липня 2021 11:08
Повідомлення.pdf
09 липня 2021 11:08
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2021 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство"Оболонь-інвестбуд "
#32346958
14 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2021 11:08
Електронний підпис
09 липня 2021 11:08
Повідомлення.pdf
09 липня 2021 11:08
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 14:28
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2022 12:23
Додаткова угода 2 до Договору 162.pdf зміни до договору
31 травня 2022 11:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 13:23
Договір.pdf укладений
26 липня 2021 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛІГРАФІЧНИЙ КОМБІНАТ «УКРАЇНА» ПО ВИГОТОВЛЕННЮ ЦІННИХ ПАПЕРІВ» (далі – Замовник) в особі головного інженера Почтаря Петра Орестовича, який діє на підставі наказу від 24.05.2019 № 78, з однієї сторони, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБОЛОНЬ-ІНВЕСТБУД» (далі - Підрядник) в особi¬¬ директора Сокирка Миколи Івановича, який діє на підставі Статуту, з другої сторони (далі разом – Сторони, а кожна окремо – Сторона), керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 8.3. Договору про закупівлю від 26.07.2021 № 162 (надалі – Договір) уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору (надалі – Додаткова угода № 1) про таке: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти пункт 8.1. Договору в новій редакції, а саме: «8.1. Даний Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до 31 травня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань за цим Договором. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.» 2. Ця Додаткова угода № 1 набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками Сторін. 3. Цю Додаткову угоду № 1 складено українською мовою у двох автентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін. 4. Ця Додаткова угода № 1 є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛІГРАФІЧНИЙ КОМБІНАТ «УКРАЇНА» ПО ВИГОТОВЛЕННЮ ЦІННИХ ПАПЕРІВ» (далі – Замовник) в особі головного інженера Почтаря Петра Орестовича, який діє на підставі наказу від 17.02.2022 № 32, з однієї сторони, та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБОЛОНЬ-ІНВЕСТБУД» (далі - Підрядник) в особi¬¬ директора Сокирка Миколи Івановича, який діє на підставі Статуту, з другої сторони (далі разом – Сторони, а кожна окремо – Сторона), керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 8.3. Договору про закупівлю від 26.07.2021 № 162 (надалі – Договір) уклали цю Додаткову угоду № 2 до Договору (надалі – Додаткова угода № 2) про таке: 1. Сторони домовились унести зміни до Договору та викласти пункт 8.1. Договору в новій редакції, а саме: «8.1. Даний Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань за цим Договором. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.» 2. Ця Додаткова угода № 2 набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками Сторін. 3. Цю Додаткову угоду № 2 складено українською мовою у двох автентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін. 4. Ця Додаткова угода № 2 є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 430,00 UAH)