Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з технічного нагляду під час виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)»; код ДК 021:2015 – 71240000-2 – “Архітектурні, інженерні та планувальні послуги”
Очікувана вартість
43 364,64 UAH
UA-2021-06-24-001044-c ● e3639cf6351a4e30895d845474fa6691
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Микола Ляшенко +380444810262 m.liashenko@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2021 09:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2021 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2021 11:59 |
Очікувана вартість: | 43 364,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,92% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Роботи з технічного нагляду під час виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)»; код ДК 021:2015 – 71240000-2 – “Архітектурні, інженерні та планувальні послуги”; поділу на лоти не передбачено.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
метою виконання робіт є здійснення учасником контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, які виконуються під час проведення технічного переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва), згідно інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Технічний нагляд здійснюється протягом усього періоду виконання технічного переоснащення (бажана відвідуваність об’єкту не менше 2-х раз в тиждень.).
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903.
Особа, що здійснює технічний нагляд, повинна:
1) проводити перевірку:
- наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовують під час капітального ремонту об’єкта, технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного нагляду;
2) вести облік обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводити разом з представником підрядника огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;
4) повідомляти підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) підписувати акти на закриття прихованих робіт та візувати за дорученням Замовника інші акти, які підтверджують виконання робіт на об’єкті протягом строку дії договору про закупівлю;
6) виконувати інші функції, пов’язані з технічним наглядом на відповідному об’єкті;
7) дотримуватися правил поведінки на території замовника, пропускного режиму, правил техніки безпеки, протипожежних правил тощо.
4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: роботи з технічного нагляду під час виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)» – 1 робота.
4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: територія замовника: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38 44.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: час, впродовж якого виконуються роботи на об’єкті Замовника. Виконання робіт учасником здійснюється за письмовою заявкою замовника, до 31.12.2021 року.
6. Умови оплати: вартість виконаних робіт сплачується Замовником впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт за договором, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 43 364,64 грн. (сорок три тисячі триста шістдесят чотири грн. 64 коп.) з ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 01.07.2021 року до 11:00 год.
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 06.07.2021 року до 11:00 год.
10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100%). Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
10.1. Методика оцінки пропозицій: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків і зборів.
11. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 400,00 грн.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Роботи з технічного нагляду під час виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)»; код ДК 021:2015 – 71240000-2 – “Архітектурні, інженерні та планувальні послуги”; поділу на лоти не передбачено.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
метою виконання робіт є здійснення учасником контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, які виконуються під час проведення технічного переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва), згідно інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Технічний нагляд здійснюється протягом усього періоду виконання технічного переоснащення (бажана відвідуваність об’єкту не менше 2-х раз в тиждень.).
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903.
Особа, що здійснює технічний нагляд, повинна:
1) проводити перевірку:
- наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовують під час капітального ремонту об’єкта, технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
- відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
- відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
- виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного нагляду;
2) вести облік обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводити разом з представником підрядника огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів;
4) повідомляти підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) підписувати акти на закриття прихованих робіт та візувати за дорученням Замовника інші акти, які підтверджують виконання робіт на об’єкті протягом строку дії договору про закупівлю;
6) виконувати інші функції, пов’язані з технічним наглядом на відповідному об’єкті;
7) дотримуватися правил поведінки на території замовника, пропускного режиму, правил техніки безпеки, протипожежних правил тощо.
4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: роботи з технічного нагляду під час виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)» – 1 робота.
4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: територія замовника: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38 44.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: час, впродовж якого виконуються роботи на об’єкті Замовника. Виконання робіт учасником здійснюється за письмовою заявкою замовника, до 31.12.2021 року.
6. Умови оплати: вартість виконаних робіт сплачується Замовником впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт за договором, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 43 364,64 грн. (сорок три тисячі триста шістдесят чотири грн. 64 коп.) з ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 01.07.2021 року до 11:00 год.
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 06.07.2021 року до 11:00 год.
10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100%). Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
10.1. Методика оцінки пропозицій: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків і зборів.
11. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 400,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з технічного нагляду під час виконання робіт по об’єкту «Технічне переоснащення обладнання окремої будівлі КТП-9 та поетапного переоснащення вбудованих КТП (загальна кількість – 6 КТП), що розміщені на території Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44» (перша черга будівництва)»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Вартість виконаних робіт сплачується Замовником впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт за договором, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2021 09:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2021 09:23 |
Додаток 1.docx | |
24 червня 2021 09:23 |
Додаток 2.docx | |
24 червня 2021 09:23 |
Додаток 3.docx | |
24 червня 2021 09:23 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2021 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство"Оболонь-інвестбуд " |
14 580,00
UAH з ПДВ
|
14 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ" |
24 948,00
UAH з ПДВ
|
24 948,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ |
24 960,00
UAH з ПДВ
|
24 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство"Оболонь-інвестбуд " #32346958 |
Переможець |
14 580,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2021 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2023 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2022 12:23
|
Додаткова угода 2 до Договору 162.pdf | зміни до договору |
31 травня 2022 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:11
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 13:23
|
Договір.pdf | укладений |
26 липня 2021 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛІГРАФІЧНИЙ КОМБІНАТ «УКРАЇНА» ПО ВИГОТОВЛЕННЮ ЦІННИХ ПАПЕРІВ» (далі – Замовник) в особі головного інженера Почтаря Петра Орестовича, який діє на підставі наказу від 24.05.2019 № 78, з однієї сторони, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБОЛОНЬ-ІНВЕСТБУД» (далі - Підрядник) в особi¬¬ директора Сокирка Миколи Івановича, який діє на підставі Статуту, з другої сторони (далі разом – Сторони, а кожна окремо – Сторона), керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 8.3. Договору про закупівлю від 26.07.2021 № 162 (надалі – Договір) уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору (надалі – Додаткова угода № 1) про таке: 1. Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти пункт 8.1. Договору в новій редакції, а саме: «8.1. Даний Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до 31 травня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань за цим Договором. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.» 2. Ця Додаткова угода № 1 набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками Сторін. 3. Цю Додаткову угоду № 1 складено українською мовою у двох автентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін. 4. Ця Додаткова угода № 1 є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПОЛІГРАФІЧНИЙ КОМБІНАТ «УКРАЇНА» ПО ВИГОТОВЛЕННЮ ЦІННИХ ПАПЕРІВ» (далі – Замовник) в особі головного інженера Почтаря Петра Орестовича, який діє на підставі наказу від 17.02.2022 № 32, з однієї сторони, та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБОЛОНЬ-ІНВЕСТБУД» (далі - Підрядник) в особi¬¬ директора Сокирка Миколи Івановича, який діє на підставі Статуту, з другої сторони (далі разом – Сторони, а кожна окремо – Сторона), керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 8.3. Договору про закупівлю від 26.07.2021 № 162 (надалі – Договір) уклали цю Додаткову угоду № 2 до Договору (надалі – Додаткова угода № 2) про таке: 1. Сторони домовились унести зміни до Договору та викласти пункт 8.1. Договору в новій редакції, а саме: «8.1. Даний Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань за цим Договором. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.» 2. Ця Додаткова угода № 2 набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення печатками Сторін. 3. Цю Додаткову угоду № 2 складено українською мовою у двох автентичних примірниках, що мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін. 4. Ця Додаткова угода № 2 є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |