Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аптечки медичні ( за кодом НК 024:2019 44039 Набір для першої медичної допомоги, що містить лікарських засобів) та аптечки автомобільні (за кодом НК 024:2019 43000 Багаторазовий набір для першої медичної допомоги, що не містить лікарських засобів)
Очікувана вартість
19 549,71 UAH
UA-2021-06-24-000881-a 86d13e751c7d4f58812baeb6b7c0170b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малакаєв Сергій Володимирович

048-738-18-65 Serhii.Malakaiev@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південна філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Малакаєв Сергій Володимирович
048-738-18-65
Serhii.Malakaiev@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2021 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2021 12:00
Початок аукціону: 09 липня 2021 13:27
Очікувана вартість: 19 549,71 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Аптечки медичні ( за кодом НК 024:2019 44039 Набір для першої медичної допомоги, що містить лікарських засобів) та аптечки автомобільні (за кодом НК 024:2019 43000 Багаторазовий набір для першої медичної допомоги, що не містить лікарських засобів) за кодом ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32 шт. 4.2. Місце поставки товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Приморська, 1, склад лікувального відділення СП «Портовик» ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації морського порту Південний). 5. Строк поставки товарів або виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021. 6. Умови оплати: здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки товару, на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 19 549,71 грн. без ПДВ/ 23 459,65 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 02.07.2021 р. 12-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 08.07.2021 р. 12-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт.
Аптечка медична автомобільна (АМА-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Приморська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
НК 024:2019: 43000 — Багаторазовий набір для першої медичної допомоги, що не містить лікарських засобів
1 шт.
Аптечка медична автомобільна (АМА-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Приморська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
НК 024:2019: 43000 — Багаторазовий набір для першої медичної допомоги, що не містить лікарських засобів
4 шт.
Аптечка медична для офісу (тип С)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Приморська. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
НК 024:2019: 44039 — Набір для першої медичної допомоги, що містить лікарських засобів
10 шт.
Аптечка медична виробнича (стандарт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, Приморська. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
НК 024:2019: 44039 — Набір для першої медичної допомоги, що містить лікарських засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати поставки товару, на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2021 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 10:59
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

перелік вкладень
Дата подання: 01 липня 2021 11:27
Дата відповіді: 02 липня 2021 09:27
Шановний Замовник, для уникнення непорозумінь при розгляді пропозицій, просимо надати перелік вкладень в аптечки. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня, позиції 1, 2 Технічніх вимог коплектуються згідно ДСТУ 3961-2000 зі змінами №2, позиції 3, 4 Технічних вимог - згідно ТУ У 24.4-19246991-012-2001.
Склад аптечок
Дата подання: 02 липня 2021 10:22
Шамовний Замовник! Дякуємо за відповідь.! Нажаль, все стало ще більш не зрозуміло! В технічних умовах Додатку 3 по пунктах 3 і 4 вказано ТУ У31.2-38929750-003:2014, у відповіді Ви вказуєте ТУ У 24.4-19246991-012-2001. Склади аптечок за цими ТУ - РІЗНІ! І, відповідно - бюджет буде різний. Тому ми і просили надати конкретні склади, в тому числі на АМА, щоб не було непорозумінь. Але користуючись примітками до таблиці 1 Додатку 3, де вказано "або еквівалент" - ми тепер вбачаємо за можливе надання аптечок за складом АБО ТУ У 31.2-38929750-003:2014, АБО ТУ У 24.4-19246991-012-2001,....ну або ще за якимось ТУ. В такому випадку, просимо Замовника підтвердити, що склади аптечок за №3 та №4 можуть бути за будь-якими Технічними Умовами і це не буде визнано невідповідністю з подальшою дискваліфікацією учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2021 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС" 9 270,00
UAH
9 270,00
UAH
Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 13 198,00
UAH
13 198,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 липня 2021 16:58
14.11 Додаток2.1.pdf
07 липня 2021 16:58
Додаток 4.pdf
07 липня 2021 16:58
15.3 Санкції.pdf
07 липня 2021 16:58
Додаток 3.pdf
07 липня 2021 16:58
14.8 Свідоцтво ПДВ.pdf
07 липня 2021 16:58
Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2021 16:58
14.7 Довідка з банку.pdf

Публічні документи

08 липня 2021 09:56
Електронний підпис
08 липня 2021 09:56
_Сертифiкат_офісна.pdf
08 липня 2021 09:56
_Сертифiкат_АМА-2.pdf
08 липня 2021 09:56
_Сертифiкат_АМА-1.pdf
08 липня 2021 09:56
_Витяг_ПДВ.pdf
08 липня 2021 09:56
_Довідка з банку_ПУМБ.jpg
08 липня 2021 09:56
_Опис_2020_копія.pdf
08 липня 2021 09:56
_Фінзвіт_Iкв_2021.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС"

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКЕТПРОМРЕСУРС"
#31735298
Відхилено 9 270,00
UAH
16 липня 2021 08:52
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 13 198,00
UAH
19 липня 2021 16:32

Документи

16 липня 2021 08:52
Електронний підпис
16 липня 2021 08:52
Протокол № 199.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2021 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
13 198,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 09:15
Звіт про виконання договору № 216-В-ПВФ-21 від 02.08.2021.docx укладений
09 вересня 2021 09:15
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 11:54
216-В-ПВФ-21 від 02.08.2021 ТОВ ФАРММЕДАЛЬЯНС.pdf укладений
02 серпня 2021 11:53
Пропозиція ФАРММЕДАЛЬЯНС95.pdf укладений
02 серпня 2021 11:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 121,86
UAH (в тому числі ПДВ 923,86 UAH)