Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОЖНЯТІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" РОЖНЯТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01993612 |
Місцезнаходження: | 77600, Україна , Івано-Франківська обл., Рожнятівський район, селище міського типу Рожнятів ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 17 |
Контактна особа: |
Василина Олегівна Гаврилюк +380347420872 rozhnyativ_crl.byg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2021 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2021 11:06 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: Державний бюджет України | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2021 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2021 14:52 |
ТД_Комбінація опер.ламп.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-01-000035 ● aa6f3a9690a1404ba4b2eb81c737c9c4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2021 14:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
01.09.2021
№ 535
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 01.09.2021 № 535
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2021-06-23-009031-c 23.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-06 15:32:05
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету "Комбінація операційних ламп зі змінною колірною температурою (ДК 021:2015: 33167000-8 — Хірургічні світильники)" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-23-009031-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чому договір від 27.07.2021 № 306, укладений із ТОВ «УКР ДІАГНОСТИКА» не містить Порядку внесення змін до умов договору про закупівлю, який міститься у Проекті договору про закупівлю (Додаток 5 ТД Замовника)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-08 10:23:37
Відповідь на запит на пояснення щодо здійснення моніторингу UA-M-2021-09-01-000035 ● aa6f3a9690a1404ba4b2eb81c737c9c4
Відповідь на запит на пояснення щодо здійснення моніторингу UA-M-2021-09-01-000035 ● aa6f3a9690a1404ba4b2eb81c737c9c4
Повідомляємо, що договір від 27.07.2021 № 306, укладений із ТОВ «УКР ДІАГНОСТИКА» в результаті проведення процедури закупівлі, повністю відповідає Проекту договору, що був передбачений Додатком 5 до Тендерної документації. Розділ 11 «Інші умови» містить умови щодо випадків та порядку внесення змін до договору.
Крім того, зазначаємо, що по тексту Тендерної документації, ТЕКСТ після Специфікації (Додаток 1 до Договору), йде з позначкою *ПРИМІТКА, в тому числі, і «Порядок внесення змін до умов договору про закупівлю».
Відтак, текст «Порядок внесення змін до умов договору про закупівлю» відноситься до Примітки, і НЕ Є ЧАСТИНОЮ Проекту договору.
Висвітлення Проекту договору та ОКРЕМО - Порядку внесення змін до умов договору про закупівлю здійснено відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», згідно якого, Примірна тендерна документація містить: проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник повідомляє, що зобов’язується суворо дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Крім того, повідомляємо, що відповідно до п. 17 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», У тендерній документації зазначаються такі відомості: 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Щодо зазначення посади посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, зазначена інформація міститься в нашій тендерній документації, а саме в п. 2.3. розділу I. Загальні положення – «секретар тендерного комітету», оскільки, Законом не передбачено обов’язку зазначення назви посади згідно штатного розпису замовника, чи функціональних обов’язків згідно правового статусу члена тендерного комітету. Відповідно, Замовником вказано посаду - «секретар тендерного комітету», відповідно до Положення про тендерний комітет згідно функціональних обов’язків згідно правового статусу члена тендерного комітету. 2. Щодо зазначення прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, повідомляємо, що у Тендерній документації, стор. 9-10 МІСТИТЬСЯ Перелік формальних помилок визначено також відповідно до Наказу МРЕТ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (додаємо скріншот з Тендерної документації). Звертаємо увагу, що сам по собі перелік МІСТИТЬ приклади помилок, наприклад: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс ТА ІНШНІ. Відповідно, тендерна документація складена згідно чинного законодавства.
2021-09-16 17:48:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2021 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ДІАГНОСТИКА" |
448 330,00
UAH з ПДВ
|
448 330,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РОКМЕД" |
449 988,50
UAH з ПДВ
|
449 988,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ДІАГНОСТИКА" #38517622 |
Переможець |
448 330,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 11:34
|
Договір 306.pdf | укладений |
28 липня 2021 11:30
|