Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КМР "МІСТШЛЯХСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 41005691 |
Місцезнаходження: | 51925, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, Площа Гагаріна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Дороганов Вадим Юрійович +380673270028 kp_mist@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2021 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2021 14:21 |
Очікувана вартість: | 4 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки оплати проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання передач виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість та витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2021 12:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2021 11:48 |
ТД п.р. дороги Дніпровський район_23.04.2021_Зміни 3 (3).pdf | |
05 липня 2021 11:48 |
ТД п.р. дороги Дніпровський район_23.04.2021_Зміни 3 (3).pdf | |
05 липня 2021 11:48 |
ТД п.р. дороги Дніпровський район_23.04.2021_Зміни 3.doc | |
23 червня 2021 12:54 |
Поточний ремонт дорожнього покриття на території Дніпровського районум.Кам_янське.pdf |
05 липня 2021 12:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2021 11:48 |
ТД п.р. дороги Дніпровський район_23.04.2021_Зміни 3 (3).pdf
|
|||
05 липня 2021 11:48 |
ТД п.р. дороги Дніпровський район_23.04.2021_Зміни 3 (3).pdf
|
|||
05 липня 2021 11:48 |
ТД п.р. дороги Дніпровський район_23.04.2021_Зміни 3.doc
|
|||
23 червня 2021 12:54 |
Поточний ремонт дорожнього покриття на території Дніпровського районум.Кам_янське.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-07-000006 ● c86cc8a904354bf5bacb550ff86ebf21
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2022 10:50 |
05.05.2022 № 143
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2022 №143
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7 UA-2021-06-23-007118-c 23.06.2021 КП КМР "МІСТШЛЯХСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 41005691) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-09 12:27:59
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Відповідно до даних електронної системи закупівель учасник процедури закупівлі ТОВ "БУДІНИЕСТ ІНЖИНІРИНГ" має статус "Очікує рішення".
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. На момент проведення моніторингу строк розгляду тендерної пропозиції минув, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі та інформація про укладення договору в електронній системі закупівлі відсутні.
Поясніть причину недодержання строку розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, визначеного частиною 10 статті 29 Закону. Поясніть чи укладався договір за заначеною процедурою закупівлі. У разі укладання договору поясніть причину його неопублікування.
При цьому відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Поясніть причину невідміни цієї процедури закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником пункту 4 частини другої статті 4 Закону в частині відсутності в річному плані закупівель інформації про код економічної класифікації видатків бюджету та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону в частині відсутності в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2021 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
3 187 500,00
UAH з ПДВ
|
3 187 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРАВТОБУД" |
4 197 929,59
UAH з ПДВ
|
4 197 929,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМ+ТРАНС" |
4 210 239,47
UAH з ПДВ
|
4 210 239,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Очікує рішення |
3 187 500,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2021 14:48
|