Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Невзгляденко Юлія Юріївна 380973046127 yulya_n1998@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2021 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 липня 2021 15:13 |
Очікувана вартість: | 2 019 772,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс перераховується Підряднику протягом 10 банківських днів з дня прийняття рішення про надання авансу. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робітпротягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2021 11:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2021 11:44 |
ТД реконструкція тротуарної частини по вул. Ярмаркова- Шолом-Алейхема в м. Біла Церква Київської області.docx | |
23 червня 2021 11:44 |
Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-17-000002 ● 44a390ef5e53447e80c04631ab12ecec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2021 13:08 |
16.09.2021 № 487
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 14.09.2021 № 003100-18/11647-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.09.2021 №487
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-06-23-005380-c 23.06.2021 Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (код 03346696) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-17 15:08:19
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція (Реконструкція тротуарної частини по вул. Ярмаркова - вул. Шолом-Алейхема в м. Біла Церква Київської області) (UA-2021-06-23-005380-c) очікуваною вартістю 2 019 772,0 грн., яку проведено Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-20 09:51:23
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень щодо посилання на веб-сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, який надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції тротуарної частини по вул. Ярмаркова - вул. Шолом-Алейхема в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор тендеру UA-2021-06-23-005380-c, надаємо наступну інформацію.
У Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради на сьогодні відсутня можливість забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у зв’язку із відсутністю останнього. Стосовно публікації вищезазначеної інформації на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) то на час проведення відкритих торгів UA-2021-06-23-005380-c лише розроблявся такий функціонал, що позбавило можливості Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради забезпечити своєчасне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На зобов’язання про усунення порушень, виявлених в результаті проведеного моніторингу UA-M-2021-09-17-000002 відкритих торгів щодо закупівлі робіт із реконструкції тротуарної частини по вул. Ярмаркова - вул. Шолом-Алейхема в м. Біла Церква Київської області (код ДК 21:2015 – 45454000-4 – Реконструкція), індетифікатор закупівлі UA-2021-06-23-005380-c повідомляємо, що відсутність публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі пов’язана із відсутністю власного сайту ДЖКГ БМР та відсутністю на день публікації оголошення про закупівлю необхідного функціоналу на сайті Білоцерківської міської ради. На сьогодні можливість публікації необхідної інформації про якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі забезпечена розробниками сайту https://bc-rada.gov.ua/. З метою недопущення у майбутньому порушень пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», керівництвом Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради проведено роботу посадовими особами управлінь та відділів організації та наголошено на необхідності неухильного дотримання вимог Постанови КМУ в частині публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом публікації на сайті bc-rada.gov.ua обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по всім процедурам, що проводяться ДЖКГ БМР. Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу, і зобов’язуємося на майбутнє не допускати подібного в роботі тендерного комітету та уповноважених осіб ДЖКГ БМР.
2021-10-13 14:33:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено не дотримання вимог пункту 4¹ Постанова № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2021 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" |
1 962 254,98
UAH з ПДВ
|
1 962 254,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Трофімчук Сергій Віталійович |
2 019 000,00
UAH з ПДВ
|
2 019 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" #42654473 |
Переможець |
1 962 254,98
UAH з ПДВ
|
19 липня 2021 14:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2021 12:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 12:10
|
670.pdf | укладений |
30 липня 2021 12:09
|