Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля |
Код ЄДРПОУ: | 02070714 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, будинок 59А |
Контактна особа: |
Никитюк Олена Миколаївна +380645244097 laenellen@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2021 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2021 11:27 |
Початок аукціону: | 22 липня 2021 13:24 |
Очікувана вартість: | 7 630 683,98 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 307,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк. Форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідно до Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.3.2021 за №275/35897. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ, реквізити бенефіціара – назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити. Розмір забезпечення тендерної пропозицій становить 0,5% очікуваної вартості закупівлі: 38 153,00 грн. (тридцять вісім тисяч сто п’ятдесят три гривні 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 38153 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є банківська гарантія. Переможець процедури закупівлі розміщує в електронній системі закупівель не пізніше дати укладання договору про закупівлю документ, що підтверджує надання забезпечення виконання договору про закупівлю, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк. Форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідно до Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.3.2021 за №275/35897. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ, реквізити бенефіціара – назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять) відсотків вартості договору визначеної відповідно до Договірної ціни за вирахуванням зворотних сум (вартості матеріалів замовника). Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не меншим ніж строк дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Згідно рахунку. Кошти державного бюджету | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Згідно Акту. Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2021 16:36 |
Перелік змін ВТН21 29 від 13.07.2021.docx | |
13 липня 2021 16:36 |
Додаток ВТН21 29-2 Нова редакція від 13.07.2021.docx | |
13 липня 2021 16:36 |
ВТ21 29 Нова редакція від 13.07.2021.docx | |
12 липня 2021 11:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2021 11:01 |
ВТ21 29 Нова редакція від 12.07.2021.docx | |
12 липня 2021 10:55 |
Перелік змін ВТН21 29 від 12.07.2021.docx | |
07 липня 2021 12:58 |
Перелік змін ВТН21 29 від 07.07.2021.docx | |
07 липня 2021 12:58 |
Додаток ВТН21 29-4 Нова редакція від 07.07.2021.docx | |
07 липня 2021 12:58 |
ВТ21 29 Нова редакція від 07.07.2021.docx | |
23 червня 2021 11:23 |
Додаток ВТН21 29-5.docx | |
23 червня 2021 11:23 |
Додаток ВТН21 29-4.docx | |
23 червня 2021 11:23 |
Додаток ВТН21 29-2.docx | |
23 червня 2021 11:23 |
Додаток ВТН21 29-1.docx | |
23 червня 2021 11:23 |
Додаток ВТН21 29-3.4.docx | |
23 червня 2021 11:23 |
ВТ21 29.docx | |
23 червня 2021 11:23 |
Додаток ВТН21 29-3.3.docx | |
23 червня 2021 11:23 |
Додаток ВТН21 29-3.2.docx | |
23 червня 2021 11:23 |
Додаток ВТН21 29-3.1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Так, відповідно до Протоколу № ВТ21 29–7 від 03 серпня 2021 року (далі – Протокол) тендерна пропозиція ТОВ «ПРЕСТО» не відповідною кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленими ст. 16, ст.17 Закону, не відповідною умовам тендерної документації, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню згідно ст.31 Закону, а саме:
a. Відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону: «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
b. Відповідно до п.1 ч.1 статті 31 Закону: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Однак, зазначене рішення замовника (уповноваженої особи) винесено з порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, без дотримані приписів ЗУ «Про публічні закупівлі», що спровокувало неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРЕСТО».
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ПРЕСТО» - учасника публічної закупівлі звертаю Вашу увагу на наступне.
1. В Протоколі зазначено, що пропозиція ТОВ «ПРЕСТО» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленими ст. 16, ст.17 Закону, а саме:
1.1. у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів).
Дане твердження не відповідає дійсності, адже у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), в чому можна переконатися за наступним посиланням на офіційний ресурс: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result, де зазначено що кінцевими бенефіціарними власниками (контралерами) є: - Єрмоленко Володимир Васильович , та Булеков Михайло Вікторович.
1.2. Відповідно до умов Оголошення процедури закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») Учасник надає довідки/довідку в довільній формі щодо:
- Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
- Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
- Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушеня
- Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
- Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
- Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
- Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
- Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
- Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Тендерна пропозиція ТОВ «ПРЕСТО» не містить довідок/довідки, що вимагається оголошенням процедури закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24»).
Дані твердження не відповідають дійсності з огляду на наступне.
По-перше, в Протоколі не зазначено, якому саме кваліфікаційному критерію, встановленому статтею 16 Закону не відповідає пропозиція ТОВ «ПРЕСТО». На підтвердження своєї кваліфікації ТОВ «ПРЕСТО» надало всі документи що вимагались Тендерною документацією (Додаток 2), зокрема:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору.
2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
3. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Отже, у Замовника відсутні правові підстави відхилення тендерної пропозиції на підставі п.1 ч.1 статті 31 Закону: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16.
По-друге, відповідно до підпункту 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції скан-копії наступних документів:
5. інформацією (в довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації згідно (Табл.2 Додаток 2 до цієї тендерної документації: «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям»);
Відповідно до підпункту 3 пункту 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 Закону.
Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 Закону визначено для переможця Додатком 2 до тендерної документації: «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям»;
Замовник не вимагає від учасника документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель».
Отже, з огляду на наведене, Тендерна документація вимагала від учасника під час подання тендерної пропозиції підтвердити відсутність лише підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 Закону.
Цю вимогу ТОВ «ПРЕСТО» виконало в повному обсязі, а саме надало Лист-гарантію про відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону (форма якого передбачена Додатком 2 до Тендерної документації). В цьому листі-гарантії зазначено про відсутність підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст.17 Закону
Що стосується надання інших документів, які перелічені у Протоколі та відсутність яких у тендерній пропозиції нібито є підставою відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРЕСТО», то ще раз наголошуємо, що надання цих документів не передбачено Тендерною документацією. Крім того, відповідно до частини 4,5 статті 17 Закону, вимагання цих документів є неправомірним та таким що суперечить Закону.
2) В Протоколі зазначено, що пропозиція ТОВ «ПРЕСТО» не відповідає замовленому технічному завданню, а саме: виявлені розбіжності в підсумковій відомості ресурсів, а саме:
№ п/п Найменування ресурсів Документи Підрядника Замовлені
ІІІ. Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат
1 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 6,55231136
маш-год. 7,39752552
маш-год.
Відповідно до підпункту 3 пункту 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено:
«Передбачені цією документацією роботи повинні відповідати вимогам ДСТУ БД.1.1-1:2013, а матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та договору.
…Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 23 Закону. Інформація щодо необхідних технічних, якісних та інших вимог до предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до цієї тендерної документації».
Разом з тим, ані в Тендерній документації, ані в Додатку 3 до Тендерної документації, відсутня вимога щодо обов’язкової відповідності Підсумкової відомості ресурсів учасника закупівлі до Підсумкової відомості ресурсів яка була надана Замовником для складання Тендерних пропозицій.
Крім того, Підсумкової відомості ресурсів яка надана Замовником, є частиною інвесторської проектно-кошторисної документації і вона не може на 100 відсотків співпадати із Підсумкової відомості ресурсів учасника, адже відомость ресурсів учасника закупівлі складається виходячи із фактичних потреб у ресурсах кожного учасника. Також зауважуємо, що всі роботи, які повинні бути зроблені відповідно до Відомості обсягів робіт враховані у Тендерній пропозиції ТОВ «Престо».
Враховуючи наведене Ви не мали жодних правових підстав для відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Престо» на підставі вищенаведеного зауваження.
3) В Протоколі зазначено, що пропозиція ТОВ «ПРЕСТО» не відповідає замовленому технічному завданню, а саме: в відомості обсягів робіт розбіжності в найменуванні роботи:
4)
№
п/п Найменування робіт та витрат Підрядника Найменування робіт та витрат Замовлені
1 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування Поліпшене фарбування водоемульсійними сумішами укосів підготовлених під фарбування
Це твердження та начебто помилка не може слугувати підставою для відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Престо», адже в нормах ДСТУ не існує розцінки на Поліпшене фарбування водоемульсійними сумішами укосів підготовлених під фарбування, відповідно ці роботи беруться за розцінкою «Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування», як це і зроблено ТОВ «Престо».
5) В Протоколі зазначено, що орієнтований графік робіт не відповідає технічному завданню.
Це твердження щодо невідповідності орієнтованого графіку робіт не може слугувати підставою для відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Престо», адже Додатку 3 до Тендерної документації зазначено:
«Тендерна пропозиція учасника повинна включати в себе підтверджуючі розрахунки за деякими статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень:
● календарний графік виконання робіт (орієнтовний)».
Отже Замовником у Тендерній документації не було встановлено обов’язку для учасників закупівлі надати календарний графік виконання робіт певної форми чи певного складу.
Виходячи з наведеного вище, враховуючи необґрунтованість та незаконність доводів які призвели до відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Престо», Вимагаю:
1. Скасувати Протокол № ВТ21 29–7 від 03 серпня 2021 року в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРЕСТО».
2. Визнати ТОВ «ПРЕСТО» переможцем закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24».
У разі невиконання зазначених вимог, ТОВ «Престо» буде вимушений звернутись за захистом своїх законних прав до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України.
Але при визначені переможця не було враховано порушення чинного законодавства, а саме: в наданому кошторисному розрахунку ТОВ ФІРМА «ІЛІС» помилково враховано мінімальну заробітну плату при звичайних умовах будівництва 9954,78 грн.
29 січня 2021 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2020 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 9832 гривень.
Постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 671 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2021 рік становить 108,1 відсотків.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 року за № 1469/29599):
«4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.».
За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році має бути не нижче ніж 10628,39 гривень для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8.
На підставі вищевикладеного, вважаємо визначення переможцем ТОВ ФІРМУ «ІЛІС» незаконною, несправедливою та не обґрунтованою. Керуючись ст.5 розділу І Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця від 2 ВЕРЕСНЯ 2021 року та продовжити розглядання інших пропозицій учасників аукціону для справедливого та законного визначення переможця.
У разі невиконання зазначених вимог, ПП «Арпроектбуд» буде вимушений звернутись до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України.
2. Вимогу ПП «АРПРОЕКТБУД» за закупівлею UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») щодо скасування рішення про визначення ТОВ Фірма «ІЛІС» Переможцем.залишити без задоволення.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 серпня 2021 07:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-05-000030 ● 6427221f92444bcab590d2c29be074e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 13:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 575
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
05.10.2021 № 575
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-06-23-004712-с 23.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 15:59:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є роботи з капітального ремонту фасаду, вимощення, пандусу утеплення покрівлі, перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського,24»., замовником якої є Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-23-004712-c ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень, зокрема:
яким чином та на підставі яких документів Східноукраїнським національним університетом імені Володимира Даля здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-08 14:08:35
Пояснення
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, який оприлюднений в електронній системі закупівель 06.10.2021 о 15:59:54 год, в рамках моніторингу процедури відкритих торгів за предметом UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») та на виконання вимог частини п҆ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (далі – Замовник) повідомляє, що:
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі за процедурою відкритих торгів UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24» замовлено у відповідності/на підставі проекту 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24»).
Автором і розробником проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського,24» є ФОП Яновський Олег Сергійович (код ЄДРПОУ: 3185405477) відповідно до авторського договору № 107 від «30» квітня 2020 року.
Головний інженер проекту – Яновський Олег Сергійович, кваліфікаційний сертифікат АР № 009293, зареєстрований у реєстрі атестованих осіб 11.12.2013 № 8263.
Експертний звіт від 18.08.2020р № 10-0410-20 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24» – позитивний, виконаний ДП «Державним науково-дослідним та проектно-вишукувальним інститутом «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (код ЄДРПОУ: 26222324) відповідно до Договору від 02.6.2020 №10-0410-2020.
2. Очікувана вартість предмету закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») визначена на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24»), затвердженого Наказом Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля від 16.09.2020р. № 190/11.
3. Сайт Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля: http://www.snu.edu.ua/.
Замовник зазначає, що Закон не зобов҆язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному сайті.
В ході проведення процедури закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») Замовником дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-10-08 13:54:28
Пояснення з власної ініціативи
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України, який оприлюднений в електронній системі закупівель 06.10.2021 о 15:59:54 год, в рамках моніторингу процедури відкритих торгів за предметом UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») та на виконання вимог частини п҆ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля (далі – Замовник) повідомляє, що:
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі за процедурою відкритих торгів UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24» замовлено у відповідності/на підставі проекту 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24»).
Автором і розробником проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського,24» є ФОП Яновський Олег Сергійович (код ЄДРПОУ: 3185405477) відповідно до авторського договору № 107 від «30» квітня 2020 року.
Головний інженер проекту – Яновський Олег Сергійович, кваліфікаційний сертифікат АР № 009293, зареєстрований у реєстрі атестованих осіб 11.12.2013 № 8263.
Експертний звіт від 18.08.2020р № 10-0410-20 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24» – позитивний, виконаний ДП «Державним науково-дослідним та проектно-вишукувальним інститутом «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (код ЄДРПОУ: 26222324) відповідно до Договору від 02.6.2020 №10-0410-2020.
2. Очікувана вартість предмету закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») визначена на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24»), затвердженого Наказом Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля від 16.09.2020р. № 190/11.
3. Сайт Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля: http://www.snu.edu.ua/.
Замовник зазначає, що Закон не зобов҆язує Замовника розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на своєму офіційному сайті.
В ході проведення процедури закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») Замовником дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ПЕРШЕ Висновок про порушення Замовником вимог п.3 ч.1 ст.31 Закону №922-VІІІ в частині безпідставного відхилення пропозиції ТОВ «ФІРМА «ІЛІС» та порушення норм ч.1 ст.5 Закону №922-VІІІ. Замовник не згоден з наявністю порушень, наведених в даному Висновку з наступних підстав: В межах проведення процедури закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») та відповідно до протоколу від 02.09.2021 №ВТН21 29-13 Переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ «ФІРМА «ІЛІС». Відповідно до частини другої статті 41 Закону №922-VІІІ Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на проведення певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Надання таких документів Переможцем процедури закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») передбачено пунктом 2 частини четвертої розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. Відповідно до статті 43 Конституції України кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням та передбачено статтею 4 Закону України «Про охорону праці». Згідно частини третьої статті 21 Закону України «Про охорону праці», роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Проектом, умовами тендерної документації та технічним завданням передбачено, зокрема, виконання робіт з підвищеної небезпеки по даному об’єкту будівництва. Відповідно до пункту 49 Переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725, виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначених у групі А додатка 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, та/або експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у групі А переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021р. № 77, такі роботи не можуть провадитися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання та потребують наявність дозволу. Переліком видів робіт підвищеної небезпеки до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу у групі А, віднесено, зокрема, монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. У пункті 4.13 ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення» визначено, що під час виконання робіт на будівельних об’єктах кількома організаціями, генпідрядник, а у разі залучення замовником підрядників за прямими договорами замовник повинен визначити одну з підрядних організацій відповідальною за охорону праці на об’єкті, яка зобов’язана здійснювати допуск до виконання робіт лише тих субпідрядників (підрядників), які мають дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Підсумовуючи вищенаведене, в рамках закупівлі UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») та відповідно до вимог чинного законодавства, передбачено, зокрема, наявність у підрядника/переможця дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. ТОВ «ФІРМА «ІЛІС», під час укладання договору в якості Переможця, надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Разом з тим, ТОВ «ФІРМА «ІЛІС», не надало дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі http://dozvil.ndiop.kiev.ua, ТОВ «ФІРМА «ІЛІС» дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки не видавалось. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону. При цьому, відхилення тендерної пропозиції з зазначених підстав є обов’язком Замовника. Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ІЛІС», які визначені абзацом четвертим пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922-VІІІ. На виконання вимог статті 31 Закону №922-VІІІ Протоколом від 23.09.2021 №ВТ21 29-16, замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ІЛІС» відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону№922-VІІІ. Дане рішення оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону №922-VІІІ. Підсумовуючи вищенаведене, Замовником не було порушено вимоги пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922-VІІІ, тому що Замовник має наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ІЛІС», визначені абзацом четвертим пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922-VІІІ. ДРУГЕ Висновок про порушення Замовником вимог ч.16 ст.29 Закону №922-VІІІ в частині розміщення в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей в інформації/документах учасника Замовник не згоден з наявністю порушень, наведених в даному Висновку з наступних підстав: Відповідно до ч.16 ст.29 Закону «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен додати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Замовником виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», а саме: Учасник повинен надати інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку №2, а саме інформація – довідка Учасника за формою, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (відповідно до предмету договору) з зазначенням: назви, адреси замовника; П.І.Б., номери телефонів контактних осіб замовника на постачання предмету закупівлі, згідно наведеної форми. При цьому, аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є «договір на виконання робіт/надання послуг з поточних чи капітальних ремонтів, реконструкції об’єктів тощо, що визначений в технічному завданні даної документації відкритих торгів тобто – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи До аналогічного договору (договорів) обов’язково додаються копії актів виконаних робіт/наданих послуг, а також оригінали чи копії позитивних листів-відгуків замовників щодо якості, своєчасності та обсягів виконання робіт/надання послуг відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчений відповідним чином, із зазначенням обсягів виконання даних договорів). До довідки обов’язково додається копія договору/договорів (з додатками, специфікаціями) завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (при наявності)». ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» не надано документи, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям в повному обсязі, а саме: На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» надано копію договору від 12.08.2019 №264 (контрагент-замовник – Відділ освіти Сватівської районної державної адміністрації) з додатками: календарний графік робіт, договірна ціна; а також Акт б/н від 13.11.2019 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2019 року до договору від 12.08.2019 №264. ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» надано Відгук контрагента-замовника від 25.01.2021 №33/3 до договору від 12.08.2019 №264. Однак, Відгук контрагента-замовника не містить інформацію щодо обсягів виконання договору від 12.08.2019 №264. Вимога тендерної документації не виконана в частині підтвердження Відділом освіти Сватівської районної державної адміністрації обсягу/обсягів виконання договору від 12.08.2019 №264. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» надано копію договору від 17.03.2020 №44 (контрагент-замовник – Комунальне некомерційне підприємство «Попаснянська центральна районна лікарня Попаснянської районної ради Луганської області») з додатками: Протокол узгодження договірної ціни, Графік виконання робіт, Договірна ціна; а також Акт №1 від 17.04.2020 приймання виконаних будівельних робіт за квітень 2020 року до договору від 17.03.2020 №44, Акт №2 від 29.05.2020 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2020 року до договору від 17.03.2020 №44. ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» надано Лист-відгук контрагента-замовника від 04.03.2021 №345 до договору від 17.03.2020 №44. Однак, Лист-відгук контрагента-замовника не містить інформацію щодо обсягів виконання договору від 17.03.2020 №44. Вимога тендерної документації не виконана в частині підтвердження Комунальним некомерційним підприємством «Попаснянська центральна районна лікарня Попаснянської районної ради Луганської області» обсягу/обсягів виконання договору від 17.03.2020 №44. На виконання вимог ч.16 ст.29 Закону, 30.09.2021р в електронній системі закупівель Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації, що надана ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» . Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей містить таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підсумовуючи вищенаведене, висновок щодо розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації/документах в електронній системі закупівель всупереч ч. 16 ст. 29 Закону № 922-VIII є безпідставним. Таким чином, закупівля UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») здійснена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником дотримано, зокрема, вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги ст.29, ст.31, ст.33 Закону. Підсумовуючи вищенаведене, відміна Замовником тендеру UА-2021-06-23-004712-с код за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт фасаду, вимощення, утеплення покрівлі, пандусу, утеплення перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 24») відповідно до частини першої статті 32 Закону є безпідставною
2021-10-28 10:40:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення ч. 1 ст. 5 Закону № 922-VIII)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2021 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІОКС" |
6 867 614,70
UAH з ПДВ
|
6 597 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТО" |
7 081 624,38
UAH з ПДВ
|
6 598 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" |
6 955 358,00
UAH з ПДВ
|
6 605 358,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ІЛІС" |
7 097 328,70
UAH з ПДВ
|
6 678 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АРПРОЕКТБУД" |
6 880 000,00
UAH з ПДВ
|
6 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" |
7 600 000,00
UAH з ПДВ
|
7 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІОКС" #22004501 |
Відхилено |
6 597 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2021 13:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 липня 2021 11:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТО" #13408292 |
Відхилено |
6 598 800,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2021 11:28
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СХІДБУД" #31234803 |
Відхилено |
6 605 358,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2021 17:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ІЛІС" #20158832 |
Рішення скасоване |
6 678 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 11:34
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "ІЛІС" #20158832 |
Відхилено |
6 678 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 11:38
|
|
ПП "АРПРОЕКТБУД" #36407720 |
Відхилено |
6 740 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2021 13:24
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" #31337717 |
Переможець |
7 600 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2021 13:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2021 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2022 11:03
|
ДУ 195-3 ПВП Союзенергоремонт.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2022 13:23
|
ДУ 195-2 ПВП Союзенергоремонт.pdf | зміни до договору |
27 січня 2022 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 10:10
|
ДУ 195-1 ПВП Союзенергоремонт.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2021 17:00
|
Додаток 6 | укладений |
25 жовтня 2021 16:57
|
Додаток 5 | укладений |
25 жовтня 2021 16:56
|
Додаток 4 | укладений |
25 жовтня 2021 16:56
|
Додаток 3 | укладений |
25 жовтня 2021 16:56
|
Додаток 2 | укладений |
25 жовтня 2021 16:56
|
Додаток 1 | укладений |
25 жовтня 2021 16:56
|
Підписаний контракт | укладений |
25 жовтня 2021 16:55
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт фасаду, вимощення, пандусу утеплення покрівлі, перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського,24». | 1 | роб |
7 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням фактичного обсягу видатків замовника на 2021 бюджетний рік внесено зміни до розділу 10 Договору, Додатки5 та 6 Договорк |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.3.3. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення назв матеріалів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 195 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт фасаду, вимощення, пандусу утеплення покрівлі, перекриття над підвалом за проектом 04-2020-09.К «Внесення змін до проекту: «Внесення змін до проекту: «Капітальний ремонт будівлі гуртожитку розташованого за адресою Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського,24». | 1 | роб |
7 600 000,00
UAH з ПДВ
|