Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Heavy-Duty Motor Vehicles (Road vacuum cleaner on the basis of the car Ford Trucks 1833 or equivalent)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of housing and communal services of Cherkasy city council |
National ID: | 26323404 |
Contact point: |
Gaidukov Mykola +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2021 21:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2021 15:08 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 100 000,00 грн. (сто тисяч грн. 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними відхиляються Замовником. Розрахункові реквізити Замовника для отримання електронної гарантії: назва: Реквізити банку замовника: ГУДКСУ у Черкаській області, Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, код 26323404, адреса замовника: 18000, м. Черкаси, вул. Б. Вишнивецького, 36; р/р у форматі IBAN UA108201720355189012000048486 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Publication date: | 23 червня 2021 21:48 |
Enquiries until: | 02 серпня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 серпня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 30 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 100 (ста) банківських днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 100 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2021 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 17:07 |
ТД-пилосмок 4 (1).doc | |
04 серпня 2021 17:07 |
Зміни 4.docx | |
28 липня 2021 19:40 |
ТД-пилосмок 3.doc | |
28 липня 2021 19:40 |
Зміни 3.docx | |
21 липня 2021 14:00 |
ТД-пилосмок 2.doc | |
21 липня 2021 14:00 |
Зміни 2.docx | |
09 липня 2021 13:44 |
ТД-пилосмок (зміни).doc | |
09 липня 2021 13:44 |
Зміни 1.docx | |
23 червня 2021 21:45 |
ТД-пилосмок.doc |
04 серпня 2021 17:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
04 серпня 2021 17:07 |
ТД-пилосмок 4 (1).doc
|
||||||||||||
04 серпня 2021 17:07 |
Зміни 4.docx
|
||||||||||||
28 липня 2021 19:40 |
ТД-пилосмок 3.doc
|
||||||||||||
28 липня 2021 19:40 |
Зміни 3.docx
|
||||||||||||
21 липня 2021 14:00 |
ТД-пилосмок 2.doc
|
||||||||||||
21 липня 2021 14:00 |
Зміни 2.docx
|
||||||||||||
09 липня 2021 13:44 |
ТД-пилосмок (зміни).doc
|
||||||||||||
09 липня 2021 13:44 |
Зміни 1.docx
|
||||||||||||
23 червня 2021 21:45 |
ТД-пилосмок.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-07-000018 ● 0862015a91c446ca8e2eebb1dca0928e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2021 14:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Одеса
07.10.2021 №621
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2021-06-23-002776-b.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-07 16:28:32
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Машина дорожня комбінована МДКЗ ( Дорожній пилосмок на базі автомобіля Ford Trucks 1833 або еквіваленту), що проводив Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-23-002776-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відсутня інформація англійською мовою щодо місця поставки товарів, строку поставки товарів, дати та часу розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам частини третьої статті 10 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-12 19:13:55
пояснення у межах проведення моніторингу
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Машина дорожня комбінована МДКЗ ( Дорожній пилосмок на базі автомобіля Ford Trucks 1833 або еквіваленту), що проводив Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-23-002776-b) надаємо наступні пояснення:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Замовником – Департаментом житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, з метою обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікуваної вартості було проаналізовано ціновий ринок із застосуванням методу порівняння ринкових цін, що базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару. Орієнтовна вартість розрахована методом порівняння ринкових цін, що визначені шляхом збору і аналізу цінової інформації реального ринку товару котрий ґрунтується на запитах та комерційних пропозиціях у виробників та постачальників відповідного товару. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена за результатами проведеного аналізу цінових пропозицій, в тому числі і з веб-сайтів виробників, дилерів/дистриб’юторів, визначених за відповідну одиницю.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення. На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості створення такого веб-сайту.
2. Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою відсутня інформація англійською мовою щодо місця поставки товарів, строку поставки товарів, дати та часу розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам частини третьої статті 10 Закону?
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
для робіт - 5 150 тисячам євро.
Оголошення формується Замовником шляхом заповнення електронних полів на електронному майданчику, що надає можливість заповнення деяких полів (визначених оператором майданчика) в тому числі англійською мовою. Більш того, під час публікації оголошення за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою, заповнення електронних полів англійською мовою є обов’язковим. При цьому інтерфейсом електронного майданчика визначено, які саме поля Замовник мусить заповнити англійською мовою для успішної публікації оголошення.
Під час публікації оголошення за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою Код за ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби « Дорожній пилосмок на базі автомобіля Ford Trucks 1833 або еквіваленту) Heavy-Duty Motor Vehicles (Road vacuum cleaner on the basis of the car Ford Trucks 1833 or equivalent) Замовником було заповнено усі поля англійською, що цього потребували, більш того, надано додаткові примітки англійською мовою із зазначенням додаткової інформації, в тому числі контактного номеру телефону уповноваженої особи, що володіє англійською мовою.
Крім того, відповідно до частини 2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі»
Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
4) очікувана вартість предмета закупівлі;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
7) умови оплати;
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях;
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
При цьому законотворець чітко зазначає, що лише пункт 10 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» публікується замовником у відповідності до частини третьої статті 10 цього Закону, що і було зроблено Замовником під оприлюднення.
Скрін-шот додається
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-20 14:48:35
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Машина дорожня комбінована МДКЗ ( Дорожній пилосмок на базі автомобіля Ford Trucks 1833 або еквіваленту), що проводив Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-23-002776-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Просимо надати (з відповідним документальним підтвердженням) обгрунтування необхідності продовження строку для укладення договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-22 18:00:16
Відповідь на запит в межах проведення моніторингу
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби (Машина дорожня комбінована МДКЗ ( Дорожній пилосмок на базі автомобіля Ford Trucks 1833 або еквіваленту), що проводив Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-23-002776-b) надаємо пояснення (інформацію та документи), а саме обгрунтування необхідності продовження строку для укладення договору відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 01.10.2021 року № 240 згідно якого керуючись ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Департаменту вирішив продовжити строки для укладання договору по закупівлі «Код за ДК 021:2015: 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби « Дорожній пилосмок на базі автомобіля Ford Trucks 1833 або еквіваленту)» до 60 днів за наявності обґрунтованої необхідності, а саме асигнування, що необхідні для взяття зобов’язань замовником після укладання договору винесені на розгляд сесії міської ради, що відбудеться найближчим часом.
Додатками до даного пояснення є:
1. Копія протокольного рішення від 01.10.2021 року № 240
2. Копія листа на Департамент фінансової політики від 16.09.2021 року щодо наявності додаткової потреби у видатках
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник зобовязується вжити заходів щодо недопущення порушень в подальшому
2021-10-27 17:42:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Укрспецтехінвест | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2021 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" |
5 900 000,00
UAH з ПДВ
|
5 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укрспецтехінвест |
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
6 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" #37091926 |
Переможець |
5 900 000,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2021 16:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 10:43
|
Договір № 284.pdf | укладений |
12 листопада 2021 10:42
|