Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2021-06-23-000674-a ● 8801c30a29644aaaad262b9037b2a1ae
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124263 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Наталія Клімова 380931816334 nk44124263@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2021 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
63 посл.
Послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, згідно переліку об’єктів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату послуг за Договором на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів, що обраховуються з дня, наступного за днем отримання Замовником рахунку на оплату послуг, проміжними платежами в міру надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2021 10:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2021 10:29 |
ТД Енергоаудит.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Копія паспорту
Дата подання: 24 червня 2021 15:36
Дата відповіді: 25 червня 2021 12:31
Доброго дня. Тендерною документацією передбачається надання повної копії паспорту керівника учасника. Які саме сторінки паспорту потрібно подати у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до тендерної документації, якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника надається, зокрема, повна копія паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або Довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. Таким чином, якщо паспорт оформлено у вигляді книжки, надаються копії всіх його сторінок.
Наявність кваліфікованого персоналу
Дата подання: 24 червня 2021 17:10
Дата відповіді: 25 червня 2021 12:33
Серед персоналу Учасника має бути:
- кваліфікований працівник для проведення аудиту енергетичної ефективності. На підтвердження кваліфікації, учасник має надати копію кваліфікаційного атестату не менше 3-х осіб.
- кваліфікований працівник з обстеження інженерних систем будівель. На підтвердження кваліфікації, учасник має надати копію кваліфікаційного атестату не менше 3-х осіб.
Яка мінімальна кількість працівників необхідна для надання послуг, якщо один працівник має змогу проводити аудиту енергетичної ефективності та обстеження інженерних систем будівель, оскільки має обидва кваліфікованих атестати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Мінімальна кількість виконавців 3 особи, одна особа може мати сертифікат на змогу проводити аудит енергетичної ефективності та обстеження інженерних мереж
Мінімальна кількість виконавців 3 особи, одна особа може мати сертифікат на змогу проводити аудит енергетичної ефективності та обстеження інженерних мереж
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 13:50
Дата відповіді: 25 червня 2021 15:15
Чи є обовязковим надання копії свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи підприємця або копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань чи достатньо вказати індивідуальний податковий номер пфізичної особи підприємця щоб посадова особа змогла самостійно ознайомитися з даною інформацією?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель. Отже, учасники мають право задавати питання тільки щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках Оголошення та додатків до оголошення Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати дані документи (оголошення з додатками, уважно прочитати), та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог. Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даній процедурі уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 13:50
Дата відповіді: 25 червня 2021 15:14
Чи є обовязковим використання печатки при подачі пропозиції при її наявності в учасника?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель. Отже, учасники мають право задавати питання тільки щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках Оголошення та додатків до оголошення Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати дані документи (оголошення з додатками, уважно прочитати), та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог. Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даній процедурі уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 13:54
Дата відповіді: 25 червня 2021 15:15
Чи є обовязковим підпис та печатка на сканованих копіях кошторисної документації (та інших документах) якщо вона/вони підписані електронним підписом.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель. Отже, учасники мають право задавати питання тільки щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках Оголошення та додатків до оголошення Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати дані документи (оголошення з додатками, уважно прочитати), та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог. Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даній процедурі уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 13:55
Дата відповіді: 25 червня 2021 15:16
Чи повинен підписуватись документ перед скануванням уповноваженою особою, якщо він підписаний електронним підписом?
Відповідь: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 13:55
Дата відповіді: 25 червня 2021 15:16
Чи вимагається завіряння печаткою учасника (при її наявності) підпис уповноваженої особи на документі перед скануванням?
Відповідь: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 13:55
Дата відповіді: 25 червня 2021 15:16
Який документ про створення обєднання подається у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників? Форма або посилання на форму або законодавчий акт який регламентує такий документ? Прохання показати зразок, надати посилання.
Відповідь: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 13:56
Дата відповіді: 25 червня 2021 15:16
Для надання даних послуг необхідна ліцензій на провадження господарської діяльності? Так чи ні?
Відповідь: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 13:57
Дата відповіді: 25 червня 2021 15:16
чи є обовязковим використання КЕП, УЕП чи достатньо ЕЦП?
Відповідь: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 14:02
Дата відповіді: 25 червня 2021 21:49
Згідно якої методики визначено мінімально необхідну кількість штатних працівників робітничих спеціальностей для визначення спроможності учасника виконати заявлений обєм робіт?
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання!
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
З Вашого звернення не зрозуміло, до якої частини тендерної документації чи вимог закупівлі віднесено Ваше питання. Будь – ласка, надайте повторне звернення з уточненою інформацією. А саме до якого пункту (розділу) тендерної документації чи додатків до неї відноситься Ваше питання.
Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
З Вашого звернення не зрозуміло, до якої частини тендерної документації чи вимог закупівлі віднесено Ваше питання. Будь – ласка, надайте повторне звернення з уточненою інформацією. А саме до якого пункту (розділу) тендерної документації чи додатків до неї відноситься Ваше питання.
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 14:05
Дата відповіді: 25 червня 2021 21:49
Чи є обовязковою вимога перебування в штаті учасника певної кількості працівників чи можливо залучення даних працівників на договірних засадах?
Відповідь: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 14:06
Дата відповіді: 25 червня 2021 21:50
Які документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно) надають учасники, що працюють менше одного року?
Відповідь: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
Так, на Ваше запитання підготовлено наступну відповідь:
«Тендерна документація та додатки до неї розроблені у відповідності до вимог чинного законодавства України, та мають чіткі вимоги для можливості оформлення та підготовки тендерної пропозиції.
Усі відповіді на Ваші запитання містяться на сторінках тендерної документації.
Для можливості участі у даній процедурі закупівлі, Вам необхідно роздрукувати тендерну документацію з додатками, уважно прочитати, та підготувати свої пропозиції у відповідності до встановлених Замовником вимог.
Необхідно додати, що для можливості прийняття участі усім бажаючим у даному тендері уповноваженою особою не встановлено жодної незрозумілої вимоги.
тендерна документація
Дата подання: 25 червня 2021 14:09
Дата відповіді: 25 червня 2021 21:50
Договір по tythujfelbne не в житловому будинку буде вважатись аналогічним?
Відповідь: Відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
З Вашого звернення не зрозуміло, до якої частини тендерної документації чи вимог закупівлі віднесено Ваше питання. Будь – ласка, надайте повторне звернення з уточненою інформацією. А саме до якого пункту (розділу) тендерної документації чи додатків до неї відноситься Ваше питання.
Отже, Замовник надає відповіді на питання, які стосуються лише умов тендерної документації.
З Вашого звернення не зрозуміло, до якої частини тендерної документації чи вимог закупівлі віднесено Ваше питання. Будь – ласка, надайте повторне звернення з уточненою інформацією. А саме до якого пункту (розділу) тендерної документації чи додатків до неї відноситься Ваше питання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-23-000674-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН", Код ЄДРПОУ:39728136
Дата подання: 25 червня 2021 16:35
Щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Повне найменування: Управління з питань самоорганізації населення Дніпровської міської ради, ЄДРПОУ 44124263
Місцезнаходження: Юридична адреса: просп. Дмитра Яворницького, 75, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., Україна, 49000
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: начальник тендерно-договірного відділу
Клімова Наталія Анатоліївна
Тел. 093 181 6334
nk44124263@gmail.com
ВИМОГА
в порядку ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»
В порядку ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, та у відповідності до п. 1 розділу ІІ тендерної документації на закупівлю послуг з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва), надалі - Тендер, звертаємось до вас як до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення Тендеру.
СУТЬ ПОРУШЕНЬ
1) У п. 5.5.4. розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що «Учасник повинен надати зареєстровану декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра».
Згідно з інформацією про Тендер, оприлюдненою в електронній системі закупівель, предметом закупівлі є, цитую: «Послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)».
Враховуючи той факт, предметом закупівлі не являються роботи, наявність такої вимоги щодо надання учасником декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра є незаконною та дискримінаційною. Адже така вимога може стосуватися виключно суб’єктів господарювання які виконують роботи на висоті. Для суб’єктів господарювання, які не виконують роботи, а надають послуги вимоги щодо охорони праці на висоті понад 1,3 метри не застосовуються.
Більше того, послуги з проведення енергетичного аудиту відсутні у вичерпному Переліку «Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» зазначені в Постанові Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», що вкотре підтверджує незаконність даної умови зазначеної в Тендерній документації.
Тому, керуючись прямою нормою Закону, а саме ч. 4 ст. 5, де зазначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а також керуючись Постановою КМУ №1107 від 26 жовтня 2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», в якій у вичерпному Переліку відсутні послуги з проведення енергетичного аудиту як такі, що повинні виконуватись на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці,
ВИМАГАЄМО:
в порядку ч. 1 ст. 24 Закону, усунути порушення під час проведення Тендеру в частині незаконної вимоги щодо надання Учасником зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра (п. 5.5.4. розділу ІІІ Тендерної документації).
2) У п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі має надати інформаційну довідку, у формі пояснювальної записки, складена у довільній формі про те що, тендерна пропозиція Учасника відповідає технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі.
Учасник подає інформаційну довідку щодо, проведення обстеження об’єкту та наявності вихідної документації для виконання робіт. Інформація надається у вигляді звіту з первинного обстеження з Актом огляду підписаного відповідальною особою зі сторони замовника. В кожному звіті надати перелік наявної на об’єкті вихідної документації та енергоспоживання за 2019-2020 рік.
На кожен окремий об’єкт складається окремий документ та подається Учасником у складі тендерної пропозиції. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати опис методології виконання робіт.
Тендерна пропозиція, що не відповідає вказаним вимогам та Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, заявляємо, що дана вимога є явно дискримінаційна по відношенню до суб’єктів господарювання, які є територіально віддалені від об’єктів, щодо яких оголошено відкриті торги на закупівлю послуг з проведення енергетичного аудиту.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційність, недискримінаційності учасників та рівного ставлення до них!.
Дана вимога звісно ставить в конкурентно вигідніші умови тих учасників закупівлі, які здійснюють свою господарську діяльність в м. Дніпро та/або Дніпропетровська область. Адже для оперативного обстеження 62-ох об’єктів та формування відповідних Актів огляду по кожному з них, а також отримання по цих об’єктах вихідної документації та енергоспоживання за 2019-2020 рік потрібні значні часові, трудові та фінансові затрати, пов’язані з довготривалим відрядженням працівників.
Більше того, така вимога є недоцільною з тієї точки зору, що усі потенційні учасники торгів змушені робити одне і теж обстеження та надавати звіт з первинного обстеження з відповідними Актами огляду та документацією про енергоспоживання за 2019-2020 роки та на виході отримувати одинакові результати, оскільки енергоспоживання за попередні періоди є фіксованою та сталою величиною. Вимога щодо такого роду дослідження повинна ставитися уже до переможця торгів, який фактично буде надавати послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро.
У зв’язку із вищенаведеним, беручи до уваги наявність у Тендерній документації дискримінаційних вимог по відношенню до учасників торгів,
ВИМАГАЄМО:
в порядку ч. 1 ст. 24 Закону усунути порушення під час проведення Тендеру в частині вимоги щодо подачі Учасником інформаційної довідку щодо, проведення обстеження об’єкту та наявності вихідної документації для виконання робіт, наданої у вигляді звіту з первинного обстеження з Актом огляду підписаного відповідальною особою зі сторони замовника. В кожному звіті надати перелік наявної на об’єкті вихідної документації та енергоспоживання за 2019-2020 рік, та відповідно забрати з п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації дані дискримінаційні умови.
Дана вимога щодо усунення вищезазначених порушень під час проведення Тендеру надсилається через електронну систему закупівель в строк який не перевищує 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції та повинна бути оприлюднена в електронній системі закупівель. Замовник, за результатами звернення вправі внести відповідні зміни до тендерної документації (ч. 2 ст. 24). Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження: Юридична адреса: просп. Дмитра Яворницького, 75, м. Дніпро, Дніпропетровська обл., Україна, 49000
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: начальник тендерно-договірного відділу
Клімова Наталія Анатоліївна
Тел. 093 181 6334
nk44124263@gmail.com
ВИМОГА
в порядку ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»
В порядку ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, та у відповідності до п. 1 розділу ІІ тендерної документації на закупівлю послуг з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва), надалі - Тендер, звертаємось до вас як до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення Тендеру.
СУТЬ ПОРУШЕНЬ
1) У п. 5.5.4. розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що «Учасник повинен надати зареєстровану декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра».
Згідно з інформацією про Тендер, оприлюдненою в електронній системі закупівель, предметом закупівлі є, цитую: «Послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро (ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)».
Враховуючи той факт, предметом закупівлі не являються роботи, наявність такої вимоги щодо надання учасником декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра є незаконною та дискримінаційною. Адже така вимога може стосуватися виключно суб’єктів господарювання які виконують роботи на висоті. Для суб’єктів господарювання, які не виконують роботи, а надають послуги вимоги щодо охорони праці на висоті понад 1,3 метри не застосовуються.
Більше того, послуги з проведення енергетичного аудиту відсутні у вичерпному Переліку «Видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» зазначені в Постанові Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», що вкотре підтверджує незаконність даної умови зазначеної в Тендерній документації.
Тому, керуючись прямою нормою Закону, а саме ч. 4 ст. 5, де зазначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а також керуючись Постановою КМУ №1107 від 26 жовтня 2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», в якій у вичерпному Переліку відсутні послуги з проведення енергетичного аудиту як такі, що повинні виконуватись на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці,
ВИМАГАЄМО:
в порядку ч. 1 ст. 24 Закону, усунути порушення під час проведення Тендеру в частині незаконної вимоги щодо надання Учасником зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра (п. 5.5.4. розділу ІІІ Тендерної документації).
2) У п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі має надати інформаційну довідку, у формі пояснювальної записки, складена у довільній формі про те що, тендерна пропозиція Учасника відповідає технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі.
Учасник подає інформаційну довідку щодо, проведення обстеження об’єкту та наявності вихідної документації для виконання робіт. Інформація надається у вигляді звіту з первинного обстеження з Актом огляду підписаного відповідальною особою зі сторони замовника. В кожному звіті надати перелік наявної на об’єкті вихідної документації та енергоспоживання за 2019-2020 рік.
На кожен окремий об’єкт складається окремий документ та подається Учасником у складі тендерної пропозиції. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати опис методології виконання робіт.
Тендерна пропозиція, що не відповідає вказаним вимогам та Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Проте, заявляємо, що дана вимога є явно дискримінаційна по відношенню до суб’єктів господарювання, які є територіально віддалені від об’єктів, щодо яких оголошено відкриті торги на закупівлю послуг з проведення енергетичного аудиту.
Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційність, недискримінаційності учасників та рівного ставлення до них!.
Дана вимога звісно ставить в конкурентно вигідніші умови тих учасників закупівлі, які здійснюють свою господарську діяльність в м. Дніпро та/або Дніпропетровська область. Адже для оперативного обстеження 62-ох об’єктів та формування відповідних Актів огляду по кожному з них, а також отримання по цих об’єктах вихідної документації та енергоспоживання за 2019-2020 рік потрібні значні часові, трудові та фінансові затрати, пов’язані з довготривалим відрядженням працівників.
Більше того, така вимога є недоцільною з тієї точки зору, що усі потенційні учасники торгів змушені робити одне і теж обстеження та надавати звіт з первинного обстеження з відповідними Актами огляду та документацією про енергоспоживання за 2019-2020 роки та на виході отримувати одинакові результати, оскільки енергоспоживання за попередні періоди є фіксованою та сталою величиною. Вимога щодо такого роду дослідження повинна ставитися уже до переможця торгів, який фактично буде надавати послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро.
У зв’язку із вищенаведеним, беручи до уваги наявність у Тендерній документації дискримінаційних вимог по відношенню до учасників торгів,
ВИМАГАЄМО:
в порядку ч. 1 ст. 24 Закону усунути порушення під час проведення Тендеру в частині вимоги щодо подачі Учасником інформаційної довідку щодо, проведення обстеження об’єкту та наявності вихідної документації для виконання робіт, наданої у вигляді звіту з первинного обстеження з Актом огляду підписаного відповідальною особою зі сторони замовника. В кожному звіті надати перелік наявної на об’єкті вихідної документації та енергоспоживання за 2019-2020 рік, та відповідно забрати з п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації дані дискримінаційні умови.
Дана вимога щодо усунення вищезазначених порушень під час проведення Тендеру надсилається через електронну систему закупівель в строк який не перевищує 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції та повинна бути оприлюднена в електронній системі закупівель. Замовник, за результатами звернення вправі внести відповідні зміни до тендерної документації (ч. 2 ст. 24). Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 червня 2021 17:04
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне.
1. Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю "Послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро" згідно оголошення про проведення відкритих торів UA-2021-06-23-000674-a, Замовником вимагається надати зареєстровану декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра.
Додатком 3 до тендерної документації визначено, що звіт з енергетичного аудиту повинен включати:
1) дані про дах: тип, конструкція (матеріал прошарків та їх товщина), геометричні та теплотехнічні характеристики;
Повідомляємо, що згідно НПАОП 0.00-1.15-07 роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше.
Оскільки Додатком 3 визначається інформація, для збору якої необхідно виконати обстеження, для якого необхідний вихід працівника Учасника на дах будівлі, що підпадає під визначення «робіт на висоті» (відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше), то згідно із Законом України «Про охорону праці»: набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, просимо учасників забезпечити відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці для мінімізації ризику виникнення нещасних випадків та дотримуватись принципу пріоритету життя і здоров'я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.
Зауважуємо, що Замовником при розробці тендерної документації в повному обсязі збережені наступні принципи:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю "Послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро" згідно оголошення про проведення відкритих торів UA-2021-06-23-000674-a, Замовником вимагається подання Учасником інформаційної довідки щодо проведення обстеження об’єкту та наявності вихідної документації для виконання робіт. Інформація надається у вигляді звіту з первинного обстеження з Актом огляду підписаного відповідальною особою зі сторони замовника. В кожному звіті надати перелік наявної на об’єкті вихідної документації та енергоспоживання за 2019-2020 рік.
На кожен окремий об’єкт складається окремий документ та подається Учасником у складі тендерної пропозиції.
Вищевказану вимогу Замовник не вважає дискримінаційною по відношенню до Учасників закупівлі, зважаючи на наступне:
Відповідно до переліку 63 об’єктів, які підлягають проведенню енергетичного аудиту до 31.12.2021 року - вищевказана інформаційна довідка необхідна Замовнику для підтвердження того, що учасник торгів має достатню кількість кваліфікованого персоналу для надання послуг відповідно до повного переліку об’єктів, відносно яких необхідно провести енергоаудит та надати необхідний (згідно із Додатком 3) перелік документів в повному обсязі до кінця 2021 року.
Наведена інформаційна довідка допомагає Учасникам зрозуміти, який об’єм надання послуг передбачений договором, в якому стані знаходиться той чи інший об’єкт, в якому стані знаходиться вихідна інформація для проведення енергоаудиту, чи вистачить наявної вихідної інформації Учаснику для виконання енергетичного аудиту без виконання додаткових робіт, не передбачених предметом закупівлі, чи вистачить у учасника персоналу для того, щоб зібрати повний перелік необхідної вхідної інформації та завершити надання послуг до 31.12.2021 року. Доцільність наведеної вимоги визначає низка нормативних документів (які зазначені в п.1 Додатку 3), а саме:
згідно із Законом України «Про енергетичну ефективність будівель», Стаття 8. Енергетичний сертифікат: в енергетичному сертифікаті зазначаються фактичні або проектні характеристики огороджувальних конструкцій та інженерних систем будівлі, фактичне питоме енергоспоживання будівлі (крім об’єктів нового будівництва);
згідно із Наказом Про затвердження Методики визначення енергетичної ефективності будівель від 11.07.2018 № 169: У разі відсутності необхідної проектної документації характеристики будівлі визначають за результатами виявлення фактичного стану будівлі відповідно до розділів 6, 7 та 9 ДСТУ Б EN 15603:2013 «Енергетична ефективність будівель. Загальне енергоспоживання та проведення енергетичної оцінки» (EN 15603:2008, IDT) (далі - ДСТУ Б EN 15603), розділу 4 ДСТУ-Н Б А.2.2-5:2007 «Настанова з розроблення та складання енергетичного паспорта будинків при новому будівництві та реконструкції» (далі - ДСТУ Н Б А.2.2-5), розділів 5 та 7 ДСТУ-Н Б А.2.2-13:2015 «Енергетична ефективність будівель. Настанова з проведення енергетичної оцінки» (далі - ДСТУ-Н Б А.2.2-13), ДСТУ Б EN ISO 13790:2011 «Енергоефективність будинків. Розрахунок енергоспоживання на опалення та охолодження» (EN ISO 13790:2008, IDT) (далі - ДСТУ Б EN ISO 13790).
згідно із Наказом Про затвердження Порядку проведення сертифікації енергетичної ефективності та форми енергетичного сертифіката від 11.07.2018 № 172 в енергетичному сертифікаті зазначається така інформація: фактичні або проектні характеристики огороджувальних конструкцій - дані щодо геометричних та теплофізичних характеристик окремих огороджувальних конструкцій, визначені проектною документацією або за результатами сертифікації енергетичної ефективності будівлі, енергоспоживання будівлі - дані щодо розрахункового та фактичного обсягів споживання енергії будівлею на рік. Для будівель, що експлуатуються, за результатами технічних обстежень складається розрахункова модель для оцінки енергоспоживання будівлею при розрахунку показів енергетичної ефективності будівлі. Отримані результати розрахунку енергоспоживання будівлею порівнюються з фактичним споживанням за показаннями засобу обліку та проводиться процедура перевірки розрахункової моделі будівлі. Проведення перевірки здійснюється відповідно до вимог розділу 9 ДСТУ Б EN 15603.
Таким чином, проведення первинного обстеження об’єкту та наявність у учасника інформації щодо обсягу та стану вихідної інформації для виконання робіт не лише дозволяє Замовнику отримати підтвердження щодо наявності в учасника процедури достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, гарантії щодо вчасного виконання робіт та гарантії щодо відсутності ризику зриву виконання договору через відсутність необхідної для виконання робіт вхідної інформації, а й отримати найбільш вигідну тендерну пропозицію, оскільки після формування інформаційної довідки Учасником буде чітко зрозумілий обсяг робіт з енергетичного аудиту та обсяг робіт із збору вихідної інформації.
Інформаційна довідка є запорукою того, що учасник, оглянувши об’єкти, розрахує свої можливості та персонал щодо виконання робіт з енергетичного аудиту 63 об’єктів у повному обсязі до 31.12.2020 р.
Зауважуємо, що розділ V Оцінка тендерної пропозиції визначає наступне:
Учасник бере на себе всі витрати, пов’язані з підготовкою та подачею своєї тендерної пропозиції, а Замовник не відповідає та не несе зобов’язань щодо цих витрат, незалежно від характеру проведення та результатів розгляду тендерної пропозиції, за виключенням випадків, передбачених чинним законодавством України.
Таким чином, Замовником при розробці тендерної документації в повному обсязі збережені наступні принципи:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю "Послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро" згідно оголошення про проведення відкритих торів UA-2021-06-23-000674-a, Замовником вимагається надати зареєстровану декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра.
Додатком 3 до тендерної документації визначено, що звіт з енергетичного аудиту повинен включати:
1) дані про дах: тип, конструкція (матеріал прошарків та їх товщина), геометричні та теплотехнічні характеристики;
Повідомляємо, що згідно НПАОП 0.00-1.15-07 роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні грунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше.
Оскільки Додатком 3 визначається інформація, для збору якої необхідно виконати обстеження, для якого необхідний вихід працівника Учасника на дах будівлі, що підпадає під визначення «робіт на висоті» (відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше), то згідно із Законом України «Про охорону праці»: набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Таким чином, просимо учасників забезпечити відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці для мінімізації ризику виникнення нещасних випадків та дотримуватись принципу пріоритету життя і здоров'я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.
Зауважуємо, що Замовником при розробці тендерної документації в повному обсязі збережені наступні принципи:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю "Послуги з проведення енергетичного аудиту житлових будинків у м. Дніпро" згідно оголошення про проведення відкритих торів UA-2021-06-23-000674-a, Замовником вимагається подання Учасником інформаційної довідки щодо проведення обстеження об’єкту та наявності вихідної документації для виконання робіт. Інформація надається у вигляді звіту з первинного обстеження з Актом огляду підписаного відповідальною особою зі сторони замовника. В кожному звіті надати перелік наявної на об’єкті вихідної документації та енергоспоживання за 2019-2020 рік.
На кожен окремий об’єкт складається окремий документ та подається Учасником у складі тендерної пропозиції.
Вищевказану вимогу Замовник не вважає дискримінаційною по відношенню до Учасників закупівлі, зважаючи на наступне:
Відповідно до переліку 63 об’єктів, які підлягають проведенню енергетичного аудиту до 31.12.2021 року - вищевказана інформаційна довідка необхідна Замовнику для підтвердження того, що учасник торгів має достатню кількість кваліфікованого персоналу для надання послуг відповідно до повного переліку об’єктів, відносно яких необхідно провести енергоаудит та надати необхідний (згідно із Додатком 3) перелік документів в повному обсязі до кінця 2021 року.
Наведена інформаційна довідка допомагає Учасникам зрозуміти, який об’єм надання послуг передбачений договором, в якому стані знаходиться той чи інший об’єкт, в якому стані знаходиться вихідна інформація для проведення енергоаудиту, чи вистачить наявної вихідної інформації Учаснику для виконання енергетичного аудиту без виконання додаткових робіт, не передбачених предметом закупівлі, чи вистачить у учасника персоналу для того, щоб зібрати повний перелік необхідної вхідної інформації та завершити надання послуг до 31.12.2021 року. Доцільність наведеної вимоги визначає низка нормативних документів (які зазначені в п.1 Додатку 3), а саме:
згідно із Законом України «Про енергетичну ефективність будівель», Стаття 8. Енергетичний сертифікат: в енергетичному сертифікаті зазначаються фактичні або проектні характеристики огороджувальних конструкцій та інженерних систем будівлі, фактичне питоме енергоспоживання будівлі (крім об’єктів нового будівництва);
згідно із Наказом Про затвердження Методики визначення енергетичної ефективності будівель від 11.07.2018 № 169: У разі відсутності необхідної проектної документації характеристики будівлі визначають за результатами виявлення фактичного стану будівлі відповідно до розділів 6, 7 та 9 ДСТУ Б EN 15603:2013 «Енергетична ефективність будівель. Загальне енергоспоживання та проведення енергетичної оцінки» (EN 15603:2008, IDT) (далі - ДСТУ Б EN 15603), розділу 4 ДСТУ-Н Б А.2.2-5:2007 «Настанова з розроблення та складання енергетичного паспорта будинків при новому будівництві та реконструкції» (далі - ДСТУ Н Б А.2.2-5), розділів 5 та 7 ДСТУ-Н Б А.2.2-13:2015 «Енергетична ефективність будівель. Настанова з проведення енергетичної оцінки» (далі - ДСТУ-Н Б А.2.2-13), ДСТУ Б EN ISO 13790:2011 «Енергоефективність будинків. Розрахунок енергоспоживання на опалення та охолодження» (EN ISO 13790:2008, IDT) (далі - ДСТУ Б EN ISO 13790).
згідно із Наказом Про затвердження Порядку проведення сертифікації енергетичної ефективності та форми енергетичного сертифіката від 11.07.2018 № 172 в енергетичному сертифікаті зазначається така інформація: фактичні або проектні характеристики огороджувальних конструкцій - дані щодо геометричних та теплофізичних характеристик окремих огороджувальних конструкцій, визначені проектною документацією або за результатами сертифікації енергетичної ефективності будівлі, енергоспоживання будівлі - дані щодо розрахункового та фактичного обсягів споживання енергії будівлею на рік. Для будівель, що експлуатуються, за результатами технічних обстежень складається розрахункова модель для оцінки енергоспоживання будівлею при розрахунку показів енергетичної ефективності будівлі. Отримані результати розрахунку енергоспоживання будівлею порівнюються з фактичним споживанням за показаннями засобу обліку та проводиться процедура перевірки розрахункової моделі будівлі. Проведення перевірки здійснюється відповідно до вимог розділу 9 ДСТУ Б EN 15603.
Таким чином, проведення первинного обстеження об’єкту та наявність у учасника інформації щодо обсягу та стану вихідної інформації для виконання робіт не лише дозволяє Замовнику отримати підтвердження щодо наявності в учасника процедури достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, гарантії щодо вчасного виконання робіт та гарантії щодо відсутності ризику зриву виконання договору через відсутність необхідної для виконання робіт вхідної інформації, а й отримати найбільш вигідну тендерну пропозицію, оскільки після формування інформаційної довідки Учасником буде чітко зрозумілий обсяг робіт з енергетичного аудиту та обсяг робіт із збору вихідної інформації.
Інформаційна довідка є запорукою того, що учасник, оглянувши об’єкти, розрахує свої можливості та персонал щодо виконання робіт з енергетичного аудиту 63 об’єктів у повному обсязі до 31.12.2020 р.
Зауважуємо, що розділ V Оцінка тендерної пропозиції визначає наступне:
Учасник бере на себе всі витрати, пов’язані з підготовкою та подачею своєї тендерної пропозиції, а Замовник не відповідає та не несе зобов’язань щодо цих витрат, незалежно від характеру проведення та результатів розгляду тендерної пропозиції, за виключенням випадків, передбачених чинним законодавством України.
Таким чином, Замовником при розробці тендерної документації в повному обсязі збережені наступні принципи:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2021 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування" |
2 960 000,00
UAH з ПДВ
|
2 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ" |
2 995 000,00
UAH з ПДВ
|
2 995 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування" #31445850 |
Відхилено |
2 960 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 16:56
|
ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ" #43536390 |
Відхилено |
2 995 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 16:58
|
Інформація про відміну
Дата відміни
12 липня 2021 16:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі