Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне приладдя для кабінетів початкової школи («Нова українська школа»)
Очікувана вартість
162 000,00 UAH
UA-2021-06-23-000100-c 8e5881cf92d34ecfac061c8ac6fd6e88
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоріна Вікторія Іванівна

380445303872 293nvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01489291
Місцезнаходження: 02064, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7
Контактна особа: Зоріна Вікторія Іванівна
380445303872
293nvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2021 07:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2021 15:29
Очікувана вартість: 162 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
145 штуки
Навчальне приладдя для кабінетів початкової школи («Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02064, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Милославська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 39162110-9 — Навчальне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2021 08:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2021 07:59
Навчальне приладдя Оголошення з додатками.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порада
Дата подання: 23 червня 2021 13:32
Дата відповіді: 24 червня 2021 14:57
Шановний Замовнику! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме додати вимогу про надання: Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку ламінатора), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.. Щодо запропонованих змін повідомляємо наступне:
необхідність наявності Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торговельну марку) не передбачено чинним законодавством та профільними наказами МОН, крім того, встановлення таких додаткових вимог призведе до зменшення конкуренції та дискримінації під час проведення закупівлі. Для підтвердження оригінальності та якості товарів, Оголошенням передбачена вимога надання листа від виробника або його офіційних представників в Україні щодо запропонованих товарів.
Таким чином, внесення запропонованих Вами змін є недоцільним

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2021 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА 138 382,00
UAH з ПДВ
138 382,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Бур'ян ВІталій Віталійович" 161 350,00
UAH з ПДВ
161 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2021 15:18
Електронний підпис
01 липня 2021 18:02
Електронний підпис
01 липня 2021 18:01
СЕС.pdf
01 липня 2021 18:01
Договір_проект.pdf
01 липня 2021 18:01
6_Техвимоги_довкілля.pdf
01 липня 2021 18:01
17_Лис_ст 17.pdf
01 липня 2021 18:01
1_Пропозиція 138382.pdf

Публічні документи

01 липня 2021 14:57
Електронний підпис
01 липня 2021 14:05
20. Інша інформація.pdf
01 липня 2021 14:05
19. ОПД_.pdf
01 липня 2021 14:05
17. Субпідрядники.pdf
01 липня 2021 14:05
16. Неліцензування.pdf
01 липня 2021 14:05
13. Опис Бур'ян В.В..pdf
01 липня 2021 14:05
9. Гарантія 12 місяців.pdf
01 липня 2021 14:05
8. Товар новий.pdf
01 липня 2021 14:05
7. ст 17 (повна).pdf
01 липня 2021 14:05
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА

ФОП "Бур'ян ВІталій Віталійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК МАРІЯ ВАСИЛІВНА
#2325013302
Відхилено 138 382,00
UAH з ПДВ
09 липня 2021 08:36
ФОП "Бур'ян ВІталій Віталійович"
#3484608490
Переможець 161 350,00
UAH з ПДВ
09 липня 2021 08:57

Документи

Документи

09 липня 2021 08:57
Пр дидактика.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2021 08:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бур'ян ВІталій Віталійович"
#3484608490
161 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2021 08:57
Пр дидактика.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 11:47
ДУ № 1 дог 20.07.2021.pdf зміни до договору
28 липня 2021 11:39
Електронний підпис укладений
20 липня 2021 13:17
Договір 161350.pdf укладений
20 липня 2021 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 20/07
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML