Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 77610000-9 - Послуги з відлову тварин (здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2021-06-22-012778-c c6fbfb363b9b474997dadc1dc727d1f0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богатир Вікторія

057-725-26-65 teplodoma2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43927048
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, Конституції майдан, будинок 7
Контактна особа: Богатир Вікторія
057-725-26-65
teplodoma2020@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (далі - Закон):
якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
Пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону, передбачене застосування переговорної процедури закупівлі замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
ДЕПАРТАМЕНТОМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Так, 07.05.2021 року було Оголошено закупівлю UA-2021-05-07-001919-a, яка була відмінена 24.05.2021 року через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (менше двох учасників). Звіт про результати закупівлі сформовано в електронній системі закупівель 24.05.2021 року.
25.05.2021 року було Оголошено закупівлю UA-2021-05-25-000797-c, яка була відмінена 10.06.2021 року через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (менше двох учасників). Звіт про результати закупівлі сформовано в електронній системі закупівель 10.06.2021 року.
Враховуючи здійснення двічі за номерами процедур в електронній системі закупівель UA-2021-05-07-001919-a та UA-2021-05-25-000797-c та відміну процедур закупівель з причини подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій рішенням уповноваженої особи від 18.06.2021 року (Протокол № 1) було прийнято рішення про застосування та початок переговорної Процедури закупівлі за предметам: «ДК 021:2015 – 77610000-9 - Послуги з відлову тварин» (здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова)», предмет закупівлі якого, технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Учасником процедури обрано комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами».
Під час проведення переговорів 22.06.2021 між Департаментом житлово-комунального господарства Харківської міської ради та комунальним підприємством «Центр поводження з тваринами» комунальне підприємство «Центр поводження з тваринами» було визнано таким, що відповідає вимогам Замовника і вимогам, визначеним статтею 17 Закону та погоджено пропозиції комунального підприємства «Центр поводження з тваринами» щодо закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 - 77610000-9 - Послуги з відлову тварин» (здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова)», у відповідності з наданими учасником документами та інформацією. Запропонована учасником переговорів сума договору складає 2 997 000 грн.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2021 17:52
Оскарження наміру укласти договір: 03 липня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77610000-9: Послуги з відлову тварин


Вид закупівлі: процедура закупівлі (переговорна процедура закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 Одиниця
ДК 021:2015: 77610000-9 - Послуги з відлову тварин (здійснення вилову безпритульних домашніх тварин на території м. Харкова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, територія міста Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову тварин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється післяоплатою на підставі актів виконаних послуг протягом 30 робочих днів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

22 червня 2021 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2021 17:50
UA-2021-05-07-001919-a-report.pdf
22 червня 2021 17:50
UA-2021-05-25-000797-c-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ"
#03354431
Переможець 2 997 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2021 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2021 17:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ"
#03354431
2 997 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2022 14:14
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2022 15:20
SCAN0001.PDF зміни до договору
06 квітня 2022 15:20
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 10:05
SCAN0010.PDF зміни до договору
24 січня 2022 10:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:31
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:31
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 15:02
Додаткова угода-зменшення-2.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 11:16
Додаткова угода-зменшення.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 10:25
Договір-вилов.pdf укладений
07 липня 2021 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони домовилися внести до Договору про закупівлю послуг №40/16/21 від 05.07.2021 (далі - Договір) наступні зміни: 1.1. Пункти 1.2. та 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.2. Кількісні характеристики послуг (обсяги закупівлі) – 1 240 одиниць, у тому числі: - вилов безпритульних собак, їх утримання та улаштування або евтаназія – 740 одиниць (на суму 1 509 600,00 грн. (Один мільйон п’ятсот дев’ять тисяч шістсот гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20% – 251 600,00 грн. (Двісті п’ятдесят одна тисяча шістсот гривень 00 коп.); - вилов безпритульних котів з явними та очевидними ознаками хвороб або підозрою на їх наявність, утримання та улаштування або евтаназія таких котів – 500 одиниць (на суму 1 161 000,00 грн. (Один мільйон сто шістдесят одна тисяча гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20% – 193 500,00 грн. (Сто дев’яносто три тисячі п’ятсот гривень 00 коп.).»; «4.1. Ціна Договору (вартість закупівлі) складає 2 670 600,00 грн. (Два мільйони шістсот сімдесят тисяч шістсот гривень 00 коп.) (з урахуванням ПДВ 20% - 445 100,00 грн. (Чотириста сорок п’ять тисяч сто гривень 00 коп.)». 1.2. Калькуляцію №1 (Додаток №1 до Договору) викласти у новій редакції згідно з додатком №1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 40/16/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додаткову угоду №1 від 30.11.2021 до Договору про закупівлю послуг №40/16/21 від 05.07.2021 (далі - Договір) вважати нечинною. 2. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони домовилися внести до Договору наступні зміни: 2.1. Пункти 1.2. та 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.2. Кількісні характеристики послуг (обсяги закупівлі) – 1 240 одиниць, у тому числі: - вилов безпритульних собак, їх утримання та улаштування або евтаназія – 740 одиниць (на суму 1 509 600,00 грн. (Один мільйон п’ятсот дев’ять тисяч шістсот гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20% – 251 600,00 грн. (Двісті п’ятдесят одна тисяча шістсот гривень 00 коп.); - вилов безпритульних котів з явними та очевидними ознаками хвороб або підозрою на їх наявність, утримання та улаштування або евтаназія таких котів – 500 одиниць (на суму 1 161 000,00 грн. (Один мільйон сто шістдесят одна тисяча гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20% – 193 500,00 грн. (Сто дев’яносто три тисячі п’ятсот гривень 00 коп.).»; «4.1. Ціна Договору (вартість закупівлі) складає 2 670 600,00 грн. (Два мільйони шістсот сімдесят тисяч шістсот гривень 00 коп.) (з урахуванням ПДВ 20% - 445 100,00 грн. (Чотириста сорок п’ять тисяч сто гривень 00 коп.)». 2.2. Калькуляцію №1 (Додаток №1 до Договору) викласти у новій редакції згідно з додатком №1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 40/16/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.1. Договору викласти у наступній редакції: «5.1. Термін надання послуг: до 31.03.2022 р.»; 2. Пункт 11.1. Договору викласти у наступній редакції: «11.1. Цей договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.03.2022 р., а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 40/16/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з тим, що дія Договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони вирішили збільшити суму Договору на 534 120,00 грн. (п’ятсот тридцять чотири тисячі сто двадцять гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20 % – 89 020,00 грн., що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, та продовжити дію Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року. У зв’язку зі збільшенням суми Договору та продовженням його дії, внести до Договору наступні зміни: 1.1. доповнити Договір підпунктами 4.1.1. та 1.2.1. наступного змісту: «4.1.1. Замовник сплачує 534 120,00 грн. (п’ятсот тридцять чотири тисячі сто двадцять гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20 % – 89 020,00 грн., за послуги які надаються з 01.01.2022 по 31.03.2022, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.»; «1.2.1. Кількісні характеристики послуг, які надаються з 01.01.2022 по 31.03.2022 – 248 одиниць, у тому числі: - вилов безпритульних собак, їх утримання та улаштування або евтаназія – 148 одиниць (на суму 301 920,00 грн. (триста одна тисяча дев’ятсот двадцять гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20 % – 50 320,00 грн. (п’ятдесят тисяч триста двадцять гривень 00 коп.); - вилов безпритульних котів з явними та очевидними ознаками хвороб або підозрою на їх наявність, утримання та улаштування або евтаназія таких котів – 100 одиниць (на суму 232 200,00 грн. (двісті тридцять дві тисячі двісті гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20% – 38 700,00 грн. (тридцять вісім тисяч сімсот гривень 00 коп.)»; 1.2. Пункт 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору (вартість закупівлі) складає 3 204 720,00 грн. (Три мільйони двісті чотири тисячі сімсот двадцять гривень 00 коп.) (з урахуванням ПДВ 20% - 534 120,00 грн. (П’ятсот тридцять чотири тисячі сто двадцять гривень 00 коп.)». 1.3. пункт 13. Договору викласти у наступній редакції: «13. Калькуляції №1, №2, №3 та №4 є невід’ємними частинами цього Договору.». 2. Договір доповнити Калькуляцією №3 (Додатком №3 до Договору) та Калькуляцією №4 (Додатком №4 до Договору) згідно з додатком №1 та додатком №2 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 40/16/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони домовилися внести до Договору наступні зміни: 1.1. Підпункти 1.2.1. та 4.1.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.2.1. Кількісні характеристики послуг, які надаються з 01.01.2022 по 31.03.2022 – 173 одиниці, у тому числі: - вилов безпритульних собак, їх утримання та улаштування або евтаназія – 148 одиниць (на суму 301 920,00 грн. (триста одна тисяча дев’ятсот двадцять гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20 % – 50 320,00 грн. (п’ятдесят тисяч триста двадцять гривень 00 коп.); - вилов безпритульних котів з явними та очевидними ознаками хвороб або підозрою на їх наявність, утримання та улаштування або евтаназія таких котів – 25 одиниць (на суму 58 050,00 грн. (п’ятдесят вісім тисяч п’ятдесят гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ 20% – 9 675,00 грн. (дев’ять тисяч шістсот сімдесят п’ять гривень 00 коп.)»; «4.1.1. Замовник сплачує 359 970,00 грн. (триста п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят гривень 00 коп.), з урахуванням ПДВ 20 % – 59 995,00 грн., за послуги які надаються з 01.01.2022 по 31.03.2022, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі.»; 1.2. Калькуляцію №4 (Додаток №1 до Договору) викласти у новій редакції згідно з додатком №1 до цієї Додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору, не змінені цією угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 40/16/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 3 030 570,00
UAH (в тому числі ПДВ 505 095,00 UAH)