Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Works on the project "The construction of a city filtration station with connection to the pressure water conduit of the 3rd lift of the channel SD-D (PS3) in the town of Toretsk, Donetsk region" (1st start-up complex)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33838679 |
Вебсайт: | https://zkh.dn.gov.ua/ua |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька область обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20 |
Контактна особа: |
Олеся Ігорівна +380663730677,+380626420137 iva-ois@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Олеся Ігорівна +380663730677 iva-ois@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Housing and Communal Services of Donetsk Regional State Administration |
National ID: | 33838679 |
Contact point: |
Olesia Ihorivna +380663730677,+380626420137 iva-ois@ukr.net |
Additional contacts: |
Олеся Ігорівна +380663730677 iva-ois@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2021 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2021 12:10 |
Очікувана вартість: | 142 380 068,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 423 800,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної\ документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 711900.34 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог пункту 6 Розділу VI тендерної документації |
Publication date: | 22 червня 2021 16:57 |
Enquiries until: | 13 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 липня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 142 380 068 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 423 801 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | «Замовник» може перерахувати «Підряднику» аванс до 30% річного обсягу фінансування. «Підрядник» зобов'язується використати одержаний аванс відповідно до вимог п.19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами) протягом 3х місяців з дня його отримання. По закінченні терміну невикористані кошти авансу повертаються «Замовнику». | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Остаточна оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання акту прийому-передачі, оформленого в порядку передбаченому діючим законодавством України. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
строк виконання : | 5% |
у строк, що складає менш ніж 80 % строку виконання робіт: | 5% |
у строк від 81 % до 90 % строку виконання робіт: | 3% |
у строк, що складає більше 91 %, включно до 99% строку виконання робіт: | 1% |
у строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: | 0% |
22 червня 2021 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2021 16:57 |
Додаток 5 - відомості обсягів робіт та ресурсів.pdf | |
22 червня 2021 16:57 |
Додаток 6 - Проект договору (будівництво Торецьк).docx | |
22 червня 2021 16:57 |
ТД (буд-во ФС Торецьк).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Якість вхідної води Південно-Донбаського Водоводу:
t, ºC - 3,4;
Запах, 20º - 1 бол;
Запах, 60º - 2 бол;
рН - 8,00;
Забарвленість - 26;
Завислі речовини - <5;
Каламутність - 1,80;
Амоній - 0,40;
Жорсткість - 7,85;
Лужність - 5,0;
ЗМЧ - 50,0
Якість вихідної води - "Клас очистки відповідно до ДСТУ 7525:2014 Вода питна"
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000004 ● e0fe67495b9b43bea58204a554b293b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2021 № 371
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-06-22-012183-c 22.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 11:39:05
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-22-012183-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РСП ДНІПРО» і ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» та відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-05 12:21:09
Пояснення на запит
Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (обл.), що надійшов 02.11.2021 о 11:39 год. через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» (далі – предмет закупівлі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-22-012183-c) щодо надання пояснення (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Надання інформації та її документального підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РСП ДНІПРО» і ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» та відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП», а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
По суті порушених питань повідомляємо наступне.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Департамент житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації визначено Замовником та йому виділені бюджетні призначення на реалізацію проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» у 2021 році згідно розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 13.04.2021 № 315/5-21 «Про внесення змін до напрямків (заходів) використання у 2021 році коштів обласного бюджету, передбачених на житлове господарство та комунальну інфраструктуру».
Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт предмету закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку у складі проєктно-кошторисної документації відповідно до п. 6.2.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та розрахована за формулою:
ОВ = (Сзкр - Сгл12 - Сгл10 – Криз)*1,2, де:
ОВ - очікувана вартість;
Сзкр - сума зведеного кошторисного розрахунку без урахування ПДВ;
Сгл12 - сума по главі 12 зведеного кошторисного розрахунку;
Сгл10 - сума по главі 10 зведеного кошторисного розрахунку;
Криз - кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва зведеного кошторисного розрахунку.
Також слід зазначити, що технічні та якісні показники предмету закупівлі, а саме: підсумкова відомість ресурсів (із видаленими вартісними показниками) та відомість обсягів робіт, що були завантажені до електронної системи закупівель, є складовою проєктно-кошторисної документації, проєкт пройшов експертизу в товаристві з обмеженою відповідальністю «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» та по ньому отримано позитивний експертний звіт від 14.06.2021 № 14/666-06/21/А (експертний звіт додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) уряд затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів» (далі – постанова). Пунктом 1 постанови визначено, що затверджуються «заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Закупівля робіт по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» була проведена для забезпечення потреб громади міста Торецьк Бахмутського району сталим водопостачанням, а не для утримання апарату департаменту житлово-комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації. Враховуючи викладене, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів не є необхідним.
Щодо надання інформації та її документального підтвердження стосовно осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РСП ДНІПРО» і ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» та відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП». Наказами департаменту житлово-комунального господарства від 26.08.2016 № 24 «Про створення тендерного комітету» було утворено тендерний комітет департаменту з організації та проведення процедур закупівель, затверджено його персональний склад та Положення про тендерний комітет, 17.02.2021 № 01-08/9/53-21 «Про внесення змін до наказу департаменту від 26 серпня 2016 року № 24» (додаються) було затверджено персональний склад тендерного комітету департаменту в новій редакції. Відповідно до частини другої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. На засіданні тендерного комітету департаменту рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «РСП ДНІПРО» і ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» та відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» після розгляду пропозицій учасників приймали голова тендерного комітету Соловей О.С., заступник голови тендерного комітету Неженець В.П., секретар тендерного комітету Омелюх В.Г., на якого були покладені обов’язки секретаря головою тендерного комітету на період відпустки секретаря тендерного комітету Сачава О.І. з 20.07.2021 по 30.07.2021, що зафіксовано у протоколі засідання тендерного комітету департаменту у протоколі від 20.07.2021 № 25 (витяг з протоколу надається), члени тендерного комітету: Кузнецов О.В., Метеленко І.Г., Пашков Є.В. (протокол від 26.07.2021 № 28 додається).
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РСП Дніпро» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було виявлено, що вона відповідає вимогам та критеріям тендерної документації, та учасника було допущено до аукціону.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону було виявлено, що вона не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації, а саме:
1. Довідка щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази (пункт 1.1 Додатку 2 до тендерної документації) – у складі довідки відсутній переклад українською мовою видаткових накладних та акту, викладених іншою мовою, аніж мова, передбачена тендерною документацією.
Тому було прийнято рішення на підставі пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою реалізації права учасника на виправлення виявлених невідповідностей, розмістити відповідне повідомлення з вимогою про усунення деяких виявлених невідповідностей, а саме:
1. Довідка щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази (пункт 1.1 Додатку 2 до тендерної документації) – завантажити повний пакет документів, включаючи переклад українською мовою видаткових накладних та акту, викладених іншою мовою, аніж мова, передбачена тендерною документацією.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону було виявлено, що вона не відповідає вимогам та критеріям тендерної документації, а саме:
1. Забезпечення тендерної пропозиції (пункт 2 Розділу ІІІ тендерної документації) – не надано жодного документу.
2. Реєстр наданих документів (пункт 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації) – реєстр не наданий.
3. Лист-гарантія щодо дотримання заходів із захисту довкілля (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – лист-гарантія не містить перелік відповідних заходів.
4. Гарантійний лист щодо виконання робіт у відповідності до діючих будівельних норм та стандартів України (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – складений не за вимогами тендерної документації.
5. Згода із виконанням переліку та обсягу робіт (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – не наданий окремий файл у вигляді «відомості обсягів робіт».
6. Підтвердження наявності власного або орендованого ліцензованого програмного комплексу АВК-5 або взаємодіючої з ним ліцензійної програми (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації) – не надано жодного документу.
7. Заповнений проєкт договору із додатками (пункт 4 Розділу VІ тендерної документації) – не надано жодного документу.
8. Довідка про наявність механізмів та обладнання, необхідних для виконання робіт (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) – документи надано не в повному обсязі.
9. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) – документи надано не в повному обсязі.
10. Копія діючої ліцензії (підпункт 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано жодного документу.
11. Сертифікат ISO 9001:2015 (підпункт 3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано.
12. Довідка про наявність або відсутність зауважень за надані послуги/виконані роботи; про наявність або відсутність простроченої заборгованості по авансам/попередньої оплати за надані послуги/виконані роботи за бюджетні кошти (підпункт 6 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надана.
13. Сертифікат ISO 37001 (підпункт 9 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надано.
14. Копія антикорупційної програми (підпункт 10 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації) – не надана.
Слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» по закупівлі «Роботи по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» (ID: UA-2021-06-22-012183-c) були наявні невідповідності, які не підпадають під сферу дії вищевказаних норм пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», але пунктом 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена вимога щодо обов’язку замовника відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП» було відхилено на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Після завантаження учасником ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» в установлені строки до електронної системи закупівель документів з усуненими невідповідностями, які були виявлені під час розгляду пропозиції згідно розміщеного замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, під час повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» на відповідність кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону, було виявлено, що вона відповідає вимогам та критеріям тендерної документації. Тому, було прийнято рішення допустити до участі в електронному аукціоні тендерну пропозицію ТОВ «МОДУЛЬТЕХНОБУД» по закупівлі «Роботи по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс)» (ID: UA-2021-06-22-012183-c), про що складено протокол від 27.07.2021 № 29 (додається).
Щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю. Відповідно до Положення про тендерний комітет департаменту, затвердженого наказом департаменту житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації від 26.08.2016 № 24, відповідальною за оприлюднення інформації про закупівлю є секретар тендерного комітету – Сачава О.І., за 20.07.2021 по 30.07.2021 включно – Омелюх В.Г.
Враховуючи викладене, Замовником – департаментом житлово-комунального господарства Донецької обласної адміністрації, при оголошенні та проведенні закупівлі робіт по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс) (ID: UA-2021-06-22-012183-c) було дотримано усіх вимог та норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((частина 4-1 Постанови № 710))
Оскарження в суді
Опис: | Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель 02.12.2021 подано до Донецького окружного адміністративного суду. Копії позову 02.12.2021 відправлено сторонам відповідно до чинного законодавства. |
Дата публікації: | 02 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 200/17298/21 |
Дата відкриття провадження: | 07 грудня 2021 |
Документи:
02 грудня 2021 15:16
|
Електронний підпис |
02 грудня 2021 15:15
|
Позов Торецьк із відміткою про прийняття.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Донецької облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33838679 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна, Донецька область обл., м. Краматорськ, б-р Машинобудівників, 20 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ РСП Дніпро | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТРЕЙД КОМУНІТІ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ МОДУЛЬТЕХНОБУД | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 липня 2021 10:01
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2021 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ РСП Дніпро |
121 023 941,75
UAH з ПДВ
|
121 023 941,75
UAH з ПДВ
|
1.0526315789 | 114 972 744.67 | Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МОДУЛЬТЕХНОБУД |
139 431 435,16
UAH з ПДВ
|
139 431 435,16
UAH з ПДВ
|
1.0105263158 | 137 979 024.38 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ РСП Дніпро #40102218 |
Переможець |
121 023 941,75
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2021 16:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:06
|
755-5.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2023 11:38
|
755-4.pdf | зміни до договору |
03 березня 2023 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 18:30
|
755-3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 18:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:25
|
дод уг 2 до дог 755.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2021 12:04
|
Дод уг Торецьк.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 15:47
|
Договір 755 (Торецьк).pdf | укладений |
13 серпня 2021 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням департаменту бюджетних призначень на 2021 рік Сторони в результаті переговорів дійшли до взаємної згоди внести зміни до пункту 3.4, Додатку № 2, Додатку № 3 до Договору № 755 від «13» серпня 2021 року на виконання робіт по проєкту «Будівництво міської фільтрувальної станції з підключенням до напірного водоводу 3-го підйому каналу СД-Д (НС3) у м. Торецьк Донецької області» (І-й пусковий комплекс) та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 755 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 755 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 755 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 755 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 755 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |