Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СЕРГІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44047624 |
Місцезнаходження: | 67780, Україна , Одеська обл., смт. Сергіївка, вул. Гагаріна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Юлія Пінська +380960322910 zakupivli_sergvokms@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2021 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником видаткових накладних, протягом 60 календарних днів з дати отримання товару, але в будь-якому випадку не пізніше 31 грудня 2021 року. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2021 13:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2021 13:04 |
Тендерна документація яловичина (зі змінами)2 .doc | |
08 липня 2021 13:04 |
Перелік змін до Тендерної документації 2.docx | |
22 червня 2021 16:34 |
Додаток 2 Проект договору.docx | |
22 червня 2021 16:34 |
Додаток 1 Технічні вимоги.docx | |
22 червня 2021 16:34 |
Додаток 3 Форма тендерної пропозиції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-02-000101 ● b44b28ada9a04cda98ae2590505f8098
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.07.2021 Одеса № 354
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.07.2021 та доповідна записка в.о. завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 02.07.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.07.2021 № 354
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
11 UA-2021-06-22-011688-c 22.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновки ДАСУ щодо виявлених порушень прийнято до відома, внесено відповідні зміни до тендерної документації закупівлі, які разом з переліком змін було опубліковано на електронному майданчику 07.07.2021 року.
2021-07-07 18:43:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
.
2021-07-08 13:12:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2021 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ТАВРІЯ ПЛЮС" |
252 000,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |