Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Steel pipes
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Вебсайт: | https://teplo.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65029, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
Контактна особа: |
Віталій Пусов +380487056332 vimarster@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Іванов Валерій +380487056332 teplo.od@ukr.net Ivanov Valeriy +380487056332 teplo.od@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Teplopostachannia mista Odesy" |
National ID: | 34674102 |
Contact point: |
Vitaly Pusov +380487056332 vimarster@gmail.com |
Additional contacts: |
Іванов Валерій +380487056332 teplo.od@ukr.net Ivanov Valeriy +380487056332 teplo.od@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2021 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 44 872 783,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 224 363,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. №639 (із змінами) «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) або неналежного виконання умов договору, зобов’язань за договором таким учасником, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п'ять) відсотків вартості договору. Термін дії забезпечення виконання договору (банківської гарантії) повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 1 календарний рік. |
Publication date: | 22 червня 2021 16:05 |
Enquiries until: | 23 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 серпня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 44 872 784 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 224 364 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2021 12:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2021 12:19 |
266.PDF | |
23 липня 2021 12:19 |
2.2 ТД_зі змінами_23_07_2021.docx | |
13 липня 2021 13:05 |
Протокол 263.PDF | |
22 червня 2021 16:05 |
3. Проект Договору.docx |
23 липня 2021 12:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 липня 2021 12:19 |
266.PDF
|
||||||
23 липня 2021 12:19 |
2.2 ТД_зі змінами_23_07_2021.docx
|
||||||
13 липня 2021 13:05 |
Протокол 263.PDF
|
||||||
22 червня 2021 16:05 |
3. Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що поточні рахунки КП «ТМО» знаходяться в стані арешту по виконавчих провадженнях, а примусові виконання судових рішень унеможливлюють реалізацію права КП «ТМО» по самостійному погашенню заборгованості перед кредиторами.
Таким чином, часова невизначеність в питанні зняття арештів з поточних рахунків змушують підприємство звертатися за фінансовою допомогою з місцевого бюджету до Одеської міської ради.
Оплата заборгованості буде здійснена у плановому порядку у найближчі терміни, після прийняття відповідного рішення на найближчій сесії Одеської міської ради.
Вимоги про усунення порушення
Ми, ТОВ НВП «ДНІПРО-СЕРВІС» брали участь у Вашому тендері ID: UA-2021-02-01-000859-a
на закупівлю електродів, за результатами даної закупівлі було укладено договір
№ ТМО-24/21 від 10.03.2021 року. Згідно умов тендеру та договору покупець здійснює оплату отриманої партії Товару у відповідності до рахунку та видаткової накладної - фактури на Товар, на умовах:відстрочення платежу протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту поставки товару. Ми здійснили поставку електродів на Ваше підприємство згідно видаткової накладної № 376 від 22.03.2021 р. на 244 770,00 (Двісті сорок чотири тисячі сімсот сімдесят гривень, 00 копійок ) з ПДВ.
На сьогоднішній день оплату за товар ми так і не отримали, відстрочення платежу вже пройшло.
В даному тендері 100% від вартості Договору оплачується протягом 60 календарних днів після поставки товару. Просимо надати відповідь, як будуть проводитись розрахунки , якщо у Вашого підприємства не має коштів, щоб розрахуватися зі своїми постачальникам за минулі поставки Товарів?
Повідомляємо, що поточні рахунки КП «ТМО» знаходяться в стані арешту по виконавчих провадженнях, а примусові виконання судових рішень унеможливлюють реалізацію права КП «ТМО» по самостійному погашенню заборгованості перед кредиторами.
Таким чином, часова невизначеність в питанні зняття арештів з поточних рахунків змушують підприємство звертатися за фінансовою допомогою з місцевого бюджету до Одеської міської ради.
Оплата заборгованості буде здійснена у плановому порядку у найближчі терміни, після прийняття відповідного рішення на найближчій сесії Одеської міської ради.
Така умова унеможливлює участь постачальників, які не є виробниками продукції, що призводить до значного зменшення конкуренції та легшого відбору необхідного постачальника.
Повідомляємо, що виробники мають право не надавати гарантійні листи такого змісту, тому подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлюєте Ви, як Замовник.
Таким чином, дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, як Постачальника з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Просимо внести зміни в тендерну документацію: виключити п.11 з Додатка 4.
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про її незадоволення, так як Замовником було складено тендерну документацію, у тому числі технічне завдання, керуючись ст. 3; 22 Закону України «Про публічні закупівлі». В тендерній документації відсутні будь які посилання на товар марки конкретного виробника. Якщо Ви є виробником даної продукції, і у Вас є відповідні документи – Вам не потрібен гарантійний лист. Гарантійний лист потрібен у випадку коли Ваше підприємство не в змозі самостійно виробляти потрібну замовнику продукцію і буде вимушено замовляти продукцію у будь якого виробника. Ми не обмежуємо Вас у виборі виробників труб, яких в нашій країні є достатня кількість.
Відповідно до п.10 Додатку 4 до Тендерної документації (Технічні вимоги), Учасник повинен надати копію діючого сертифікату відповідності трубної продукції, яка буде поставлятись, вимогам ГОСТ зазначеним у технічному завданні. Сертифікат повинен бути виданий органом оцінки відповідності, включеним до реєстру Національного агентства акредитації України.
В порушення зазначеної вимоги Учасником ПП «Стальспецснаб» не надано сертифікат відповідності на труби сталеві електрозварювальні прямошовні ГОСТ 10704-91, ГОСТ 10705-80 (група В) Ст.1ПС-3ПС; Ст.20 та на Труби сталеві водогазопровідні ГОСТ 3262-75 Ст.1ПС-3ПС ДСТУ 7809:2015, мірні 6,0÷12,0м. Крім того учасником ПП «Стальспецснаб» надано сертифікат відповідності ГОСТ 10705-80 та ДСТУ 8943:2019 № UA0.YT.062912-21 виданий ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ» на труби діаметром від 377мм до 1420мм, проте звертаємо Вашу увагу що труби діаметром від 630 мм до 1420 мм, виготовляються виключно по ГОСТ 10706-76. Сертифікат відповідності ГОСТ 10706-76 у складі пропозиції ПП «Стальспецснаб» відсутній. Тобто учасник не підтвердив відповідність Труб сталевих електрозварювальних прямо шовних ГОСТ 10706-76 труби мірні 6,0÷12,0м, Ст.3СП5; Ст.20. Також в п.4 Додатку 4 до Тендерної документації (Технічні вимоги) наявне посилання на додаток до технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (від 16.01.2019р. постанова КМУ №27) (Модуль Н). Учасник ПП «Стальспецснаб» в складі пропозиції не надав сертифікат відповідності на підставі цілковитого забезпечення якості (Модуль H) стосовно труб сталевих електрозварювальних прямо шовних ГОСТ 10705-80 (група В), ГОСТ 10706-76 труби мірні 6,0÷12,0м, Ст.3СП5; Ст.20.
Відповідно до п.11 Додатку 4 до Тендерної документації (Технічні вимоги), У разі, якщо Учасник закупівлі не є виробником продукції, такий Учасник надає гарантійний лист на ім`я Учасника від підприємства-виробника продукції (або його офіційного представника) щодо підтвердження постачання продукції що пропонується із зазначенням в листі ідентифікатора торгів.
Учасником ПП «Стальспецснаб» в складі пропозиції надано сертифікат відповідності від ТОВ «ІНТЕРПАЙП НІКОТЬЮБ» проте не надано від зазначеного виробника гарантійного листа на ім`я Учасника від підприємства-виробника продукції (або його офіційного представника) щодо підтвердження постачання продукції що пропонується із зазначенням в листі ідентифікатора торгів.
В складі пропозиції наявний лист за вих. № 1116 від 29 липня 2021 р. виданий ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» (зазначене підприємство не є виробником), проте учасником ПП «Стальспецснаб» не надано документу, який підтверджує взаємовідносини між виробником ТОВ «ІНТЕРПАЙП НІКОТЬЮБ» та торгуючим підприємством ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА».
Тобто, тендерна пропозиція ПП «Стальспецснаб» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме пп. 10 та 11 Додатку 4 до Тендерної документації (Технічні вимоги).
Відповідно до п.10 Додатку 4 до Тендерної документації (Технічні вимоги), Учасник повинен надати копію діючого сертифікату відповідності трубної продукції, яка буде поставлятись, вимогам ГОСТ зазначеним у технічному завданні. Сертифікат повинен бути виданий органом оцінки відповідності, включеним до реєстру Національного агентства акредитації України.
В порушення зазначеної вимоги Учасником ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" не надано сертифікат відповідності на труби сталеві електрозварювальні прямошовні ГОСТ 10704-91, ГОСТ 10705-80 (група В) Ст.1ПС-3ПС; Ст.20 та на Труби сталеві водогазопровідні ГОСТ 3262-75 Ст.1ПС-3ПС ДСТУ 7809:2015, мірні 6,0÷12,0м.
Тобто, тендерна пропозиція ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме пп. 10 Додатку 4 до Тендерної документації (Технічні вимоги).
Особливу увагу звертаємо на безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗСП», а саме. Відповідно до п.4 Додатку 4 до Тендерної документації (Технічні вимоги) зазначені наступні вимоги: Труби сталеві електрозварювальні прямо шовні ГОСТ 10705-80 (група В), ГОСТ 10706-06 труби мірні 6,0÷12,0м, Ст.3СП5; Ст.20. Додаток до технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (від 16.01.2019р. постанова КМУ №27) (Модуль Н), проте Замовником чітко не зазначено, який саме діаметр труб за яким ГОСТом має бути виготовлений. Крім того умовами Тендерної документації (ч.6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено: «У цій тендерній документації та додатках до неї всі посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами вважати як такі, що вживаються з додаванням виразу «або еквівалент».У цій тендерній документації та додатках до неї всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вважати як такі, що вживаються з додаванням виразу «або еквівалент»». Тобто умовами процедури публічної закупівлі передбачено надання еквіваленту. Учасником ТОВ «ЗСП» запропонована труба 426х10 виготовлена відповідно до ГОСТ 10706-76, що є повним аналогом труб виготовлених по ГОСТ 10705-80. Можливість виготовлення труб 426х10 ГОСТ 10706-76 та відповідність продукції технічним вимогам тендерної документації була підтверджена сертифікатом відповідності на основі цілковитого забезпечення якості (Модуль Н) за № UA.TR.131.0022-20 від 14.08.2020р.
У зв’язку із зазначеним, вимагаємо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-06-22-010904-c від 06.08.2021 р. та новим протоколом відхилити пропозиції ПП «Стальспецснаб» та ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ".
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-13-000074 ● 8f5c7be1a17b4bf0aa41ae9c67c3361f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 серпня 2021 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.08.2021 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-06-22-010904-c 22.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-09-10 15:27:05
Заперечення до висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-22-010904-c
07.09.2021 за результатами моніторингу (Висновок від 07.09.2021) Держаудитслужбою України було встановлено «порушення» вимог абзацу пункту 2 частини другої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: учасники ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» та ПП «СТАЛЬСПЕЦСНАБ» у складі тендерних пропозицій не надали копій діючих сертифікатів відповідності трубної продукції, яка буде поставлятись, вимогам ГОСТ 10706-06 та ГОСТ 3262-75, чим не дотримали вимог підпункту 10 та 11 пункту 3 Додатку 4 тендерної документації. Крім того, учасник ПП «СТАЛЬСПЕЦСНАБ» у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист на ім`я учасника від підприємства-виробника продукції (або його офіційного представника) ТОВ «ІНТЕРПАЙП НІКО ТЬЮБ», щодо підтвердження постачання продукції.
Однак, на думку ДАСУ, Замовник повинен був відхилити тендерні пропозиції ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» та ПП «СТАЛЬСПЕЦСНАБ», як таких, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив до оцінки. Згідно із п. 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Керуючись абз. 2 п. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" заперечує проти висновку, вважає його хибним, необґрунтованими і не відповідають дійсним обставинам, виходячи з наступних підстав.
1. Комунальним підприємством "Теплопостачання міста Одеси" та ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» укладено договір від 07.09.2021 №ТМО-182/21
2. Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" не має законних підстав для розірвання договору та відміни тендеру у зв’язку з належним виконанням вимог Тендерної документації переможцем ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ».
Відповідно до вимог Тендерної документації зазначених у підпунктах 10, 11 пункту 3 Додатку № 4 Тендерної документації, на які посилається ДАСУ, як такими, що не виконані учасниками, передбачені Обов’язкові умови (при постачанні товару):
«10.Учасник повинен надати копію діючого сертифікату відповідності трубної продукції, яка буде поставлятись, вимогам ГОСТ зазначеним у технічному завданні. Сертифікат повинен бути виданий органом оцінки відповідності, включеним до реєстру Національного агентства акредитації України.
11.У разі, якщо Учасник закупівлі не є виробником продукції, такий Учасник надає гарантійний лист на ім`я Учасника від підприємства-виробника продукції (або його офіційного представника) щодо підтвердження постачання продукції що пропонується із зазначенням в листі ідентифікатора торг».
Так, Замовником були передбачені відповідні умови в Тендерній документації лише при постачанні товару переможцем торгів після підписання договору.
Крім того, звергаємо Вашу увагу, що згідно пункту 1 Розділ № 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції чітко зазначено, які документи вимагаються Замовником:
« інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби) - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації»
Тобто, Комунальним підприємством "Теплопостачання міста Одеси" у своїй тендерній документації чітко сформульовані вимоги до учасників:
1) Документи, що подаються учасниками для участі у тендері;
2) Документи, що подаються учасниками під час поставки товарів.
Додатково слід зазначити, що несвоєчасність поставки труб призведе до зриву графіків виконання аварійних ремонтів системи теплопостачання міста, а відміна тендеру може привести до зриву підготовки до опалювального сезону 2021 - 2022 років.
Отже, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ» та ПП «СТАЛЬСПЕЦСНАБ» в повній мірі відповідають вищезазначеним вимогам в підпунктах 10, 11 пункту 3 Додатку 4 тендерної документації та відсутні підстави для відміни тендеру.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Дело №420/17374/21 |
Дата публікації: | 21 вересня 2021 |
Номер відкриття провадження: | №420/17374/21 |
Дата відкриття провадження: | 21 вересня 2021 |
Документи:
22 червня 2022 14:35
|
2022.06.08_пост_5ААС_420-17374-21.pdf |
21 вересня 2021 17:15
|
Електронний підпис |
21 вересня 2021 17:15
|
Електронний підпис |
21 вересня 2021 17:12
|
Позов до суду.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 34674102 |
Місцезнаходження: | 65029, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Балківська, буд. 1-Б |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАЛЬСПЕЦСНАБ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЗСП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2021 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" |
42 900 000,00
UAH з ПДВ
|
42 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАЛЬСПЕЦСНАБ" |
44 872 000,00
UAH з ПДВ
|
44 872 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" #37180015 |
Переможець |
42 900 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2021 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:42
|
ДУ 4 182-21.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 15:23
|
ТМО-182-21.pdf | укладений |
10 вересня 2021 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ТМО-182/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |