Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Pipeline-inspection services (code 76600000-9 according to DK 021: 2015) (in-pipe inspection of the main oil pipeline by inspection shells).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Олександр Колесник +380442015713 o.kolesnyk@ukrtransnafta.com |
Додаткові контактні особи: |
Доненко Дмитро Миколайович +380442015755 d.donenko@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Join Stock Company "Ukrtransnafta" |
National ID: | 31570412 |
Contact point: |
Oleksandr Kolesnyk +380442015713 o.kolesnyk@ukrtransnafta.com |
Additional contacts: |
Доненко Дмитро Миколайович +380442015755 d.donenko@ukrtransnafta.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2021 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2021 14:20 |
Очікувана вартість: | 66 449 591,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 332 247,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог п.3.2. Розділу 3 тендерної документації та Додатку 12 або Додатку 12.1 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6644.96 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог п.6.6 Розділу 6 тендерної документації. |
Publication date: | 22 червня 2021 11:20 |
Enquiries until: | 20 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 липня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 66 449 591 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 332 248 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76600000-9: Послуги з інспектування трубопроводів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Передбачається оплата авансу у розмірі до 10 % (десяти) відсотків від ціни Договору проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати надання Виконавцем зазначеної банківської гарантії на підставі отриманого належним чином оформленого рахунку (рахунку-фактури) Виконавця. | Аванс | 10 | Календарні | 10 |
Iнша подія | Для резидента: Платежі за даним Договором здійснюються Замовником по кожному окремому етапу шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати складання відповідних електронних первинних документів, підписаних Сторонами. Більш детальна інформація міститься у Додатку 3.1 до тендерної документації. Для нерезидента: Платежі за даним Договором здійснюються Замовником по кожному окремому етапу шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (Десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг на підставі отриманого рахунку(ів) (рахунку(ів)-фактури). Більш детальна інформація міститься у Додатку 3.2 до тендерної документації. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В тендерній документації застосовані типові форми договорів на надання послуг, що затверджені в АТ «Укртранснафта».
Попередньо був встановлений достатній термін подання тендерних пропозицій - 30 календарних днів, який не може бути продовжений за проханням одного з Учасників.
Передбачено два пропуска саме інспекційного обладнання по кожній з ділянок магістральних нафтопроводів, що зазначено в Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Умовами тендерної документації передбачено надання Учасником банківської гарантії забезпечення його тендерної пропозиції.
Утилізацію відходів після інспектування ділянок магістральних нафтопроводів здійснює Замовник.
Камери пуску та приймання інспекційного обладнання знаходяться в різних місцях, в залежності від ділянки магістрального нафтопроводу це може бути територія України, Білорусі або Угорщини.
Вся інформація, яка необхідна для надання послуг за предметом закупівлі, зазначена у Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
У відповідності до п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 6 до ТД «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника»:
"Вимоги щодо підтвердження" :
1. Учасник на підтвердження відповідності даній вимозі повинен надати інформацію, яка підтверджує успішне виконання ним не менш ніж одного договору з інспектування трубопроводів (в тому числі внутрішньотрубної діагностики та/або внутрішньотрубного обстеження та/або профілеметрії):
- перелік наданих послуг з інспектування трубопроводів (в тому числі внутрішньотрубної діагностики та/або внутрішньотрубного обстеження та/або профілеметрії) із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, номеру договору та контактної інформації замовників за формою 1Г до Додатку 6 тендерної документації;
- скан-копія/ї акту/ів наданих послуг як підтвердження відповідності Учасника даній вимозі;
- скан-копію/копії позитивних відгуків замовників таких послуг, що засвідчують якість виконання цих послуг учасником та повинні містити таку інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору, якiсть виконаних послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов Договору.
При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані."
Коментар 1:
Звертаємо Вашу увагу, що "скан-копія/ї акту/ів наданих послуг" НЕ МОЖУТЬ розглядатися як підтвердження відповідності Учасника даній вимозі, адже вони лише констатують тільки факт надання послуг та ніяк не підтверджують УСПІШНІСТЬ надання послуг, адже після підписання актів надання послуг, яку констатують факт надання послуг – тільки через деякий час Замовник має можливість перевірити ЯКІСТЬ надання послуг (наприклад, перевірка Заключного Звіту шляхом проведення ДДК та співставлення результатів Звіту та фактично отриманих результатів при ДДК). Дана вимога може призвести до того, що Виконавці, які надали послуги, що були визнані Замовниками незадовільними по ЯКОСТІ надання послуг, зможуть підтвердити вимогу "успішного виконання" за допомогою надання "скан-копія/ї акту/ів наданих послуг".
Також звертаємо Вашу увагу, що в попередніх закупівлях АТ "Укртранснафта" (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-14-000694-c (Додаток 1, пункт 3.1.) ; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-30-000282-a (Додаток 1, пункт 3.1.); https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-17-009476-c (Додаток № 3 , пункт 3) Замовником АТ "Укртранснафта" було чітко вказано, що надання актів виконаних послуг як підтвердження успішного виконання послуг не будуть розглядатися Замовником АТ "Укртранснафта" як підтвердження відповідності Учасника даній вимозі:
"Копії актів наданих послуг не будуть розглядатися як підтвердження відповідності Учасника даній вимозі."
Коментар 2:
Форма позитивних відгуків Замовників таких послуг, що засвідчують якість виконання цих послуг учасником залежить від корпоративної політики та стандартів документації Замовників, при цьому якщо Замовник видає позитивний відгук, то логічно, що в такому відгуку не буде згадки "щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов Договору.", інакше позитивний відгук не був би наданий цим Замовником.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо викласти п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 6 до ТД «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» "Вимоги щодо підтвердження" в наступній редакції :
"1. Учасник на підтвердження відповідності даній вимозі повинен надати інформацію, яка підтверджує успішне виконання ним не менш ніж одного договору з інспектування трубопроводів (в тому числі внутрішньотрубної діагностики та/або внутрішньотрубного обстеження та/або профілеметрії):
- перелік наданих послуг з інспектування трубопроводів (в тому числі внутрішньотрубної діагностики та/або внутрішньотрубного обстеження та/або профілеметрії) із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, номеру договору та контактної інформації замовників за формою 1Г до Додатку 6 тендерної документації;
- скан-копію/копії позитивних відгуків замовників таких послуг, що засвідчують якість виконання цих послуг учасником та повинні містити таку інформацію: дату видачi, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про виконання договору, якiсть виконаних послуг, дотримання термінів виконання, При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані."
Повідомляємо, що до Додатку 6 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» у найближчий термін будуть внесені коригування.
В ТД Додаток 1 РОЗДІЛ ІІІ. ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ пункт ґ) вказано:
- " ...
- протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати успішного пропуску ВІС - Фінальний звіт з обстеження у відповідності до вимог Замовника, специфікацій ВІС та документу «Специфікації та вимоги до інспектування трубопроводів інтелектуальними поршнями. Версія 2009 року», в тому числі дані обстеження модулем XYZ та визначенням координат виявлених особливостей в системі WGS-84 за даними GPS-прив’язки орієнтирів і маркерів нафтопроводу (НАДАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ)..."
В цьому ж пункті вказана інформація, що протирічить пункту ґ) :
"ВИКОНАВЕЦЬ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПРИВ'ЯЗКУ зазначених Замовником місць розташування орієнтирів і маркерів на трасі трубопроводу в системі координат WGS-84 з точністю не гірше ±0,15 м по горизонталі й не гірше ±0,15 м по висоті."
В цьому ж пункті вказана інформація, що протирічить пункту ґ):
"Замовник забезпечить Виконавцю умови, які необхідні для виконання зобов'язань Виконавця, а саме:
… встановить постійні наземні орієнтири із вказанням номера маркера для кожного постійного та переносного маркера до надання послуг з GPS прив'язки;
…
створить бригаду під керівництвом інженера та забезпечить її транспортом для вказання місць установки наземних орієнтирів під час надання послуг з їх GPS прив'язкою. Режим роботи бригади - щодня 8 годин (крім вихідних і святкових днів) до закінчення надання послуг з GPS прив'язки.
В ТД Додаток 1 Таблиця 1, колонка 8 вказана інформація, що протирічить пункту ґ):
" Обстеження модулем XYZ і GPS - ПРИВ’ЯЗКА ОРІЄНТИРІВ І МАРКЕРІВ "
Згідно відкритої інформації, в попередніх закупівлях Замовник АТ "Укртранснафта" вже замовляв GPS-прив’язки всіх орієнтирів і маркерів всіх вказаних в поточній закупівлі нафтопроводів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-14-000694-c; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-30-000282-a). Повторна прив'язка всіх орієнтирів і маркерів нафтопроводів позбавлена сенсу при наявності цих даних в Замовника АТ "Укртранснафта" та призведе до неефективного використання бюджету Замовника АТ "Укртранснафта".
Прохання внести відповідні зміни в текст закупівлі та вилучити вимоги про ПОВТОРНУ ПРИВ'ЯЗКУ ОРІЄНТИРІВ І МАРКЕРІВ ВИКОНАВЦЕМ.
Повідомляємо, що повторна прив'язка всіх орієнтирів і маркерів може бути здійснена додатково Виконавцем для отримання більш точних результатів.
Також, процес відслідковування переносними маркерами не залежить від наявності постійних маркерів та необхідний Виконавцю для подальшого уточнення і актуалізації даних внутрішньотрубного обстеження та дозволяє отримати інформацію не тільки стосовно координат, а також інформацію щодо часу проходження внутрішньотрубного інспекційного снаряду.
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
В документації закупівлі відсутнє чітке вказання, які саме магнітні ВІС мають використовуватись Учасниками: з поздовжнім намагнічуванням (типу MFL з поздовжнім намагнічуванням) чи з поперечним намагнічуванням (типу TFI з поперечним намагнічуванням).
В Додатку 1 Таблиця 1 колонка 7 "Метод обстеження" вказано: "МД повзд.", при цьому відсутня розшифровка цього терміну.
У відповідності до п.4.2 Додатку 1.1 до тендерної документації вказано: " 4.2 Специфікація магнітних інспекційних снарядів MFL
Залежно від напрямку намагнічування розрізняють, як мінімум, два типи снарядів. Стандартні інспекційні снаряди MFL, що намагнічують стінку труби в поздовжньому напрямку, мають обмеження при виявленні подовжньо орієнтованих дефектів. Снаряди MFL, що намагнічують стінку труби в поперечному напрямку, більш чутливі до подовжньо орієнтованих дефектів втрати металу, але вони характеризуються іншими параметрами." Таким чином снаряди MFL, що намагнічують стінку труби в поздовжньому напрямку – є ВІС типу MFL з поздовжнім намагнічуванням; снаряди MFL, що намагнічують стінку труби в поперечному напрямку – є ВІС типу TFI з поперечним намагнічуванням.
Звертаємо Вашу увагу, що в попередніх закупівлях АТ "Укртранснафта" (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-14-000694-c (Додаток 3) ; https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-30-000282-a (Додаток 3) Замовником АТ "Укртранснафта" було вказано, що:
- " дефектоскоп магнітний повздовжній (далі - МД повзд.)
дефектоскоп з використанням технології витоку магнітного потоку, призначений для виявлення, в основному, дефектів трубопроводу, орієнтованих по його поздовжній осі;
- дефектоскоп магнітний поперечний (далі - МД поп.)
дефектоскоп з використанням технології витоку магнітного потоку, призначений для виявлення, в основному, дефектів трубопроводу, орієнтованих по його поперечній осі;"
Прохання внести відповідні зміни та чітко вказати, снаряди з яким напрямком намагнічування вимагаються в Додатку 1 Таблиця 1 колонка 7 "Метод обстеження".
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000073 ● 1c5eae0aef17467c83219b74f8a35c4f
- Статус: вирішено ● Дата: 21 лютого 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2021 № 402
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2021-06-22-003801-c 22.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-13 17:43:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з інспектування трубопроводів (код ДК 021:2015: 76600000-9 — Послуги з інспектування трубопроводів), очікуваною вартістю 66 449 591,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-22-003801-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-15 09:59:44
Відповідь на звернення.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі послуг з інспектування трубопроводів (код 76600000-9 за ДК 021:2015) (внутрішньотрубне обстеження МН інспекційними снарядами) викладені у Додатку 1 до Тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що сформований на підставі положень Стандарту організації України СОУ 60.3.31570412.001:2004, затвердженого Наказом ВАТ «Укртранснафта» від 11.10. 2004 № 201 (додається).
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано як середнє арифметичне від зібраних комерційних пропозицій відповідно до Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого наказом Товариства від 03.03.2021р. № 87 (зведена таблиця додається).
Також повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
У пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким необхідно оприлюднювати обґрунтування до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 41 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі — обґрунтування предмета закупівлі).
І. Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня)
Відповідно до статті 1 Бюджетного кодексу України (далі — БКУ):
• головні розпорядники бюджетних коштів — бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
• розпорядник бюджетних коштів — бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до частини 2 статті 22 БКУ Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1. за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, — установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2. за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, — уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, — місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на офіційній вебсторінці Казначейства в розділі «Казначейство інформує» — «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» або за інтернет-посиланням https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv
Крім цього, інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування та іншу інформацію можна знайти на офіційному сайті Державного вебпорталу бюджету для громадян у розділі «Розпорядники» або за інтернет-посиланням https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic.
ІІ. Суб’єкти господарювання державного сектору економіки
Відповідно до частини 2 статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектору економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) можна знайти на офіційному вебсайті Фонду державного майна України у розділі «Єдиний реєстр об’єктів державної власності» — «Суб’єкти господарювання» або за інтернет-посиланням http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html.
Висновок:
Враховуючи викладену вище інформацію, зокрема:
опису «цільової аудиторії» у абзаці першому даного Пояснення з преамбули Постанови № 710, розділах І та ІІ даного Пояснення та наступні об’єктивні обставини:
- АТ Укртранснафта не належить до розпорядників (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів) та суб’єктів господарювання державного сектору (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна України).
- інформації про АТ Укртранснафта немає у переліку пункту 41 постанови № 710;
- АТ Укртранснафта не входить у «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv;
- АТ Укртранснафта не входить у Реєстр (перелік) суб’єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) цей Реєстр можна знайти на офіційному вебсайті Фонду державного майна України, за посиланням : http://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.htm,
доходимо до висновку, що дія Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджується на АТ Укртранснафта в т.ч. не рзповсюджується на АТ Укртранснафта і вимога щодо забезпечення:
а) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
б) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Враховуючи надані вище Пояснення, обов’язкове забезпечення Товариством документів та дій по оприлюдненню (перелічені вище в пункті а) та б) цього Пояснення) чинним Законодавством для Товариства - не передбачено.
Таким чином відсутні законодавчі підстави для обов’язкової наявності самого розміщення та можливості надання Товариством посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи надані вище пояснення, вимога щодо надання Товариством на Запит Держаудитслужби посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, обґрунтовано не може бути виконана Товариством.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо Додаткову угоду № 1 від 15.12.2021р. щодо розірвання договору про надання послуг № 07/10-21ВТО від 08.10.2021р. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що Додаток 4 до тендерної документації за умовами самого додатку та тендерної документації (Таблиця 3 Додатку 6 до тендерної документації) надається лише учасником-ПЕРЕМОЖЦЕМ. Учасник ROSEN Europe B.V. не є учасником-переможцем за результатами даної процедури закупівлі. Окрім того, процедура закупівлі послуг з інспектування трубопроводів (код 76600000-9 за ДК 021:2015) (внутрішньотрубне обстеження МН інспекційними снарядами) оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, КРІМ інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.Таким чином, учасники закупівлі не повинні відкривати/надавати інформацію щодо своєї ціни у складі своєї тендерної пропозиції
2021-12-23 16:25:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом припинення зобов’язань за договором.
2022-02-21 13:18:05
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ROSEN Europe B.V. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2021 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"" |
64 475 610,00
UAH з ПДВ
|
63 478 860,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ROSEN Europe B.V. |
64 580 200,00
UAH з ПДВ
|
63 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "АКТИВ АЛЬЯНС"" #39728047 |
Переможець |
63 478 860,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2021 10:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:33
|
1_211215_15_12_2021.zip | укладений |
23 грудня 2021 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 13:24
|
07_10-21ВТО_211008_08_10_2021.zip | укладений |
08 жовтня 2021 13:20
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 жовтня 2021 — 15 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із оптимізацією витрат на 2022 рік, керуючись пунктом 13.5 Договору, за взаємною згодою Сторони вирішили достроково розірвати Договір, укладений між Замовником та Виконавцем. |