Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання комплектів персонального комп’ютера форм-фактор десктоп (5 комплектів: 1 комплект - ЗОШ № 9; 1 комплект ЗЗСО № 10 на суму 732800 грн за рахунок залишків коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам; 2 комплекти для відділу освіти на суму - 45800 грн за рахунок місцевого бюджету; 1 комплект для БТДЮ на суму 22900 грн за рахунок місцевого бюджету)
Очікувана вартість
801 500,00 UAH
UA-2021-06-22-002166-c ● 66b8ce33e9d846daa20ce3800fdf8c78
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мирноградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22039296 |
Місцезнаходження: | 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Курська, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Громенко +380500496499 o.shovkyn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2021 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2021 13:35 |
Очікувана вартість: | 801 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 007,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
рішення сесії від 19.05.2021 № VIII/9-1. З метою оновлення навчальної та матеріально-технічної бази закладів загальної середньої освіти міста відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.01.2015 № 6 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» виділення додаткових коштів за рахунок залишків коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, які склалися станом на 01.01.2021 на придбання комп’ютерного обладнання, а саме: 16 комплектів персональних комп'ютерів форм-фактора десктоп (1 для учителя+15 для дітей) в ЗОШ №9, 16 комплектів персональних комп'ютерів форм-фактора десктоп (1 для учителя+15 для дітей) в ЗЗСО №10
З метою оновлення матеріально-технічної бази виділення додаткових коштів на придбання комп’ютерного обладнання, а саме: 2 комплекта персональних комп'ютерів форм-фактора десктоп для відділу освіти, 1 комплект персонального комп'ютера форм-фактора десктоп для БТДЮ.
Розгорнути
Згорнути
З метою оновлення матеріально-технічної бази виділення додаткових коштів на придбання комп’ютерного обладнання, а саме: 2 комплекта персональних комп'ютерів форм-фактора десктоп для відділу освіти, 1 комплект персонального комп'ютера форм-фактора десктоп для БТДЮ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Придбання комплектів персонального комп’ютера форм-фактор десктоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85323, Україна, Донецька область, м.Мирноград, вул.Курська, буд.1, Відділ освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2021
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться після отримання Покупцем партії Товару в повному обсязі протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 липня 2021 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2021 15:02 |
протокол зміни комп.техніка.pdf | |
01 липня 2021 15:02 |
перелік змін комп.техн..doc | |
01 липня 2021 15:02 |
Додаток_2 у новій редакції.docx | |
22 червня 2021 10:22 |
Додаток_1.docx | |
22 червня 2021 10:22 |
Додаток_2.docx | |
22 червня 2021 10:22 |
Додаток_3.docx | |
22 червня 2021 10:22 |
ТД.doc |
01 липня 2021 15:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 липня 2021 15:02 |
протокол зміни комп.техніка.pdf
|
|||
01 липня 2021 15:02 |
перелік змін комп.техн..doc
|
|||
01 липня 2021 15:02 |
Додаток_2 у новій редакції.docx
|
|||
22 червня 2021 10:22 |
Додаток_1.docx
|
|||
22 червня 2021 10:22 |
Додаток_2.docx
|
|||
22 червня 2021 10:22 |
Додаток_3.docx
|
|||
22 червня 2021 10:22 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розміри системного блоку
Дата подання: 22 червня 2021 10:52
Дата відповіді: 22 червня 2021 12:59
Ви вказуєте розміри системного блоку для ПК учня 130Х130Х50 мм. Уточніть чи не мається на увазі неттоп, або певний виробник корпусів? Вказані Вами розміри замалі для форм-фактора десктоп
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Уточнюємо, ПК учня 130x130x 50 - системний блок форм фактор Неттоп!
Нецільове використання бюджетних коштів
Дата подання: 22 червня 2021 16:55
Дата відповіді: 25 червня 2021 12:43
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що Відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України №1440 від 02.11.2017 р. “ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОГО ПЕРЕЛІКУ КОМП'ЮТЕРНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ” не передбачено закупівлю персональних комп’ютерів форм-фактора «неттоп», натомість передбачено форм-фактор «десктоп». Таким чином, при закупівлі неттопів за рахунок коштів освітньої субвенції, фактично здійснюється нецільове використання бюджетних коштів.
Зважаючи на викладене вище, вимагаємо привести документацію у відповідність до вимог наказу Міністерства освіти і науки України №1440 від 02.11.2017 р. “ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОГО ПЕРЕЛІКУ КОМП'ЮТЕРНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, Наказами Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до обладнання для закладів освіти, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.
Технічні характеристики предмета закупівлі не відповідають законодавству
Дата подання: 25 червня 2021 15:34
Дата відповіді: 01 липня 2021 15:04
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до вимог таблиці 2 наказу Міністерства освіти і науки України №1440 від 02.11.2017 р. “ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОГО ПЕРЕЛІКУ КОМП'ЮТЕРНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ”, в редакції наказу МОН України №458 від 27.04.2021 р., для ПК форм фактора десктоп, об’єм оперативної пам’яті – повинен бути не менше ніж 8 GB для комп’ютера здобувача освіти та 16 GB для комп’ютера педагогічного працівника.
Чинна редакція Вашого технічного завдання передбачає об’єм оперативної пам’яті удвічі менший від мінімального об’єму визначеного наказом МОН України, таким чином у даній закупівлі здійснюється пряме порушення чинного законодавства України, при якому проводиться закупівля неякісного обладнання, хоча бюджет закупівлі дозволяє придбати більш потужні та якісні комп’ютери.
Зважаючи на викладене вище, вимагаємо привести документацію у відповідність до вимог наказу Міністерства освіти і науки України №1440 від 02.11.2017 р. “ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ТИПОВОГО ПЕРЕЛІКУ КОМП'ЮТЕРНОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ, СЕРЕДНЬОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ” в редакції чинній на момент оголошення закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! В тендерну документацію внесено відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2021 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" |
800 940,00
UAH з ПДВ
|
800 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОМЕЛЬЧЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" |
801 480,00
UAH з ПДВ
|
801 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" #44038248 |
Переможець |
800 940,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2021 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2021 16:48
|
звіт про виконання договору.doc | укладений |
13 листопада 2021 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 10:20
|
додаткова 5 до 212.FR12.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 14:02
|
дод уг 1 4 к дог 212.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 17:05
|
дод уг 3 к дог 212.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 17:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 14:58
|
додаткова угода 2 до договору 212.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 13:05
|
дог 212 комп обладн.30.07.2021.pdf | укладений |
30 липня 2021 13:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Джерело фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |