Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по робочому проекту Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням та система передавання тривожних сповіщень (Амбулаторія загальної практики - сімейної медицини Новатор: Донецька область, м. Мирноград, вул. Мухамадєєва 3)
Очікувана вартість
167 000,00 UAH
UA-2021-06-22-001740-c bb51432060d347e9a929245eb651c549
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Савченко

+380957274626 savchenkoalex91@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мирноградський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 37803420
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Соборна, 20
Контактна особа: Олександр Савченко
+380957274626
savchenkoalex91@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2021 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2021 10:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2021 10:02
Очікувана вартість: 167 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 835,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по робочому проекту Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням та система передавання тривожних сповіщень (Амбулаторія загальної практики - сімейної медицини Новатор: Донецька область, м. Мирноград, вул. Мухамадєєва 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85323, Україна, Донецька область, Мирноград, Вул. Соборна, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021  —  01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 червня 2021 08:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 червня 2021 08:38
Додаток 1.doc
25 червня 2021 13:02
Оголошення пожежна.docx
22 червня 2021 10:05
Додаток 2.doc
22 червня 2021 10:05
Додаток_3.docx
22 червня 2021 10:05
Додаток_4.doc
22 червня 2021 10:05
Додаток_5.doc
29 червня 2021 08:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2021 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2021 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 червня 2021 08:38
Додаток 1.doc
22 червня 2021 10:05
Додаток 1.doc
25 червня 2021 13:02
Оголошення пожежна.docx
22 червня 2021 10:05
Оголошення пожежна.docx
22 червня 2021 10:05
Додаток 2.doc
22 червня 2021 10:05
Додаток_3.docx
22 червня 2021 10:05
Додаток_4.doc
22 червня 2021 10:05
Додаток_5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Огляд в період уточнень
Дата подання: 25 червня 2021 18:28
Дата відповіді: 29 червня 2021 08:29
У Оголошенні міститься вимога: "Учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій (на період уточнення інформації) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом та проєктною документацією, визначення детального обсягу надання послуг, у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд об’єкту з підписами і печатками сторін та подальшим оприлюдненням довідки у системі закупівель." Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд в період уточнення. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом Замовника та учасника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. Просимо видалити вимогу стосовно огляду саме в період уточнень з Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Огляд проводиться до кінця проведення прийому пропозицій, зміненно у додатках до закупівлі
Паспорти, акти повірок
Дата подання: 25 червня 2021 18:37
У Оголошенні міститься вимога: "Надати паспорти, акти повірок на вказане обладнання." Надайте пояснення, на яке конкретно обладнання необхідні паспорти та акти? Вимога не зрозуміла.
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2021 10:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УНІТЕКО" 166 200,00
UAH з ПДВ
166 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2021 10:42
Електронний підпис
01 липня 2021 10:38
21 Ліцензія.PDF
01 липня 2021 10:38
20 Статут.PDF
01 липня 2021 10:38
16-5 Довідка ЗІЗ та СЗ.PDF
01 липня 2021 10:38
16-3 Договір транспорт.PDF
01 липня 2021 10:38
16-1 Довідка МТБ.PDF
01 липня 2021 10:38
12 Паспорт Реган ІС.pdf
01 липня 2021 10:38
11-2 Виписка ЄДРПОУ.PDF
01 липня 2021 10:38
11-1 ВИТЯГ ЄДР 080621.pdf
01 липня 2021 10:38
10-2 Наказ директор.PDF
01 липня 2021 10:38
10-1 Протокол Унитеко.PDF
01 липня 2021 10:38
9 Проєкт договору.PDF
01 липня 2021 10:38
8 Лист згода договір.PDF
01 липня 2021 10:38
7 Договірна ціна.PDF
01 липня 2021 10:38
6 Пропозиція.PDF
01 липня 2021 10:38
3 Довідка огляд.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УНІТЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УНІТЕКО"
#32202620
Переможець 166 200,00
UAH з ПДВ
06 липня 2021 08:18

Документи

06 липня 2021 08:18
Електронний підпис
06 липня 2021 08:16
CCF06072021_0001.pdf
06 липня 2021 08:16
CCF06072021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2021 08:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІТЕКО"
#32202620
166 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2021 08:18
Електронний підпис
06 липня 2021 08:16
CCF06072021_0001.pdf
06 липня 2021 08:16
CCF06072021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 10:37
CCF03082021.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 10:34
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 14:15
CCF26072021_0021.pdf укладений
26 липня 2021 14:14
CCF26072021_0020.pdf укладений
26 липня 2021 14:14
CCF26072021_0019.pdf укладений
26 липня 2021 14:14
CCF26072021_0018.pdf укладений
26 липня 2021 14:14
CCF26072021_0017.pdf укладений
26 липня 2021 14:14
CCF26072021_0016.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0015.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0014.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0013.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0012.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0011.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0010.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0009.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0008.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0007.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0006.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0005.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0004.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0003.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0002.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021_0001.pdf укладений
26 липня 2021 14:13
CCF26072021.pdf укладений
26 липня 2021 14:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 вересня 2021 11:16
166 200,00 UAH UA698201720344361009100080953
КНП "МЦПМСД"
UA143808050000000026004137223
ТОВ"УНIТЕКО"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): окращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML