Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Low-voltage switchgears 0.4 kV, dry power transformers 6/0.4 kV for the radioactive waste processing facility at the Khmelnitsky NPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АТОМПРОЕКТІНЖИНІРИНГ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 36469530 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СІМ'Ї ПРАХОВИХ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Спасібо Ганна Юріївна 380442069745 A.SPASIBO@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SS “Atomprojectengineering” |
National ID: | 36469530 |
Contact point: |
Spasibo Hanna 380442069745 A.SPASIBO@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2021 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2021 14:12 |
Очікувана вартість: | 23 298 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 116 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 22 червня 2021 13:10 |
Enquiries until: | 14 вересня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 20 вересня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 вересня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 23 298 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 116 490 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів у розмірі 50% від ціни договору без ПДВ з моменту надання належного забезпечення повернення попередньої оплати у розмірі попередньої оплати. | Аванс | 30 | Календарні | 50 |
Поставка товару | Розрахунки за поставлену продукцію здійснюється після погашення попередньої оплати, поетапно, за умови позитивних результатів проведення вхідного контролю, згідно з календарним планом шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Сторонами актів приймання-здачі. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
«Гарантійний строк зберігання Продукції – не менше 2 (двох) років, гарантійний строк експлуатації – не менше 24 місяці з моменту введення в експлуатацію, але не більше 36 місяців з моменту поставки.»
У випадку відсутності погоджених ТУ (ТС) з ДП «НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання учасники тендеру матимуть достатньо часу для погодження проекту ТУ(ТС) або ТЗ з ДП «НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання (визначений в тендерній документації термін поставки – 31.01.2022).
Вимоги про усунення порушення
Так згідно п 1 цього додатку крім іншого закуповуються шафи РПВП-0,4 кВ з трансформаторами сухими силовими 1 250 кВА, 6/0,4 кВ та між секційним шино проводом.
Відповідно до п. 18 ст. 1 Закону України Про публічні закупівлі предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини закупівлі(лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника.
У даній закупівлі Замовником визначено предмет закупівлі, як ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (Низьковольтні комутаційні пристрої 0,4 кВ, трансформатори сухф силові 6/0,4кВ комплексу з переробки радіоактивних відходів на Хмельницькій АЕС.)
На нашу думку таке визначення предмету закупівлі суперечить засадам публічних закупівель і призводить до умисного звуження кола учасників, оскільки обладнання, що планується до постачання, різниться між собою функціональної приналежністю, технічними характеристиками, номенклатурою і підпадає під різні показники не тільки четвертої - восьмої цифр основного словника (Таблиця 2), а і виключно четвертої цифри, що є прямим і суттєвим порушенням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 та унеможливлює безпосередню участь у закупівлі виробників обладнання.
№ п/п Тип обладнання Код CPV Опис
1 Трансформатори сухі силові 1 250 кВА, 6/0,4 31170000-8 Трансформатори
2 Шафи РПВП-0,4 кВ з між секційним шинопроводом 31214510-7 Розподільчі щити
Також звертаємо Вашу увагу на те, що трансформатори сухі силові є обладнанням яке відноситься до середнього класу напруги 6кВ, а шафи РПВП до низького класу – 0,4 кВ, відповідно дане обладнання виготовляється за різними технічними умовами (технічними специфікаціями). До трансформаторів та шаф встановлено окремі вимоги до їх технічних характеристик в Додатку №4 Технічна специфікація до предмету закупівлі.
А також в самому оголошенні Замовником НАГОЛОШЕНО на суттєві складові предмету закупівлі, а саме - Низьковольтні комутаційні пристрої 0,4 кВ та трансформатори сухі силові 6/0,4кВ.
Вимагаємо:
Трансформатори сухі силові 1 250 кВА, 6/0,4 визначити, як окрему частину предмета закупівлі (лот) і внести відповідні зміни до тендерної документації.
Це пов’язано з тим, що живлення низьковольтних комутаційних пристроїв 0,4 кВ виконується безпосередньо від трансформаторів сухих силових 6/0,4 кВ, відповідно вони є невід’ємною частиною одне одного та монтуються в один цілий взаємозв’язаний комплекс. Тобто виробник на своїх виробничих площадках комплектує дане обладнання в комплексі і виконує випробування в комплексі та пред’являє замовнику.
При умові постачання обладнання різними виробниками немає можливості для пред’явлення замовнику результатів випробувань комплексу в цілому, існує ризик неможливості монтажу устаткування в один цілий комплекс через геометричні, механічні та електричні характеристики. Відповідно не має можливості налагодження комплексу і як наслідок невиконання проекту.
Згідно з вищевикладеним замовник визначив трансформатори сухі силові 1250 кВА, 6/0,4, як невід’ємну складову даної закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-09-000018 ● 5e7e6a82c01447189f757a7a9f1b831b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2021 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2021 №705
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25 листопада 2021 року №003100-18/14939-2021,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 09.12.2021 №705
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2021-06-22-001508-a 22.06.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-20 14:28:42
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі низьковольтних комутаційних пристроїв 0,4 кВ, трансформатори сухі силові 6/0,4 кВ комплексу з переробки радіоактивних відходів на Хмельницькій АЕС (ДК 021:2015: 31210000-1 – «Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-22-001508-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-23 14:04:36
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 20.12.2021
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, включаючи розміри витрат, визначені в проекті «Будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «ХАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом», затвердженому розпорядженням КМУ від 05.04.2017 №240-р «Про будівництво комплексу з переробки радіоактивних відходів ВП «ХАЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Проект).
Враховуючи, що Проект затверджений у 2017 році, перед оголошенням торгів на закупівлю «Низьковольтні комутаційні пристрої 0,4 кВ, трансформатори сухі силові 6/0,4 кВ комплексу з переробки РАВ на Хмельницькій АЕС», для актуалізації відповідних цінових показників, було додатково проведено маркетингове дослідження та отримані цінові пропозиції від потенційних постачальників. За результатами аналізу наданих цінових пропозицій була визначена очікувана вартість предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: www.energoatom.com.ua, розділ «Закупівлі Інформація про оголошені процедури закупівлі» Обґрунтування технічних та якісних характеристик й очікуваної вартості предмета закупівлі: вертикальний трифазний асинхронний електродвигун з короткозамкненим ротором (Низьковольтні комутаційні пристрої 0,4 кВ, трансформатори сухі силові 6/0,4 кВ комплексу з переробки радіоактивних відходів на Хмельницькій АЕС), розміщене 25.06.2021 р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку було встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Повідомляємо, що технічний функціонал не дає можливості внести зміни у оголошення про проведення закупівлі, а саме розмістити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, оскільки процедура закупівлі завершена, оголошено переможця та заключено договір, сформовано звіт про проведення закупівлі. Наголошуємо, що Замовник зобов’язується в майбутньому вжити заходів з недопущення порушення при оголошенні процедур закупівель.
2022-01-11 13:18:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.))
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АТОМПРОЕКТІНЖИНІРИНГ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 36469530 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ СІМ'Ї ПРАХОВИХ, будинок 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ, ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
UAB "Elbalt" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Enerpower s.r.o | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
UAB "Elbalt" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2021 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" |
18 700 800,00
UAH з ПДВ
|
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРАТОМ СЕРВІС |
23 094 000,00
UAH з ПДВ
|
16 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ, ЛТД" |
23 150 000,04
UAH з ПДВ
|
23 150 000,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ Науково-виробниче підприємство "Радій" #14312430 |
Переможець |
14 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2024 09:37
|
дод уг 5 дог 00236.pdf | зміни до договору |
11 березня 2024 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2023 11:00
|
ДУ 4 від 17_05_23 РАдій.pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2023 08:42
|
дод уг 3 дог 00236.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 08:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2023 08:40
|
доп ДУ-2 00236.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2022 09:16
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
14 червня 2022 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2021 14:31
|
Договір 53-146-01-21-00236 від 12.11.2021.pdf | укладений |
12 листопада 2021 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, зміна умов погашення авансового платежу Постачальником |
Номер договору про закупівлю: | 53-146-01-21-00236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/53-146-01-21-00236 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 53-146-01-21-00236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/53-146-01-21-00236 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 53-146-01-21-00236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/53-146-01-21-00236 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 53-146-01-21-00236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 53-146-01-21-00236 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |