Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху за адресою: Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А»
Очікувана вартість
12 203 633,40 UAH
UA-2021-06-22-001216-a 59715509f2fa48088bf4e37a4d17f5b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чобіт Петро Павлович

+380322271695 vid_finansiv_solsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солонківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369699
Місцезнаходження: 81131, Україна , Львівська обл., Солонка, вул. Центральна, 3
Контактна особа: Чобіт Петро Павлович
+380322271695
vid_finansiv_solsr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2021 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2021 00:00
Початок аукціону: 28 липня 2021 13:43
Очікувана вартість: 12 203 633,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 018,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA568201720344231051100019620 МФО 820172 ЄДРПОУ 04369699. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП) та печатки, накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 30000 грн. (тридцять тисяч грн. 00 коп.). Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт відповідно до Технічної специфікації (згідно з Додатком 3).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху за адресою: Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81135, Україна, Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі (у разі наявності підстав)
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі (у разі наявності підстав)
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі (у разі наявності підстав)
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі (у разі наявності підстав)
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі (у разі наявності підстав)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Документальне підтвердження не вимагається замовником
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Документальне підтвердження не вимагається замовником
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі (у разі наявності підстав)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі (у разі наявності підстав)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі (у разі наявності підстав)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі (у разі наявності підстав)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Інформація надається у формі довідки в довільній формі (у разі наявності підстав)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Документальне підтвердження не вимагається замовником
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Документальне підтвердження не вимагається замовником
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 червня 2021 12:06
Форма підтвердження: заява
Опис: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA568201720344231051100019620 МФО 820172 ЄДРПОУ 04369699. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП) та печатки, накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 30000 грн. (тридцять тисяч грн. 00 коп.). Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу.

Сума забезпечення: 30000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA568201720344231051100019620 МФО 820172 ЄДРПОУ 04369699. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП) та печатки, накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі та складає 30000 грн. (тридцять тисяч грн. 00 коп.). Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком; - документ, виданий банком, який підтверджує грошове покриття банківської гарантії. Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії, а також щодо її типу.
20 липня 2021 21:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2021 18:16
Перелік змін.docx
20 липня 2021 18:16
Тендерна_документацiя_2020 (1).docx
20 липня 2021 18:16
Додаток__2_Квалiфiкацiйнi_критерii (1)(1).doc
20 липня 2021 18:16
Додаток___5_Проект_договору.docx
14 липня 2021 17:50
Перелік змін.docx
14 липня 2021 17:50
Додаток__4_Вимоги_на_виконання_ст.17.docx
07 липня 2021 15:42
Перелік змін.docx
22 червня 2021 12:06
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя.docx
22 червня 2021 12:06
Додаток___1_Цiнова_пропозицiя.docx
20 липня 2021 21:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2021 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2021 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2021 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2021 18:16
Перелік змін.docx
20 липня 2021 18:16
Тендерна_документацiя_2020 (1).docx
14 липня 2021 17:50
Тендерна_документацiя_2020 (1).docx
07 липня 2021 15:42
Тендерна_документацiя_2020 (1).docx
22 червня 2021 12:06
Тендерна_документацiя_2020 (1).docx
20 липня 2021 18:16
Додаток__2_Квалiфiкацiйнi_критерii (1)(1).doc
07 липня 2021 15:42
Додаток__2_Квалiфiкацiйнi_критерii (1)(1).doc
22 червня 2021 12:06
Додаток__2_Квалiфiкацiйнi_критерii (1)(1).doc
20 липня 2021 18:16
Додаток___5_Проект_договору.docx
22 червня 2021 12:06
Додаток___5_Проект_договору.docx
14 липня 2021 17:50
Перелік змін.docx
14 липня 2021 17:50
Додаток__4_Вимоги_на_виконання_ст.17.docx
22 червня 2021 12:06
Додаток__4_Вимоги_на_виконання_ст.17.docx
07 липня 2021 15:42
Перелік змін.docx
22 червня 2021 12:06
Додаток__3_Технiчна_специфiкацiя.docx
22 червня 2021 12:06
Додаток___1_Цiнова_пропозицiя.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-29-000011 ● 21b34ad99d3a49caa9312037e14b173d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2021 11:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.10.2021 № 675

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2021 № 675.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-06-22-001216-a, 22.06.2021. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-29 13:55:50

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-06-22-001216-a, яка проводилась Солонківською сільською радою за процедурою відкритих торгів («Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху за адресою: Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А»), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-03 18:02:18

Відповідь на запит

Доброго дня, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість Замовником визначено відповідно до розробленої на замовлення Солонківської сільської ради проектно-кошторисної документації, відповідно до укладеного з ПП Галич-Центр договору на розроблення проектно-кошторисної документації (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-15-010798-c). Проектно-кошторисна документація пройшла в установленому порядку експертизу в Філії ДП Укрдержбудекспертиза у Львівській області, та за результататми експертизи видано експертиний звіт (позитивний) від 26 березня 2021 року №14-0152/01-21 (копія додається).
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://solonkivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-jogo-ochikuvanoi-vartosti-konkurentnoi-proceduri-zakupivli-17-17-55-03-11-2021/

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху за адресою: Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А» (45454000-4 – Реконструкція), повідомляємо вам наступне: - Дана закупівля (UA-2021-06-22-001216-a) була оголошена 22 червня 2021 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» 28 липня 2021 00:00. Повідомляємо вам наступне: Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, нормами пункту 19 частини другої статті 22 передбачено зазначення у тендерній документації опису та прикладу формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При підготовці тендерної документації на закупівлю «Реконструкція частини будівлі школи А-2 з надбудовою третього поверху за адресою: Львівська область, с. Зубра, вул. Шкільна, 1А» (45454000-4 – Реконструкція (UA-2021-06-22-001216-a) тендерним комітетом Солонківської сільської ради було взято до уваги перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710), та внесено відповідні відомості до пункту 1.2. «Формальні (несуттєві) помилки» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Доцільно вказати, що пунктом 3 статті 22 Закону визначена можливість замовника вказати у тендерній іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, не може бути обґрунтованою підставою для відхилення і трактуватися як невідповідність вимогам тендерної документації, оскільки відомості, які вимагаються її умовами, учасником, у складі тендерної документації подаються. Тож, аналізуючи визначення «поняття формальні (несуттєві) помилки», вказане у пункті 19 частини другої статті 22 Закону, відповідно до якого формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, логічним є твердження, що зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, не впливає на зміст тендерної пропозиції, не може бути обґрунтованою підставою для відхилення та є формальною помилкою. Тож, беручи до уваги все вище вказане, пункт 1.2. «Формальні (несуттєві) помилки» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації складено у рамках норм чинного законодавства. У відповідності до вимог пункту 2 Розділу №2 Додатку №2 до тендерної документації, відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом, встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, пожежної безпеки, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій. У складі тендерної пропозиції учасником подано довідку № 4-07/07 від 07.07.2021 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в ній подано інформацію про Перейму І.М., який проходив перевірку знань з питань охорони праці (знання наступних законодавчих та нормативно-правових актів: Закон України «Про охорону праці» (ЗОП), Кодекс законів про працю (КЗПП), Кодекс цивільного захисту України, Закон України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» (ЗУДСС), Правила пожежної безпеки в Україні (НАПБ А.01.001-2014), Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98); Правила безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП40. І -1.О 1-97); Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС); Правила технічної експлуатації теплових установок і мереж; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07 ); Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП О.ОО- 1.81-18); Правила охорони праці при експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18); Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів (НПАОП 0.00-1.83-18); Правила безпеки систем газопостачання (НПАОП 0.00-1.76-15), Вимоги щодо безпеки та захисту здоров'я працівників під час роботи з екранними пристроями (НПАОП 0.00-7.15-18); Правила охорони праці і промислової безпеки в будівництві (НПАОП 45.2-7.02-12); Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00-1.62-12), Правила експлуатації електрозахисиих засобів (НПАОП 40.1-1 .07-01), вказані відомості підтверджено шляхом подання в складі тендерної пропозиції посвідчення № 064-20/28 виданого Переймі І.М. ТзОВ «Львівський НТК» на підставі протоколу № 064-20 від 15 жовтня 2020 року, Витяг з якого також додано учасником у складі його тендерної пропозиції. Таким чином, ТзОВ «АК «Трудові ресурси» документально підтверджено кваліфікацію спеціаліста, відповідального за охорону праці. На підставі всього вище викладеного ми заперечуємо положення висновку про результати моніторингу закупівлі, надаємо ґрунтовні роз’яснення та просимо взяти їх до уваги.

2021-11-29 19:07:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 08 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 07.12. 2021 року Замовником подано позовну заяву щодо оскарження Висновку про результати моніторингу закупівлі від 23.11.2021 до Львівського окружного адміністративного суду. Замовником буде зазначено інформацію в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання відповідної інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації: 08 грудня 2021
Номер відкриття провадження: 380/24377/21
Дата відкриття провадження: 10 січня 2022

Документи:

31 січня 2022 17:14
Електронний підпис
31 січня 2022 17:13
ухвала
08 грудня 2021 12:25
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2021 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ" 11 902 000,00
UAH з ПДВ
11 902 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ CОЛГІЗ 12 127 534,80
UAH з ПДВ
12 127 534,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 серпня 2021 10:40
Електронний підпис
04 серпня 2021 16:51
Електронний підпис
04 серпня 2021 16:39
довідка МВС.rar
04 серпня 2021 16:39
довідка ДПС.rar
27 липня 2021 17:43
Електронний підпис
27 липня 2021 17:18
Електронний підпис
27 липня 2021 12:54
Електронний підпис
27 липня 2021 12:54
6. договірна ціна.rar.p7s
27 липня 2021 12:54
5.проект договору.rar.p7s
27 липня 2021 12:54
5. інші вимоги.rar.p7s
27 липня 2021 12:54
6. договірна ціна.rar
27 липня 2021 12:54
5.проект договору.rar
27 липня 2021 12:54
5. інші вимоги.rar
27 липня 2021 12:54
1.Цінова_пропозиція.rar
22 липня 2021 17:32
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2021 10:11
Електронний підпис
26 липня 2021 10:10
тз.pdf
26 липня 2021 10:10
проект договору.pdf
26 липня 2021 10:10
дц.pdf
26 липня 2021 10:10
документи.pdf
26 липня 2021 10:10
установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

1.лист про відсутність підстав, передбачених ч.1 та ч.2 ст.17 Закону.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

1.лист про відсутність підстав, передбачених ч.1 та ч.2 ст.17 Закону.pdf

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

1.лист про відсутність підстав, передбачених ч.1 та ч.2 ст.17 Закону.pdf

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

1.лист про відсутність підстав, передбачених ч.1 та ч.2 ст.17 Закону.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

1.лист про відсутність підстав, передбачених ч.1 та ч.2 ст.17 Закону.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

1.лист про відсутність підстав, передбачених ч.1 та ч.2 ст.17 Закону.pdf

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ CОЛГІЗ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

документи.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

довідка №55 від 22.07.2021р.

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

довідка №55 від 22.07.2021р.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

довідка №55 від 22.07.2021р.

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

документи.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

документи.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

довідка №55 від 22.07.2021р.

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

довідка №55 від 22.07.2021р.

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі

довідка №55 від 22.07.2021р.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"
#38992487
Переможець 11 902 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2021 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2021 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСТАФІНГОВА КОМПАНІЯ"ТРУДОВІ РЕСУРСИ"
#38992487
11 902 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 10:40
ду 3 зубра школа.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 10:35
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 12:42
дод угода 2 зубра школа.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 12:26
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 13:13
ду 1 зубра школа.pdf зміни до договору
06 жовтня 2021 13:08
Електронний підпис укладений
09 вересня 2021 10:10
пр 20_08.pdf укладений
09 вересня 2021 10:06
дог 274 школа зубра.pdf укладений
09 вересня 2021 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із збільшенням фінансування на 2021 року на суму 1730000 грн 00 коп. (один мільйон сімсот тридцять тисяч грн 00 коп.) в т. ч. ПДВ зменшити фінансування на 2022 рік на суму 1730000 грн 00 коп. (один мільйон сімсот тридцять тисяч грн 00 коп.), в т. ч. ПДВ, Сторони дійшли згоди викласти пункти 3.1.1, 4.2 Договору в наступній редакції: «3.1.1. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на - 2021 рік становить 2 766 116 грн. 42 коп. (два мільйони сімсот шістдесят шість тисяч сто шістнадцять гривень 42 коп.), в т. ч. ПДВ 461 019 грн. 40 коп. - 2022 рік становить 9 135 883 грн. 58 коп. (дев’ять мільйонів сто тридцять п’ять тисяч вісімсот вісімдесят три грн. 58 коп.), в т. ч. ПДВ 1 522 647 грн. 26 коп. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.». «4.2. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт, що становить 829 834,93 грн. (вісімсот двадцять дев’ять тисяч вісімсот тридцять чотири грн. 93 коп.) в т. ч. -138 305,82 грн. ПДВ. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.» 2. Викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) і План фінансування (Додаток 3 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із збільшенням фінансування на 2021 року на суму 9 135 883 грн. 58 коп. (дев’ять мільйонів сто тридцять п’ять тисяч вісімсот вісімдесят три грн. 58 коп.), в т. ч. ПДВ 1 522 647 грн. 26 коп. зменшити фінансування на 2022 рік на суму 9 135 883 грн. 58 коп. (дев’ять мільйонів сто тридцять п’ять тисяч вісімсот вісімдесят три грн. 58 коп.), в т. ч. ПДВ 1 522 647 грн. 26 коп., Сторони дійшли згоди викласти пункти 3.1.1, 4.2 Договору в наступній редакції: «3.1.1. Вартість робіт по даному Договору в межах бюджетного фінансування на - 2021 рік становить 11 902 000 грн. 00 коп. (одинадцять мільйонів дев’ятсот дві тисячі гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 1 983 666 грн. 67 коп. - 2022 рік становить 00 грн. 00 коп. (нуль грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ 00 грн. 00 коп. Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005р. № 668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, чинним законодавством України та цим Договором.». «4.2. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт, що становить 3570600 грн. 00 коп. (три мільйони п’ятсот сімдесят тисяч шістсот грн. 00 коп.) в т. ч. 595100 грн. 00 коп. ПДВ. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.» 2. Викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) і План фінансування (Додаток 3 до Договору)
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Солонківської сільської ради
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML