Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт окремих вузлів існуючої системи газопостачання з встановленням єдиного вузла обліку газу в ЗОШ I-III ступенів по вул. Шкільна, 42 с. Новопавлівка Баштанського р-ну Миколаївської області
Очікувана вартість
250 486,00 UAH
UA-2021-06-22-001174-c 8a8d1661692048289a5bc2a9010590bd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владеліна Шепель

+380515827047 gospodarcha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41186924
Місцезнаходження: 56101, Україна , Миколаївська обл., м. Баштанка, вул. Полтавська, 41
Контактна особа: Владеліна Шепель
+380515827047
gospodarcha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2021 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2021 00:00
Очікувана вартість: 250 486,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 252,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт окремих вузлів існуючої системи газопостачання з встановленням єдиного вузла обліку газу в ЗОШ I-III ступенів по вул. Шкільна, 42 с. Новопавлівка Баштанського р-ну Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56137, Україна, Миколаївська область, Новопавлівка, Шкільна, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 15:43
Тех умови Новопавлівська ЗОШ.PDF
22 червня 2021 09:39
додаток 1.rtf
22 червня 2021 09:39
ОГОЛОШЕННЯ.docx
22 червня 2021 09:39
проект.pdf
24 червня 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2021 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 15:43
Тех умови Новопавлівська ЗОШ.PDF
22 червня 2021 09:39
додаток 1.rtf
22 червня 2021 09:39
ОГОЛОШЕННЯ.docx
22 червня 2021 09:39
проект.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопрофі" 249 000,00
UAH з ПДВ
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2021 10:16
Електронний підпис
01 липня 2021 10:15
8. Протокол №3.PDF
01 липня 2021 10:15
11. Наказ №4.pdf
01 липня 2021 10:15
3_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
01 липня 2021 10:15
9. Протокол №4.pdf
01 липня 2021 10:15
7. Протокол №2.PDF
01 липня 2021 10:15
3. Статут довідка.pdf
01 липня 2021 10:15
3.imd
01 липня 2021 10:15
3_ДЦ_ОПР.pdf
01 липня 2021 10:15
3_ДЦ_ДЦ_3.pdf
01 липня 2021 10:15
22. Витяг РПЄП копія.PDF
01 липня 2021 10:15
3_ДЦ_ИВР.pdf
01 липня 2021 10:15
6. Протокол №1.pdf
01 липня 2021 10:15
3_ДЦ_ССР_5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопрофі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопрофі"
#40550463
Переможець 249 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2021 16:36

Документи

05 липня 2021 16:36
Електронний підпис
05 липня 2021 16:35
368 Новопавлівка.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2021 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Енергопрофі"
#40550463
249 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2021 16:36
Електронний підпис
05 липня 2021 16:35
368 Новопавлівка.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 14:13
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 18:37
ДУ 2 дог 75.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 18:36
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 16:39
д 75угода 1.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 16:36
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 09:16
договір 75.pdf укладений
14 липня 2021 09:09

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 листопада 2021 10:04
249 000,00 UAH UA318201720344261026155099027
Відділ ОМС
UA413282090000026005010015210
ТОВ "Енергопрофi"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 249 000,00
UAH