Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обробка дерев’яних конструкцій протипожежним просоченням (Послуга з обробки горищ у закладі освіти) згідно коду ДК 021:2015: 45340000-2- Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Очікувана вартість
195 600,00 UAH
UA-2021-06-22-000322-c ● c8db7d3fec86444eb24e9e75d11d82c6
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПОЧАТКОВА ШКОЛА №36 - ШКОЛА ПОВНОГО ДНЯ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 23031635 |
Місцезнаходження: | 87549, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Куїнджи, буд.140 |
Контактна особа: |
Руслана Карнаушенко +380965666342 shkola36mariup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2021 08:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2021 08:33 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2021 15:14 |
Очікувана вартість: | 195 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 978,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обробка дерев’яних конструкцій протипожежним просоченням (Послуга з обробки горищ у закладі освіти) згідно коду ДК 021:2015: 45340000-2- Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87549, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Куїнджі, 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2021 08:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2021 08:45 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.docx | |
22 червня 2021 08:45 |
Додаток 3.Тех.условия .docx | |
22 червня 2021 08:45 |
Оголошення.doc | |
22 червня 2021 08:45 |
Додаток 4.проектдоговору..doc | |
22 червня 2021 08:45 |
дефектний акт.pdf | |
22 червня 2021 08:45 |
Додаток 1. Кваліфікаційні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення положень оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата подання: 25 червня 2021 15:49
Дата відповіді: 29 червня 2021 08:06
Шановний замовнику, просимо роз’яснити вас наступні положення оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Перше, - відповідно до абзацу 2 пункту 4 Оголошення учасник, який запропонував нижчу ціну, протягом 1 доби повинен в електронному (сканованому) вигляді з підписом та печаткою викласти кошторисну документацію в повному обсязі для якісної перевірки в службі Замовника, а саме:
- договір;
- зведений кошторис
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загально-виробничих витрат;
Просимо роз’яснити дане положення, оскільки в учасника, який запропонував нижчу ціну за результатами аукціону (після того як відбувся аукціон) відсутня технічна можливість підвантажувати будь-які документи в систему через авторизований майданчик. Можливість підвантаження документів після оголошення результату аукціону наявна в учасника тільки під час проведення відкритих торгів, після та публікації оголошення про намір укласти договір, і то - тільки документів, які стосуються ст. 17 Закону, та забезпечення виконання договору.
Яким чином (можливо за допомогою електронної пошти) учасник повинен надати замовнику кошторисну документацію?
Друге, - відповідно до абзацу 2 пункту 5 Оголошення у разі пониження ціни під час аукціону, Учасник, який став переможцем має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) у день проведення аукціону.
Також просимо роз’яснити дане положення, оскільки в учасника, який запропонував нижчу ціну за результатами аукціону (після того як відбувся аукціон) відсутня технічна можливість підвантажувати будь-які документи в систему через авторизований майданчик, оскільки це спрощена процедура закупівлі. Ще раз звертаємо увагу Замовника, що можливість підвантаження документів після оголошення результату аукціону наявна в учасника тільки під час проведення відкритих торгів, після та публікації оголошення про намір укласти договір, і то - тільки документів, які стосуються ст. 17 Закону, та забезпечення виконання договору).
Яким чином (можливо за допомогою електронної пошти) учасник повинен надати замовнику оновлену цінову пропозицію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, за допомогою електронної пошти
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-22-000322-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "МАГНЕТТО", Код ЄДРПОУ:35360336
Дата подання: 24 червня 2021 09:06
Вимога щодо усунення дискримінаційних положень оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу, що відповідно до п. 5 Додатку 1 «Технічних вимог до предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога про надання послуг з вогнезахисної оброби дерев’яних конструкцій горища вогнезахисним засобом «БАЙРИС АГНИ-1».
Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки звужує коло учасників, які можуть взяти спрощеній закупівлі. Є інші вогнезахисні засоби, які за своїми характеристикам та показниками є аналогами «БАЙРИС АГНИ-1» і забезпечують гарантійний термін на дану послугу та використаний засіб - п’ять років. Посилання на конкретну марку вогнезахисного засобу звужує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі, запропонувавши аналог вогнезахисного засобу, яким будуть надаватися вказані послуги.
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Вимагаємо від замовника внести зміни з п. 5 Додатку 1 «Технічних вимог до предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та включити положення про те, що вогнезахисні послуги можуть виконуватися вогнезахисним засобом «БАЙРИС АГНИ-1» або аналогом/еквівалентом даного вогнезахисного засобу
У випадку невиконання нашої вимоги ми будемо змушені вернутися до органів Держаудитслужи України з повідомлення про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатково звертаємо вашу увагу, відповідно до ч. 1 ст. 164-14 КУпАП за складення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не у відповідності із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено відповідальність у виді штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
Розгорнути
Згорнути
Вказана вимога є дискримінаційною, оскільки звужує коло учасників, які можуть взяти спрощеній закупівлі. Є інші вогнезахисні засоби, які за своїми характеристикам та показниками є аналогами «БАЙРИС АГНИ-1» і забезпечують гарантійний термін на дану послугу та використаний засіб - п’ять років. Посилання на конкретну марку вогнезахисного засобу звужує коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі, запропонувавши аналог вогнезахисного засобу, яким будуть надаватися вказані послуги.
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Вимагаємо від замовника внести зміни з п. 5 Додатку 1 «Технічних вимог до предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та включити положення про те, що вогнезахисні послуги можуть виконуватися вогнезахисним засобом «БАЙРИС АГНИ-1» або аналогом/еквівалентом даного вогнезахисного засобу
У випадку невиконання нашої вимоги ми будемо змушені вернутися до органів Держаудитслужи України з повідомлення про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатково звертаємо вашу увагу, відповідно до ч. 1 ст. 164-14 КУпАП за складення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не у відповідності із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено відповідальність у виді штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2021 09:32
Використання данного засобу обробки не є діскримінацією, а вимогою замовника щодо якості матеріалу та його гарантійного терміну придатності. Тому що обробка конструкцій передбачена у навчальному закладі, де навчаються молодші школяри
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2021 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "МАГНЕТТО" |
45 000,00
UAH з ПДВ
|
45 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Связьмонтаж" |
128 200,00
UAH з ПДВ
|
127 222,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ" |
174 449,93
UAH з ПДВ
|
127 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "МАГНЕТТО" #35360336 |
Очікує рішення |
45 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2021 15:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 липня 2021 11:48 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення помилки |
Документи:
12 липня 2021 11:48
|
Електронний підпис |
12 липня 2021 11:47
|
протокол 19 відміни закупівлі.pdf |