Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по профілактичним випробуванням та вимірам в електроустановках та електромережах (замір опору заземлення) код ДК 021:2015 - 71630000-3
Очікувана вартість
92 900,00 UAH
UA-2021-06-21-000106-a ● 282a26cdb3df41ddb6a992b773a83f4b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський Палац дітей та юнацтва |
Код ЄДРПОУ: | 02141207 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13 |
Контактна особа: |
Шапаренко Олександр Павлович +380442808492 kpdu.dzo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2021 23:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2021 23:42 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2021 23:42 |
Очікувана вартість: | 92 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 929,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги по профілактичним випробуванням та вимірам в електроустановках та електромережах (замір опору заземлення) код ДК 021:2015 - 71630000-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, Київська область, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2021 23:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2021 23:45 |
Оголошення спрощена Замір опору заземлення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
документація
Дата подання: 25 червня 2021 09:25
Дата відповіді: 26 червня 2021 10:56
Просимо надати документацію у форматі WORD, надана Вами у pdf має низьку якість
Відповідь: Доброго дня!
Згідно ч. 2 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення спрощеної закупівлі - не пізніше ніж за 6 робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель виключно у строки, передбачені Законом. В той же час, згідно ч. 6 вказаної ст. доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Таким чином, оприлюднене замовником оголошення згідно даної процедури знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель та оформлена у машино зчитувальному форматі без будь-яких обмежень для перегляду, збереження, копіювання, тощо. Отже, у замовника відсутні підстави дозавантажувати будь-які файли оголошення про проведення спрощеної закупівлі окрім тих, що були оприлюднені разом із оголошенням про проведення спрощених закупівель згідно ст. 10 Закону.
Згідно ч. 2 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення спрощеної закупівлі - не пізніше ніж за 6 робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель виключно у строки, передбачені Законом. В той же час, згідно ч. 6 вказаної ст. доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Таким чином, оприлюднене замовником оголошення згідно даної процедури знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель та оформлена у машино зчитувальному форматі без будь-яких обмежень для перегляду, збереження, копіювання, тощо. Отже, у замовника відсутні підстави дозавантажувати будь-які файли оголошення про проведення спрощеної закупівлі окрім тих, що були оприлюднені разом із оголошенням про проведення спрощених закупівель згідно ст. 10 Закону.
Совість
Дата подання: 26 червня 2021 22:52
Дата відповіді: 28 червня 2021 23:30
У вас нема совісті, тому такі відповіді
Відповідь: Ваше запитання не зрозуміле.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-21-000106-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 25 червня 2021 09:27
вимога
Вимога про огляд об'єктів Учасниками є дискримінайційною, є рішення АМКУ. Просимо ознайомитися з ним та видалити вимогу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 червня 2021 23:28
Відповідь на вимогу від 25.06.2021, 09:27. ID: UA-2021-06-21-000106-A.B1
Київським Палацом дітей та юнацтва (далі – Замовник) вивчено скаргу щодо наявності дискримінаційних умов у тендерній документації.
За результатами розгляду скарги повідомляємо, наступне: законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію.
Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Учасником не наведено належних та змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до нього або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі.
Законодавство України не містить визначення терміну «дискримінація».
Позиція учасника про те, що вимоги в оголошені про проведення спрощеної закупівлі є дискримінаційними, є безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
У даному ж випадку вказані вимоги в оголошені про проведення спрощеної закупівлі поширюються не лише на учасника або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників процедури закупівлі і обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Незгода суб’єкта господарювання з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов в оголошені дискримінаційними.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, за даних обставин вказану вимогу в оголошені про проведення спрощеної закупівлі не можна вважати дискримінаційною.
Київським Палацом дітей та юнацтва (далі – Замовник) вивчено скаргу щодо наявності дискримінаційних умов у тендерній документації.
За результатами розгляду скарги повідомляємо, наступне: законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію.
Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Учасником не наведено належних та змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до нього або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі.
Законодавство України не містить визначення терміну «дискримінація».
Позиція учасника про те, що вимоги в оголошені про проведення спрощеної закупівлі є дискримінаційними, є безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
У даному ж випадку вказані вимоги в оголошені про проведення спрощеної закупівлі поширюються не лише на учасника або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників процедури закупівлі і обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Незгода суб’єкта господарювання з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов в оголошені дискримінаційними.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, за даних обставин вказану вимогу в оголошені про проведення спрощеної закупівлі не можна вважати дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2021-06-21-000106-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 26 червня 2021 22:55
Відповідь
Чекаємо реакції на дискримінаційну вимогу і її видалення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 червня 2021 23:29
Відповідь на вимогу від 26.06.2021, 22:55. ID: UA-2021-06-21-000106-A.B2
Київським Палацом дітей та юнацтва (далі – Замовник) вивчено скаргу щодо наявності дискримінаційних умов у тендерній документації.
За результатами розгляду скарги повідомляємо, наступне: законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію.
Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Учасником не наведено належних та змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до нього або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі.
Законодавство України не містить визначення терміну «дискримінація».
Позиція учасника про те, що вимоги в оголошені про проведення спрощеної закупівлі є дискримінаційними, є безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
У даному ж випадку вказані вимоги в оголошені про проведення спрощеної закупівлі поширюються не лише на учасника або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників процедури закупівлі і обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Незгода суб’єкта господарювання з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов в оголошені дискримінаційними.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, за даних обставин вказану вимогу в оголошені про проведення спрощеної закупівлі не можна вважати дискримінаційною.
Київським Палацом дітей та юнацтва (далі – Замовник) вивчено скаргу щодо наявності дискримінаційних умов у тендерній документації.
За результатами розгляду скарги повідомляємо, наступне: законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію.
Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Учасником не наведено належних та змістовних обґрунтувань на підтвердження того, яким чином вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до нього або до іншого потенційного учасника процедури закупівлі.
Законодавство України не містить визначення терміну «дискримінація».
Позиція учасника про те, що вимоги в оголошені про проведення спрощеної закупівлі є дискримінаційними, є безпідставними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
У даному ж випадку вказані вимоги в оголошені про проведення спрощеної закупівлі поширюються не лише на учасника або конкретну групу суб’єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників процедури закупівлі і обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі.
Незгода суб’єкта господарювання з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність пропозиції суб’єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов в оголошені дискримінаційними.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, за даних обставин вказану вимогу в оголошені про проведення спрощеної закупівлі не можна вважати дискримінаційною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮРЕНЕРГО" #36449100 |
Переможець |
89 400,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2021 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 00:40
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2021 10:27
|
Договір | укладений |
09 липня 2021 10:25
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 липня 2021 18:38
|
13 800,00 UAH | UA608201720344210003000049374 КПДЮ |
UA483220010000026004000677025 ТОВ "ЮРЕНЕРГО" |
Оплачений |
26 липня 2021 18:38
|
11 400,00 UAH | UA608201720344210003000049374 КПДЮ |
UA483220010000026004000677025 ТОВ "ЮРЕНЕРГО" |
Оплачений |
13 жовтня 2021 12:56
|
64 200,00 UAH | UA608201720344210003000049374 КПДЮ |
UA483220010000026004000677025 ТОВ "ЮРЕНЕРГО" |
Оплачений |