Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дослідження рівня задоволеності громадським транспортом, транспортної поведінки мешканців міста Рівне та формування пасажиропотоків у громадському транспорті
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2021-06-18-013618-c bbe50801dcc049ff9a0fb7fb16a8f02b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Царук Дмитро Вікторович

+380362264891 caruk-dima@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління транспорту і зв'язку виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25737227
Місцезнаходження: 33013, Україна , Рівненська обл., Рівне, Шевченка, 45
Контактна особа: Царук Дмитро Вікторович
+380362264891
caruk-dima@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 19:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 19:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2021 12:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Дослідження рівня задоволеності громадським транспортом, транспортної поведінки мешканців міста Рівне та формування пасажиропотоків у громадському транспорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, Рівне, Шевченка, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2021 19:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 19:33
Оголошення Дослідження.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Національний університет водного господарства та природокористування 198 000,00
UAH
198 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Національний університет водного господарства та природокористування

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Національний університет водного господарства та природокористування
#02071116
Переможець 198 000,00
UAH
05 липня 2021 10:43

Документи

05 липня 2021 10:43
Електронний підпис
05 липня 2021 10:41
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2021 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Національний університет водного господарства та природокористування
#02071116
198 000,00
UAH
Документи

Документи

05 липня 2021 10:43
Електронний підпис
05 липня 2021 10:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:43
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 16:08
20_2.PDF зміни до договору
07 грудня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 11:58
20_1.PDF зміни до договору
10 серпня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
10 серпня 2021 11:54
20_1.PDF зміни до договору
10 серпня 2021 11:50
Електронний підпис укладений
09 липня 2021 14:42
Договір 20.pdf зміни до договору
09 липня 2021 14:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
13 грудня 2021 10:55
198 000,00 UAH UA578201720344260009000129756
Департам.інфрастр.та благоустр.РМР
UA498201720313251004201013871
Нац.унiверситет водного госп.та природ
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замінити одну із сторін договору в порядку правонаступництва, а саме: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 26259965) на Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 44250562)
Номер договору про закупівлю: 20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замінити одну із сторін договору в порядку правонаступництва, а саме: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 26259965) на Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 44250562)
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замінити одну із сторін договору в порядку правонаступництва, а саме: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 26259965) на Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради (ЄДРПОУ 44250562)
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору 198000 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 198 000,00
UAH