Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху з утепленням горища ЗОШ № 3 І-ІІІ ст., м. Кам'янка-Бузька Львівської області
Очікувана вартість
2 695 650,00 UAH
UA-2021-06-18-013404-c ● 9ffd6e5e61a541edb314f03cd65764b3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42096753 |
Місцезнаходження: | 80400, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузька, Незалежності, 20а |
Контактна особа: |
Кушинський Олег Ярославович 380984257834 voktmskb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2021 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2021 13:31 |
Очікувана вартість: | 2 695 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 479,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії МОЖЕ бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13478.00 грн (тринадцять тисяч чотириста сімдесят вісім гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13478 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору підрядник вносить забезпечення виконання договору про закупівлю – у розмірі 3 (три) відсотки вартості договору, яке має бути подане у формі оригіналу банківської гарантії. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у випадку неналежного виконання та/або не виконання умов договору, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору. Банківськa гарантія має бути безвідкличною та безумовною. При цьому учасник-переможець надає копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком та копію довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення виконання договору, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику у випадках, неналежного виконання та/або не виконання умов договору та не прийняттям виконання умов договору комісією створеною для прийняття даних робіт. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії.
Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений.
У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії МОЖЕ бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення).
Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13478.00 грн (тринадцять тисяч чотириста сімдесят вісім гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений.
У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії МОЖЕ бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення).
Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерній документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель.
Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 13478.00 грн (тринадцять тисяч чотириста сімдесят вісім гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху з утепленням горища ЗОШ № 3 І-ІІІ ст., м. Кам'янка-Бузька Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80400, Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузька, Незалежності, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 червня 2021 17:51 |
Додаток 1 (4).docx | |
29 червня 2021 17:49 |
Додаток 2 (1).docx | |
29 червня 2021 17:45 |
Додаток 1 (4).docx | |
29 червня 2021 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 18:05 |
Додаток 3.docx | |
18 червня 2021 18:04 |
Тендерна документація.docx |
29 червня 2021 17:51 |
Додаток 1 (4).docx
|
||||||
29 червня 2021 17:49 |
Додаток 2 (1).docx
|
||||||
29 червня 2021 17:45 |
Додаток 1 (4).docx
|
||||||
29 червня 2021 17:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 червня 2021 18:05 |
Додаток 3.docx
|
||||||
18 червня 2021 18:04 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ФІНАНСУВАННЯ
Дата подання: 25 червня 2021 20:53
Дата відповіді: 29 червня 2021 17:55
ЯКЕ ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ? ТА ЯКА СУМА ПЕРЕДБАЧЕНА ВЖЕ В БЮДЖЕТІ НА 2021 РІК?
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.21 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник не зобов'язаний зазначати інформацію про джерело фінансування та суму бюджетних призначень
НЕПРАВОМІРНА ВИМОГА!
Дата подання: 25 червня 2021 20:57
Дата відповіді: 29 червня 2021 17:56
Категорія складності: СС 2
Початок виконання робіт не пізніше 5 днів від моменту укладення договору.
НЕ МОЖЕ ПІДРЯДНИК ПРИСТУПИ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ - ПОКИ ЗАМОВНИК НЕ ОТРИМАЄ ДОЗВІЛ З ДАБІ НА ПОЧАТОК ВИКОНАННЯ РОБІТ!!! ТОМУ ТАКА ВИМОГА Є ТАКОЮ, ЯКУ НЕ ЗМОЖЕ ВИКОНАТИ НІХТО В УКРАЇНІ, ТОМУ ВИМАГАЄМО ЇЇ СКАСУВАТИ ТА ПРИВЕСТИ ДОКУМЕНТАЦІЮ ДО ВІДПОВІДНОСТІ З ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження, в документацію внесено зміни.
ВИМАГАЄМО УТОЧНЕННЯ!!! ВИРОБНИКИ ЯКИХ ТОЧНО МАТЕРІАЛІВ (НАДАЙТЕ ЧІТКИЙ ПЕРЕЛІК! УЧАСНИКИ НЕ ПОВИННІ НІЧОГО ВГАДУВАТИ І ДОДУМУВАТИ!) - ПОВИННІ НАДАТИ ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ???
Дата подання: 25 червня 2021 20:59
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:02
Учасник гарантує якість запропонованих матеріалів, на підтвердження чого повинен надати у складі пропозиції:
- гарантійний лист від виробника про можливість поставки матеріалів учаснику для виконання робіт «Капітальний ремонт даху з утепленням горища ЗОШ № 3 І-ІІІ ст., м. Кам'янка-Бузька Львівської області» (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) із зазначенням ідентифікатора закупівлі в системі Prozorro.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На профнастил покрівельний і мінеральну вату
ЩО ОЗНАЧАЄ НАЯВНІСТЬ ТЕХНОЛОГІЙ, ЩО ЦЕ?! ПРОСИМО РОЗТЛУМАЧИТИ, ЩО ЗАМОВНИК МАЄ НА УВАЗІ ПІД СЛОВОМ ТЕХНОЛОГІЯ
Дата подання: 25 червня 2021 21:08
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:03
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
Відповідь: Якщо не використовуються патентовані технології учасником надається лист-роз'яснення.
НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ УЧАСНИ К ПОВИНЕН НА РОБІТНИКІВ БУДІВЕЛЬНИХ ПРОФЕСІЙ НАДАВАТИ ВАМ КОПІЇ ТРУДОВИХ КНИЖОК ТА НАКАЗІВ, ЧИ МОЖНА НАДАТИ ОДИН ІЗ ДОКУМЕНТІВ-ПРОСИМО ВНЕСТИ УТОЧНЕННЯ!
Дата подання: 25 червня 2021 21:10
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:05
Наявність робітників основних будівельних професій учасникапідтверджуються наказом про призначення на посаду, скан-копіями трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника) або іншим документом, який підтверджує наявність трудових відносин між Учасником та працівниками (подається у наступному виглядісканованих документів).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин між працівником та роботодавцем.
ДИСКРИМІНАЦІЯ!!! АБО ВИ СКАСОВУЄТЕ ДАНУ ВИМОГУ, АБО МИ ПОДАЄМО СКАРГУ В АМКУ НА ВАШІ НЕПРАВОМІРНІ УМОГИ!
Дата подання: 25 червня 2021 21:22
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:07
Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту даху З УТЕПЛЕННЯМ ГОРИЩА.
ТАКОЮ УМОВОЮ ЗАМОВНИК ШТУЧНО ЗВУЖУЄ КІЛЬКІСТЬ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ, ЦЕ СВІДЧИТЬ ПРО ТЕ, ЩО ЗАМОВНИК ВЖЕ МАЄ ДОМОВЛЕНОСТІ З ПЕВНИМ УЧАСНИКОМ (НАЗВАТИ ВАМ ЙОГО, ЧИ НЕ ПОТРІБНО?!), ЯКОМУ ПООБІЦЯВ - ПЕРЕМОГУ, АЛЕ ТАК НЕ БУДЕ, ПОВІРТЕ Є ДУЖЕ БАГАТО КОНТРОЛЮЮЧИХ ТА ПРАООХОРОННИХ ОРГАНІВ, ЯКІ ЗАЦІКАВЛЯТЬСЯ ВАШОЮ ПОПЕРЕДНЬОЮ ЗМОВОЮ!)
ВИМАГАЄМО - СКАСУВАТИ БУДЬ ЯКІ ОБМЕЖЕННЯ ЩОДО ТОЧНОЇ НАЗВИ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, ЦЕ НЕЗАКОННО!!! ЗАМОВНИК МОЖЕ І ПОВИНЕН НАПИСАТИ АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ - є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою та характером робіт нове будівництво/реконструкція/ капітальний ремонт будівель незалежно від форми власності та джерел фінансування ....
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесено в документацію.
ЯКИМ ЧИНОМ ОБСЯГ ВИРУЧКИ ВПЛИВАЄ НА ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ??! А ЯКЩО СУМА МЕНШЕ НА 500000-1000000 ГРН. ТО ЩО ОЗНАЧАЄ, ЩО УЧАСНИК НЕ МОЖЕ ПРИЙМАТИ УЧАСТІ В ЗАКУПІВЛІ , ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ!!
Дата подання: 25 червня 2021 21:29
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:09
Обсяг річного доходу* (виручки) учасника закупівлі не може бути меншим ніж 2 695 000грн.!!!
ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ ПИШЕ:
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена відповідно до ч.3 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
ЯКЩО ЗАМОВНИК ВИМАГАЄ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОГОВОРУ, ЯКА РІЗНИЦЯ ЯКИЙ БУВ В УЧАСНИКА ОБОРОТ В ПОПЕРЕДНЬОМУ РОЦІ- ПРОСИМО ОБГРУНТУВАТИ З ПОСИЛАННЯМИ НА ЗАКОНИ!
Дата подання: 25 червня 2021 21:37
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:09
Надати забезпечення виконання договору у розмірі 3% від суми договору у формі оригіналу банківської гарантії.
Відповідь: Дана вимога встановлена відповідно до ст.27 ЗУ "Про публічні закупівлі".
ЦЕ ДУЖЕ СХОЖЕ НА КОРУПЦІЙНУ СХЕМУ... ВИ ОПЛАТІТЬ НОТАРІУСА, АЛЕ НІКОМУ НЕ КАЖІТЬ?! ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ДАНУ ВИМОГУ- ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ЗАСТАВИТИ УЧАСНИКА НЕСТИ ДОДАТКОВІ ВИТРАТИ, ЩО НЕ ВХОДЯТЬ В ОГОЛОШЕНУ ВАРТІСТЬ!!!
Дата подання: 25 червня 2021 22:35
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:10
Учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції в окремому завантаженому файлі листа в довільній формі, стосовно згоди з умовами, щодо можливості нотаріального посвідчення договору про закупівлю та з наступною оплатою вартості вчинення таких нотаріальних дій за рахунок учасника-переможця торгів разом із копією документу, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цих торгів та копією його ідентифікаційного коду (номеру). Учасник торгів не повинен включати до вартості своєї тендерної пропозиції, витрати, що можуть бути пов’язані і з нотаріальним посвідченням договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Читайте уважно, документація містить посилання на ч.4 ст.639 Цивільного кодексу України.
ЦЕ ВИ ПРО ЩО? ЗАМОВНИК ДІЄ В МЕЖАХ ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ І НЕ ПОВИНЕН ПЕРЕВИЩУВАТИ СВОЇ ПОВНОВАЖЕНЬ, ТОМУ УТОЧНІТЬ ЩО ОЗНАЧАЄ ДАНА ВИМОГА?!
Дата подання: 25 червня 2021 22:38
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:13
Документи, видані державними органами, повинні відповідати вимогам нормативних актів, відповідно до яких такі документи видані.
Відповідь: Відповідно до національного стандарту України "Державна уніфікована система документації" документи повинні містити всю необхідну інформацію.
ЦЕ ВИ ПРО ЩО? ДОМОВИЛИСЯ З УЧАСНИКОМ ЯКИЙ ВИКОРИСТОВУЄ ПІДПИС -ФАКСИМІЛЕ, ЧИ ЩО?)
Дата подання: 25 червня 2021 22:40
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:14
Пропозиція учасника може містити документи з водяними знаками.
Відповідь: Не розуміємо ваше звинувачення, яким чином факсиміле пов'язане з водяними знаками?
ЦЕ АБСУРД, А ЯКЩО ЗАМОВНИК УМИСНЕ НЕ НАДІШЛЕ ДОГОВІР?!! А ЧОМУ УЧАСНИК НЕ МОЖЕ ПРИЇХАТИ ДО ЗАМОВНИКА І УКЛАСТИ ДОГОВІР ЗА АДРЕСОЮ ВКАЗАНОЮ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ?? ЦЕ ЩОЗА ОНАЛЙН ПІДПИСАННЯ ДОГОВІР, ЦЕ ЯКИМ ЗАКОНОМ ТАКЕ ПЕРЕДБАЧЕНО??
Дата подання: 25 червня 2021 22:43
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:16
Остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проєкту договору про закупівлю, що є Додатком 3 до цієї тендерної документації, та надсилається переможцю у спосіб, обраний замовником. Переможець повинен підписати 2 примірники договору у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладення договору» цього розділу та у день підписання передати замовнику один примірник договору. Непідписання переможцем договору та/або не передання одного примірника цього договору у вказаний строк буде розцінено як відмова переможця від укладення договору про закупівлю, що спричиняє наслідки, передбачені пунктом 5 цієї Документації «Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю» цього розділу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не розуміємо вашого сарказму, вимога зовсім не забороняє переможцю прибути до замовника для підписання договору.
ЯКА ЩЕ ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРАВО ПІДПИСАННЯ, ЦЕ ЩО ЗА ВИГАДКИ?? ПРОШУ УТОЧНИТИ ЩО ЗА СОМОДІЯЛЬНІСТЬ І НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ?) КЕРІВНИК ФІРМИ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ЩЕ ПОВИНЕН ВАМ ДОВОДИТИ ЯКЕСЬ ПРАВО??
Дата подання: 25 червня 2021 22:45
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:19
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1)інформацію про право підписання договору про закупівлю;
Відповідь: Відповідно вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" подавати пропозицію та підписувати договір може як керівник, так і інша уповноважена особа учасника, що підтверджується відповідними документами.
ВИМАГАЄМО ПОВНОГО ОБГРУНТУВАННЯ І УТОЧНЕННЯ ЦІЄЇ ВИМОГИ!!
Дата подання: 25 червня 2021 22:47
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:21
У випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі абз. 2 п.3 ч. 1 ст. 31 Закону.
Відповідь: Читайте відповідь на попереднє запитання.
ВИМАГАЄМО УТОЧНЕННЯ- ЯКИМ СПОСОБОМ, КОЛИ, КУДИ І ЯК ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПОВИНЕН НАДАТИ ПЕРЕРАХУНОК??!
Дата подання: 25 червня 2021 22:48
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:23
У випадку перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, переможець до укладення договору надає Замовнику відповідний перерахунок.
Відповідь: Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" всі документи подаються виключно через електронну систему публічних закупівель.
ТАК ДОГОВІР НАДСИЛАТИ ОНЛАЙН ЧИ УКЛАДАТИ РАЗОМ З ГАРАНТІЄЮ-ВИ ВИЗНАЧТЕСЯ, БО ВИ САМІ ЗАПЛУТАЛИСЬ В ТОМУ ЩО НАПИСАЛИ...))
Дата подання: 25 червня 2021 22:59
Дата відповіді: 29 червня 2021 18:31
Не пізніше дати укладення договору підрядник вносить забезпечення виконання договору про закупівлю – у розмірі 3 (три) відсотки вартості договору, яке має бути подане у формі оригіналу банківської гарантії.
Відповідь: Переможець має право надати оригінали документів у будь який зручний для нього спосіб.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2021 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР" |
2 097 079,22
UAH з ПДВ
|
2 097 079,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Промтехвод-Ч |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР" #31754813 |
Переможець |
2 097 079,22
UAH з ПДВ
|
15 липня 2021 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2021 15:20
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
02 серпня 2021 15:16
|
Протокол погодження договірної ціни.pdf | укладений |
02 серпня 2021 15:16
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
02 серпня 2021 15:15
|
Генеральний договір.pdf | укладений |
02 серпня 2021 15:14
|