Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт кабінетів №10, 11, 17, санвузлів першого та другого поверху, питного фонтанчику ЗОШ №5, м. Краматорськ, вул. В. Стуса, буд. 40» ДБН А.2.2 – 3:2014 («Інші завершальні будівельні роботи» код по ДК 021:2015 – 45450000-6)
Очікувана вартість
999 545,00 UAH
UA-2021-06-18-012886-c ● 4d53bac8499d4f7e97f13aae2500929b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142885 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26 |
Контактна особа: |
Катерина Ігорівна Некрасова +380500527287,+380626471538 kramgoroo_dz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2021 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 13:55 |
Очікувана вартість: | 999 545,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт кабінетів №10, 11, 17, санвузлів першого та другого поверху, питного фонтанчику ЗОШ №5, м. Краматорськ, вул. В. Стуса, буд. 40» ДБН А.2.2 – 3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. В. Стуса, буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за наданні послуги проводяться на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт. Замовник зобов’язаний оплатити виконані Підрядником та прийняті Замовником послуги протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідного акта приймання-передачі виконаних робіт за відповідний місяць. Розрахунки з Підрядником здійснюються Замовником лише після надання Підрядником Замовнику повного комплекту виконавчої документації, передбаченого для такого виду послуг чинним законодавством України. У разі не надання перелічених у цьому пункті необхідних документів, Замовник може відступити від термінів оплати, передбаченим цим Договором, до надання цих документів та надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2021 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 16:44 |
Оголошення.docx | |
18 червня 2021 16:44 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
18 червня 2021 16:44 |
ТД.docx | |
18 червня 2021 16:44 |
Підтвердження відповідності.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-06-18-012886-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМТЕПЛОПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:37349513
Дата подання: 14 липня 2021 13:09
вимога
УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2021-06-18-012886-c за предметом ««Поточний ремонт кабінетів №10, 11, 17, санвузлів першого та другого поверху, питного фонтанчику ЗОШ №5, м. Краматорськ, вул. В. Стуса, буд. 40» ДБН А.2.2 – 3:2014 («Інші завершальні будівельні роботи» код по ДК 021:2015 – 45450000-6)
За результатом розгляду, ПРОТОКОЛОМ №3 від 09.07.2021 року ( надалі – Протокол) пропозиція ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ» була відхилена,відповідно наступного змісту «Відповідно п. 3 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документацію по підприємству з питань охорони праці. Учасник не надав посвідчення про проходження навчаня з питань охорони праці на директора, виконроба та монтажника металопластикових конструкцій, видані організацією, що має право проводити таке навчання (учасник надав посвідчення, які завірені своєю організацією).»
Відповідно з ПРОТОКОЛОМ № 6 від 12.07.2021 року визнано переможцем ТОВ «СПЕЦБУД»
Проте зазначене рішення Замовника є протиправним, порушує вимоги тендерної документації та положення Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці":
- пункт 4.2. Спеціальне навчання з питань охорони праці може проводитись як безпосередньо на підприємстві, так і іншим суб'єктом господарської діяльності, який отримав в установленому порядку відповідний дозвіл.
У разі здійснення професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безпосередньо на підприємстві спеціальне навчання з питань охорони праці є складовою зазначеної професійної підготовки.
- пункт 4.3. Спеціальне навчання з питань охорони праці проводиться роботодавцем на підприємстві за навчальними планами та програмами, які розробляються з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівників і затверджуються наказом.
- пункт 4.4. Перевірка знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання проводиться комісією підприємства.
У разі неможливості створити комісію з перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві перевірка знань проводиться комісією спорідненого підприємства або територіального управління спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з нагляду за охороною праці.
ТОВ «Крамтеплопласт» у складі тендерної пропозиції надав посвідчення на працівників, які пройшли перевірку знань з охорони праці, виданих ТОВ «Навчально-виробничий комбінат «ВЕКТОР» та мають необхідні посвідчення.
На вимогу Замовника виявлених невідповідності в інформації та/або документах Учасника процедури закупівлі ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надав наступні документи:
- відповідно п. 4.4. НПАОП 0.00-4.12-05 було створено комісію з перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві, та відповідно Протоколу № 1 від 04.03.2021 року проведена перевірка знань з питань охорони праці штатних працівників підприємства, та видані необхідні посвідчення.
Враховуючи, повну відповідність пропозиції ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ» вимогам тендерної документації та порушення Замовником основоположних принципів здійснення закупівлі, вимагаємо :
1) скасувати рішення, щодо відхилення пропозиції ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ».
2) скасувати рішення, щодо визнання переможцем ТОВ «СПЕЦБУД»
3) повторно розглянути пропозицію ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ» на відповідність вимогам тендерної документації
Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги та враховуючи наявні протиправні рішення Замовника, ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ» буде звертатися до органу оскарження на підставі та у порядку визначеному ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
За результатом розгляду, ПРОТОКОЛОМ №3 від 09.07.2021 року ( надалі – Протокол) пропозиція ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ» була відхилена,відповідно наступного змісту «Відповідно п. 3 додатку 1 до тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документацію по підприємству з питань охорони праці. Учасник не надав посвідчення про проходження навчаня з питань охорони праці на директора, виконроба та монтажника металопластикових конструкцій, видані організацією, що має право проводити таке навчання (учасник надав посвідчення, які завірені своєю організацією).»
Відповідно з ПРОТОКОЛОМ № 6 від 12.07.2021 року визнано переможцем ТОВ «СПЕЦБУД»
Проте зазначене рішення Замовника є протиправним, порушує вимоги тендерної документації та положення Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці":
- пункт 4.2. Спеціальне навчання з питань охорони праці може проводитись як безпосередньо на підприємстві, так і іншим суб'єктом господарської діяльності, який отримав в установленому порядку відповідний дозвіл.
У разі здійснення професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безпосередньо на підприємстві спеціальне навчання з питань охорони праці є складовою зазначеної професійної підготовки.
- пункт 4.3. Спеціальне навчання з питань охорони праці проводиться роботодавцем на підприємстві за навчальними планами та програмами, які розробляються з урахуванням конкретних видів робіт, виробничих умов, функціональних обов'язків працівників і затверджуються наказом.
- пункт 4.4. Перевірка знань з питань охорони праці після проведення спеціального навчання проводиться комісією підприємства.
У разі неможливості створити комісію з перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві перевірка знань проводиться комісією спорідненого підприємства або територіального управління спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з нагляду за охороною праці.
ТОВ «Крамтеплопласт» у складі тендерної пропозиції надав посвідчення на працівників, які пройшли перевірку знань з охорони праці, виданих ТОВ «Навчально-виробничий комбінат «ВЕКТОР» та мають необхідні посвідчення.
На вимогу Замовника виявлених невідповідності в інформації та/або документах Учасника процедури закупівлі ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ» протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надав наступні документи:
- відповідно п. 4.4. НПАОП 0.00-4.12-05 було створено комісію з перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві, та відповідно Протоколу № 1 від 04.03.2021 року проведена перевірка знань з питань охорони праці штатних працівників підприємства, та видані необхідні посвідчення.
Враховуючи, повну відповідність пропозиції ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ» вимогам тендерної документації та порушення Замовником основоположних принципів здійснення закупівлі, вимагаємо :
1) скасувати рішення, щодо відхилення пропозиції ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ».
2) скасувати рішення, щодо визнання переможцем ТОВ «СПЕЦБУД»
3) повторно розглянути пропозицію ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ» на відповідність вимогам тендерної документації
Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги та враховуючи наявні протиправні рішення Замовника, ТОВ «КРАМТЕПЛОПЛАСТ» буде звертатися до органу оскарження на підставі та у порядку визначеному ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2021 14:44
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення відхилити вимогу від 14.07.2021 р. та надати наступне роз’яснення:
«Тендерним комітетом управління освіти Краматорської міської ради була розглянута пропозиція ТОВ «Крамтеплопласт» та прийнято рішення розмістити повідомлення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника, а саме завантажити посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці на директора, виконроба та монтажника металопластикових конструкцій, видані організацією, що має право проводити таке навчання. Учасник не надав посвідчення про проходження навчаня з питань охорони праці на директора, виконроба та монтажника металопластикових конструкцій, видані організацією, що має право проводити таке навчання (учасник надав посвідчення, які завірені своєю організацією).»
«Тендерним комітетом управління освіти Краматорської міської ради була розглянута пропозиція ТОВ «Крамтеплопласт» та прийнято рішення розмістити повідомлення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника, а саме завантажити посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці на директора, виконроба та монтажника металопластикових конструкцій, видані організацією, що має право проводити таке навчання. Учасник не надав посвідчення про проходження навчаня з питань охорони праці на директора, виконроба та монтажника металопластикових конструкцій, видані організацією, що має право проводити таке навчання (учасник надав посвідчення, які завірені своєю організацією).»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМТЕПЛОПЛАСТ" |
768 651,54
UAH з ПДВ
|
768 651,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК - 7" |
833 308,00
UAH з ПДВ
|
833 308,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "БОРИСОВ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Спецбуд |
999 435,67
UAH з ПДВ
|
999 435,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМТЕПЛОПЛАСТ" #37349513 |
Відхилено |
768 651,54
UAH з ПДВ
|
09 липня 2021 15:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2021 13:29
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИК - 7" #42064187 |
Відхилено |
833 308,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 14:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 липня 2021 08:25
|
ФОП "БОРИСОВ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" #2268306810 |
Відхилено |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 16:55
|
|
ТОВ Спецбуд #21951320 |
Переможець |
999 435,67
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2021 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 11:17
|
ДУ №2_40-76.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 11:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2021 10:55
|
ДУ №2_40-76.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2021 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 13:17
|
Договор 40-76.pdf | укладений |
26 липня 2021 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1: Підрядник зобов'язаний почати виконувати послуги з 23.07.2021 р. та закінчити їх 30.08.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 40-76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1: Підрядник зобов'язаний почати виконувати послуги з 23.07.2021 та закінчити їх "20" вересня 2021 р." |
Номер договору про закупівлю: | 40-76 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |