Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Контактна особа: |
Зайченко Марина Григорівна 380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2021 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2021 12:58 |
Очікувана вартість: | 18 549 989,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1 Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. 2.2 Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження електронного підпису банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». 2.3 У випадку, якщо підписантом не є голова правління, повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (довіреністю тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта. 2.4 Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. 2.5 Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 92 000,00 (Дев’яносто дві тисячі гривень 00 коп.) грн., що не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі 2.6 Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності та діяти з дня її видачі Банком-гарантом, яким вважається день, зазначений в тексті гарантії. 2.7 У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. 2.8 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана Банком- гарантом, завірена печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. До довідки додається виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. 2.9 Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. 2.10 Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 2.11 Інформація про Замовника, яка має бути відображена в банківській гарантії: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» код за ЄДРПОУ 03360905 ; Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади; суб’єкт великого підприємництва |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 92000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та на умовах передбачених цією тендерною документацією Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору у розмірі 2% (два відсотки) від вартості договору про закупівлю. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: грошові кошти. Отримувач: КП «Київміськсвітло» код за ЄДРПОУ 03360905 - п/р № UA943223130000026006000047406 в АТ «Укрексімбанк» Призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням в ЦБД Prozorro ________________________________». На дату перерахування Учасником Забезпечення виконання Договору додатково узгоджуються банківські реквізити Замовника. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Закону України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.6.Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівля відповідно підстав, визначених в договорі забезпечення виконання договору про закупівлю (Додаток 7). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки по Договору здійснюються за Договірною ціною поетапно проміжними платежами в межах не більш 90% загальної вартості Робіт за Договірною ціною шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточний рахунок Підрядника з урахуванням суми отриманого авансу. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 60 |
Виконання робіт | Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 10 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2021 16:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2021 16:24 |
Тендерна документація зі змінами від 30.06.2021.doc | |
30 червня 2021 16:24 |
Повідомлення учасникам про внесення змін від 30.06.2021.pdf | |
30 червня 2021 16:23 |
додаток 4 (Проєкт договору) зі змінами від 30.06.2021.docx | |
18 червня 2021 15:51 |
Тендерна документація.doc | |
18 червня 2021 15:51 |
Оголошення.docx | |
18 червня 2021 15:51 |
Додаток 4 (Проєкт договору).docx |
30 червня 2021 16:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 червня 2021 16:24 |
Тендерна документація зі змінами від 30.06.2021.doc
|
|||
30 червня 2021 16:24 |
Повідомлення учасникам про внесення змін від 30.06.2021.pdf
|
|||
30 червня 2021 16:23 |
додаток 4 (Проєкт договору) зі змінами від 30.06.2021.docx
|
|||
18 червня 2021 15:51 |
Тендерна документація.doc
|
|||
18 червня 2021 15:51 |
Оголошення.docx
|
|||
18 червня 2021 15:51 |
Додаток 4 (Проєкт договору).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-19-000077 ● ef83a9d7bd624bf88c779c207a1563e1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2021 № 282
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-06-18-012035-c 18.06.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-25 17:05:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по автодорозі «Київське півкільце» по вул. Академіка Заболотного, ПВ-6068, ПВ-6068/1, ПВ-6068/2, ПВ-6068/3 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-18-012035-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-27 14:32:48
Відповідь на запит
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 25.08.2021 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по автодорозі «Київське півкільце» по вул. Академіка Заболотного, ПВ-6068, ПВ-6068/1, ПВ-6068/2, ПВ-6068/3 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-18-012035-c) повідомляє наступне.
1) Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені проєктною документацією на об’єкт будівництва, яка складається з дефектного акта (є складовою частиною тендерної документації) та кошторисної документації, що узгоджується з положеннями пункту 8.4 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.05.2003 № 900 «Про порядок застосування в місті Києві металевих опор зовнішнього освітлення контактної мережі, кронштейнів до них, дорожніх огорож, металоконструкцій світлофорного обладнання, дорожніх знаків і рекламних показників, захищених від корозії методом металізації», постанови Кабінету Міністрів України від 15.10.2012 № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення», рішення Київської міської ради від 18.12.2018 року № 461/6512 «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки», ДСТУ-Н Б В.2.5-83:2016 «Настанова з проектування засобів і обладнання зовнішнього освітлення міст, селищ та сільських населених пунктів», ДСТУ 8546:2015 «Світильники зі світлодіодними джерелами світла. Загальні технічні умови», ДСТУ EN 60598-1:2017 Світильники. Частина 1. «Загальні вимоги та випробування», ДСТУ EN 60598-2-3:2014 «Світильники. Частина 2-3. Додаткові вимоги. Світильники для освітлення вулиць і доріг», ДСТУ EN 62722-1:2018 «Робочі характеристики світильників. Частина 1. Загальні вимоги», ДСТУ EN 62717:2018 «Модулі світлодіодні для загального освітлення. Вимоги до робочих характеристик» та інших державних стандартів та правил.
2) Щодо розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі
КП «Київміськсвітло» відповідно до пункту 4 статті 75 Бюджетного кодексу України щорічно готує бюджетний запит та подає його головному розпоряднику для включення потреби у бюджетному фінансуванні на виконання робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення до проекту бюджету м. Києва на відповідний період (документ, підготовлений головним розпорядником коштів, що містить пропозиції з відповідним обгрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для його діяльності на наступні бюджетні періоди). На основі бюджетних запитів формується проект місцевого бюджету. Обсяг капітальних видатків визначається враховуючи запланований обсяг робіт згідно з проектно-кошторисною документацією, ступеню будівельної готовності об’єктів, кількістю наявного обладнання та предметів довгострокового користування та ступеню їх фізичного і морального зношення. Фактори, що можуть враховуватися при визначенні обсягу капітальних видатків головним розпорядником визначаються самостійно з урахуванням галузевих особливостей. Порядок проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, визначений наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів».
Остаточний розмір бюджетних асигнувань на здійснення певних функцій та програм доводиться отримувачу бюджетних коштів Лімітною довідкою. Бюджетні призначення в розрізі об’єктів визначаються розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), зокрема на 2021 рік розмір бюджетного призначення визначений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.04.2021 року №863 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2021 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по автодорозі «Київське півкільце» по вул. Академіка Заболотного, ПВ-6068, ПВ-6068/1, ПВ-6068/2, ПВ-6068/3 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми:
- ДСТУ Б Д.2.2-33:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 33. Лінії електропередачі».
- СОУ Д.2.2-03360874-001:2017 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Мережі зовнішнього освітлення»
- ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування Збірник 8. Електротехнічні установки»
- ДСТУ Б Д.2.2-9:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 9. Металеві конструкції»
- ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій.(Збірник 18 зі зміною «1»).
- ДСТУ Б Д.2.3-10:2012 « Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування зв’язку. Збірник 10. Зі зміною №1 та поправкою»
- ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно - будівельні роботи. Збірник 2. Фундаменти».
Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт, на проведення авторського нагляду тощо.
Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», що додається.
3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
КП «Київміськсвітло не здійснювало оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, виходячи з наступного.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов’язок забезпечити, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710).
Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб’єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), КП «Київміськсвітло» не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.01.2021 №Н-3 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2021 році» КП «Київміськсвітло» визначено одержувачем бюджетних коштів.
Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов’язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710.
Проте, варто зазначити, що КП «Київміськсвітло» на виконання вимог п. 4.6. та Додатку 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної інформації) від 11.09.2009 № 1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» надає Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для вивчення та, у разі необхідності, відповідного реагування, документацію щодо проведення закупівель, в тому числі обґр унтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, очікуваної ціни, вибору процедури закупівлі, завчасно, за 10 робочих днів до дати оголошення торгів, шляхом введення зазначеної інформації та завантаження документів до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/. У такому ж порядку до електронної інформаційно-аналітичної системи «Закупівлі міста Києва» на веб-порталі «Київаудит» було надано відповідну інформацію та документи за предметом закупівлі: « Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по автодорозі «Київське півкільце» по вул. Академіка Заболотного, ПВ-6068, ПВ-6068/1, ПВ-6068/2, ПВ-6068/3 у Голосіївському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-2-11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2021 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" |
17 521 658,55
UAH з ПДВ
|
17 521 658,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІ ПРО ІНЖИНІРІНГ" |
18 528 000,00
UAH з ПДВ
|
18 528 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА" #41800661 |
Переможець |
17 521 658,55
UAH з ПДВ
|
20 липня 2021 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 14:28
|
ЗВІТ.pdf | укладений |
21 січня 2022 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:41
|
ДУ №3 від 28.12.2021 р.до Дог. №06-КР на зменшення.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:35
|
повідомлення про внесення змін до договору 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:10
|
ДУ №2 без АВАНСУ від 18.08.2021 забол.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:09
|
повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2021 14:26
|
ДУ№1 від 12.08.2021 до договору №06-КР від 06.08.2021р (Київське півкільце).pdf | зміни до договору |
16 серпня 2021 14:25
|
повідомлення про внесення змін до договору 1.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2021 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2021 15:00
|
Договір підряду №06-КР від 06.08.2021р..pdf | укладений |
10 серпня 2021 15:00
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 жовтня 2021 09:42
|
2 120 735,70 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA713206490000026002052700393 ТОВ "Українська буд.-промислова група" |
Оплачений |
04 листопада 2021 10:57
|
2 153 673,06 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA713206490000026002052700393 ТОВ "Українська буд.-промислова група" |
Оплачений |
10 листопада 2021 13:52
|
890 419,40 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA713206490000026002052700393 ТОВ "Українська буд.-промислова група" |
Оплачений |
17 листопада 2021 11:45
|
1 332 787,48 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA713206490000026002052700393 ТОВ "Українська буд.-промислова група" |
Оплачений |
24 листопада 2021 11:36
|
201 850,18 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA713206490000026002052700393 ТОВ "Українська буд.-промислова група" |
Оплачений |
24 листопада 2021 14:35
|
1 773 744,19 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA713206490000026002052700393 ТОВ "Українська буд.-промислова група" |
Оплачений |
06 грудня 2021 10:14
|
201 850,15 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA713206490000026002052700393 ТОВ "Українська буд.-промислова група |
Оплачений |
06 грудня 2021 12:11
|
1 890 349,51 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA713206490000026002052700393 ТОВ "Українська буд.-промислова група |
Оплачений |
08 грудня 2021 12:00
|
2 762 479,21 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA713206490000026002052700393 ТОВ "Українська буд.-промислова група |
Оплачений |
20 грудня 2021 15:03
|
3 447 668,08 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA713206490000026002052700393 ТОВ "Українська буд.-промислова група |
Оплачений |
24 грудня 2021 13:14
|
716 690,76 UAH | UA798201720344321002100048673 КП"Київміськсвітло" |
UA713206490000026002052700393 ТОВ"Українська буд.-промислова група" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. З метою конкретизації строків виконання Робіт Сторони домовились внести зміни в Додаток 1 «Календарний графік виконання Робіт», виклавши його в новій редакції, що додається до даної додаткової угоди. 2. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 06-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.19.2. Розділу 19 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №06-КР від 06.08.2021 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції Додаткової угоди №2 від 18.08.2021 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). 3. Всі інші умови Договору, не згадані в цій Додаткової угоді, залишаються незмінними та є обов’язковими до виконання Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 06-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаних Підрядником та вказаних в Актах приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) (КБ-2в №1/06-КР від 13.10.2021 р.); (КБ-2в №2/06-КР від 27.10.2021 р., ); (КБ-2в №3/06-КР від 03.11.2021 р.); (КБ-2в №4/06-КР від 10.11.2021 р.); (КБ-2в №5/06-КР від 17.11.2021 р., КБ-2во №1 від 17.11.2021 р.) ; (КБ-2в №6/06-КР від 25.11.2021 р., КБ-2во №1 від 25.11.2021 р.); (КБ-2в №7/06-КР від 01.12.2021 року ); (КБ-2в №8/06-КР від 08.12.2021 року ); (КБ-2в №9/06-КР від 14.12.2021 року ) , що не впливає на досягнення показників та якісних характеристик Об'єкта, визначених у проектній документації, та можливість його експлуатації за призначенням відповідно до Договору. 2. Переглянути договірну ціну (вартість) Робіт за Договором з урахуванням зменшення обсягів Робіт і встановити її в сумі 14576873,10 (Чотирнадцять мільйонів п'ятсот сімдесят шість тисяч вісімсот сімдесят три грн. 10 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 2915374,62 (Два мільйони дев'ятсот п'ятнадцять тисяч триста сімдесят чотири грн. 62 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 17492247,72 (Сімнадцять мільйонів чотириста дев'яносто дві тисячі двісті сорок сім грн. 72 коп.) гривень. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором становить 14576873,10 (Чотирнадцять мільйонів п'ятсот сімдесят шість тисяч вісімсот сімдесят три грн. 10 коп.) гривень, крім того 20% ПДВ у сумі 2915374,62 (Два мільйони дев'ятсот п'ятнадцять тисяч триста сімдесят чотири грн. 62 коп.) гривень, що разом з ПДВ складає 17492247,72 (Сімнадцять мільйонів чотириста дев'яносто дві тисячі двісті сорок сім грн. 72 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Викласти Додаток 2 до Договору – Договірна ціна в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 5. Договірна ціна в редакції Додаткової угоди №3 від 28.12.2021 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). |
Номер договору про закупівлю: | 06-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |