Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку» (Путівки на оздоровлення та відпочинок дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних родин, дітей, які потрапили в складні життєві обставини - ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку»)
Очікувана вартість
57 273,00 UAH
UA-2021-06-18-010386-c ● 0b4c752b02584765a7941834a026679f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Криничненська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04378161 |
Місцезнаходження: | 68742, Україна , Одеська обл., Болградський район село Криничне, ВУЛ.ІНЗОВСЬКА, будинок 148 |
Контактна особа: |
Плачкова Олена Юріївна +380484644006 krinichnoe2017@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2021 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 57 273,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 286,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
1. Найменування замовника: КРИНИЧНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БОЛГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2.Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:04378161. 4. Місцезнаходження замовника:68742, Одеська обл., Болградський р-н, село Криничне, ВУЛ.ІНЗОВСЬКА, будинок 148. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Плачкова Олена Юріївна, уповноважена особа, старший бухгалтер, телефон +380994334773, e mail: krinichnoe-rada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Путівки на оздоровлення та відпочинок дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних родин, дітей, які потрапили в складні життєві обставини - ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку»(окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку». 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:1 послуга. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Узбережжя Чорного моря в курортній зоні. З 07 липня 2021 р. до 20 липня 2021 р. (відповідно до Пропозиції учасника-переможця - згідно графіку змін закладу оздоровлення) (орієнтовно 2 або 3 зміна – 9 дітей ). 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.07.2021 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником відповідно до Бюджетного кодексу України протягом десяти банківських днів з дня пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату путівок на відповідну відпочинкову зміну або з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки проводяться протягом семи банківських днів з дня надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 57 273,00 грн. (п’ятдесят сім тисяч двісті сімдесят три гривні 00 копійок)з ПДВ. 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «25» червня 2021 року. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: «01» липня 2021 року. 18.Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 0.5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22.Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично. *Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (зі змінами та доповненнями). Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO: Додатки до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Додаток 1«Проект договору». Додаток 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника». Додаток 3 «Інформаційна довідка». Додаток 4 «Пропозиція».
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Путівки на оздоровлення та відпочинок дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних родин, дітей, які потрапили в складні життєві обставини - ДК 021:2015: код 55240000-4 «Послуги центрів і будинків відпочинку»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2021
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником відповідно до Бюджетного кодексу України протягом десяти банківських днів з дня пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату путівок на відповідну відпочинкову зміну або з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки проводяться протягом семи банківських днів з дня надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2021 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2021 14:53 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
18 червня 2021 14:53 |
Додаток_4.doc | |
18 червня 2021 14:53 |
Додаток_3.doc | |
18 червня 2021 14:53 |
Додаток_2.doc | |
18 червня 2021 14:53 |
Додаток_1.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Мрія-ЮГ #35665544 |
Переможець |
57 204,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2021 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2021 10:44
|
Протокол виправлення технічної помилки.pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2021 17:33
|
_12 від 07.07.2021 року.pdf | укладений |
07 липня 2021 17:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Віднести окремі неточності до формальних (несуттєвих) помилок у зміни до річного плану на 2021 рік на закупівлю, а саме вважати вірним: пункт 4 змін до річного плану 2021 рік та електронне поле в електронній системі закупівель Код КЕКВ: «Код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів): 2730» |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |