Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення комфортних умов виховання дітей у ЗДО «Ранок», шляхом проведення капітального ремонту, в смт. Дубляни, вул. Молодіжна, 7, Самбірського району, Львівської області (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
489 597,60 UAH
UA-2021-06-18-004775-c eefa789a99c2437c92298974a3a0109e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кость Марія Орестівна

+380962899367 osvita_novkalyniv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Новокалинівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40237003
Вебсайт: https://osv.novokalynivska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 81464, Україна , Львівська обл., Новий Калинів, пл.Авіації,1а
Контактна особа: Кость Марія Орестівна
+380962899367
osvita_novkalyniv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2021 00:05
Очікувана вартість: 489 597,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 447,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1. Замовник вимагає надання забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 №639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 2 цього Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОКАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 40237003 Р/р UA 788201720344251011100158682 Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку, що її видав. Разом із банківською гарантією надаються копії ліцензії банку, що видав гарантію, а також документа про повноваження особи, котра підписала банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути засвідчені у встановленому порядку банком, що видав банківську гарантію. При цьому, електронна банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 відсотків статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, що має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній (Fitch, Moody’s, S&P) має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. На підтвердження викладених вимог учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати відповідні підтверджуючі документи. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів з дня завершення подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції: 2400,00 грн. (Дві тисячі чотириста гривень 00 копійок) Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям, про що учасник надає відповідне підтвердження. 2. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 3. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. 4. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Створення комфортних умов виховання дітей у ЗДО «Ранок», шляхом проведення капітального ремонту, в смт. Дубляни, вул. Молодіжна, 7, Самбірського району, Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81470, Україна, Львівська область, смт.Дубляни, вул. Молодіжна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1. Замовник вимагає надання забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 №639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 2 цього Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОКАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 40237003 Р/р UA 788201720344251011100158682 Електронна банківська гарантія повинна мати електронний підпис уповноваженої особи банку, що її видав. Разом із банківською гарантією надаються копії ліцензії банку, що видав гарантію, а також документа про повноваження особи, котра підписала банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути засвідчені у встановленому порядку банком, що видав банківську гарантію. При цьому, електронна банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75 відсотків статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, що має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній (Fitch, Moody’s, S&P) має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий)) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. На підтвердження викладених вимог учасник зобов’язаний у складі пропозиції надати відповідні підтверджуючі документи. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше ніж 90 днів з дня завершення подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції: 2400,00 грн. (Дві тисячі чотириста гривень 00 копійок) Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям, про що учасник надає відповідне підтвердження. 2. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 3. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. 4. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників.

Сума забезпечення: 2400 UAH
25 червня 2021 09:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 20:09
додаток 2 технічне завдання.docx
24 червня 2021 20:09
Оголошення.docx
18 червня 2021 11:17
документація Ранок спрощена.doc
25 червня 2021 09:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 11:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 червня 2021 20:09
додаток 2 технічне завдання.docx
24 червня 2021 20:09
Оголошення.docx
18 червня 2021 11:17
Оголошення.docx
18 червня 2021 11:17
документація Ранок спрощена.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2021 00:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД " 488 988,00
UAH з ПДВ
488 988,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 липня 2021 16:08
Електронний підпис
02 липня 2021 16:07
Nakaz.zip
02 липня 2021 16:07
IMG_0829.jpg
02 липня 2021 16:07
IMG_0828.jpg
02 липня 2021 16:07
IMG_0827.jpg
02 липня 2021 16:07
IMG_0826.jpg
02 липня 2021 16:07
IMG_0825.jpg
02 липня 2021 16:07
IMG_0824.jpg
02 липня 2021 16:07
IMG_0823.jpg
02 липня 2021 16:07
IMG_0822.jpg
02 липня 2021 16:07
IMG_0821.jpg
02 липня 2021 16:07
IMG_0820.jpg
02 липня 2021 16:07
IMG_0819.jpg
02 липня 2021 16:07
IMG_0818.jpg
02 липня 2021 16:07
Dovirenist_Nazarenko (2).zip
02 липня 2021 16:07
Bank_licenzia (2).zip
02 липня 2021 16:07
Технічне завдання.pdf
02 липня 2021 16:07
Тех. паспорт кран.jpg
02 липня 2021 16:07
Тех. паспорт кран 2.jpg
02 липня 2021 16:07
Тендерна пропозиція.pdf
02 липня 2021 16:07
Статут ПП Мідас Буд.pdf
02 липня 2021 16:07
Статистика.pdf
02 липня 2021 16:07
Ст. 17 субпідрядник.pdf
02 липня 2021 16:07
Протокол про наміри.pdf
02 липня 2021 16:07
План фінансування.pdf
02 липня 2021 16:07
Паспорт(копія).pdf
02 липня 2021 16:07
Накладна 2.pdf
02 липня 2021 16:07
Накладна 1.pdf
02 липня 2021 16:07
Ліцензія АВК.jpg
02 липня 2021 16:07
Код (копія).pdf
02 липня 2021 16:07
Календарний графік.pdf
02 липня 2021 16:07
Договір Пугач.pdf
02 липня 2021 16:07
Довідка_2224.zip
02 липня 2021 16:07
Довідка з податкової.pdf
02 липня 2021 16:07
Довідка ДФС.pdf
02 липня 2021 16:07
Диплом Сохан.pdf
02 липня 2021 16:07
Відгук.pdf
02 липня 2021 16:07
Витяг ЄДР.pdf
02 липня 2021 16:07
Висновки СЕС.pdf
02 липня 2021 16:07
Бух. довідка.pdf
02 липня 2021 16:07
Банкрутство.pdf
02 липня 2021 16:07
Акти Опарі.pdf
02 липня 2021 16:07
Акти Летня.pdf
02 липня 2021 16:07
205415_Г_2224_2 400.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД "

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД "
#42488074
Переможець 488 988,00
UAH з ПДВ
07 липня 2021 11:50

Документи

07 липня 2021 11:50
Електронний підпис
07 липня 2021 11:46
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2021 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІДАС БУД "
#42488074
488 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2021 11:50
Електронний підпис
07 липня 2021 11:46
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 15:39
додаткова _2.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 16:59
додаткова1.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 16:55
Електронний підпис укладений
27 липня 2021 15:24
підписаний договір укладений
27 липня 2021 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення кошторисного призначення
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML