Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пробірка для забору капілярної крові без капіляру з К3 ЕДТА(код НК 024:2019 43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, IVD)
Очікувана вартість
63 000,00 UAH
UA-2021-06-18-002924-c 262cb8afa9c74d67ac4937cdf31a2e1a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сможаник Анна Іванівна

+380661006898 smogan433@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Нікопольський центр первинної медико-санітарної допомоги" Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37837203
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул. Богуна, буд.3
Контактна особа: Сможаник Анна Іванівна
+380661006898
smogan433@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 10:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 10:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2021 10:27
Початок аукціону: 05 липня 2021 13:09
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 315,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 шт
Пробірка для забору капілярної крові без капіляру К3-ЕДТА 0,25мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53213, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вул.І.Богуна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 серпня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43865 — Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України на підставі Видаткової накладної. Оплата вартості Товару, визначеного в Договорі, здійснюється Платником за пред’явленим рахунком протягом 10 робочих днів на підставі накладної, підписаної Платником та Постачальником. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Платником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2021 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 10:23
Проект Договору.doc
18 червня 2021 10:23
Оголошення про проведення СЗ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2021 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Вісик Наталія Олександрівна 40 320,00
UAH з ПДВ
39 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУЗЬМЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА 46 260,00
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 44 298,00
UAH з ПДВ
44 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" 54 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ" 61 439,40
UAH з ПДВ
58 935,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 59 128,20
UAH з ПДВ
59 128,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 61 200,00
UAH з ПДВ
61 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2021 13:38
Електронний підпис
25 червня 2021 13:38
Технічна частина.pdf

Публічні документи

25 червня 2021 11:02
Електронний підпис

Публічні документи

29 червня 2021 11:08
Електронний підпис
29 червня 2021 11:08
Г.Л.pdf
29 червня 2021 11:08
Витяг 18.05.2021.pdf
29 червня 2021 11:08
товар.zip
29 червня 2021 11:08
Додаток 1 цінова.pdf
29 червня 2021 11:08
Проект договору.pdf
29 червня 2021 11:08
Довідка ,що до СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вісик Наталія Олександрівна

ФОП КУЗЬМЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"

ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

ФОП СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Вісик Наталія Олександрівна
#3083615123
Відхилено 39 240,00
UAH з ПДВ
05 липня 2021 15:33
ФОП КУЗЬМЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА
#3177503782
Переможець 40 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2021 10:02

Документи

05 липня 2021 15:32
Електронний підпис

Документи

07 липня 2021 10:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2021 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КУЗЬМЕНКО ІРИНА ВІКТОРІВНА
#3177503782
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2021 10:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 11:40
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 11:24
Доп угода 2.JPG зміни до договору
01 листопада 2021 13:31
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 15:33
Доп угода _1.JPG зміни до договору
30 серпня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 11:06
Договір ФОП Кузьменко.pdf укладений
13 липня 2021 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 14/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 14/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 40 000,00
UAH