Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for internal cleaning and disinfection of passenger carriages
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Контактна особа: |
Онищенко Ольга Федорівна 380444652622 yur.ursc@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | branch "Ukrainian railway speed company" of joint stock company Ukrainian Railway" |
National ID: | 40123444 |
Contact point: |
Onishenko Olga 380444652622 yur.ursc@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2021 13:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2021 12:40 |
Очікувана вартість: | 24 705 932,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 247 059,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; гарантія повинна відповідати формі (додаток 8 тендерної документації) та враховувати вимоги, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». type of tender offer security: guarantee; validity period of securing the tender offer: not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender proposals; the guarantee must comply with the form (Annex 8 of the tender documentation) and take into account the requirements approved by the order of the Ministry of Economic Development, Trade and Agriculture of Ukraine from 14.12.2020 №2628 "On approval of the form and Requirements for the tender offer". |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 741177 UAH |
Publication date: | 18 червня 2021 13:03 |
Enquiries until: | 09 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 липня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 24 705 932 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 247 059 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник після підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг, на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної, перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% вартості фактично наданих Послуг на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури (термін оплати рахується з дати реєстрації податкової накладної для платників ПДВ; для неплатників ПДВ термін оплати рахується з дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг) (інформація про податкову накладну зазначається у разі, якщо Виконавець є платником ПДВ)*. After signing the Act of acceptance-transfer of provided services, the Customer, on the 45th (forty-fifth) banking day from the date of registration of the tax invoice, transfers to the current account of the Contractor 100% of the value of actually provided Services on the basis of the invoice provided by the Contractor (the term of payment is calculated from the date of registration of the tax invoice for VAT payers; for non-payers of VAT the term of payment is calculated from the date of signing by the Parties of the Act of acceptance-transfer of the rendered services)(information on the tax invoice is indicated if the Contractor is a VAT payer). | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2021 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2021 15:00 |
ТД_прибирання_поїздів_зі_ЗМІНАМИ_2.doc | |
08 липня 2021 15:00 |
Перелік_змін_2_Прибиранна_поїздів.doc | |
30 червня 2021 16:13 |
ТД_прибирання_поїздів_зі_ЗМІНАМИ_1.doc | |
30 червня 2021 16:13 |
Перелік_змін_1_Прибиранна_поїздів.doc | |
18 червня 2021 13:00 |
Оголошення_Прибирання_поїздів_eng.docx | |
18 червня 2021 13:00 |
Клінінг ТД частина 1.pdf | |
18 червня 2021 13:00 |
Клінінг ТД частина 2.pdf |
08 липня 2021 15:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 липня 2021 15:00 |
ТД_прибирання_поїздів_зі_ЗМІНАМИ_2.doc
|
||||||
08 липня 2021 15:00 |
Перелік_змін_2_Прибиранна_поїздів.doc
|
||||||
30 червня 2021 16:13 |
ТД_прибирання_поїздів_зі_ЗМІНАМИ_1.doc
|
||||||
30 червня 2021 16:13 |
Перелік_змін_1_Прибиранна_поїздів.doc
|
||||||
18 червня 2021 13:00 |
Оголошення_Прибирання_поїздів_eng.docx
|
||||||
18 червня 2021 13:00 |
Клінінг ТД частина 1.pdf
|
||||||
18 червня 2021 13:00 |
Клінінг ТД частина 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що до умов тендерної документації про закупівлю будуть внесені зміни, які будуть оприлюднені разом із тендерною документацією у форматі Word.
Вимоги про усунення порушення
Ви вимагаєте надати перелік засобів, матеріалів та Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів, підголівники, перелік яких зазначено Учасником в листі згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку 3 тендерної документації.
Згідно переліку ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПІД ЧАС ПОЇЗДКИ комплектація санвузлів має складатися в тому чіслі з «Дезінфікуючий гель для унітазів - Спиртовий гель для дезінфекції сидінь унітазів. Гель для дезінфекції поверхонь».
Просимо надати роз’яснення, що саме мається на увазі та що саме потрібно подати у складі пропозиції тому як, засоби у виді гелів призначені для дезінфекції унітазів, а засоби які призначені для дезінфекції сидінь унітазів існують у вигляді рідин в тому числі засіб який використовується на сьогодні для обслуговування по даній закупівлі є "очищувачем для сидінь унітазів Tork", та не є гелем, а є рідиною.
Просимо уточнити, що саме вимагає замовник, та внести зміни до тендерної документації у частині переліку ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПІД ЧАС ПОЇЗДКИ:
комплектація санвузлів має складатися в тому чіслі з «Дезінфікуючий гель для унітазів - Гель для дезінфекції унітазів. Гель для дезінфекції поверхонь».
або
комплектація санвузлів має складатися в тому чіслі з «Дезінфікуючий засіб для унітазів - Засіб для дезінфекції сидінь унітазів. Засіб для дезінфекції поверхонь».
Скарги до процедури
Дата подання: 16 серпня 2021 14:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-14-000044 ● c22d27bc0d544b8691bed134bca62f10
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2021 15:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.12.2021 № 793
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 14.12.2021 №793
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-06-18-001625-a від 18.06.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-14 16:14:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів. Services for internal cleaning and disinfection of passenger carriages» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-06-18-001625-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-20 11:50:10
Щодо надання пояснення
У відповідь на запит про надання пояснень в ході проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів (ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-18-001625-a) надаємо наступну інформацію.
Необхідність у здійсненні закупівлі послуг із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів визначена потребами філії з метою підтримання належного санітарного стану пасажирських вагонів швидкісних електропоїздів Інтерсіті, Інтерсіті+, дизель-поїздів ДПКр-3 та PESA. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог ДСанПіН 7.7.2-015-99 «Експлуатація рухомого складу залізничного транспорту для пасажирських перевезень», та з урахуванням необхідної кількості та видів прибирання.
Замовник регламентується наказом Мінекономрозвитку № 708 від 15.04.2020 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» при здійсненні визначення предмета закупівлі, обґрунтування його технічних та якісних характеристик.
Обсяги предмета закупівлі визначені відповідно до технічного завдання на підставі специфіки рухомого складу, напрямку курсування поїздів та потреб Замовника.
Вартість предмета закупівлі визначається Замовником відповідно до наказу Мінекономрозвитку № 275 від 18.02.2020 р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Закупівля передбачена витягом із Зведеного плану закупівель АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік, затвердженого рішенням Комісії із формування Зведеного плану закупівель АТ «Укрзалізниця».
При визначенні очікуваної вартості проведено моніторинг ринку, а саме: направлено запити потенційним виконавцям, що надають аналогічні послуги та отримано комерційні пропозиції потенційних учасників процедури закупівлі вищезазначеної послуги. За основу очікуваної вартості взята пропозиція з найменшою ціною.
Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» є структурним підрозділом Акціонерного товариства «Українська залізниця» без статусу юридичної особи. У філії відсутній власний веб-сайт, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Акціонерного товариства «Українська залізниця» (юридичної особи) за посиланням
https://www.uz.gov.ua/about/procurement/promulgation/548150/
В зв’язку з тим, що конкурентна процедура за номером UA-2021-02-15-004458-a, яка була оголошена з розрахунку на 10 місяців, не відбулась на підставі пункту 2 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій), закупівлю № UA-2021-06-18-001625-a було оголошено повторно з розрахунку на 6 місяців, та відповідно пропорційно зменшено очікувану вартість закупівлі.
Очікувана вартість на 10 місяців становить – 41 176 554,00 грн з ПДВ (відповідно очікувана вартість одного місяця прибирання – 4 117 655,40 грн з ПДВ), 6 місяців – 4 117 655,40*6=24 705 932,40 грн з ПДВ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Західним офісом Держаудиторсбкої служби України в Тернопільській області, наказ від 14.12.2021 № 793 розпочато моніторинг процедури закупівель UA-2021-06-18-001625-a. 30.12.2021 09:54 оприлюднено висновок (усунути порушення по 18.01.2022) про наявність порушення Закону, а саме:порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 6 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. З даним висновком частково не погоджуємося та надаємо відповідно абз.2 ч.8 статті 8 Закону, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку інформацію та/або документи, про аргументовані заперечення до висновку, та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Щодо порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону Замовником, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце надання послуг. В оголошенні про проведення закупівлі зазначено «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до тендерної документації, Україна». Пункт 3 частини другої статті 21 Закону не містить вимоги щодо конкретизації адреси місця надання послуг або поставки товару «3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг». Тому, вважаємо, що порушення вимог Закону щодо заповнення оголошення про проведення закупівлі із посиланням на тендерну документацію, яку оприлюднено в закупівлі встановленим порядком із технологічним процесом надання послуг, в якому конкретизовано місця надання послуг, зважаючи на те, що послуги надаються на території України на шляху прямування поїздів Замовника, не вбачається. Щодо порушення пункту 6 частини другої статті 22 Закону, Замовником Відповідно до тендерної документації встановлено: 4.3 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Місце надання послуг – швидкісні електропоїзди Інтерсіті, Інтерсіті+, та дизель-поїзди ДПКр-3, PESA. Кількість – 18 послуг. Обсяг надання послуг: зазначено в Додатку №4 та Додатку №5 тендерної документації. Відповідно до п.5.6 Додатку №4 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ надання послуг із прибирання у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+ I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРОЦЕДУРИ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПРИБИРАННЯ Тендерної документації зазначено, що «5.6. Послуги мають бути надані з належною якістю, силами клінінгової компанії на території поїздів формування філії «УЗШК» АТ «Укрзалізниця». В оголошенні про проведення закупівлі міститься інформація про Замовника закупівлі: Найменування: ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Код ЄДРПОУ: 40123444 Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, Враховуючи вищевикладене, та специфічність послуги з відсутністю конкретного місця надання послуги, так як послуга надається, в тому числі на шляху прямування по всій території України відповідно до графіку руху поїздів, вважаємо, що порушення вимог пункту 6 частини другої статті 22 Закону «6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги» в частині зазначення місця надання послуг.» відсутні. Щодо порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону по строку публікації пояснень Замовника на запит ДАСУ. 14.12.2021 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Однак Замовник, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону несвоєчасно надав через електронну систему закупівель інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а саме 20.12.2021. У Замовника наявні об’єктивні підтверджені обставини щодо прострочення публікації відповіді, у зв’язку з перебуванням на лікарняному секретаря тендерного комітету філії Онищенко Ольги Федорівни в період з 14.12.2021 по 18.12.2021 року, яка відповідно до Положення про тендерний комітет філії відповідальна за публікацію відповідей в електронному кабінеті. Електронна форма листка непрацездатності: Номер ЛН 2022763-2003882075-1 Номер випадку непрацездатності 2022763 Дата відкриття 14.12.2021 Дата закриття 18.12.2021 Статус ЛН Готово до сплати РНОКПП ЗО 3066823481 ПІБ ЗО ОНИЩЕНКО ОЛЬГА ФЕДОРІВНА Ознака алкогольного/наркотичного сп'яніння Ні Позначка порушення режиму лікування Ні Дата порушення режиму лікування Вид порушення режиму лікування Причина непрацездатності Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві Причина непрацездатності, встановлена ФСС Категорія медичного висновку Захворювання або травма загального характеру Код за ЄДРПОУ медичного закладу 38947848 Найменування медичного закладу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОРОСТИШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Джерело МОЗ Онищенко Ольга Федорівна після перебування на лікарняному стала до роботи 20.12.2021, та в негайному порядку через електронний кабінет Замовника оприлюднила відповідь на запит. Просимо врахувати дані об’єктивні підтверджені обставини порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. Наразі відсутня технічна можливість на усунення виявлених порушень в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, Замовник в подальшому зобов’язується дотримуватися вимог законодавства у сфері закупівель, зокрема в частині інформування про проведення відкритих торгів (пункту 3 частини другої статті 21 Закону), в частині складання тендерної документації (пункту 6 частини другої статті 22 Закону) та своєчасності надання інформації і документів у випадках, передбачених Законом (частини п’ятої статті 8 Закону) Замовником вжито заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, попереджено відповідальних осіб, посилено контроль та відповідальність посадових осіб, за оприлюднення інформації та контроль за складанням тендерної документації у відповідності до вимог Закону. У зв’язку з викладеними вище об’єктивними підтверджуючими обставинами, у відповідності до частини 9 статті 8 Закону, просимо прийняти дані обгрунтувані заперечення на висновок та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень та прийняти та підтвердити факт усунення замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що зазначити в електронній системі закупівель встановленим порядком. Уповноважена особа Ольга ОНИЩЕНКО
2022-01-06 14:27:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА Відповідно до частини 1 статті 2 (далі за текстом — КАС України) завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб’єктів владних повноважень. Пунктом 1 частини 1 статті 19 КАС України визначено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Відповідно до пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Державна аудиторська служба України (далі за текстом — Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з підпунктом 3 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань: реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки державних закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. За змістом частини 1 статті 13 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» дії або бездіяльність посадових осіб органу державного фінансового контролю можуть бути оскаржені в судовому або адміністративному порядку. Диспозиція цієї статті передбачає оскарження дій службової особи, які пов’язані з порушенням порядку проведення моніторингу закупівель; дій щодо проведення моніторингу закупівель без установлених законом підстав та/або з порушенням чинного законодавства тощо. Відповідно до частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, зі змінами (далі за текстом — Закон № 922-VIII), Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. При цьому частиною 1 статті 8 Закону № 922-VIII передбачено, Моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю. Частиною 2 цієї статті також передбачено, що рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав. Строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Західним офісом Держаудиторсбкої служби України в Тернопільській області, наказ від 14.12.2021 № 793 розпочато моніторинг процедури закупівель UA-2021-06-18-001625-a. 30.12.2021 09:54 оприлюднено висновок (усунути порушення по 18.01.2022) про наявність порушення Закону, а саме: порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 6 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. З даним висновком не погоджуємося. Щодо порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону Замовником, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце надання послуг. В оголошенні про проведення закупівлі зазначено «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до тендерної документації, Україна». Пункт 3 частини другої статті 21 Закону не містить вимоги щодо конкретизації адреси місця надання послуг або поставки товару «3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг». Тому, вважаємо, що порушення вимог Закону щодо заповнення оголошення про проведення закупівлі із посиланням на тендерну документацію, яку оприлюднено в закупівлі встановленим порядком із технологічним процесом надання послуг, в якому конкретизовано місця надання послуг, зважаючи на те, що послуги надаються на території України на шляху прямування поїздів Замовника, не вбачається. Щодо порушення пункту 6 частини другої статті 22 Закону, Замовником Відповідно до тендерної документації встановлено: 4.3 місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Місце надання послуг – швидкісні електропоїзди Інтерсіті, Інтерсіті+, та дизель-поїзди ДПКр-3, PESA. Кількість – 18 послуг. Обсяг надання послуг: зазначено в Додатку №4 та Додатку №5 тендерної документації. Відповідно до п.5.6 Додатку №4 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ надання послуг із прибирання у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+ I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРОЦЕДУРИ НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПРИБИРАННЯ Тендерної документації зазначено, що «5.6. Послуги мають бути надані з належною якістю, силами клінінгової компанії на території поїздів формування філії «УЗШК» АТ «Укрзалізниця». В оголошенні про проведення закупівлі міститься інформація про Замовника закупівлі: Найменування: ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Код ЄДРПОУ: 40123444 Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, Враховуючи вищевикладене, та специфічність послуги з відсутністю конкретного місця надання послуги, так як послуга надається, в тому числі на шляху прямування по всій території України відповідно до графіку руху поїздів, вважаємо, що порушення вимог пункту 6 частини другої статті 22 Закону «6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги» в частині зазначення місця надання послуг.» відсутні. Щодо порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону по строку публікації пояснень Замовника на запит ДАСУ. 14.12.2021 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Однак Замовник, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону несвоєчасно надав через електронну систему закупівель інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а саме 20.12.2021. У Замовника наявні об’єктивні підтверджені обставини щодо прострочення публікації відповіді, у зв’язку з перебуванням на лікарняному секретаря тендерного комітету філії Онищенко Ольги Федорівни в період з 14.12.2021 по 18.12.2021 року, яка відповідно до Положення про тендерний комітет філії відповідальна за публікацію відповідей в електронному кабінеті. Електронна форма листка непрацездатності: Номер ЛН 2022763-2003882075-1 Номер випадку непрацездатності 2022763 Дата відкриття 14.12.2021 Дата закриття 18.12.2021 Статус ЛН Готово до сплати РНОКПП ЗО 3066823481 ПІБ ЗО ОНИЩЕНКО ОЛЬГА ФЕДОРІВНА Ознака алкогольного/наркотичного сп'яніння Ні Позначка порушення режиму лікування Ні Дата порушення режиму лікування Вид порушення режиму лікування Причина непрацездатності Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві Причина непрацездатності, встановлена ФСС Категорія медичного висновку Захворювання або травма загального характеру Код за ЄДРПОУ медичного закладу 38947848 Найменування медичного закладу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КОРОСТИШІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Джерело МОЗ Онищенко Ольга Федорівна після перебування на лікарняному стала до роботи 20.12.2021, та в негайному порядку через електронний кабінет Замовника оприлюднила відповідь на запит. Просимо врахувати дані об’єктивні підтверджені обставини порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. Наразі відсутня технічна можливість на усунення виявлених порушень в електронній системі закупівель. Замовником вжито заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, попереджено відповідальних осіб, посилено контроль та відповідальність посадових осіб, за оприлюднення інформації та контроль за складанням тендерної документації у відповідності до вимог Закону. Відповідно до частини 10 статті 8 Закону № 922-VIII у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Враховуючи, що Висновок оприлюднено 31.12.2021, кінцевий день для оскарження такого припису припадає на 17.01.2022. Тобто позовну заяву подано в межах строку оскарження Висновку, передбаченого частиною 10 статті 7-1 Закону № 922-VIII. Окрім того, відповідно до положень частини 7 статті 8 Закону № 922-VIII у висновку ДАСУ обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі; 4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі; 5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Згідно оприлюдненої інформації 30.12.2021 о 09:54 в електронній системі закупівель Prozorro, Висновок не містить обов’язкові пункти, а саме: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тому, вважаю Висновок таким, що не відповідає вимогам ЗУ «Про Публічні закупівлі» та таким, що порушує права й інтереси Позивача, які полягають у здійсненні ним закупівель товарів для забезпечення його потреб. Де в свою чергу Відповідачем не дотримано вимоги чинного законодавства та не взято до уваги пояснення Позивача. Відповідно частини 3 Статті 122 Кодексу адміністративного судочинства для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Для звернення до суду у справах щодо прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби встановлюється місячний строк. Додатково повідомляємо, що заходи досудового врегулювання спору не здійснювалися. Вжиття заходів забезпечення доказів або позову до подання позовної заяви не здійснювалося. Позивач підтверджує те, що ним не подано іншого позову до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав Враховуючи викладене та відповідно до вимог частини 10 статті 7-1 Закону № 922, частини 1 статті 2, пункту 1 частини 1 статті 19, статей 2, 19, 160, 161,259 КАС України, ПРОШУ СУД: 1. Визнати протиправним та скасувати висновок від 30.12.2021 Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2021-06-18-001625-a., яка проведена філією «Українська залізнична швидкісна компанія акціонерного товариства «Українська залізниця». 2. Судові витрати по справі, покласти на Відповідача. Додатки: 1. Копія (скріншот) з електронного кабінету Замовника акредитованого майданчика електронної системи закупівель, в якому відображено рішення про початок моніторингу від 30.12.2021 (оригінал у Відповідача). 2. Копія (скріншот) з електронного кабінету Замовника акредитованого майданчика електронної системи закупівель, в якому відображено висновок за результатами моніторингу закупівлі (оригінал у Відповідача). 3. Копія пояснень Позивача від 06.11.2022 щодо Висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби (оригінал у Позивача). 4. Копія електронної форми лікарняного від 14.12.2021. 5. Копія довіреності від 14.09.2021 № 1116 на 1 арк. 6. Копія свідоцтва про зайняття адвокатською діяльністю. 7. Платіжне доручення про сплату судового збору. Адвокат АТ «Українська залізниця» за довіреністю від 14.09.2021 № 1116 О.Ф. Онищенко |
Дата публікації: | 14 січня 2022 |
Документи:
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "І Н В А Й Т" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2021 15:35
|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2021 15:36
|
ПП "Клінінг-Про" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2021 15:36
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2021 15:37
|
ТОВ "КРІСТ СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2021 15:38
|
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2021 15:38
|
ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2021 15:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРПУСГРУП КОМТЕК" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2021 15:40
|
ТОВ "І Н В А Й Т" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "КРІСТ СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2021 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
20 650 000,00
UAH з ПДВ
|
9 799 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "І Н В А Й Т" |
21 000 042,00
UAH з ПДВ
|
9 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" |
21 037 101,44
UAH з ПДВ
|
12 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
9 799 900,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2021 15:17
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 07 жовтня 2021 00:00
|
ТОВ "І Н В А Й Т" #37701437 |
Переможець |
9 800 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2021 14:36
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 жовтня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2022 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2022 12:08
|
ДУ №5 (прибирання поїздів).pdf | зміни до договору |
27 квітня 2022 12:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2022 17:25
|
ДУ №4 (прибирання поїздів).pdf | зміни до договору |
28 березня 2022 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 11:39
|
ДУ-3 до договору 106 від 29.10.21.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:44
|
ДУ-2 до договору 106-УЗШК.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 10:42
|
Ду 1 до Договору 106.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2021 12:22
|
Договір 106 від 29.10.2021.pdf | укладений |
29 жовтня 2021 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене сторонами зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 106-УЗШК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 106-УЗШК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погоджене продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 106-УЗШК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 106-УЗШК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 106-УЗШК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |