Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша"), Ноутбук. (ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
167 900,00 UAH
UA-2021-06-18-001443-a 675a4af44928427d93c30eb8d276500b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрова Наталія Володимирівна

+380332234049 volcentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ»
Код ЄДРПОУ: 38474592
Вебсайт: http://volindses.com.ua
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, проспект Волі, будинок 55
Контактна особа: Петрова Наталія Володимирівна
+380332234049
volcentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 12:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2021 12:26
Початок аукціону: 02 липня 2021 15:56
Очікувана вартість: 167 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 839,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Персональний комп'ютер (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
4 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, просп. Волі, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2021 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2021 12:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Додаток 3.doc
18 червня 2021 12:22
Цінова пропозиція Додаток 2.doc
18 червня 2021 12:22
Технічні вимоги Додаток 1.doc
18 червня 2021 12:22
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-18-001443-a.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 22 червня 2021 08:48
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2021-06-18-001443-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 08 липня 2021 13:12
Дискваліфікація учасника ФОП Варшик Богдан Анатолійович
Вимагаємо дискваліфікувати ФОП Варшик Богдан Анатолійович, у зв'язку з тим, що, ФОП Варшик Богдан Анатолійович не надав, важливий документ, "Технічні вимоги Додаток 1.doc " який вимагалось у тендері.
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 липня 2021 16:26
Інформацію про відповідність запропонованого товару Учасник ФОП Варшик Богдан Анатолійович зазначив у ціновій пропозиції, в описі найменування товару. Зазначене відповідає умовам технічної специфікації, тому немає підстав для відхилення Учасника ФОП Варшик Богдан Анатолійович.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-06-18-001443-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 08 липня 2021 16:40
Дискваліфікація ФОП Варшик Богдан Анатолійович
У вас читко вказанні вимоги до тендерної документації "Технічні вимоги Додаток 1.doc"
якщо ви хочете закупити у вашого знайомого Варшик Богдан Анатолійович тоді він повинен був підготовити усі документи які ви вимагали,
якщо ви проігноруєте нашу вимогу ми змушенні направити вимогу у електроному та письмовому вигляді в наступні інстанції: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7 У той же час готуємо цей лист до відправки в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2021 10:18
Шановний учаснику !
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено:
8.1. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- цінову пропозицію (примірна форма додається);
- документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копія документу (-ів), що підтверджує якість та безпеку продукції (сертифікат якості, декларація, посвідчення або ін.);
- контактні данні компанії-учасника з зазначенням реквізитів учасника, наприклад: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);
- у випадку надання аналогів товару, Учасник повинен надати довідку з технічними характеристиками аналогу, для комісійного визначення відповідності товару якому надається перевага Замовником.
Усі документи що зазначались були надані Учасником ФОП Варшик Богдан Анатолійович.
З технічної специфікації:
«Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 1 (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію).» Так як характеристики техніки розписано в ціновій пропозиції то немає підстав для відхилення Учасника ФОП Варшик Богдан Анатолійович.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2021 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 165 996,00
UAH з ПДВ
165 996,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Варшик Богдан Анатолійович 167 800,00
UAH з ПДВ
167 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2021 18:59
Електронний підпис
30 червня 2021 18:58
сертифікати.zip
30 червня 2021 18:58
пояснювальна записка.pdf
30 червня 2021 18:58
згода з договором.pdf
30 червня 2021 18:58
документи Варшик Б_А.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП Варшик Богдан Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 165 996,00
UAH з ПДВ
08 липня 2021 09:24
Фізична особа-підприємець Варшик Богдан Анатолійович
#3106910191
Переможець 167 800,00
UAH з ПДВ
08 липня 2021 09:52

Документи

08 липня 2021 09:24
Електронний підпис
08 липня 2021 09:22
Протокол

Документи

08 липня 2021 09:52
Електронний підпис
08 липня 2021 09:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2021 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Варшик Богдан Анатолійович
#3106910191
167 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2021 09:52
Електронний підпис
08 липня 2021 09:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 15:54
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 15:47
Договір укладений
15 липня 2021 15:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 липня 2021 17:45
167 800,00 UAH UA768201720343131001200084318
ДУ "Волинський ОЦКПХ МОЗ"
UA693034400000026004055522771
П-ць Варшик Б.А.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 167 800,00
UAH