Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфікуюии засоби (Нью Дез актив)
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2021-06-18-001107-b 8de6402a9ce54633973bced7c85907f2
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Олена Володимирівна

+380544891691 xmeliv.internat@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУСОР Хмелівський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189400
Місцезнаходження: 42034, Україна , Сумська обл., село Хмелів, Сумська область, Роменський район , село Хмелів вул.Вовни,69
Контактна особа: Кириченко Олена Володимирівна
+380544891691
xmeliv.internat@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2021 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2021 11:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2021 11:51
Початок аукціону: 06 липня 2021 15:20
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 1 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника-42034,Сумська обл..,Роменський р-н с.Хмелів вул..Вовни,69.Категорія замовника-підприємства,установи,організації,зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки – Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 літр
Нью Дез актив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42034, Україна, Сумська область, село Хмелів, Роменський р-н вул.Вовни,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2021 11:48
Тендерна документація до оголошення.docx
18 червня 2021 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2021 11:48
Тендерна документація до оголошення.docx
18 червня 2021 11:47
Тендерна документація до оголошення.docx
18 червня 2021 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 24 червня 2021 17:43
Дата відповіді: 25 червня 2021 09:39
Шановний Замовнику, чи доречно виставляти такі вимоги у вашому закладі , враховуючи що це психоневрологічний інтернат: дезінфекції у дитячих та навчальних закладах ,- промислових підприємствах - на рухому складі всіх видів транспорту - в спортивно-оздоровчих установах - у закладах сфери відпочинку та розваг - у місцях масового скупчення людей - у побуті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нью Дез актив застосовувався в нашій установі і не викликає алергічних реакцій підопічних інтернату і забезпечує дезінфекцію високого рівня та стерилизацію медичних виробів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-18-001107-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 24 червня 2021 13:30
про внесення змін в документацію
Шановний Замовнику!

Оголошена вами закупівля за предметом код ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція, є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель. Відповідно до законодавства спрощені закупівлі проводяться з дотриманням принципів здійснення закупівель, серед яких є принцип добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них. Крім того, ч . 5 ст. 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, звертаємо увагу на можливе порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку 1 до оголошення про спрощену закупівлю, якими передбачити можливість подачі учасниками у пропозиції еквівалентів товару для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2021 09:18
Відповідно до абз.2 ч.4 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмету закупівлі,що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму,патент,конструкцію або тип предмета закупівлі,джерело його походження або виробника,замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, керуючись ч.4 ст.14 Закону, замовник може (а не зобовязаний) вказувати аналоги та/або еківаленти.Враховуючи вищевикладене.замовником не передбачено надання еквівалентів (аналогів) товару зазначеному в оголошенні при проведенні даної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-06-18-001107-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 25 червня 2021 11:13
порушення Закону
Шановний Замовнику, Ви трактуєте Закон як Вам вигідно, а не так як Є. Згідно ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" п.1. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Ст.14 п.4.У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
На жаль Ви вказали конкретну назву засобу та конкретний склад, та взагалі заборонили еквіваленти , чим саме і порушуєте Закон ст.14.п. 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Закупівля за державні кошти повинна проводитись згідно Закону, який не дає права не розглядати еквіваленти, тому така заборона вказує на дискримінацію та корупційну змову. Можливо ви не знаєте про те, що необхідно проводити ротацію засобів, особливо зараз, коли йде пандемія? Алергічні реакції у ваших пацієнтів не будуть при застосуванні будь-якого засобу ,дотримуючись інструкції, до того ж застосування засобу для дезінфекції та стерилізації ніяким чином не проводиться в присутності пацієнтів, адже проводиться в маніпуляційних чи інших кабінетах, ну а якщо вже ви застосовуєте такий засіб для поверхонь, то в такій концентрації жоден засіб з побібним складом не може викликати алергічних реакцій. Тож ваше ствердження про алергічні реакції, це проста відписка, яка може вказувати на не професіоналізм або корупційну змову. Для уникнення непорозумінь та прозоросі закупівлі ,додайте вираз "або еквівалент".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 червня 2021 11:42
Внесено зміни в Додатку №1 до тентерної документації

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2021 13:53
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
25 червня 2021 13:53
Електронний підпис
25 червня 2021 13:47
Протокол