Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 400кВ "Мукачеве" з заміною автотрансформатора АТ-3, Закарпатська область, с. Ключарки, вул. Гагаріна, 89, інв. № 48-512448-01-110115 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
46 408 539,17 UAH
UA-2021-06-18-000092-a ● 3da11f4ff6ed4d56aee0f8b7dde74197
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Харченко Андрій Анатолійович (44) 249-1079 KHARCHENKO.AA@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2021 08:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 46 408 539,17 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 464 085,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безвідкличної електронної банківської гарантії, оформленої за формою згідно Додатку 6 цієї тендерної документації, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Банківська гарантія не повинна містити умов, щодо додаткової (субсидіарної) відповідальності Банку. Електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 232042 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, оформленої на паперовому носії згідно Додатку 5 цієї тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді банківської гарантії: безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді завдатку: завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція ПС 400кВ "Мукачеве" з заміною автотрансформатора АТ-3, Закарпатська область, с. Ключарки, вул. Гагаріна, 89, інв. № 48-512448-01-110115 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Перерахування попередньої оплати на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Перерахування попередньої оплати в розмірі не більше 20 % (двадцять відсотків) від вартості устаткування, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), протягом 25 банківських днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури. Перерахування попередньої оплати в розмірі (не більше 20% від вартості проєктних робіт), що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ - ______________ грн., що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. | Аванс | 25 | Банківські | 20 |
Виконання робіт | Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, після повного погашення Підрядником авансового платежу (на роботи), протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з врахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Подальшої оплати за устаткування (після поставки Підрядником Устаткування на суму не менше сплаченого авансу) протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі устаткування, Акту приймання-передачі устаткування (обладнання), що не потребує монтажу, на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. Остаточного розрахунку за виконані проєктні роботи, з врахуванням суми отриманого авансу, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту, про належно виконані проєктні роботи та наданням Замовнику позитивного експертного висновку експертної організації (Експертний звіт), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2021 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 16:08 |
Зміни 4_01 200750 ТД .pdf | |
07 липня 2021 16:08 |
01 200750 Зм_4 - ТД Реконструкція ПС 400 Мукачево АТ-3.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Постачання обладнання
Дата подання: 23 червня 2021 16:59
Дата відповіді: 24 червня 2021 15:49
Доброго дня.
Просимо вказати дату постачання устаткування згідно із пунктом 4.9 "Устаткування, що постачається Замовником" Тендерної документації, а саме: "Автотрансформатор силовий однофазний три -обмотковий AEMTPY 133000/400 з примусовою циркуляцією повітря, з пристроєм РПН ( вироб-ництво HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES CO, Bulgaria (Болгарія))" в кількості 4 шт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що автотрансформатор силовий однофазний AEMTPY 133000/400 (кількість 4 шт.), який за умовами п. 4.9. додатку 3 до тендерної документації постачається Замовником, вже доставлений на територію ПС 400 кВ «Мукачеве
переміщення трансформаторів
Дата подання: 24 червня 2021 15:26
Дата відповіді: 30 червня 2021 09:43
Для можливості розрахунку вартості робіт з такелажу та переміщенню автотрансформаторів, просимо Вас на Генплані вказати місце куди необхідно переміщувати демонтовані існуючі трансформатори, а також місце, звідки Підрядник має переміщувати нові трансформатори до місця монтажу.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що обсяги робіт з такелажу та переміщення нових фаз автотрансформатора до місця монтажу передбачено п. 2 «Монтаж автотрансформатора однофазного 530 кВ, потужність 133000 кВА (переміщення автотрансформатора згідно ДСТУ – Н Б Д.2.3-40:2012 Дод. В) локального кошторису № 02- 01-06 «Електромонтажні роботи», а переміщення демонтованих фаз автотрансформатора до місця тимчасового зберігання передбачено п. 3 «Монтаж автотрансформатора однофазного 530 кВ, потужність 133000 кВА (переміщення автотрансформатора згідно ДСТУ – Н Б Д.2.3-40:2012 Дод. В) локального кошторису № 02-01-01 «Демонтаж електроустаткування» наданої кошторисної документації, яка розміщена за посиланням у Додатку 3 тендерної документації. Уточнення обсягів з такелажу виконується Учасником (Переможцем торгів) при розробленні робочої документації (стадії – «Р»).
Обсяги робіт
Дата подання: 24 червня 2021 15:27
Дата відповіді: 30 червня 2021 09:43
В наданих Вами кошторисах відсутні роботи на улаштування заробок кінців контрольного кабелю. Окрім прокладання кабелю в кошторисі 02-02-02 «монтаж панелей та кабелів» за нормами М8-147-1 та М8-147-2 відсутні роботи, пов’язані з монтажем та обробкою кабелю. Згідно п. 3.1.1.5 ввідних вказівок в нормах на прокладку кабелів не враховані закладення кінцеві для контрольного кабелю, а враховано «заробку кінців кабеля кабельною стрічкою або свинцевим наконечником (капою)». Вказані роботи не є влаштуванням закладень кінцевих для контрольного кабелю, а є тимчасовою заробкою (герметизацією) кінців кабелю після прокладання, в разі необхідності, на період поки кабель буде оброблено та розключено. Крім того, норма на прокладання кабелю не може враховувати обробку кінців кабелю, зважаючи також на те, що на 1 км кабелю може бути абсолютно різна кількість таких закладень. Просимо включити до обсягів робіт заробки контрольного кабелю, в зв’язку з тим, що в кошторисах ці роботи відсутні, а фактично їх необхідно виконувати, або підтвердити, що Замовник власними силами буде виконувати ці роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що уточнення обсягів робіт по заробленню кінців контрольного кабелю виконується Учасником (Переможцем торгів) при розробленні робочої документації (стадії – «Р»).
щодо терміну постачання обладнання
Дата подання: 24 червня 2021 15:48
Дата відповіді: 30 червня 2021 09:44
Доброго дня. Враховуючи, що загальний термін - технологічні процеси на виготовлення та постачання обладнання, а саме – ОПН напругою до 400 кВ, складає до п’яти місяців, а також той факт, що замовлення на обладнання можливо розмістити після затвердження проектної документації Замовником, просимо Вас змінити/збыльшити строки постачання обладнання, як мінімум на 2 місяці, без зміни загального терміну виконання робіт за Договором, а саме:
п.16.1. Підрядник повинен виконати:
- проєктні роботи в термін до 31.01.2022 року (включно);
- будівельні роботи в термін до 15.11.2022 року (включно);
- постачання устаткування – до 30.06.2022 року (включно).
Просимо внести зміни до тендерної документації, врахувавши запропоновані зміни ьерміну постачання обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що з метою залучення більшої кількості учасників, не заперечуємо щодо перенесення терміну постачання устаткування до 30.06.2022 року (включно). Відповідні зміни будуть внесені Замовником в Тендерну документацію.
Щодо кошторисної документації
Дата подання: 24 червня 2021 18:13
Дата відповіді: 30 червня 2021 09:44
Розглянувши кошторисну документацію просимо пояснити: яким пунктом враховане переміщення трансформатора по території підстанції до місця встановлення.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що переміщення автотрансформатора по території підстанції до місця встановлення передбачено п. 2 «Монтаж автотрансформатора однофазного 530 кВ, потужність 133000 кВА (переміщення автотрансформатора згідно ДСТУ – Н Б Д.2.3-40:2012 Дод. В) локального кошторису № 02-01-06 «Електромонтажні роботи» наданої кошторисної документації, яка розміщена за посиланням у Додатку 3 тендерної документації.
Щодо кошторисної документації
Дата подання: 24 червня 2021 18:15
Дата відповіді: 30 червня 2021 09:45
Просимо повідомити, чи входять послуги з розвантаження трансформаторів на території підстанції до об'єму робіт даної закупівлі, та як такі роботи показані в кошторисній документації.
Дякуємо.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що послуги з розвантаження трансформаторів на території підстанції до об’єму робіт даної закупівлі не входять і не вказані в наданій кошторисній документації. Кошторисною документацією передбачено тільки переміщення автотрансформатора від місця тимчасового зберігання до встановлення його в проєктне положення.
Про наявність дозволу на будівництво
Дата подання: 24 червня 2021 18:21
Дата відповіді: 30 червня 2021 09:46
ПРосимо повідомити, чи є в наявності "дозвіл на початок робіт" ?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що згідно з Постановою КМУ від 13.042011 № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт» для отримання дозволу на виконання будівельних робіт необхідно ряд документів, які у замовника відсутні на даний час, а саме:
- Копія договору підряду (генерального підряду) на виконання будівельних робіт, завірена Замовником.
- Ліцензія Підрядника на будівництво;
- наказ Підрядника про призначення відповідальних осіб за проведення будівництва.
- Копія договору підряду (генерального підряду) на виконання будівельних робіт, завірена Замовником.
- Ліцензія Підрядника на будівництво;
- наказ Підрядника про призначення відповідальних осіб за проведення будівництва.
Строк подання пропозицій
Дата подання: 24 червня 2021 18:25
Дата відповіді: 30 червня 2021 09:46
Для більш детального вивчення проектної документації а також огляду місця виконання робіт безпосередньо на об'єкті - просимо подовжити строк подання тендерних пропозицій на 7 календарних днів. Дякуємо.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що Замовник продовжить строк подання тендерних пропозицій на 7 календарних днів. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію
Продовження терміну прийому пропозицій
Дата подання: 24 червня 2021 19:38
Дата відповіді: 30 червня 2021 09:46
Шановний Замовнику! В зв'язку з тим, що оголошення закупівлі припало в період святкових (неробочих) та вихідних днів і для підготовки пропозиції залишається обмаль часу, просимо продовжити строки прийому пропозицій на 7 кадендарних днів. Дякуємо.
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що Замовник продовжить строк подання тендерних пропозицій на 7 календарних днів. Відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію
Щодо досвіду
Дата подання: 01 липня 2021 09:20
Дата відповіді: 01 липня 2021 12:47
Наше підприємство бажає прийняти участь у даній закупівлі та має досвід виконання аналогічних робіт, а саме один договір у якості генпідрядника та два договори у якості субпідрядника. Але умовами тендерної документації, для підтвердження досвіду вимагається 2 договора у якості генпідрядника або 3 договора у якості субпідрядника, тобто ми маємо в сукупності досвід виконання трьох договорів не відповідаємо кваліфікаційним критеріям. У зв’язку з чим, аби не звужувати коло потенційних учасників, а також отримати конкурентну вартість пропозиції, просимо Вас внести відповідні зміни до Розділу 1, Форми №4 Тендерної документації , а саме:
1. Знизити кількість договорів: «Не менше одного договору у якості генпідрядника» або «Не менше двох договорів (на різних об’єктах), в якості субпідрядника в обсягах аналогічних генпідрядника».
2. Або дозволити зараховувати генпідрядний договір додатково до двух субпідрядних.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що Замовником розглядається можливість внесення змін в кваліфікаційні вимоги Тендерної документації, в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, оскільки даний критерій затверджений внутрішніми розпорядчими документами Замовника. Як виняток, в разі прийняття Замовником рішення щодо «зниження кількості договорів генпідряду/субпідряду», відповідні зміни будуть внесені в Тендерну документацію
Досвід проектних робіт
Дата подання: 01 липня 2021 10:55
Дата відповіді: 01 липня 2021 12:47
Для підтвердження досвіду виконання проектних робіт або коригування проектної документації чи можемо ми надати аналогічний досвід (договір, лист-відгук, експертний звіт) субпідрядної організації?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що відповідно до Розділу ІІ Форми 4 Тендерної документації Учасник надає у складі пропозиції Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору(ів), де зазначено «Розділ ІІ*. Загальний досвід (власний або із залученням субпідрядника, виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, виконаний за останні 3 роки:», за умови залучення даної субпідрядної організації для виконання відповідних робіт по даній закупівлі (включення в Форму №3 Додатку №2 до Тендерної документації
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт
Дата подання: 01 липня 2021 13:37
Дата відповіді: 02 липня 2021 10:33
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт чи можемо ми надати аналогічний досвід (договір, лист-відгук, експертний звіт) субпідрядної організації?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що у відповідності до вимог Форми №4 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, вказаних в Розділі І Форми №4, приймається аналогічний досвід виключно Учасника закупівлі. Дана вимога базується на частині 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Досвід
Дата подання: 01 липня 2021 16:11
Дата відповіді: 02 липня 2021 10:34
Маючи багаторічний досвід участі у торгах, які проводить Замовник (НЕК «Укренерго»), констатуємо, що Замовником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, завжди вимагалось не менше одного договору у якості генпідрядника або не менше двох договорів у якості субпідрядника. Тому незрозуміло чому саме на дані торги Замовником завищуються критерії щодо кількості договорів на підтвердження досвіду. Аби не зменшувати кількість учасників торгів, просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу щодо кількості договорів та внести зміни до Тендерної документації,та викласти вимоги Розділу 1, Форми №4 в наступній редакції: «Не менше одного договору у якості генпідрядника» або «Не менше двох договорів (на різних об’єктах), в якості субпідрядника в обсягах аналогічних генпідрядника».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що Замовник відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, та рівне ставлення до них, в той же час замовник має право відповідно до частині 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановити кваліфікаційний критерій- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
відповідні зміни будуть внесені Замовником в Тендерну документацію». Замовник не вважає, що дана вимога є дискримінаційна по відношенню до Вас, як майбутнього учасника. Так для залучення більшої кількості учасників Замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію
відповідні зміни будуть внесені Замовником в Тендерну документацію». Замовник не вважає, що дана вимога є дискримінаційна по відношенню до Вас, як майбутнього учасника. Так для залучення більшої кількості учасників Замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію
Щодо досвіду проектних робіт
Дата подання: 01 липня 2021 16:35
Дата відповіді: 02 липня 2021 10:35
Маючи багаторічний досвід участі у торгах, які проводить Замовник (НЕК «Укренерго»), констатуємо, що Замовником на підтвердження досвіду виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації (вимоги Розділу 2, Форми №4), завжди вимагалось: «Загальний досвід (власний або із залученням субпідрядника АБО СУБПІДРЯДНИКА) виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації». Тому незрозуміло чому саме на дані торги Замовником не дозволяється для підтвердження досвіду показувати досвід субпідрядника. Просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу, яка значно зменшує кількість учасників, та викласти вимоги Розділу ІІ, Форми №4 в наступній редакції: «Загальний досвід (власний або із залученням субпідрядника АБО СУБПІДРЯДНИКА) виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, виконаний за останні 3 роки».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що у відповідності до вимог Розділу ІІ Форми №4 для підтвердження загального досвіду виконання проектних робіт або коригування ПКД необхідною умовою є надання відповідного виконаного договору власного (Учасника закупівлі) або із залученням субпідрядника (виконаний договір субпідрядника, якого Учасник закупівлі планує залучити для виконання робіт по даній закупівлі, за умови включення вказаної організації в Форму №3 Додатку №2 до Тендерної документації)
Кваліфікація
Дата подання: 01 липня 2021 16:36
Дата відповіді: 02 липня 2021 10:35
Просимо відповісти чи достатньо буде на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (вимоги Розділу І, Форми №4) надання одного договору у якості генпідрядника та двох договорів у якості субпідрядника?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення інформуємо, що на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (вимоги Розділу І, Форми №4), достатньо надання Учасником не менше одного договору у якості генпідрядника або не менше двох договорів у якості субпідрядника. Відповідні зміни будуть внесені Замовником в Тендерну документацію
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2021 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" |
43 500 000,00
UAH
|
38 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
42 500 000,00
UAH
|
40 499 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО МОНІТОРИНГ" |
44 100 000,00
UAH
|
43 635 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЛТД" |
45 456 386,67
UAH
|
44 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" #42578670 |
Відхилено |
38 500 000,00
UAH
|
28 липня 2021 13:09
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» #32878418 |
Переможець |
40 499 900,00
UAH
|
04 серпня 2021 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2023 14:26
|
ДУ_№6_Мукачево_01-200750-21.pdf | зміни до договору |
01 травня 2023 14:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2023 13:45
|
ДУ 5 до 01-200750-21 КЕБК Мукачево+АТ3.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2023 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2022 18:20
|
ДУ 4 до 01-200750-21 КЕБК Мукачево.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2022 18:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2022 13:48
|
ДУ 3 01-200750-21 від 30.09.22_КЕБК.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2022 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2022 22:01
|
ДУ 2 до 01-200750-21 КЕБК.pdf | зміни до договору |
12 липня 2022 22:01
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2021 07:54
|
Договір 01-200750-21 від 08-09-21 КЕБК Мукачево.pdf | укладений |
08 вересня 2021 07:52
|
555 21-КО 01 200750 продовження строку укладання договору Мукачево+АТ3 КЕБК.pdf | укладений |
20 серпня 2021 09:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 01-200750-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункти 1 та 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-200750-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 01-200750-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-200750-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 01-200750-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |