Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 09310000-5 - Електрична енергія
Очікувана вартість
346 772,05 UAH
UA-2021-06-17-009820-b f49985ab451547c5a6dd9c17e9b6cdcf
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Наталія Борисівна

+380473723948 bux-ugkg-zolo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Упраління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33365678
Місцезнаходження: 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, вул. Садовий проїзд,8
Контактна особа: Бабенко Наталія Борисівна
+380473723948
bux-ugkg-zolo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради у розумінні Закону України «Про ринок електричної енергії» (№ 2019-VIII від 13.04.2017 із змінами і доповненнями ) (далі Закон № 2019) є малим непобутовим користувачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт. Відповідно до положень Закону № 2019 побутовим та малим непобутовим споживачам електроенергія може бути надана як універсальна послуга. Закупівля електричної енергії саме на умовах універсальної послуги повністю забезпечує дотримання основних принципів проведення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Корупційні дії і зловживання пов’язані з формування ціни на предмет закупівлі при постачанні електричної енергії на умовах універсальної послуги є неможливими, оскільки всі складові ціни затверджуються уповноваженими державними органами. Відповідно до ч. 3 ст. 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» №2019-VIII постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються ним відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, та включають, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг. Методика розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг затверджена Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року №1176 «Про затвердження Методики розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг». Порядок формування цін на універсальні послуги затверджений Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року №1177. Таким чином, тариф на універсальну послугу є державним регульованим тарифом, всі складові вартості електричної енергії, що поставляється за універсальною послугою підлягають державному регулюванню. Проведення переговорної процедури на закупівлю універсальної послуги є більш ефективним для замовника, оскільки універсальна послуга включає в себе також послуги з розподілу електричної енергії, відповідно у замовника відсутня необхідність проводити процедуру закупівлі послуг оператора системи розподілу. У відповідності до норм пункту 13 розділу XVII Закону України «Про ринок електричної енергії» №2019-VIII із змінами, внесеними згідно із Законом №2628-VIII, під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб’єкт господарювання повинен до 1 січня 2019 року вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб’єктів господарювання та упродовж трьох років з 1 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання. Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі НКРЕКП) ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» отримало ліцензію на постачання електричної енергії (постанова НКРЕКП від 25.09.2018 № 1092). ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ», яке створене в результаті здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу, з 01.01.2019 виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території – адміністративній території Черкаської області. Отже ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» є єдиним постачальником універсальної послуги постачання електричної енергії за регульованим тарифом на території розташування об’єктів замовника – Черкаській області

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2021 19:35
Оскарження наміру укласти договір: 23 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Закупівля електроенергії шляхом універсальної послуги (тариф для гуртожитків - 1,68 грн. за 1 кВт/год, тариф для звичайних об'єктів - 3,58922 грн. за 1 кВт/год)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46431 кВт*год
Ціна за одиницю: 1.68UAH з ПДВ
Електрична енергія (шляхом універсальної послуги) для гуртожитків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
74882 кВт*год
Ціна за одиницю: 3.59UAH з ПДВ
Електрична енергія (шляхом універсальної послуги) для звичайних об'єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд, буд. 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Отримання рахунку та акту приймання-передачі електричної енергії Замовником, що надсилаються Замовнику після завершення розрахункового періоду (місяця) Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

17 червня 2021 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 19:14
Протокол_переговорів_114.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-25-000031 ● 7eac1414a96146c08f104b076d27039e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 червня 2021 14:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

25.06.2021 № 392
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК


Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 25.06.2021 № 392

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі




Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-06-17-009820-b, 17.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-25 14:28:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 – 09310000-5 - Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-06-17-009820-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому для закупівлі електричної енергії застосовано переговорну процедуру закупівлі на підставі п.2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-06-17-009820-bвідповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? (Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-30 17:15:42

Пояснення щодо питань моніторингу

Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради у розумінні Закону України «Про ринок електричної енергії» (№ 2019-VIII від 13.04.2017 із змінами і доповненнями ) (далі Закон № 2019) є малим непобутовим користувачем і купує електричну енергію для власного споживання, електроустановки якого приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 50 кВт. (сканкопія паспорту точок розподілу електричної енергії об'єктів споживача надається). Відповідно до положень Закону № 2019 побутовим та малим непобутовим споживачам електроенергія може бути надана як універсальна послуга.
Закупівля електричної енергії саме на умовах універсальної послуги повністю забезпечує дотримання основних принципів проведення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Корупційні дії і зловживання пов’язані з формування ціни на предмет закупівлі при постачанні електричної енергії на умовах універсальної послуги є неможливими, оскільки всі складові ціни затверджуються уповноваженими державними органами. Відповідно до ч. 3 ст. 63 Закону України «Про ринок електричної енергії» №2019-VIII постачальник надає універсальні послуги за економічно обґрунтованими, прозорими та недискримінаційними цінами, що формуються ним відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, та включають, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг. Методика розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг затверджена Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року №1176 «Про затвердження Методики розрахунку тарифу на послуги постачальника універсальних послуг». Порядок формування цін на універсальні послуги затверджений Постановою НКРЕКП від 05.10.2018 року №1177. Таким чином, тариф на універсальну послугу є державним регульованим тарифом, всі складові вартості електричної енергії, що поставляється за універсальною послугою підлягають державному регулюванню. Проведення переговорної процедури на закупівлю універсальної послуги є більш ефективним для замовника, оскільки універсальна послуга включає в себе також послуги з розподілу електричної енергії, відповідно у замовника відсутня необхідність проводити процедуру закупівлі послуг оператора системи розподілу. У відповідності до норм пункту 13 розділу XVII Закону України «Про ринок електричної енергії» №2019-VIII із змінами, внесеними згідно із Законом №2628-VIII, під час здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу вертикально інтегрований суб’єкт господарювання повинен до 1 січня 2019 року вжити заходів для відокремлення оператора системи розподілу від виробництва, передачі, постачання електричної енергії шляхом створення відповідних суб’єктів господарювання та упродовж трьох років з 1 січня 2019 року такий електропостачальник, який отримав ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території, яка визначається як область, міста Київ та Севастополь, Автономна Республіка Крим, на якій до відокремлення провадив свою діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом вертикально інтегрований суб’єкт господарювання. Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі НКРЕКП) ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» отримало ліцензію на постачання електричної енергії (постанова НКРЕКП від 25.09.2018 № 1092). ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ», яке створене в результаті здійснення заходів з відокремлення оператора системи розподілу, з 01.01.2019 виконує функції постачальника універсальних послуг на закріпленій території – адміністративній території Черкаської області. Отже ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» є єдиним постачальником універсальної послуги постачання електричної енергії за регульованим тарифом на території розташування об’єктів замовника – Черкаській області.
Також перелік постачальників універсальних послуг на закріпленій території, затвердженого постановою НКРЕКП від 26.10.2018 №1268 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо передачі даних побутових та малих не побутових споживачів постачальнику електричної енергії, на якого відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» покладається виконання функції універсальної послуги на закріпленій території». Відповідно до додатку № 3 «Перелік постачальників універсальної послуги на закріпленій території» цієї постанови ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» визначений постачальником універсальної послуги постачання електричної енергії на закріпленій території – Черкаська область.
Отже, УЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради з технічних причин не має альтернативи щодо вибору іншого крім ТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ» постачальника універсальної послуги електричної енергії і тому це є підставою для застосування переговорної процедури (скороченої) відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме «відсутність конкуренції з технічних причин».
Одночасно повідомляємо, що відповідно до Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» (із змінами і доповненнями), тендерним комітетом УЖКГ виконавчого комітету Золотоніськох міської ради забезпечено розміщення 18.06.2021р. оголошення про оприлюднення через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами переговорної процедури (скороченої) із ТОВ «Черкасиенергозбут» як постачальником універсальної послуги щодо поставки електричної енергії. Посилання на оголошення на сайті : http://zolo.gov.ua/notices/ogoloshennya-pro-zakupivlyu-elektry-chnoyi-energiyi-vid-18-06-2021/

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою усунення порушень закупівля відмінена на підставі частини другої пункту 8 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : у зв’яку з неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель. Протокол тендерного комітету № 125 від 05.07.2021р.

2021-07-05 15:58:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Замовником відмінено тендер

2021-07-05 16:25:25

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ»
#42474208
Переможець 346 772,05
UAH з ПДВ
17 червня 2021 19:35

Документи

17 червня 2021 19:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2021 19:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТТОВ «ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ»
#42474208
346 772,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2021 19:35
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 липня 2021 15:49
Кінець періоду оскарження: 16 липня 2021 00:00
Дата відміни: 16 липня 2021 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: За результатами проведення моніторингу закупівлі контролюючим органом вивлені порушення. Приймаючи до уваги, на цій стадії закупівлі неможливо ці порушення усунути, тендерним комітетом прийняте рішення відмінити закупівлю на підставі частини другої пункту 8 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : у зв’яку з неможливостю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Документи:
05 липня 2021 15:48
Електронний підпис
05 липня 2021 15:45
Протокол відміни закупівлі № 125