Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Свізінська Ганна Анатоліївна 380567445263, svyzynskaia@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Враховуючи технологічну нерозривність робіт виконаних підрядною організацією, яка виконує роботи на даному об’єкті та додаткових аналогічних робіт, які підлягають виконанню, згідно відкоригованого проекту, а також рішення технічної ради Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області від 09.02.2021 р. № 04 вбачаємо за доцільне доручити їх виконання силами підрядної організації, яка виконує основний обсяг робіт, а саме ТОВ «Автомагістраль-Південь»
Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту.
2. Експертна оцінка Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно - вишукувальний інститут "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 20.05.2021 р. № 530/e/21.
3. Наказ Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області про затвердження проекту від 28.05.2021 р. № 123.
4. Протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області від 09.02.2021 р. № 04.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2021 16:19 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 червня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг проводиться в межах виділеного фінансування за фактично надані послуги згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3 шляхом поетапної оплати Замовником протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Надання послуг | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) у відповідності до Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» відповідно з Постановою КМУ від 22.07.2020 року №641 зі змінами. Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів у розмірі до 30% від річної вартості договору на строк не більше трьох місяців. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
17 червня 2021 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-30-000024 ● b567a85d17ae431cb9a716168acac30e
- Статус: завершено ● Дата: 08 вересня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2021 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-06-17-008997-b 17.06.2021 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-05 15:13:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 72+442- км 151+930 (окремими ділянками)(додаткові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-008997-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію, а також експертні, нормативні, технічні та інші документи), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону та укладання договору з товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь».
2. Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-09 15:09:56
Пояснення на запит від Державної аудиторської служби
Директору Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель
Державної аудиторської служби України
Сергію Чернегі
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА
ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
З метою приведення у відповідність договірної ціни до скоригованого робочого проекту по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 72+442 - км 151+930 (окремими ділянками)», затвердженого наказом Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області від 28.05.2021 № 123, виникла необхідність у виконанні додаткових аналогічних робіт з улаштування водовідведення, ремонту штучної споруди (мосту), організації дорожнього руху та відновлення дорожнього одягу.
Враховуючи технологічну нерозривність робіт, виконаних підрядною організацією ТОВ «Автомагістраль-Південь» на даному об’єкті (За результатами відкритих торгів (закупівля UA-2020-06-11-002236-c) 06.10.2020р. укладен договір на виконання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 72+442- км 151+930 (окремими ділянками) № ПС-А-11 на суму 1 788 999 990,00 грн.) та додаткових обсягів аналогічних робіт, які підлягають виконанню, згідно з відкоригованим проектом, технічною радою Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області прийнято рішення від 09.02.2021 № 04 для виконання додаткових робіт укласти договір з підрядною організацією ТОВ «Автомагістраль-Південь», яка розпочинала та виконує основний обсяг робіт на зазначеному об’єкті поточного ремонту.
17.06.2021р. було проведено переговорну процедуру закупівлі(№ UA-2021-06-17-008997-b). на підставі п.5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» очікувана вартість якої складає 744 346 667,00 грн та укладено договір на суму 712 908 690,68 грн що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю (№ ПС-А-11 від 06.10.2020р.) ,укладеного за результатами проведення тендеру.
Очікувана вартість розрахована згідно проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу. Поточні ціни на матеріальні ресурси були прийняті за даними, де поточні ціни на матеріальні ресурси для робіт з поточного ремонту в кошторисній документації визначаються за ціною, що склалася в регіоні, відповідно до 5.7 СОУ 42.1-37641918-085:2018 та п.5.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1 – 2:2013.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)- https://dp.ukravtodor.gov.ua/diialnist/5959/ua-2021-06-17-008997-b_obhruntuvannia_tekhnichnykh_ta_yakisnykh_kharakterystyk_predmeta_zakupivli.html
Крім того, так як внаслідок коригування вищезазначеного робочого проекту та введенням нових вимог, пов’язаних з моніторингом руху великовагових та великогабаритних транспортних засобів державними автомобільними дорогами, є необхідність у виконанні нових ремонтних робіт, не передбачених попереднім робочим проектом (до його коригування), а саме: влаштування систем моніторингу за станом доріг та умовами руху WIM, влаштування ВРД, ремонт мостів та водопропускних труб, Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області оголошено відкриті торги (закупівля UA-2021-07-06-000496-b).
Додатки:
Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкту.(4 арк.)
2. Експертна оцінка Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно - вишукувальний інститут "НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 20.05.2021 р. № 530/e/21.(3 арк)
3. Наказ Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області про затвердження проекту від 28.05.2021 р. № 123.(2 арк)
4. Протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області від 09.02.2021 р. № 04.
5. Технічне завдання на виконання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам'янка - Луганськ - Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 72+442-км 151+930(окремими ділянками) (додаткові послуги)(5 арк.)
6. Запрошення на переговорну процедуру з додатками від 11.06.2021р.(4 арк)
7. Протокол №1-планування закупівлі від 08.06.2021р. (1 аркуш)
8. Протокол №2 -організації переговорної процедури від 17.06.2021р.(2 арк.)
9. Повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2021р.(1 арк)
В.о.начальника О.А.Коломійцев
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
712 908 690,68
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2023 12:22
|
ДУ-11 ПС-А-11-1.pdf | зміни до договору |
12 червня 2023 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2022 14:03
|
ДУ7 ПС-А-11-1.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 17:18
|
ДУ2_ПС-А-11-1.pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 14:47
|
ДУ1_ПС-А-11-1.pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2021 14:18
|
ПС-А-11-1.pdf | укладений |
30 червня 2021 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-11/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження строку дії договору та уточнення обсягу надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-11/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобов'язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-11/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-11/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |