Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт зовнішнього настінного панно з мозаїки будівлі Будинку культури "Полісся")
Очікувана вартість
127 000,00 UAH
UA-2021-06-17-008864-b 9c7370b4da6d401b9c24c034b8f045a6
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пашинська Оксана Володимирівна

0932446647 Kulturabucha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26473919
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, Україна,Київська область, м.Буча, вул.Героїв Майдану, 15
Контактна особа: Пашинська Оксана Володимирівна
0932446647
Kulturabucha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Відповідно до абзацу 1 п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19 вересня 2019 року №114: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури (скороченої) закупівлі, а саме: внаслідок буревію з грозою настінне мозаїчне панно, яке розміщене на зовнішній стіні Будинку культури «Полісся» в с. Гаврилівка зазнало значних пошкоджень, що призвело до аварійного стану, існує загроза падіння частини облицювання, що може загрожувати життю та здоров’ю людей та відповідно до Витягу з протоколу №15 від 09 червня 2021 року позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, для придбання зазначеного предмету закупівлі може бути застосована переговорна процедура (скорочена).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2021 16:05
Оскарження наміру укласти договір: 23 червня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт зовнішнього настінного панно з мозаїки будівлі Будинку культури "Полісся")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до вимог документації та підписаного договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

17 червня 2021 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 16:00
Протокол 15_Комісія.pdf
17 червня 2021 16:00
пов_203.pdf
17 червня 2021 16:00
Протокол 34 від 17.06.2020 перегов.docx
17 червня 2021 16:00
протокол переговорів_Мозаїчне_панно.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Вархоляк Тетяна Михайлівна
#3214309547
Переможець 127 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2021 16:05

Документи

17 червня 2021 16:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2021 16:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вархоляк Тетяна Михайлівна
#3214309547
127 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2021 16:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 10:24
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 16:43
Дог_105.pdf укладений
06 липня 2021 16:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 127 000,00
UAH