Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Управління з експлуатації майнового комплексу" |
Код ЄДРПОУ: | 32668385 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, Межигірська, буд. 11 |
Контактна особа: |
Державне підприємство УзЕМК c.bars@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2021 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2021 12:56 |
Очікувана вартість: | 990 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
вентиляції та кондиціювання у будівлі по вул. Межигірська, 11
обслуговування охолоджувальних установок
(Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем
вентиляції та кондиціювання у будівлі по вул. Межигірська, 11)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Ціна договору може бути зменшена залежно від фінансування видатків та в інших випадках за взаємною згодою Сторін. Зазначені зміни оформляються додатковою угодою. Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на підставі підписаних актів наданих послуг шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Разом з актом наданих послуг Виконавець надає Замовнику калькуляцію вартості послуг, що зазначені в Додатку 1 та Додатку 2 до цього Договору. Замовник має право на відстрочку платежів на термін до 15 робочих днів з дати підписання відповідних Актів наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2021 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2021 17:07 |
22.06.21 Перелік змін до ДТ.pdf | |
22 червня 2021 17:07 |
22.06.21 ТД_ Ветиляція 2021.docx | |
22 червня 2021 17:06 |
22.06.21 Додаток_6_до_Тендерноi_документацii 2021.docx | |
22 червня 2021 17:06 |
22.06.21 Додаток_3_до_Тендерноi_документацii 2021.зміни.docx | |
22 червня 2021 17:06 |
22.06.21 Додаток_1_до_Тендерноi_документації 2021.docx | |
22 червня 2021 17:05 |
22.06. 21 Додаток -5- до Тендерної документації 2021.docx | |
22 червня 2021 17:05 |
22.06.21 Додаток 4 тендеру 2021.docx | |
22 червня 2021 17:05 |
22.06.21 Додаток 2 тендеру 2021.docx | |
17 червня 2021 15:06 |
17.06.21 протокол №17 затверд. ТД вентиляція.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
12.07.21 переможець опубліковав тендерну пропозицію.
Такі вимоги замовник встановлює самостійно з огляду на специфіку закупівлі й потребу пересвідчитись у тому, що матиме справу із потенційним постачальником, який відповідає встановленому(им) критерію(ям) і спроможний потенційно виконати замовлення.
При цьому Закон містить обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо учасник процедури закупівлі, зокрема:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та/або наявні підстави, встановлені частиною 1 статті 17 цього Закону.
Переможець відповідає кваліфікаційним вимогам.
В тендерній пропозиції були арифметичні помилки, і тому учасник вніс зміни в тендерну пропозицію від 08.07.12 № 2206.15/21., яку замовник перевірив і виніс рішення.
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-30-000026 ● df353a394f624d4cb3b13716703f5536
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2021 12:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.10.2021 № 575
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.10.2021 № 575
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2021-06-17-008163-b 17.06.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-06 08:22:21
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-07 11:30:32
Обгрунтування якісних характеристи предмета закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу»;
вул. Межигірська,11 м. Київ, 04071;
код за ЄДРПОУ – 32668385;
категорія замовника – державне підприємство.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
«ДК021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання у будівлі по вул. Межигірська, 11)».
3. Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-09-01-003362-b
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Забезпечення безперебійної роботи та належного функціонування систем вентиляції та кондиціювання адміністративної будівлі Міністерства фінансів України, які забезпечують цілодобовий мікроклімат робочих кабінетів, охолодження комутаційних та серверних приміщень
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «ДК021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання у будівлі по вул. Межигірська, 11), відповідає розрахунку видатків до кошторису Міністерства фінансів України на 2021 рік (загальний фонд). Відшкодування вартості витрат фактично наданих Послуг в Будівлі здійснюється за рахунок коштів державного бюджету за КПКВК 3501010, КЕКВ 2240.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до комерційних пропозицій та становить 990 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-13 09:29:54
Запит про надання пояснень
Просимо надати документи що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі (експертний звіт, кошторисні розрахунки, комерційні пропозиції, підтверджуючі документи аналізу ринку цін, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-10-18 12:40:49
Відповідь стосовно запиту про надання пояснення
Відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України від 13.10.2021 року про надання пояснень щодо надання документів що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі (експертний звіт, кошторисні розрахунки, комерційні пропозиції, підтверджуючі документи аналізу ринку цін, тощо), які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі Державного підприємства «Управління з експлуатації майнового комплексу» повідомляє про наступне.
Для проведення закупівлі послуг: ДК021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання у будівлі по вул. Межигірська, 11)» державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу провело аналіз ринку цін по вище вказаним послугам.
Відповідно до комерційної пропозиції ТОВ «Аероедем» загальна вартість послуг складала: 1 698 580,00 грн, а ТОВ «Будінжсервіс» - 1 886 788,00 грн.
17.06.2021 року на електронному майданчику E-TENDER розпочато процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем вентиляції та кондиціювання у будівлі по вул. Межигірська, 11). Прийом пропозицій відбувався у період з 17.06.2021 по 03.07.2021 року.
05.07.2021 року на електронному майданчику E-TENDER відбувся реверсивний аукціон, за результатами якого визначено учасника з найменшою ціновою пропозицією Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД». Зокрема, цінова пропозиція становила 950 000,00 грн. (дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок).
За результатами почергової оцінки комерційної та кваліфікаційної частини тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ-РЕМ-БУД» виявилось, що Тендерна пропозиція Кандидата повністю відповідає умовам тендерної документації та технічним вимогам до предмета закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 листопада 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2021 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕРОЕДЕМ" |
982 627,20
UAH з ПДВ
|
982 627,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІТЮ "СК ВІКОНД" |
988 396,00
UAH з ПДВ
|
988 396,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" #42685475 |
Переможець |
950 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2021 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2021 09:44
|
12.08.21 ДУ №1 ТОВ ПРОЕКТ-РЕМ-БУД.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2021 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2021 11:02
|
22.07.21 договір ТОВ ПРОЕКТ РЕМ БУД вентиляція.pdf | укладений |
22 липня 2021 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення додатка №2 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 79000-01-12/57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 до дог. від 22.07.21 №79000-01-12/57 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |