Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21Р-093_45220000-5 - Engineering works and construction works (Construction of platforms and access roads at the Ukrgasvydobuvannya JSC fields (Lot №1 - ДК 021:2015 45220000-5 - Engineering works and construction works (Construction of platforms and access roads); (Lot №2 - ДК 021:2015 45220000-5 - Engineering works and construction works (Construction of platforms and access roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Максим Ковальов +380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Аніканов Ігор +380444614721 igor.anikanov@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC UKRGASVYDOBUVANNYA |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Maksym Kovalov +380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Аніканов Ігор +380444614721 igor.anikanov@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2021 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 132 747 110,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 17 червня 2021 15:17 |
Enquiries until: | 17 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 липня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 132 747 110 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
16 липня 2021 12:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2021 12:25 |
ТД_21П-093_Облаштування майданчиків ЛГВ (нова редакція).docx | |
16 липня 2021 12:25 |
Перелік змін, що вносяться.docx | |
15 липня 2021 15:13 |
Перелік змін, що вносяться.docx | |
08 липня 2021 12:29 |
Перелік змін, що вносяться.docx | |
17 червня 2021 15:18 |
Додатки до вимог до розрахунку ціни пропозиції.zip | |
17 червня 2021 15:18 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги 26.02.xlsx | |
17 червня 2021 15:17 |
Проект договору частина 4.zip | |
17 червня 2021 15:17 |
Проект договору частина 5.zip | |
17 червня 2021 15:17 |
Проект договору частина 1 ЛГВ.zip | |
17 червня 2021 15:17 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
17 червня 2021 15:17 |
Проект договору частина 2.zip | |
17 червня 2021 15:17 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
17 червня 2021 15:17 |
Проект договору частина 3.zip |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 визначає порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. ПЕРЕЛІК машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки Група А містить п. 7. Вантажопідіймальні крани і машини
Додаток 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А містить п 11. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Дані види робіт чи послуг не передбачені даною Закупівлею.
- застосовані нормативні показники – ресурсні елементні кошторисні норми РЕКН, РЕКНр відповідають нормам Мінрегіону України в частині складу та норм витрат ресурсів;
- розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації складає 10 628,39 грн. і врахований в даній кошторисній документації;
- норма тривалості робочого часу у 2021 році складає 166,17 робочих годин за місяць (лист Мінекономіки № 3501-06/219 від 12.08.2020 року) і врахована в даній кошторисній документації;
- усереднені показники вартості експлуатації 1 маш.-год. будівельних машин та механізмів розраховані згідно вимог Мінрегіону по цінам, що діють з 01.03.2021 року;
- усереднені показники вартості перевезення будівельних вантажів автомобільним транспортом розраховані згідно вимог Мінрегіону по цінам, що діють з 01.03.2021 року;
- показники витрат на соціальне страхування складають 22%+0,78%+0,1716%+0,3739%=23,3255% (постанова Кабінету Міністрів №85 від 18.02.2016 року);
- загальновиробничі витрати розрахованi у вiдповiдностi з усередненими показниками ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Додаток Б.
Розрахунки додаткових витрат, передбачених в ЗКР, відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін 1, 2.
Розцінки наведені в кошторисі до тендерної документації сформовані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та на підставі наданих розцінок учасниками ринку, до оголошення тендерної процедури закупівлі. Якщо при складанні кошторису контрагент, не може надати розцінку нижче зафіксованої в кошторисі до тендерної документації, в такому випадку він залишає таку розцінку без змін, у відповідності до тендерної документації, та розглядає наступні розцінки, де він може зменшити вартість розцінок, тим самим покращити свою загальну пропозицію з метою перемоги в тендерній процедурі закупівлі
Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки:
- експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини.
В разі якщо Учасник планує залучення на певні види робіт чи надання послуг Субпідрядника/Співвиконавця, Учасник надає оформлену на Субпідрядника/Співвиконавця:
Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки:
- експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини.
та документи у відповідності до п.8 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг) Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації.
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки:
- експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини.
В разі якщо Учасник планує залучення на певні види робіт чи надання послуг Субпідрядника/Співвиконавця, Учасник надає оформлену на Субпідрядника/Співвиконавця:
Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки:
- експлуатацію машин, механізмів підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини.
та документи у відповідності до п.8 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг) Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Тендерної документації.
Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
- застосовані нормативні показники – ресурсні елементні кошторисні норми РЕКН, РЕКНр відповідають нормам Мінрегіону України в частині складу та норм витрат ресурсів;
- розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2021 році на стадії розроблення проектної документації складає 10 628,39 грн. і врахований в даній кошторисній документації;
- норма тривалості робочого часу у 2021 році складає 166,17 робочих годин за місяць (лист Мінекономіки № 3501-06/219 від 12.08.2020 року) і врахована в даній кошторисній документації;
- усереднені показники вартості експлуатації 1 маш.-год. будівельних машин та механізмів розраховані згідно вимог Мінрегіону по цінам, що діють з 01.03.2021 року;
- усереднені показники вартості перевезення будівельних вантажів автомобільним транспортом розраховані згідно вимог Мінрегіону по цінам, що діють з 01.03.2021 року;
- показники витрат на соціальне страхування складають 22%+0,78%+0,1716%+0,3739%=23,3255% (постанова Кабінету Міністрів №85 від 18.02.2016 року);
- загальновиробничі витрати розрахованi у вiдповiдностi з усередненими показниками ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Додаток Б.
Розрахунки додаткових витрат, передбачених в ЗКР, відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з урахуванням змін 1, 2.
Розцінки наведені в кошторисі до тендерної документації сформовані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та на підставі наданих розцінок учасниками ринку, до оголошення тендерної процедури закупівлі.
Якщо при складанні кошторису контрагент, не може надати саме одиничну розцінку нижче зафіксованої в кошторисі до тендерної документації, в такому випадку він залишає таку розцінку без змін, у відповідності до тендерної документації, та розглядає наступні розцінки, де він може зменшити вартість розцінок, тим самим покращити свою загальну пропозицію з метою перемоги в тендерній процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу учасників в додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», наведені обсяги робіт до лотів (додаток №1). Для розрахунку ціни пропозиції процедури закупівлі розміщена окремо детальна інформація, а саме зведені, об’єктні, локальні кошториси, відомість ресурсів, розрахунки загально-виробничих, адміністративних та інших витрат, в додатках у форматі Excel до «Вимоги до розрахунку ціни пропозиції процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Наступні зміни буде внесено до тендерної документації: «Скановану копію Ліцензії, виданої уповноваженим державним органом, на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, класу наслідків СС2 та/або СС3, а саме, зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій, та/або монтаж інженерних споруд, та/або будівництво доріг автомобільних, з усіма додатками.»
Згідно із наведеним вище, п. 3 додатоку №1 до тендерної документації 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі являється дискримінаційним.
У зв’язку із наведеним вище, прохання додати в п. 3 додатоку №1 до тендерної документації 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі наступне: У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Враховуючи, наведені Вами, положення Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», суб’єкти малого підприємництва у складі тендерної пропозиції повинні надати копії балансу та звіту про фінансові результати за 2020р. з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником, а також лист роз’яснення щодо не подання копії звіту про рух грошових коштів із зазначенням законодавчих підстав не подання такого документу.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не вважає за потрібне внесення змін до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000105 ● 7c59ed165f8441c2af18a9772416a5e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2021-06-17-004727-c 17.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-27 15:22:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 21П-093_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів на родовищах АТ «Укргазвидобування» (Лот №1 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів); (Лот №2 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів), очікуваною вартістю 132 747 110,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-06-17-004727-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-30 12:34:33
пояснення у відповідь на запит Державної аудиторської служби України
пояснення у відповідь на запит Державної аудиторської служби України у редакції, що додається
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку по процедурі закупівлі 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів на родовищах АТ «Укргазвидобування» (Лот №1 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів); (Лот №2 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів), 21П-093, ідентифікатор закупівлі №UA-2021-06-17-004727-c, в редакції, що додається
2021-10-21 12:03:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 27 жовтня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/30742/21 |
Дата відкриття провадження: | 04 листопада 2021 |
Документи:
19 листопада 2021 15:46
|
Електронний підпис |
19 листопада 2021 12:42
|
Інформація стосовно відкриття провадження 21П-093.docx |
27 жовтня 2021 18:46
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 21П-093.docx |
19 листопада 2021 15:46
|
Електронний підпис |
27 жовтня 2021 18:52
|
Електронний підпис |
19 листопада 2021 12:42
|
Інформація стосовно відкриття провадження 21П-093.docx |
27 жовтня 2021 18:46
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 21П-093.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 - ДК 021:2015 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування майданчиків та під’їзних шляхів) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 69 214 720,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 350 000,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення, п.1, 2, 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 346073.6 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.. Умови повернення, вимоги до банків та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення, п.6 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та додатку 8.1 до тендерної документації. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання – передачі виконаних робіт (ф.КБ-2В) та наданого Підрядником рахунку (інвойсу) та довідки про вартість виконаних робіт та витрат (ф.КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ-1" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "КОМПАНІЯ АНТАРІУС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 10:45
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 10:50
|
ТОВ СБМУ-124 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 11:01
|
ТОВ "ТБМ-ІНВЕСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 11:08
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 10:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛТОМ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "НОРДІК-БУД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 10:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2021 10:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОДІ КОМ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" |
54 890 002,00
UAH з ПДВ
|
41 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛТОМ УКРАЇНА" |
57 655 000,00
UAH з ПДВ
|
41 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" |
61 120 000,00
UAH з ПДВ
|
49 710 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ-1" |
57 500 000,00
UAH з ПДВ
|
51 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
67 830 425,60
UAH з ПДВ
|
52 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НОРДІК-БУД" |
67 714 720,00
UAH з ПДВ
|
60 076 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОДІ КОМ" |
69 014 725,00
UAH з ПДВ
|
58 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ АНТАРІУС" |
68 000 000,00
UAH з ПДВ
|
65 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТБМ-ІНВЕСТ" |
64 224 872,00
UAH з ПДВ
|
64 224 872,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
67 830 420,00
UAH з ПДВ
|
66 480 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" |
67 138 278,40
UAH з ПДВ
|
67 138 278,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТГ "ДІПТРАНСГАЗ" |
67 864 720,00
UAH з ПДВ
|
67 864 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" #14359058 |
Переможець |
41 899 000,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2021 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2022 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 12:20
|
Договір 659.pdf | укладений |
04 жовтня 2021 11:20
|
Додаткидо договору 659.pdf | укладений |
04 жовтня 2021 11:20
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 жовтня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
2 044 502,93
UAH (в тому числі ПДВ 340 750,48 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України, введенням воєнного стану та неможливістю виконувати зобов'язання за договором унаслідок дії обставин непереборної сили, за згодою сторін |