Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу "Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІI ступенів № 19" по вул. Добролюбова, 47 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
309 561,00 UAH
UA-2021-06-17-003595-b 7a4710a80603456d95101c267ca8e84b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крамарець Вікторія Віталіївна

+380957707291 agent.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142336
Місцезнаходження: 53213, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, пр.Трубників,3
Контактна особа: Крамарець Вікторія Віталіївна
+380957707291
agent.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 червня 2021 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2021 00:00
Очікувана вартість: 309 561,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 095,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається з банку одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надати копію), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості: 1 547,81 грн. (одна тисяча п’ятсот сорок сім грн. 81 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляється Замовником відповідно до ст.31 Закону. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис, або за допомогою якого замовник може перевірити накладення електронного підпису. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Реквізити Замовника: Назва: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради. ЄДРПОУ 02142336. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників, 3. Назва банку: ДКСУ м. Київ, адреса банку: м. Нікополь, пр. Трубників, 27, UA 808201720355109014005046076. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику в разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1547.81 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до ч.1 статті 27 Закону під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 5 (п’ять) % кошторисної вартості договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. У призначенні платежу обов’язково вказати: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт: "Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу "Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІI ступенів № 19" по вул. Добролюбова, 47 в м. Нікополь Дніпропетровської області", код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 808201720355109014005046076 одержувач: ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 02142336. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі, якщо Учасник-переможець не виконав усі умови договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: вул. Електрометалургів,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Фактична адреса: пр. Трубників,3 м. Нікополь, Дніпропетровська обл., 53210. Категорія Замовника: згідно п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є установою)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу "Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІI ступенів № 19" по вул. Добролюбова, 47 в м. Нікополь Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Добролюбова, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником шляхом зарахування коштів, на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата здійснюється Замовником після виконання робіт, після виставленого рахунку та підписання акта виконаних робіт при надходженні бюджетних коштів. При умові відсутності фінансування розрахунки проводяться Замовником на рахунок Виконавця коштів на підставі належно оформленого акту виконаних робіт та виставленого рахунку з відстрочкою платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається з банку одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (надати копію), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості: 1 547,81 грн. (одна тисяча п’ятсот сорок сім грн. 81 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляється Замовником відповідно до ст.31 Закону. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис, або за допомогою якого замовник може перевірити накладення електронного підпису. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Реквізити Замовника: Назва: Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради. ЄДРПОУ 02142336. Місцезнаходження: Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників, 3. Назва банку: ДКСУ м. Київ, адреса банку: м. Нікополь, пр. Трубників, 27, UA 808201720355109014005046076. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок Учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику в разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 1547.81 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до ч.1 статті 27 Закону під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця внесення ним забезпечення виконання умов договору в розмірі 5 (п’ять) % кошторисної вартості договору у формі перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Замовнику надається платіжне доручення з відміткою банку. У призначенні платежу обов’язково вказати: «забезпечення виконання договору на закупівлю робіт: "Капітальний ремонт санітарних вузлів комунального закладу "Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІI ступенів № 19" по вул. Добролюбова, 47 в м. Нікополь Дніпропетровської області", код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 808201720355109014005046076 одержувач: ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 02142336. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань Учасника за Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається після виконання учасником-переможцем договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається у разі, якщо Учасник-переможець не виконав усі умови договору стосовно якості робіт і строків згідно положень договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
17 червня 2021 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2021 10:56
експертний звіт сш 19.pdf
17 червня 2021 10:56
договір СШ _ 19.doc
17 червня 2021 10:56
Оголошення кап. рем. СШ _ 19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Закупівля капітального ремонту чи будівельних матеріалів?
Дата подання: 18 червня 2021 15:05
Дата відповіді: 22 червня 2021 13:34
4.12. Скановані копії сертифікатів якості на будівельні матеріали. Закупівля капетального ремонту чи будівельних матеріалів? Після перемоги та підписання договору будуть закупатися матеріали та відповідні сертифікати. Як ви будете перевіряти що поставлено саме той матеріал сертифікат якого надано?
Відповідь: Закупівля оголошена на проведення "Капітального ремонту санітарних вузлів комунального закладу "Нікопольська середня загальноосвітня школа І – ІІI ступенів № 19" по вул. Добролюбова, 47 в м. Нікополь Дніпропетровської області". Для підтвердження якості будівельних матеріалів, необхідних для проведення вищезазначених робіт, Учасник повинен надати скановані копії сертифікатів.
Дискримінація учасників
Дата подання: 23 червня 2021 08:37
Дата відповіді: 23 червня 2021 13:20
Згідно ч. 5. ст. 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Чому дискримінуєте учасників вимагаючи надання сертифікати на будівельні матеріали?
Відповідь: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі (ст. 14 Закону).
Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням усіх принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-06-17-003595-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 23 червня 2021 08:39
Дискримінація учасників.
Згідно ч. 5 ст.14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги щодо надання сертифікатів є дискримінацією учасників, вимагаємо прибрати цю вимогу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2021 13:21
Доброго дня!
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі (ст. 14 Закону).
Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням усіх принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Вимога щодо надання копії сертифікатів якості на будівельні матеріали спрямована для забезпечення якості робіт, оскільки капітальний ремонт проводиться в закладі освіти, де знаходяться діти. Тому дуже важливо, щоб будівельні матеріали були сертифіковані.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-06-17-003595-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СМИРНОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2994813451
Дата подання: 23 червня 2021 08:42
Дискримінація учасників
Згідно ч. 5 ст. 14 Закону Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вами проводиться спрощена закупівля чи відкриті торги?
Вимагаємо переглянути вимоги до учасників та привести їх у відповідність до вимог Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2021 13:24
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі (ст. 14 Закону).
Відповідно до п.5 ст. 14 Закону - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимоги Замовника в даному оголошенні встановлені з урахуванням усіх принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону, та жодним чином не містить дискримінаційного забарвлення. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Замовником проводиться спрощена процедура закупівлі (інформація міститься в оголошені закупівлі)!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АЙЕР СКАЙ" 309 561,00
UAH з ПДВ
309 561,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 червня 2021 18:07
Електронний підпис
29 червня 2021 17:17
календ.графік.pdf
29 червня 2021 17:17
Гарантия 20445.zip
29 червня 2021 17:17
Довіреність.zip
29 червня 2021 17:17
Ліцензія.zip
29 червня 2021 17:17
Рейтинг.zip
29 червня 2021 17:17
акт попер обстеження.pdf
29 червня 2021 17:17
цінова пропозиція.pdf
29 червня 2021 17:17
технічне завдання.pdf
29 червня 2021 17:17
СЕРТИФІКАТИ.ZIP
29 червня 2021 17:17
проект договору.pdf
29 червня 2021 17:17
Листи згода на обр.pdf
29 червня 2021 17:17
Додаток до ліцензії.PDF
29 червня 2021 17:17
довідки.pdf
29 червня 2021 17:17
деталізований графік.pdf
29 червня 2021 17:17
Декларація.pdf
29 червня 2021 17:17
гарантійні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙЕР СКАЙ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙЕР СКАЙ"
#33339035
Переможець 309 561,00
UAH з ПДВ
01 липня 2021 08:11

Документи

01 липня 2021 08:11
Електронний підпис
01 липня 2021 08:09
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2021 08:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙЕР СКАЙ"
#33339035
309 561,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2021 08:11
Електронний підпис
01 липня 2021 08:09
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 12:34
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 15:57
дод.уг.2 шк.19.pdf зміни до договору
23 вересня 2021 15:55
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 14:38
дод.угода школа 19.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 10:04
Частина 2 сш 19.pdf укладений
13 липня 2021 10:03
договір укладений
13 липня 2021 10:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 жовтня 2021 13:24
309 561,00 UAH UA048201720344291029142046076
Відділ освіти і науки Нікоп.міськради
UA773073500000026003000731701
ТОВ"АЙЕР-СКАЙ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовжити строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 278
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 278
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 309 561,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 593,50 UAH)